۱۸۸۸۰۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: از سرمربی الشباب عذر می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بعد از شکست ۳ بر صفر پرسپولیس می‌خواستیم آن باخت را جبران کنیم.

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل الشباب عربستان در نشست خبری گفت: عید پیشاپش تبریک می‌گویم و بازی خوبی بود و وقتی ما در تمرینات می‌توانیم دو سه گل در ۱۰ دقیقه بزنیم در نیمه دوم توانایی برگشت به بازی را داشتم و از تمام همکارانم که به تیم انرژی مثبت دادند تشکر می‌کنم و وقتی هم دیشب پرسپولیس باخت و بازیکن عربستانی بعد از گل سوم این حرکت را کرد بازیکنان تیم ما تلاش کردند که باخت پرسپولیس را جبران کنیم.

وی در مورد اعتراض سرمربی الشباب به رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی نفت، گفت: فلسفه بازی جوانمردانه را رعایت کردیم به جز صحنه آخر که به گل رسیدیم، بازیکنان عربستانی هر ۳ دقیقه زمین می افتادند، نه هر ۱۰ دقیقه یا یک ربع یکبار، ولی حسین ابراهیمی در آن صحنه گل ندید که بازیکن حریف به زمین افتاده و در کل انقدر بازیکنان ما بازی جوانمردانه کردند که صدای هوادار ما درآمد. ولی وقتی تعداد بازی‌های جوانمردانه ما آنقدر زیاد بود که نیمه دوم ۶ دقیقه وقت اضافه دارد یعنی بازی جوانمردانه ما زیاد بود و من هم از سرمربی الشباب عذرخواهی می‌کنم اگر در آن صحنه گل بازی جوانمردانه رعایت نشد البته بازیکن ما بازیکن مصدوم عربستانی را ندید، ما مدام توپ را به آنها دادیم در محوطه جریمه، پشت محوطه جریمه و ... مدام روند حرکتی تیم ما با این بازی های جوانمردانه متوقف شد. اگر در آن صحنه گل هم توپ را به آنها می‌دادیم بازهم می‌توانستیم به گل پیروزی برسیم.

وی افزود: وقتی قربانی مصدوم شد و می‌خواستیم به این بازیکن هدیه بدهند که سرش را به خاطر پرچم کشورش مقابل توپ گذاشت تا این برد را به دست آوردیم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اقاي منصوريان خسته نباشي. بازهم شعوره شمارو عشقه.نيازي به معذرت خواهي نبود.تاريخ ورزشي ما پرازناجوانمردي تيم هاي كشورهاي عربيه.
      به عنوان يك پرسپوليسي به شما وتيمت تبريك ميگم.

    • امید

      بعنوان یک پرسپولیسی دیگر این برد را به تیم منسجم نفت و آقای منصوریان تبریک میگویم . کیف کردم ازبردتان. خب حال گرفتی. دمت گرم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج