۱۸۸۳۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

باید از همین حالا به استقبال عید بروند

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

اینكه بچه‌ها چه بپوشند و چطور بپوشند را شما به عنوان پدر و مادر مشخص می‌كنید. پس تا می‌توانید نسبت به انتخاب لباس‌های‌شان با دقت عمل كنید تا بعدها به حسن‌سلیقه شما افتخار كنند.

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها
مجله زندگی ایده آل: اینكه بچه‌ها چه بپوشند و چطور بپوشند را شما به عنوان پدر و مادر مشخص می‌كنید. پس تا می‌توانید نسبت به انتخاب لباس‌های‌شان با دقت عمل كنید تا بعدها به حسن‌سلیقه شما افتخار كنند. این گزینه‌های نوروزی از بین تازه‌های مد امسال انتخاب شده‌اند تا آراسته‌ترین بچه‌های دنیا را توی عكس‌ها ثبت كنند!

آقای خوش‌تیپ

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

در انتخاب كفش هم بهتر است خودتان را به دردسر نیندازید؛ نیم‌بوت‌های ساق‌دار آن هم از نوع بافت كتان بهترین گزینه برای این روزهاست. شك نكنید این كفش بامزه با رنگ آبی و طوسی همه چیز را كامل کرده و كوچولوی شما را تبدیل به یك آقای خوش‌تیپ می‌كند.

فوت‌وفن ژاكت پوشاندن

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

این ژاكت، یك انتخاب خوب برای دید و بازدیدهای نوروزی است؛ مخصوصا وقتی با یك جین آبی همراه شود. نگران نباشید اصلا نیازی نیست سراغ رنگ‌های عجیب ‌و ‌غریب برای ژاكت انتخابی‌تان بروید تا آن را تبدیل به لباسی كودكانه كنید!

پسرك خوش‌تیپ

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

امسال شلوار جین با بندینك دوباره مد شده است و سن و سال هم سرش نمی‌شود! كوچولوی خوش‌تیپ شما می‌تواند شلوارجین بپوشد و لذت ببرد. این شلوار جین با یك ژاكت سرمه‌ای تركیبی زیباست برای پسر كوچولوی شما تا عیدی به‌یادماندنی داشته باشد.

پاپوش‌های شاد

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

جوراب‌ها شاید هیچ‌وقت دیده نشوند ولی جزء واجبات هستند. جوراب‌های نخی كه كشباف لبه‌شان زیاد سفت نیست بهترین انتخاب است. این جوراب‌های رنگی به ست شما می‌آید و كوچولوی شما با پوشیدن آنها احساس شادی می‌كند.

جنتلمن واقعی

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

برای جذاب شدن پسرتان در دید و بازدیدهای نوروزی، كلاه را به ست لباس او اضافه كنید. این كلاه بافتنی بامزه و شیك از پسر كوچولوی شما یك مدل بین المللی خواهد ساخت!

بلوز خنك به سبك بهاری

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

بیشتر پسربچه‌ها به‌خصوص از نوع بازیگوش‌شان حاضر نیستند به همین زودی‌ها از بلوزهای گرم زمستانی ‌دل بكنند. شما هم بدون جروبحث با آنها فقط كافی است به یك پیراهن مردانه فكر كنید؛ پیراهنی كه رنگ و لعابش با رنگ ست آنها جور دربیاید. خیال‌تان راحت، وقتی به او بگویید روی پیراهنش ژاكت می‌پوشد همه چیز درست می‌شود!

آگ دوست‌داشتنی

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

كفش‌های بچگانه همیشه جزء بامزه‌ترین خریدهاست. اگر كفش‌هایی كه برای كودك‌تان می‌خرید، قشنگ باشد، او را به راه رفتن ترغیب می‌كند. البته قبل از هر چیز باید به فكر راحتی پاهای كوچولوی بچه‌ها در آنها باشید. این آگ خوشگل را با یك لباس دخترانه صورتی به كود‌ك‌تان بپوشانید.

اكسسوری كوچولوها

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

دختربچه‌ها هم دوست دارند مثل مامان و خواهر بزرگ‌ترشان زیورآلات به خودشان آویزان كنند تا وقتی راه می‌روند به چشم بیایند ولی بهتر است این زیورآلات نقش و نگار بچگانه داشته باشد تا به سن و سال‌شان بخورد. با این گردنبند خوشگل بانمك‌تر از همیشه می‌شوند.

با صورتی به عیددیدنی بروید

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

اگر دختربچه‌تان اهل پیراهن است و دوست دارد همیشه خانومانه لباس بپوشد، این پیراهن با رنگ خاصش و نوار مشكی بهترین مدل برای روزهای بهاری است. رنگ این پیراهن مورد علاقه دخترك‌هاست و برای دختربچه‌های قدبلند، زیباتر است.

به فكر چشم‌هایش باشید

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

شما باید فكر همه چیز را بكنید حتی اینكه اگر هوای بهاری یكباره آفتابی و دلچسب شد چشم‌های دختر کوچولوی‌تان اذیت نشود. پس یادتان باشد در كنار این لباس عید یك عینك آفتابی صورتی هم برای كوچولوی‌تان بخرید تا ست‌ آن كامل شود.

زلم زیمبوهای دخترانه

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

گلسرها و تل‌ها از آن چیزهایی است كه در ظاهر جزء زلم زیمبوها به حساب می‌آید اما به محض اینكه موهای دخترك‌تان بلند شد، متوجه می‌شوید كه چقدر به کارتان می‌آید. این تل خیلی ظریف برای این ست صورتی مناسب است.

جذاب نیم‌وجبی

لباس های نوروزی و بهاره بچه ها

خانم كوچولوی خوش‌تیپ شما بهتر است با پیراهن صورتی‌اش یك كت جین همراه داشته باشد تا از بادهای بهاری در امان بماند و در ایام نوروز سرما نخورد. این كت جین زیبا و بانمك یك جذاب نیم‌وجبی را به شما هدیه می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج