۱۸۹۴۹۹
۵۱۶۹
۵۱۶۹
پ

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

حمام های کوچک را می توان با چند ترفند، بزرگ تر جلوه داد. یکی از آنها استفاده از آینه است. آینه در بزرگ جلوه دادن فضا نقش مهمی دارد و خیلی خوب هم از عهده این کار بر می آید. برای آگاهی از دیگر ترفندها، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

برترین ها: حمام های کوچک را می توان با چند ترفند، بزرگ تر جلوه داد. یکی از آنها استفاده از آینه است. آینه در بزرگ جلوه دادن فضا نقش مهمی دارد و خیلی خوب هم از عهده این کار بر می آید. برای آگاهی از دیگر ترفندها، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

توهم بصری

با قرار دادن چند آینه کوچک در کنار هم یا یک آینه بزرگ در دستشویی / حمام می توانید خطای دید و توهم بصری ایجاد کنید. چون آینه فضا را تکرار می کند، باعث می شود اتاق بزرگ تر از آنچه هست، دیده شود.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

نصب تاقچه

با نصب تاقچه و شلف روی دیوار، فضای ذخیره بیشتری ایجاد می کنید. این کار کمک می کند تا فضای زمینی کمتر اشغال شود و مثلا به کابینت، سبد، سطل یا ... نیازی نداشته باشید. در نتیجه، فضا بازتر دیده می شود و در عین حال، وسایل حمام و دستشویی جای مناسبی هم قرار داده می شوند. بعلاوه، تاقچه های دیواری نمای زیبایی هم دارند و یک عنصر تزئینی نیز به شمار می روند.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

طرح افقی

یکی از ترفندهای هوشمندانه و نامحسوس برای بزرگ تر نشان دادن حمام، استفاده از طرح های راه‌راه افقی است. این طرح این توهم را ایجاد می کند که اتاق بزرگ تر و پهن تر است. این ترفند را در لباس پوشیدن هم می توان پیاده کرد؛ افرادی که زیادی لاغر هستند با پوشیدن لباس هایی با طرح راه‌راه افقی، می توانند خود را چاق تر نشان دهند. دقیقا همین نکته ای که در دستشویی، حمام یا دیگر اتاق های خانه هم می توانید از آن بهره بگیرید.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

وسایل مدرن و براق

در سرویس های بهداشتی تک‌رنگ، می توانید با اکسسوری یا جزئیات ریز، شیک و براق، دکور کاملا متفاوت و زیبایی ایجاد کنید. مثلا حمامی که تماما سفید است را با انواع دستگیره، آویز، شیرآلات و آینه طلایی و براق تزئین کنید. حتی لولای در یا رخت‌آویز را هم طلایی و براق انتخاب کنید. همین وسایل به ظاهر کوچک، در دکور سرویس بهداشتی تاثیر بزرگی دارند.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

وسیله ای عجیب و بی ربط

برای اینکه در فضای سرویس بهداشتی یک تغییر اساسی ایجاد کنید، می توانید از وسایل کاملا بی ربط استفاده کنید. به طور مثال، یک لوستر چند شاخه که اصولا در پذیرایی یا نشیمن استفاده می شود را در حمام نصب کنید. همین یک کار ساده موجب جلب توجه زیاد می شود.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

اعمال دکور غیرمنتظره

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در حمام انجام دهید تا دکوراسیون جدید، متفاوت و خاص داشته باشد، این است که مثلا دیوار پشت دوش حمام را با رنگ و طرحی متفاوت نقاشی و تزئین کنید. دیوارها را با رنگ های شاد، جیغ و با طراوات نقاشی کنید.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

کاشی های رنگی

از دیگر کارهای جالب برای تزئین حمام، استفاده از کاشی های ریز با رنگ های متنوع است. استفاده از این نوع کاشی ها در حمام چندان رایج نیست و به همین دلیل موجب زیباتر دیده شدن فضا می شود.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

رعایت اصول اولیه

اگر در و دیوار و وسایل حمام رنگ کلاسیک و خنثی دارد، با استفاده از رنگ کاملا متفاوت مثل قهوه ای سوخته در وسایلی همانند آینه یا تاقچه، جلب توجه کنید.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

سبد وسایل

برای نگه داشتن حوله و دیگر وسایل حمام خوب است از سبدهای حصیری و زیبا استفاده کنید. این سبدها علاوه بر اینکه محلی برای قراردادن وسایل هستند، ظاهر زیبایی هم دارند و به عنوان دکور نیز کاربرد دارند.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

طرح عمودی

طرح و راه‌راه‌های عمودی نیز از دیگر کارهایی است که به زیبایی و بزرگ تر دیده شدن حمام کمک شایانی می کند. با این طرح این توهم را ایجاد می کنید که فضای اتاق بلند و بزرگ است.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

تناسب کف و دیوار

کاشی، رنگ و طرحی که برای کف حمام انتخاب کرده اید را روی دیوارها هم ادامه دهید. این طرح موجب بزرگ تر دیده شدن عمق فضا می شود. یعنی با یک کار ساده، خیلی راحت می توانید حمام خانه خود را بزرگ تر از آنچه هست، نمایش دهید.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

جادوی اکسسوری ها

برای تزئین حمام لازم نیست وسایل گران و لوکس خریداری کنید. با وسایل تزئینی ساده ای که در خانه دارید هم می توانید به حمام شخصیت متفاوت و ظاهر جدید ببخشید. پهن کردن یک قالیچه، قرار دادن گلدان یا میز چوبی کوچک از جمله کارهایی است که می توان برای تزئین حمام انجام داد.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام

تلفیق رنگ ها

رنگ های مورد علاقه خود را با رنگ تکمیلی آن تلفیق و روی دیوارهای حمام اعمال کنید. به طور مثال، فضای داخلی حمام را زرد و در را سرمه ای رنگ کنید. یا رنگ های دیگری که با هم تناسب دارند برای این منظور بسیار عالی هستند.

ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن حمام
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج