۱۸۸۰۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قیمت بلیت سینما‌ شناور شد

براساس مصوبه شورای صنفی نمایش قیمت بلیت سینما‌ها در سه گروه مدرن، ممتاز و درجه یک در سال ۹۴ در ایام هفته به‌صورت شناور و به سه قیمت مختلف فروخته می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: براساس مصوبه شورای صنفی نمایش قیمت بلیت سینما‌ها در سه گروه مدرن، ممتاز و درجه یک در سال ۹۴ در ایام هفته به‌صورت شناور و به سه قیمت مختلف فروخته می‌شود.

غلامرضا فرجی(سخنگوی شورای صنفی نمایش) با اشاره به جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز پیشنهاد افزایش قیمت بلیت سینما‌ها در سال ۹۴ مطرح شد که با اصلاحاتی این پیشنهاد مصوب و قرار شد از ابتدای سال ۹۴ اجرایی شود.

وی افزود: بر این اساس قیمت سینماهای مدرن شامل پردیس‌های سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۸ هزار تومان، روزهای نیمه بها ۴ هزار تومان و شنبه تا چهارشنبه ۷ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت بلیت سینماهای ممتاز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، روزهای نیمه بها ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و شنبه تا چهارشنبه ۶ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت بلیت سینماهای درجه یک در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، روزهای نیمه بها ۳ هزار تومان و شنبه تا چهارشنبه ۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی درباره سایر مصوبات جلسه امروز شورا گفت: فیلم روباه از روز چهارشنبه ۲۷ اسفند در گروه سینما فرهنگ اکران می‌شود و بعداز پایان این فیلم سینما فرهنگ به گروه هنر و تجربه اختصاص پیدا می‌کند و سینما آزادی از گروه هنر و تجربه حذف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز وضعیت فروش فیلم‌ها در سال ۹۳ بررسی شد؛ گفت: فروش فیلم‌ها در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ از ۶۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش فروش و مخاطب داشته است و ۵ مجموعه آزادی، کوروش، هویزه مشهد و پردیس ملت و زندگی بیشترین فروش را داشته‌اند.

فرجی درباره وضعیت آیین‌نامه شورای صنفی نمایش در سال ۹۴ گفت: بررسی این آیین‌نامه و جزییات آن باتوجه به اینکه انتخابات خانه سینما به تازگی برگزار شده و باید نمایندگان جدیدی در جلسه شرکت کنند؛ به سال ۹۴ موکول شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج