جاباما
۱۸۷۷۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتشار نسخه اول نرم افزار موبایل«تهران نما»

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از رونمایی نسخه اول نرم افزار موبایلی تهران نما که شامل نقشه تهران، تصاویر ۳۶۰ درجه و تورهای تهران گردی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از رونمایی نسخه اول نرم افزار موبایلی تهران نما که شامل نقشه تهران، تصاویر ۳۶۰ درجه و تورهای تهران گردی خبر داد.

مهدی محبوبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نرم افزار از برخی امکانات مانند اطلاعات نقشه ای، جستجوی اماکن، تصاویر ماهواره ای شهر تهران، بزرگنمایی درچند مرحله و راهنمای مسیرهای گردشگری تهران برخوردار است.

وی با بیان اینکه سامانه نقشه تهران مبنای ارائه این نرم افزار است افزود: این نرم افزار یکی از پر بازدیدترین و پر استفاده ترین خدمات الکترونیکی است که شهرداری تهران به آدرس MAP.TEHRAN.IR ارائه کرده است.

بنا به اظهار محبوبی این نرم افزار علاوه بر امکانات معمول نرم افزارهای نقشه ای مشابه، امکاناتی نظیر ثبت نقطه دلخواه را نیز دارد.

وی ادامه داد: از طریق این نرم افزار کاربر می تواند موقعیت یا نمای نقشه مد نظر خود را از طریق اپلیکیشن های مختلف موبایلی مثل گوگل مپ، وایبر برای کاربر دیگر ارسال کند.

مدیر پروژه تهران نما با اشاره به اینکه در این نرم افزار مسیرهای ویژه تهران گردی برای نوروز 94 مشخص شده است گفت: کاربران می توانند پیش از بازدید از این مسیرها با مراجعه به نرم افزار از این مسیرها مطلع شده و از طریق STREET VIEW از این مسیرها و اماکن به صورت مجازی بازدید کنند.

وی افزود: نسخه اندروید نرم افزار تهران نما در سایت شهرداری تهران www.tehran.ir و بازار قابل دانلود است و به زودی نسخه های IOS و WINDOWS PHONE این نرم افزار هم منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج