۱۸۸۴۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیدار با الشباب بازی مرگ و زندگی نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: دیدار فردا مقابل الشباب عربستان برای ما بازی مرگ و زندگی نیست چرا که هر ۴ تیم این گروه قدرت‌ یکسانی دارند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: دیدار فردا مقابل الشباب عربستان برای ما بازی مرگ و زندگی نیست چرا که هر ۴ تیم این گروه قدرت‌ یکسانی دارند.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت ایران و الشباب عربستان گفت: ما شناخت کاملی از الشباب داریم و می‌دانیم این تیم از تیم‌های با صلابت عربستان است که از نظم تاکتیکی خوبی هم برخوردارند و بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین ۱۰ بازی اخیر آنها را در لیگ عربستان مورد آنالیز قرار دادیم و می‌دانیم که فردا روز آسانی برای نفت نیست اما تیم ما امتیاز خوبی پیش از پایان سال جمع کرده و با روحیه خوبی که در لیگ برتر داریم وارد این مسابقه می‌شویم البته خوشبختانه زمان بازی ما با بازی تراکتورسازی همزمان نیست و امیدوارم مردم افتخار دهند و با حضور در استادیوم، از جوانان نفت حمایت کنند.

وی درباره اینکه آیا بازی فردا برای نفت بازی مرگ و زندگی خواهد بود یا نه، اظهار داشت: اینطور نیست چراکه گروه ما هر ۴ تیم خوب هستند و توانایی‌ها میان این تیم‌ها تقسیم شده و هر بازی می‌تواند برای همه تیم‌ها مهم باشد اما ما تلاش می‌کنیم پیش از بازی برگشت مقابل الشباب که میزبان آنها هستیم ۳ امتیاز بازی فردا را بگیریم تا بتوانیم جایگاهمان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم نفت درباره اینکه این تیم برای بازی فردا محروم یا مصدوم دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم یا مصدوم نداریم و از نظر روحی و روانی آماده هستیم، بعد از پایان اردوی تیم امید و قبل از شروع اردوی تیم بزرگسالان همه بازیکنانمان را در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود از یکسری از بازیکنان نفت پاسپورت گرفته شده اما به تیم ملی دعوت نشده‌اند و آیا این موضوع در روحیه آنها تاثیر منفی می‌گذارد یا خیر، گفت: در مورد عدم انتخاب تیم ملی کسی نباید بهم ریخته شود و حتی اگر از بازیکنان پاسپورت هم می‌گیرند باید برای آنها افتخار باشد، به هرحال دو بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت شدند و این یعنی اینکه چند بازیکن در ذهن سرمربی تیم ملی بودند و این برای ما مایه افتخار است و از صمیم قلب خوشحالم که آنها جز ۴۰ نفر انتخابی بودند و مطمئن باشید اگر مرا هم به تیم ملی صدا کنند از صمیم قلب خوشحال می‌شوم.

منصوریان درباره اینکه هدف تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا کسب تجربه است یا نتیجه گیری، تصریح کرد: قبل از بازی با الجیش این بحث برای ما وجود داشت که ۷۵ امتیاز برای فدراسیون فوتبال بگیریم تا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ حفظ شود و آن زمان مهمترین بحث برای ما حفظ منافع ملی بود اما وقتی به مرحله گروهی آمدیم دیگر نمی‌توانیم به خودمان اجازه دهیم که تجربه کسب کنیم و باید از پرچم کشورمان دفاع کنیم و هدف ما هم صعود از این گروه است. کسب تجربه در این مسابقات یعنی آسیب رساندن به پرچم و ما باید برای صعود تلاش کنیم اما باید ببینیم چقدر زیر مسابقات دوام می‌آوریم، اگر بی‌تجربگی به کیفیت بازیکنان غلبه نکند می‌توانیم صعود کنیم اما اگر بی تجربگی بر کیفیت غلبه کند صعود نمی‌کنیم اما فکر می‌کنم روز آخر و بازی مقابل العین می‌توانیم برای اول یا دوم شدن بجنگیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج