۱۸۹۱۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اینترنت پرسرعت برای زائران مشهد

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: سرویس پرسرعت همراه اول برای زائران و مسافران نوروزی در محدوده حرم مطهر رضوی پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا: مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: سرویس پرسرعت همراه اول برای زائران و مسافران نوروزی در محدوده حرم مطهر رضوی پیش بینی شده است.

علی ملک جعفریان روز جمعه افزود: هم اکنون حدود 100 نقطه شهر مشهد به آنتن های خطوط پرسرعت یا 'تری جی' همراه اول مجهز شده اند که بیشتر در محدوده اطراف حرم رضوی استقرار دارند.

نسل سوم شبکه تلفن همراه یا تری جی، روشی برای انتقال اطلاعات در تلفن های همراه و سیستم های بدون سیم می باشد.

تری جی برخلاف جی اس ام که نسلی برای انتقال صدا و اطلاعات بود، این نسل جدید سرعت بالا برای انتقال پیام های چند رسانه ای را فراهم می سازد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نصب ۲۳۰ آنتن خطوط پرسرعت همراه اول برای تمامی نقاط در کلانشهر مشهد پیش بینی شده که عملیات آن از چند ماه گذشته در حال اجراست.

وی با بیان اینکه احتمال بروز اختلالات در هنگام نصب آنتن های مذکور وجود دارد، گفت: بدین منظور عملیات توسعه و نصب این آنتن ها از 25 اسفندماه در مشهد متوقف شده و پس از پایان تعطیلات نوروز ادامه می یابد.

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی در ادامه افزود: با تدابیر صورت گرفته امسال کمترین مشکلات را از بابت پوشش آنتن دهی همراه اول در کلانشهر مشهد با توجه به حجم زائر و مسافر خواهیم داشت.

ملک جعفریان افزود: با تدابیر اتخاذ شده و تقویت تجهیزات مربوطه، آنتن دهی بیش از چهار میلیون همراه اول به طور همزمان در مشهد بویژه محدوده حرم رضوی پیش بینی شده است.

وی خدمات مخابرات خراسان رضوی به مشترکان را در قالب تلفن ثابت، همراه اول، دیتا،ADSL (خطوط پرسرعت اینترنت) و سایر خدمات عنوان کرد.

هم اکنون سه میلیون و 800 هزار تلفن همراه دائمی و اعتباری در خراسان رضوی فعال هستند.

همزمان با ازدحام جمعیت و پیک زائران و مسافرانی که به مشهد مقدس سفر می کنند، اختلالاتی در پوشش دهی تلفن های همراه رخ می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج