۱۸۸۳۱۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی HUGO BOSS در طراحی‌های‌ تازه‌اش سعی كرده آقایان را با تركیب دو سبك رسمی و اسپرت كاملا غافل‌گیر كند. در این كت كه با برش‌هایی درست مانند كت‌های رسمی طراحی شده خبری از دكمه و یقه‌های معمول نیست.

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش
مجله زندگی ایده آل:

HUGO BOSS

رسمی به سبك اسپرت

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی HUGO BOSS در طراحی‌های‌ تازه‌اش سعی كرده آقایان را با تركیب دو سبك رسمی و اسپرت كاملا غافل‌گیر كند. در این كت كه با برش‌هایی درست مانند كت‌های رسمی طراحی شده خبری از دكمه و یقه‌های معمول نیست. جای دكمه‌ها را زیپ و جای یقه را هم نواری باریك به سبك یقه‌های ایستاده همراه با یك دكمه گرفته است. تا اینجا همه چیز عادی است اما نكته مهم جنس پارچه این كت است كه مثل كت‌های رسمی از نوعی پارچه‌ پنبه‌ای است بنابراین اصلا با شلوارهای اسپرت و جین جور در نمی‌آید و فقط و فقط باید آن را با شلوارهای پارچه‌ای پوشید.

Novin leather

روزهای خوب خرید

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

این روزها فرصت مناسبی برای خرید از نوین چرم است، برند چرم ایرانی كه محصولات متنوع زنانه و مردانه تولید می‌كند؛ از مانتو، پالتو، كت و بارانی تا اكسسوری‌های كوچك. این روزها فرصت دارید با تخفیف خوبی از نوین چرم خرید كنید. شاید فصل انواع تن‌پوش‌های چرمی گذشته باشد اما كیف‌های چرم این برند را نادیده نگیرید چون بی‌شك كیفیت و دوامی غیرقابل مقایسه با محصولات چینی دارند.

Marc jacob

بنفش برای بهار ۹۳

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

عطرهای مارك جیكوب با آن گل‌های فانتزی كه روی در یا شیشه عطر نصب شده، محبوبیت زیادی بین خانم‌ها دارند. نسخه‌های مختلف این عطر در سال‌های مختلف به بازار آمده و آمار فروش قابل توجهی داشته است. جدیدترین نسخه این عطربا نام بنفش، همراه با بهار در بازار عرضه خواهد شد. این عطر رایحه ملایم گل دارد و انتخاب شایسته‌ای برای عصرهای بهاری خواهد بود. عطر جدید مارك جیكوب فقط در اندازه ۵۰ میلی‌لیتر عرضه خواهد شد.

hacoupian

اگر اسپرت‌پوش هستید

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

آقایان اسپرت‌پوش، علاقه‌ای به كت و شلوار ندارند و از پوشیدن این نوع لباس فرار می‌كنند اما هاكوپیان، برند ایرانی لباس مردانه پیشنهاد ویژه‌ای برای این آقایان دارد. شركت هاكوپیان در هر فصل مجموعه خودش را در دو بخش اسپرت و كلاسیك عرضه می‌كند و به این ترتیب می‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف و حتی آقایان اسپرت‌پوشی باشد كه كت تك و ست‌های نیمه‌رسمی را ترجیح می‌دهند.

Jimmy choo

پیشنهاد به خانم‌های شیك‌پوش

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

عطر جیمی چو با آن شیشه كریستال تراش‌خورده‌اش را به خانم‌هایی پیشنهاد می‌كنیم كه عطرهای خاص و رایحه‌های متفاوت را دوست دارند. این عطر كه با شروع سال جدید میلادی عرضه شده، رایحه میوه دارد و به همین دلیل انتخابی مناسب برای روزهای تابستان است. عطرهای جیمی چو اغلب ماندگاری خوبی دارند و می‌توانید برای یك روز تابستانی به انتخاب خودتان اعتماد كنید.

Calvin Klein

گنج فلزی

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی آمریكایی Calvin Klein در طراحی ساعت جدیدش نگاه متفاوتی به ظرافت دارد! این ساعت كه به TREASURE LEATHER WATCH شهره است یك ساعت بندچرمی است با صفحه‌ای بسیار باریك به شكل مستطیل و تا دل‌تان بخواهد ظریف، اما این ظاهر ماجراست چراكه فریم ظریف این ساعت درست مثل یك گنج (همانطور كه از اسمش پیداست) در میان یك فریم استیل بزرگ‌تر كه در نگاه اول شبیه یك سنگ براق است به شكلی كاملا هنرمندانه جا گرفته است. شما می‌توانید این گنج عجیب و غریب را در دو رنگ مشكی و سفید روی مچ‌تان ببینید.

RALPH LAUREN

پوست زرافه بپوشید

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی RALPH LAUREN برای آقایان یك پیشكش نسبتا عجیب دارد؛ پیشنهاد تازه این كمپانی به آقایان همان كالج‌های همیشگی است اما با یك تفاوت بسیار بارز. RALPH LAUREN در طراحی این كالج‌ها به جای چرم و جیرهای‌های معمول سراغ پوست حیوانات رفته است. پوست‌های انتخابی هم چیزی نیستند جز پوست زرافه و پوست پلنگ؛ البته جای نگرانی نیست چراكه این پوست‌ها طبیعی نیستند، اما آنچنان با ظرافت شبیه‌سازی شده‌اند كه تشخیص غیرطبیعی بودن آنها تقریبا غیر ممكن است.

DIALMA BROWN

دایره‌های چرمی

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی ایتالیایی DIALMA BROWN كه نامی شناخته‌شده در زمینه دكوراسیون و طراحی داخلی است در طراحی یكی از تازه‌ترین سرویس‌ مبلمان راحتی سراغ تركیب چرم و چوب رفته است. فرم اصلی این مبلمان برگرفته از طرحی نیم‌دایره ‌است كه روی پایه‌های نسبتا بلند چوبی سوار شده‌اند. امتیاز این مبلمان در راحتی غیر قابل وصف آن است. این راحتی در مورد صندلی‌ها چندبرابر شده چراكه یك پشتی مخصوص هم برای استراحت سر و گردن در قسمت بالای آنها طراحی شده است.

DOLCE & GABBANA

گیپور نشان

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی خوش آوازه DOLCE & GABBANA در طراحی‌های جدیدش توجه ویژه‌ای به استفاده از پارچه گیپور داشته است به‌طوری كه در اغلب طراحی‌هایش حتی اگر از خود این پارچه استفاده نکرده بلكه رد و نشانی از آن پیداست. متفاوت‌ترین استفاده از گیپور را در طراحی‌های نیم‌بوت‌های این برند می‌توان دید. در این نیم‌بوت‌ها نه خبری از چرم هست نه حتی جیر و. . . در عوض یك لایه پارچه گیپور در دو رنگ قرمز و مشكی روی بدنه سفید كفش جا خوش كرده است.

Yves SAINT LAURENT

یك زنجیر طلایی

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی فرانسوی Yves SAINT LAURENT در طراحی كمربندهای چرمی‌اش سراغ ایده‌ای تازه رفته است. در این كمربندها كه اولین ویژگی‌ آنها ظرافت‌شان است یك زنجیر طلایی و یك قلاب جای قفل‌های معمول نشسته‌اند. این كمربندها كه تركیبی از یك نوار چرمی ظریف و یك زنجیر طلایی هستند در اوج سادگی می‌توانند ظاهری كاملا باشكوه به لباس شما بدهند این ویژگی را هم مدیون زنجیر طلایی مزین به نشان Yves SAINT LAURENT هستند كه مثل یك آویز روی لباس شما جا خوش می‌كند.

VERSACE

تاجی از گل

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

زیورآلات برند ایتالیایی VERSACE درست مانند طراحی‌های دیگر این كمپانی در شمار خوش‌نام‌ترین و البته پرزرق‌وبرق‌ترین‌ها قرار دارند. این كمپانی ایده طراحی‌های تازه گردنبندهای پرزرق‌و‌برقش را از گل مدوزا گرفته است. این گردنبند درست مثل تاجی از گل با محوریت یك گل مدوزا بزرگ و مزین به نشان طلایی ورساچه در مركز طراحی شده و چهار گل كریستالی دیگر هم كه همه از كریستال‌های سورافسكی هستند در اطراف آن جا گرفته‌اند. استفاده از كریستال‌های قرمز یك دست در كنار نشان طلایی ورساچه باعث شده كه این گردنبند به یكی از متفاوت‌ترین‌ها تبدیل شود.

GUCCI

ضد نور

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی GUCCI در طراحی عینك‌های تازه‌اش سراغ تركیبی متفاوت از فلز و پلاستیك رفته است. طراحی فریم اصلی این عینك‌ها ساده و كاملا كلاسیك است اما پلاستیك شیشه‌ای و رنگ‌هایی كه در آن به كار رفته كاملا مدرن، متفاوت و امروزی است. این فریم با یك دسته فلزی بسیار ظریف تركیب شده اما اتفاق قابل توجه در طراحی این عینك استفاده از دو سطح فلزی در كناره‌های این عینك است، البته این سطوح فلزی كه اجازه نمی‌دهند كوچك‌ترین نوری از حاشیه‌ عینك نفوذ كند ثابت نیستند و شما می‌توانید به راحتی آنها را از بدنه جدا كنید.

DORSA

لوكس به سبك درسا

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

كمپانی ایرانی و خوشنام درسا در میان طراحی‌هایش یك كیف با ظاهری كاملا امروزی به خانم‌ها پیشكش كرده است. این كیف ظاهری بسیار ساده اما كاملا متفاوت دارد؛ قالب این كیف به شكل مستطیل با عرضی بسیار كم طراحی شده، این عرض كم كه ظرافت كیف را تكمیل می‌كند با دسته‌ای كوتاه و یك قفل طلایی تركیب شده تا نتیجه كار به یك طراحی لوكس و در عین حال ساده تبدیل شود. استفاده از چرم گاوی با رنگ‌های سرمه‌ای و بژ هم باعث شده تا كیف هرچه زیباتر به چشم بیاید.

Salvatore Ferragamo

ساده و تا دل‌تان بخواهد موقر

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

در طراحی كیف‌های ۲۰۱۵ كمپانی ایتالیایی Salvatore Ferragamo خبری از نیم‌دایره‌های همیشگی نیست! این كیف‌ها برخلاف مدل‌های قبلی كشیده‌تر شده‌اند با دسته‌هایی نسبتا بلندتر؛ اما نگران نباشید طراحان این كمپانی حتی در این كیف‌ها هم همچنان به ایده همیشگی جیب چرمی مزین به قفل طلایی فرگامو در قسمت جلوی كیف‌ وفادار مانده‌اند. نوع طراحی این كیف و فضاسازی مناسب داخل آن به شما اجازه می‌دهد كه برخلاف طراحی‌‌های قبلی فرگامو برای استفاده‌های روزمره روی این مدل تازه‌وارد حساب بازكنید البته نه به‌عنوان یك كیف معمولی بلكه به عنوان یك كیف ساده با ظاهری كاملا موقر.

Zarir

افتخاری دیگر از ایران

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

در ماه گذشته میلادی، شهر ادینبورگ اسكاتلند میزبان جشنواره ایرانی بود كه در آن هنرمندان ایرانی در بخش‌های مختلف موسیقی، طراحی لباس و. . . به نمایش آثارشان پرداختند. از میان طراحان ایرانی، برند زریر هم با طراحی مجموعه‌ای ویژه این نمایشگاه ‌مهمان ادینبورگ بود. مجموعه‌ای كه با پارچه‌های دستباف و رودوزی‌های سنتی ایرانی طراحی شده بود. دو طرح از این مجموعه توسط موزه ملی اسكاتلند خریداری شد و به مجموعه هنر معاصر ایران راه یافت. این موفقیت را به دوستان زریری تبریك می‌گوییم.

Tommy hilfiger

تامی و اسپرت‌پوش‌های تامی‌دوست

پیشنهادهایی برای خانم ها و آقایان شیک پوش

شركت تامی هیلفیگر سابقه طولانی در تولید عطرهای جفت برای خانم‌ها و آقایان یا بهتر بگوییم دختران و پسران جوان دارد چون عطرهای این برند اغلب رایحه‌ای اسپرت و مناسب افراد جوان دارند. این شركت جدیدترین عطر جفت خودش را با نام نئون روانه بازار كرده است. نمونه مردانه عطر نئون رایحه چوب دارد و مناسب مردانی است كه اغلب لباس‌های اسپرت و نیمه‌رسمی می‌پوشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا

      مطالب عالی بود خیلی ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج