۱۸۸۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رد پای "سال نو" در بازار مسکن ماند! + جدول

این روزها اغلب فایل‌های خرید و فروش واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران در روزنامه‌ها با عناوین «سال نو» و «عیدی» آگهی می‌شوند.

دنیای اقتصاد: این روزها اغلب فایل‌های خرید و فروش واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران در روزنامه‌ها با عناوین «سال نو» و «عیدی» آگهی می‌شوند.

البته قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی با چنین عناوینی حاکی از ارزان فروشی نیست، بلکه اکثر ‌این دسته از واحدها با قیمت‌های واقعی یا حتی بیش از نرخ حقیقی به بازار خرید و فروش اعلام می‌شوند.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی در محله‌های مختلف تهران پرداخته که با عنوان‌های «مختص سال نو» آگهی شده‌اند.

عیدی ما به شما

در حوالی دروازه شمیران، خیابان اسکوئی یک واحد مسکونی ۹۵ متری ۳ سال ساخت به همراه پارکینگ و انباری، متری یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان در بازار مسکن قیمت‌گذاری شده است و مالک سعی کرده با عنوان «عیدی ما به شما» نظر مشتریان را جلب کند.

یک خرید خوب پایان سال

واحدی به متراژ ۷۸ متر مربع در خیابان استاد معین با امکاناتی همچون شومینه، کباب پز، آیفون تصویری، درب ضد سرقت و آسانسور آماده تحویل به خریدار است.

قیمت هر مربع واحد مذکور ۲ میلیون تومان پیشنهاد شده است و فروشنده اظهار کرده که‌این فرصت خرید، «یک خرید خوب پایان سال» تلقی می‌شود.

فروش ویژه نوروز

۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزش هر متر مربع چندین واحد مسکونی نوساز با متراژ‌های مختلف (۹۰ تا ۱۳۵ متر مربع) در منطقه زعفرانیه است. «فروش ویژه نوروز» گفته مشاور املاکی است که مسوولیت مشتری‌یابی ‌این واحدها را بر عهده دارد.

بهترین خرید شب عید

عنوان «بهترین خرید شب‌عید» مربوط به فروش ۲ واحد مسکونی ۱۳۰ تا ۱۵۰ متر مربعی در غرب تهران منطقه (سعادت آباد) است. ‌این واحدها یکساله و از کلیه امکانات برخوردار است.

هدیه آخر سال

فروشنده‌ای واحد ۱۴۷ متری خود را در خیابان دیباجی شمالی بنا به گفته خود به عنوان «هدیه آخر سال» با قیمت متری ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به خریدار تحویل می‌دهد.

بهترین خرید قبل از عید

۵ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان قیمت پیشنهادی هر متر مربع یک واحد مسکونی ۱۷۰ متری به علاوه ۲۰۰ متر مربع قدرالسهم از زمین در منطقه اقدسیه است. طبق گفته بنگاهدار ‌این فایل فروش «بهترین خرید قبل از عید» است.


رد پای "سال نو" در بازار مسکن ماند! + جدول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج