جاباما
۱۸۸۷۰۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

توصیه‌ بهشت زهرا درباره پنجشنبه آخر سال

سازمان بهشت زهرا(س) توصیه‌هایی در مورد چگونگی عبور و مرور بهتر در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) بری دسترسی آسان‌تر زوار تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان بهشت زهرا(س) توصیه‌هایی در مورد چگونگی عبور و مرور بهتر در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) بری دسترسی آسان‌تر زوار تشریح کرد.

گلزار شهدا و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در پنجشنبه و جمعه آخر سال آماده حضور میلیونی شهروندان است، و در این راستا توصیه‌هایی برای مراجعان منتشر کرده است که به این شرح است:

۱- با توجه به کمبود فضای پارک و حرکت خواهشمندیم از توقف‌های طولانی مدت خودداری و در کمترین زمان ممکن وسیله نقلیه خود را از محل خارج نکنید تا دیگر شهروندان نیز بتوانند از فضای پارک موجود استفاده کنید.

۲- از توقف دوبله جدا خودداری کنید.

۳- به جهت رفاه حال خود و تسهیل در عبور و مرور با ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در تقاطع‌ها نهایت همکاری را داشته باشید.

۴- از توقف در حریم تقاطع‌ها و مکان‌های کم عرض و سرپیچ‌ها خودداری کنید.

۵- جهت دسترسی به قطعات مورد نظر با استفاده از علائم راهنما، مسیر خود را انتخاب کنید.

۶- جهت تهیه گل و گلاب در مقابل ایستگاه‌های عرضه گل در منتهی الیه سمت راست و پارکینگ‌های در نظر گرفته شده توقف کنید.

۷- اعمال محدودیت در بعضی معابر صرفا جهت رفاه حال مسافران و تسهیل در عبور و مرور است. خواهشمندیم با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشید.

۸- هنگام خروج و همچنین هنگام تردد بین قطعات حق تقدم سایر و وسایل نقلیه را رعایت و به اطراف خود توجه کامل داشته باشید.

۹- رعایت حق تقدم عبور عابرین پیاده الزامی است.

۱۰- هنگام عبور از خیابان مراقب کودکان خود باشید و از دویدن آنان در معابر جلوگیری شود.

۱۱- محل پارک خودروی خود را به خاطر بسپارید. ۱۲- هنگام عبور از خیابان مراقب حرکت موتورسواران باشید.

۱۲- هنگام وقوع تصادف خسارتی سریعا وسایل نقلیه خود را به منتهی الیه سمت راست خیابان منتقل و از ایجاد تراکم جلوگیری نمایید و با شماره تلفن ۶۶۹۳۵۵۷۷ یا شماره ۱۱۰ تماس برقرار کنید.

۱۳- راکبین موتورسیکلت خواهشمندیم ضمن استفاده از کلاه ایمنی از سرعت غیرمجاز در معابر جدا خودداری کرده و مراقب عبور عابرین پیاده خصوصا کودکان باشید.

پیام‌های ضروری جهت هدایت مسیر مراجعین و شهروندان به قطعات:

۱-اگر قصد حرکت از قطعات شهداء به سمت قطعات قدیم را دارید، از دوربرگردان مقابل درب شمال (باب الشهداء) استفاده کنید.

۲- اگر قصد حرکت از قطعات قدیم به سمت ضلع شمالی بلوار الزهرا (س) شامل قطعات هنرمندان، نام آوران، عروجیان و قطعات ۲۰۰ به بالا را داردی، از دوربرگردان مقابل درب گل‌دسته (باب الزهرا (س)) استفاده کنید.

۳- اگر در قطعات ۲۵۰-۲۴۲-۲۴۱-۲۳۱-۲۴۰ حضور دارید و می‌خواهید به قطعات ۲۵۲ و ۲۵۳ بروید، از دوربرگردان مقابل درب ۲۵۰ (باب الرضا (ع)) در جاده قدیم قم استفاده کنید.

۴- اگر در قطعات قدیم حضور دارید، جهت خروج و همچنین دسترسی به قطعات جدید (۳۰۰ به بالا) می‌توانید از طریق زیرگذر گلدسته واقع در انتهای بلوار الزهرا (ع) (قبل از درب گلدسته) و همچنین از طریق زیر گذر جنوبی اقدام و به قطعات مورد نظر مراجعه کنید.

۵- در صورتی که پس از خروج از بهشت زهرا (س) وارد جاده قدیم قم شدید، برای ورود به تهران، از طریق بلوار کهریزک وارد آزادراه قم - تهران شوید.

۶- راه دسترسی به قطعات قدیم صرفا از طریق آزادراه خلیج فارس و در ادامه مسیر غرب به شرق بلوار علامه عسگری امکان‌پذیر می‌باشد. با توجه به محدودیت اعمال شده در مقابل درب ۱۳ آبان (باب السلام) مسیر مذکور به درب شمالی (باب الشهداء) دسترسی نخواهد داشت.

۷- جهت دسترسی به درب شمالی (باب الشهداء) از طریق بزرگراه بهشت زهرا (س) (شهید هاشمی) می‌توانید به طور مستقیم وارد بهشت زهرا (س) و انسداد درب باب الندبه، جهت ورود به قطعات ۲۰۴ تا ۲۳۰ می‌توانید از طریق پل شمال به شرق، وارد بلوار علامه عسکری شده و از درب باب الرحمه استفاده کنید.

۹- مسیر شرق به غرب بلوار علامه عسگری در تقاطع سه راهی باقرشهر مسدود می‌باشد. دسترسی به قطعات قدیم و درب شمالی (باب الشهداء) از این طریق امکانپذیر نیست.

۱۰-بهترین راه‌های دسترسی به قطعات جدید، (۳۰۰ به بالا) به شرح زیر است:

الف) ساکنین شرق تهران از جاده قدیم قم استفاده کنید.

ب)ساکنین غرب تهران از آزادراه خلیج فارس - بلوار علامه عسگری - درب ۱۳ آبان (باب السلام) مسیر جنب مقبره‌ها و زیرگذر جنوبی استفاده کنید.

ج) ساکنین شمال و مرکز تهران از طریق بزرگراه بهشت زهرا (س) (شهید هاشمی) درب شمالی (باب الشهداء) بلوار شهداء بلوار حضرت زهرا (س) و زیرگذر درب گلدسته (باب الزهرا (س)) استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج