۱۸۸۶۰۰
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

در نوروز ۹۴ شیک سفر کنید

دیگر چیزی به شروع تعطیلات ایام نوروز باقی نمانده است. اگر شما هم دلتان برای سفر به دامن طبیعت و پیك‌نیك یا تورهای یك روزه با خانواده و دوستان تنگ شده این دفعه سفرتان را متفاوت ببندید.

در نوروز 94 شیک سفر کنید
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری : دیگر چیزی به شروع تعطیلات ایام نوروز باقی نمانده است. اگر شما هم دلتان برای سفر به دامن طبیعت و پیك‌نیك یا تورهای یك روزه با خانواده و دوستان تنگ شده این دفعه سفرتان را متفاوت ببندید؛ مثلا اگر قرار است ساعت‌های طولانی با اتومبیل تان سفر كنید كیف و وسیله‌هایی همراه داشته باشید كه با اشغال كمترین جا لوازمتان را طبقه بندی شده كنار هم قرار دهد و هر آرزویی در سفر را برایتان برآورده كند؛ پیشنهادهای مسافرتی شیك شماره نوروزی ایده‌آل با هر آنچه تا امروز دیده‌اید تفاوت دارد.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

یك كیف پیك‌نیك همه‌كاره

برای شروع یك مسافرت خوب لازم است تمام لوازمی را كه احتمالا به آن در طول سفراحتیاج خواهید داشت همراه داشته باشید. از كارد و چنگال گرفته تا زیرانداز، لباس‌های راحت و پتوی مسافرتی. بهتر است برای مسافرت امسال خود كیف‌های پیك‌نیك فوق‌سبك را كه برای مسافرت‌های داخلی شما طراحی شده‌اند امتحان كنید.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

این كیف جادار و خوش‌دست علاوه بر ظاهر زیبا و مقاومت بالا لوازمی مانند در بازكن، كارد صبحانه، چهار ست كارد و چنگال و قاشق استیل چهار عدد بشقاب، لیوان، دستمال سفره، تخته چوبی، نمكدان، فلفل‌پاش و زیرانداز در سایز ۱۳۵ سانتی متر همراه دارد. از ویژگی‌های دیگر این كیف مسافرتی ضد آب بودن آن است كه نگرانی شما را در زمینه نفوذ مایعات به آن برطرف خواهد كرد. از همه مهم‌تر که با وجود این كیف دیگر نگران شكستن ظروف یا پخش شدن آن كف ساك خود نباشید و با دسترسی راحت به تمام لوازم از سفر خود لذت ببرید.

قیمت: ۲۸۷ هزار تومان

نیروی امداد كنارتان است

از قدیم می‌گویند احتیاط شرط عقل است؛ پس برای سفرهای طولانی كه ممكن است كیلومترها از دوا و دكتر و هر درمانگاه و بیمارستانی دور باشید، بهتر است جعبه كمك‌های اولیه را همراه داشته باشید. این جعبه پر شده از مجموعه كاملی از لوازم كمك‌های اولیه است كه شامل این موارد هستند: دماسنج بدن، چسب زخم، باند معمولی و كشی ۵ سانتی، چسب ضد حساسیت، پنبه و گاز استریل، دستمال كاغذی كوچك و باند معمولی در ابعاد مختلف.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

از طرف دیگر این كیف چندین زیپ و جایگاه مختلف برای نگهداری از قرص و داروهای دیگر شما و خانواده دارد. پس اگر تا به امروز به اهمیت وجود كیف‌های كمك‌های اولیه لابه لای ساك و وسایل مسافرتی‌تان توجه نمی‌كردید به شما توصیه می‌كنیم سفری امن‌تر را با همراه داشتن این كیف امداد و نجات تجربه كنید.

قیمت: ۳۱ هزار تومان

فریزر همراه ببرید

برای همه ما پیش آمده كه در طول مسیر سفر گوشه‌ای از طبیعت را برای صرف ناهار، شام و استراحت انتخاب كنیم و یا در سفرهای یك یا دو روزه‌مان برای كوهنوردی یا زدن به دل صحرا با خودمان خوردنی‌هایی داشته باشیم كه احتیاج به نگهداری در جای خنك دارند. اما دیگر لازم نیست از روش‌های قدیمی برای حمل یخ استفاده كنید. ساك تاشو یخدان در سفرهای كوتاه نقش فریزر همراه را برای شما ایفا خواهد كرد.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

این ساك كه از جنس پلاستیك است با ظرفیت ۱۸ لیتری، گزینه مناسبی برای نگهداشتن خوراكی‌های فاسد شدنی و همراه داشتن یخ و نوشیدنی‌های خنك است. جادار بودن این ساك همچنین به شما اجازه می‌دهد تا تمام وسایل صندوق عقب ماشینتان را سر و سامان داده و تا ساعت‌ها خیالتان را از بابت سالم نگهداشتن مواد غذایی همراهتان آسوده نگه می‌دارد. این یخدان ضدآب با قابلیت ارتجاعی بدون اشغال كمترین فضا می‌تواند همیشه همراهتان باشد.

قیمت: ۶۲ هزار تومان

یخچال مسافرتی

همراه داشتن تنقلات سالم و مقوی مانند نوشیدنی‌های طبیعی و میوه‌ها و شیرینی‌های خوشمزه یكی از بخش‌های پرطرفدار و همیشگی سفرهای زمینی و پیك نیك رفتن ما ایرانی‌ها در تعطیلات نوروزی است. اما اینكه تا چه حد بار و بنه ما گنجایش خوراكی‌های بین راهی را دارند بستگی زیادی به خلاقیت و انتخاب شما دارد. در میان محصولات فراوان مسافرتی اگر چشمتان به ساك‌های بزرگ و جادار خنك‌كننده افتاد برای خریدشان تردید نكنید.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

این ساك خنك كننده جادار و بادوام بوده و با كارایی بالا و چند منظوره‌ای كه در محافظت و نگهداری از مواد غذایی در سفر دارد، خیالتان را از بابت سلامت خوراكی‌های همراهتان آسوده خواهد كرد. این ساك با فضای خنك نگهدارنده تعبیه شده در اطراف خود (با قرار گرفتن یخ در جیب‌های کیف) برای همراه داشتن محصولات پروتئینی مانند گوشت و تخم مرغ و میوه‌ها و سبزیجات مناسب بوده و نگرانی ناشی از خرید و تهیه مواد فاسد و یا نامعتبر بین راهی را از بین می‌برد. البته از این كیف‌ها به عنوان ساك خرید برای نگهداری موادی كه زود پلاسیده و فاسد می‌شود هم می‌توان استفاده كرد.

قیمت: ۳۰ هزار تومان

كافی‌شاپ سیار

همیشه قرار نیست برای غرق شدن در افكار و خاطره‌ها و لذت بردن از نوشیدن یك فنجان قهوه بی‌نظیر به كافی‌شاپی دنج و تاریك برویم. شاید كنار دریا یا چادر زدن در یك جنگل زیبا و هر طبیعت دیگری بهترین جا برای نوشیدن یك فنجان قهوه با همراهانتان باشد. حتما فكر می‌كنید پهن كردن بساط قهوه خوری در دل سفر كار چندان راحتی نیست اما باور كنید هیچ كاری با امكانات امروز نشد ندارد.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

كیف‌های قهوه خوری دو تا چهار نفره مسافرتی با امكاناتی مانند فلاسک قهوه‌خوری، دو عدد لیوان، قاشق و دستمال تجربه نوروزی متفاوت با طعم دل‌انگیز قهوه را برایتان رقم خواهد زد. این كیف كه به شكل كوله‌پشتی است با داشتن جیب‌هایی در اطراف خود و چند زیپ مخفی امكان جاسازی وسایلی مانند پول، زیورآلات و ساعت و هر چیزی را كه نیاز به مراقبت بیشتری دارد فراهم می‌كند. با همه این تفاسیر بهتر است تا شروع تعطیلات این كیف قهوه‌خوری را به بار بند اتومبیل خود برای سفرتان اضافه كنید.

قیمت: ۷۹ هزار تومان

سطل زباله سفری

نگه داشتن زباله داخل ماشین و انتقال آن به سطل‌های زباله شهری كاری است كه افراد با فرهنگ در طول سفر هم انجام می‌دهند. اینكه ما در سفر با اتومیبل شخصی‌مان جایی برای خالی كردن زباله‌های تولید شده در مسیر پیدا نكرده‌ایم دلیلی بر پرتاب كردن آن از شیشه ماشین به بیرون و یا ریختن آنها كف اتومبیل‌مان نیست. به ویژه با امكاناتی كه این روزها برای تامین سلامت و نظافت هر محیطی فراهم آمده دیگر هیچ توجیهی برای انجام این كار وجود ندارد.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

خرید كیف‌های زباله مسافرتی كه قابل شست‌وشو هستند این مشكل شما را در طول سفر حل می‌كنند. این كیف‌ها روی پشتی صندلی‌ها نصب می‌شوند و زباله‌های خشك و پر تعداد شما را در طول سفر در خود جا می‌دهند. از انجا كه مواد تشكیل‌دهنده این سطل‌ها از جنس نانو است در نتیجه بوی نامطبوع زباله از داخل آن خارج نمی‌شود. در قسمت پایین این كیف زباله جایی برای قرار دادن جعبه دستمال كاغذی تعبیه شده است كه دسترسی شما را برای پاك كردن و استفاده به موقع از دستمال را فراهم می‌كند. این كیف علاوه بر زباله دانی با داشتن جیب‌های مختلف برای همراه بردن وسایل شخصی كه در مسیر مورد استفاده قرار می‌گیرند هم مناسب است.

قیمت: ۲۰ هزار تومان

ست راحتی

عده زیادی بعد از جابه‌جایی یا به‌اصطلاح عوض شدن جای خوابشان در مسافرت، قطار، هواپیما و هر وسیله نقلیه دیگری دچار بی‌خوابی و خستگی‌های مزمن می‌شوند. خستگی‌هایی كه به راحتی لذت سفر را از شما می‌گیرند. بنابراین در بین پیشنهاد‌های مسافرتی ایده‌آل یک ست راحتی و سلامتی را برای سفر شما معرفی كرده‌ایم كه به سادگی تختخواب شما را در سفر دلپذیر و خواب شما را بدون دردسر می‌كند.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

این ست كه شامل سه قسمت پشت گردنی، چشم‌بند و پتو است به راحتی قابل خریداری است و با اشغال كردن كمترین جای ممكن در ساك مسافرتی شما تمهیدات لازم برای خواب و استراحتی لذت بخش را در سفر برایتان رقم می‌زند. خرید این ست به مسافرانی توصیه می‌شود كه قرار است ساعت‌های طولانی با قطار سفر كنند و یا كسانی كه در جاده به سردردهای مزمن و یا آرتروزهای گردن دچار می‌شوند.

قیمت: ۴۰ هزار تومان

صندلی مسافرتی تاشویی - كیفی

تماشای یك منظره زیبا در طبیعت و یا خیره شدن به موج‌های دریا و خستگی در كردن در میان راه ضمن لم دادن روی یك صندلی راحت جذاب‌تر می‌شود. در واقع اینجاست كه صندلی مسافرتی به كارتان می‌آید و وجودش در صندوق عقب ماشین‌ها به واجبات اسباب سفر تبدیل می‌شود. صندلی تاشو مسافرتی بسیار سبك و جنس برزنتی آن به راحتی قابل شست‌وشو است و به سادگی آسیب نمی‌بیند. فاصله صندلی تا زمین به اندازه‌ای است كه پاهای شما را خسته نمی‌كند و جنس آلیاژ سخت آن در برابر رطوبت مقاوم است.

در نوروز 94 شیک سفر کنید

در نتیجه شما با هر وزنی می‌توانید به راحتی روی آن استراحت كنید. این صندلی همچنین در زمان جابه‌جایی بسیار سبك و كم‌حجم است و با یك مهره جمع می‌شود؛ بنابراین حمل و نقل آن در تعداد بالاتر هم به راحتی صورت می‌گیرد. قیمت ارائه شده محصول كمتر از محصولات مشابه ارائه شده در بازار روز است؛ بنابراین شما می‌توانید با خرید آن به مدت طولانی از نشستن روی آن لذت ببرید. در ضمن این صندلی مجهز به جا لیوانی توری شكل در كنار خود است كه امكان پذیرایی با چای یا قهوه را برایتان فراهم می‌كند.

قیمت: ۴۲ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صالحی

      با سلام
      این وسایل رو با این قیمت ها از کجا میشه تهیه کرد ؟

      پاسخ ها

      • یوسف

        کسی نمیدونه چطور و کجا میشه این سرویسها رو خرید

    • پریسا

      چه جوری باید ازتون خرید کرد ؟

    • سیدجوادحسینی

      معرفی نحوه خرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج