۱۸۸۷۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

موج جدید بارش باران در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آتی، گفت: براساس نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز در جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که این وضعیت با شدت کمتر در مناطقی از غرب، شمال شرق، شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که بارش تا اواخر روز پنج شنبه در مناطق ذکر شده تداوم خواهد داشت، افزود: از شب همین روز با ورود یک سامانه بارشی جدید در غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور و به تدریج دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف و وزش باد آغاز می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در روز جمعه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد، گفت: سامانه فوق در روز جمعه کل نیمه غربی و در ساعات بعدازظهر مرکز، دامنه های جنوبی و شمالی البرز، برخی مناطق جنوب شرق و بتدرج شرق و شمال شرق کشور را در بر می گیرد.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری اوایل شب ابری در اواخر وقت رگبار و رعد و برق در ارتفاعات بارش برف رخ می دهد و حداقل و حداکثر دما دراین روز ۱۱ و ۲۰ درجه است همچنین در روز جمعه ابری در پاره ای نقاط رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف در اواخر وقت کاهش ابر و وزش باد رخ خواهد داد و حداقل و حداکثر دما در این روز ۹ و ۱۷ درجه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج