۱۸۹۴۵۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

معرفی اپلیکیشن های تناسب اندام

با تلفن همراه تان لاغر شوید!

این روزها تقریبا همه آدم هایی که دور و برمان می بینیم رژیم دارند. از حذف شام گرفته تا رژیم اتکینز و آب درمانی و... ولی آیا به این موضوع دقت کرده اید که پایبندی به این برنامه ها بدون نظارت یک متخصص تغذیه یا یک مربی ورزشی چقدر سخت است؟

با تلفن همراه تان لاغر شوید!





مجله همشهری تندرستی: این روزها تقریبا همه آدم هایی که دور و برمان می بینیم رژیم دارند. از حذف شام گرفته تا رژیم اتکینز و آب درمانی و... ولی آیا به این موضوع دقت کرده اید که پایبندی به این برنامه ها بدون نظارت یک متخصص تغذیه یا یک مربی ورزشی چقدر سخت است؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که تناسب اندام می تواند درست کف دست تان یا دقیق تر بگویم لا به لای اپلیکیشن های تلفن همراه هوشمند شما باشد؟!

البته از بین صدها گزینه ای که موقع دانلود این نرم افزارها پیش روی مان هست، انتخاب یکی، دو اپلیکیشن کاربردی که هم درست کار می کنند و هم نتایج عملی دارند. آن قدرها هم ساده نیست. به همین خاطر قصد داریم نمونه ای از بهترین اپلیکیشن های سلامتی و تناسب اندام را به شما معرفی کنیم. انتخاب های ما بر چه اساسی بوده؛ کاربران چه درجه ای به اپلیکیشن های موردنظر داده اند، آیا اپلیکیشن های مورد نظر چیز کاملا منحصر به فردی را به کاربر ارائه می کنند؟ آیا کاربردشان آسان است؟ قابل اطمینان و بدون باگ هستند؟ و بالاخره قابلیت گسترش دارند؟

ران کیپر: داشتن این اپلیکیشن روی تلفن همراه هوشمند درست مثل این است که یک دستگاه کالری سنج یا تردمیل حرفه ای همیشه همراه شماست. ران کیپر سرعت دویدن، مسافت، ضربان قلب، کالری از دست رفته و مدت زمان دویدن شما را اندازه گیری می کند و اگر نسخه جدیدش را دانلود کنید، می توانید گوشی را زا جیب تان بیرون بیاورید.

با تلفن همراه تان لاغر شوید!

وزن ایده آل: حسن این اپلیکیشن در سادگی بیش از حد آن نفهته است. وقتی وارد این اپلیکیشن می شوید یک نوار زردرنگ می بینید. با کشیدن دست تان روی آن نوار و وارد کردن وزن و قدتان، اپلیکیشن شاخص توده بدنی و وزن ایده آل تان را محاسبه خواهدکرد. این طوری می فهمید که اضافه وزن دارید یا چاق هستید و باید چقدر وزن کم کنید تا دوباره اندامی متناسب پیداکنید.

دستیار رژیم: یکی از سخت ترین بخش های برنامه کاهش وزن، سالم خوری است. بگذارید با هم صادق باشید؛ وسوسه از همه طرف به آدم فشار می آورد و اندازه وعده هایی غدایی که معمولا جلوی مان قرار می گیرند، بیش از حدی است که برای مان تعیین شده، در چنین شرایطی است که این اپلیکیشن به کمک تان می آید؛ کافی است وزن ایده آل تان را وارد کنید تا برای تان حجم غذایی را که باید بخورید محاسبه کند.

کودی: نوعی شبکه داخلی ورزش و تناسب است تا شما بتوانید تجربیات تان درباره ورزش و فعالیت بدنی و... را از طریق عکس، فیلم و نوشته با افرادی که هدف شان به شما نزدیک است ، به اشتراک بگذارید. کودی محیط جذابی دارد و به شما امکان می دهد که برای دیگران کامنت بگذارید یا نظرات تشویق آمیز دوست های تان را دریافت کنید.

نایک + دو: این اپلیکیشن یک برنامه کاهش وزن کاملا حرفه ای است که برای هر هفته تان برنامه ویژه ای تنظیم می کند، کالری هایی را که می خورید به دقت محاسبه کرده و تا رسیدن به وزن ایده آل همراه شماست.

با تلفن همراه تان لاغر شوید!

آرگوس: آرگوس مدیر برنامه های ورزشی شماست و وقتی می گوییم همه چیز، واقعا منظورمان همه چیز است. از قدم هایی که هنگام راه رفتن بر می دارید تا لقمه هایی که می جوید یا رکاب هایی که می زنید و... آرگوس با زیر ذره بین قرار دادن فعالیت های روزانه شما نمودارها و جداولی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید سطح سلامتی خود را در بازه های زمانی مشخص بسنجید و به هموقع جلوی بیماری ها، اضافه وزن، کم تحرکی و... را بگیرید.

آرگوس شبیه پرونده سلامتی است که باید یک پزشک روزانه برای تان پر کند، اما نه امکانش وجود دارد و نه فرصتش. علاوه بر این نصب آرگوس روی کوشی تلفن همراه خیلی هم باتری مصرف نمی کند و به شما ضرر نمی زند.

کارخانه ماکروها: یک اپلیکیشن فوق العاده ساده است برای اندازه گیری کالری موادغذایی مصرفی و همچنین میزان درشت مغذی های موجود در خوراکی ها از جمله کربوهیدرات، چربی و پروتئین.

این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا برنامه غذایی روزانه خود را هوشمند کنید. کربوهیدرات های اضافی را دور بزنید و در مقابل میزان پروتئین کم چرب را بالا ببرید تا زود وزن کم کرده یا از چاق شدن پیشگیری کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتا

      لطفا نحوه ی استفاده از ران کیپر را بنویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج