جاباما
۱۸۹۰۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: آرزویم آشتی با وزیر ورزش است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آرزوی من در سال ۹۴ آشتی کردن با وزیر ورزش است نه دیدار با او!

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان که عصر امروز در تمرین تیم ملی امید حاضر شده بود درباره صحبت‌های وزیر ورزش گفت: صحبت‌های وزیر ورزش را کاملا شنیدم.

وی درباره اینکه وزیر ورزش گفته بود از فدراسیون فوتبال راضی نیست و این فدراسیون ملوک الطوایفی اداره می‌شود تاکید کرد: نظر خاصی ندارم و معتقدم که وزیر نظرش را در این باره گفته است.

کفاشیان همچنین درباره این گفته وزیر که گزارش‌های تخلف داوری به دست او رسیده است تاکید کرد: در روزهای آینده جلسه‌ای با کمیته داوران خواهم داشت و آنها را مامور می‌کنم تا این موارد را پیدا کنند تا ببینم منظور وزیر از این تخلفات چیست.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌با اشاره به اینکه امروز جلسه‌ای با کی‌روش برگزار نکرده است درباره این اظهار نظر کی‌روش که اگر با او همکاری نشود یا استعفا می‌دهد یا باید او را اخراج کنند گفت: نه استعفایی از مربی تیم‌ملی به دستم رسیده و نه خیال اخراج او را دارم.

کفاشیان درباره حضورش در تمرین تیم امید تصریح کرد: باید می آمدم چون بازی‌های این تیم نزدیک است. به کاشانی و خاکپور هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم که این تیم در بازی‌های پیشرو نتیجه بگیرد. ضمن اینکه برای فوتبال ایران در سال ۹۴ آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان درباره اینکه آینده در رادیو گفته بود در سال ۹۴ آرزوی دیدن وزیر ورزش را دارد گفت: خیر آرزوی من آشتی با وزیر است نه دیدار او.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج