۱۸۸۶۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بزرگترین ضعف پرسپولیس از نگاه میناوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بزرگترین ضعف پرسپولیس مقابل النصر تعویض‌های درخشان بود.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بزرگترین ضعف پرسپولیس مقابل النصر تعویض‌های درخشان بود.

مهرداد میناوند در خصوص شکست پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت:‌ پرسپولیس در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و حتی روی دروازه حریف هم موقعیت ایجاد کرد اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که تیم در نیمه دوم ترسو بازی کرد. به نظر من برای پرسپولیس باخت یک بر صفر با سه بر صفر هیچ تفاوتی نمی‌کرد و به خاطر همین تیم در نیمه دوم باید شجاعانه بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: بزرگترین ضعف پرسپولیس مقابل النصر تعویض‌های درخشان بود. صادقیان بازیکن ۲۰ دقیقه‌ای نیست و باید زودتر به میدان می‌آمد یا حتی علی علیپور هم باید اینطور می‌شد.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس تصریح کرد: فوتبال طوری شده که دیگر روی کاکل یک بازیکن نمی‌چرخد به خاطر همین معتقدم که غیبت گابریل و حاتمی تأثیر چندانی روی عملکرد پرسپولیس نداشت.

میناوند با اشاره به ضربات شروع مجدد پرسپولیس مقابل النصر افزود: متأسفانه پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای ضربات ایستگاهی نداشت و فقط قرار بود روی دروازه سانتر شود تا شاید بنگر و نورمحمدی بتوانند ضربه سر بزنند. درخشان هم مانند کی‌روش باید روی ضربات ایستگاهی برنامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با تمام این حرف‌ها هنوز پرسپولیس صدرنشین گروه است هرچند وضعیت کمی خطرناک شده و تیم باید از الان هوشیار باشد. من خیلی مؤدبانه انتقادهایم را مطرح می‌کنم و با کسی هم مشکل ندارم. به نظر من پرسپولیس باید در ۵۰ روز تعطیلی نیم‌فصل ریکاوری خوبی انجام می‌داد که این اتفاق رخ نداد. در مجموع امیدوارم در ۱۳، ۱۴ روز آینده پرسپولیس جمع و جور شود و به باختن هم عادت نکند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این مسئله که النصر عربستان تیم قدرتمندی نبوده، در مورد حضور حسین عبدالغنی با تجربه در ترکیب تیم فوتبال النصر عربستان گفت: فکر می‌کنم تنها قسمتی که پرسپولیس می‌توانست به النصر ضربه بزند دفاع چپ بود و حسین عبدالغنی. وقتی این بازیکن جلو می‌کشید پشت سرش خالی می‌ماند.

میناوند در مورد نقش حمید درخشان در شکست پرسپولیس اظهار داشت: سرمربیان ایرانی ایراد بزرگی دارند که بعد از هر شکست باخت را گردن خستگی یا داور می‌اندازند و فقط دنبال بهانه‌گیری هستند. اگر درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس در رسانه ملی به خاطر شکست عذرخواهی کند دل هواداران آرام‌تر می‌شود.

وی در مورد ضعف پرسپولیس در پست دفاع چپ گفت: با تمام احترامی که برای میثم حسینی قائل هستم باید بگویم او در این پست کارایی لازم را نداشت و الان هم نورمحمدی که دفاع وسط است نمی‌تواند در دفاع چپ خوب کار کند. در نیم فصل تنها پستی که نیاز به تقویت داشت دفاع چپ بود که تقویت نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج