۱۸۹۶۷۳
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

رستوران‌گردی این روزها جزو تفریحات بسیاری از گردشگران محسوب می شود که حاضرند برای یک وعده غذای لذیذ که تاکنون نخورده اند، حسابی پول هزینه کنند. اگر شما هم از افراد شکمو هستید، توصیه می‌کنیم با عجیب‌ترین رستوران‌های جهان آشنا شوید.

خبرگزاری ایسنا: رستوران‌گردی این روزها جزو تفریحات بسیاری از گردشگران محسوب می شود که حاضرند برای یک وعده غذای لذیذ که تاکنون نخورده اند، حسابی پول هزینه کنند. اگر شما هم از افراد شکمو هستید، توصیه می‌کنیم با عجیب‌ترین رستوران‌های جهان آشنا شوید.

باید آنقدر عاشق غذا و ماجراجویی باشید که حاضر شوید پا به این رستوران‌ها و کافه‌ها بگذارید. حتی تصورش هم برای برخی غیرممکن است، اما خیلی‌ها سر و دست می‌شکنند تا به این رستوران‌ها بروند و در فضایی کاملا متفاوت غذا میل کنند. پس اگر گذرتان به این کشورها افتاد، تجربه تکرارنشدنی خوردن غذا در این رستوران‌ها را از دست ندهید.

رستوران توالتی/ آمریکا

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

کافه «دستشویی جادویی» نام رستورانی در آمریکاست که همه چیزش به توالت ربط دارد! در این‌جا صندلی‌ها شبیه توالت فرهنگی هستند و غذا در ظروفی شبیه توالت‌های کوچک سرو می‌شود. حتی منو هم شکل خاصی دارد که ما در اینجا از توضیح بیشتر درباره آن معذوریم. اسم غذاها و خوراکی‌ها بیشتر از وسوسه‌برانگیز بودن، چندش‌آور و حال به‌هم‌زن است. اگر بتوانید جلوی حالت تهوع خود را بگیرید، شاید یک‌بار برای تجربه از این رستوران دیدن کنید.

قهوه کنار مردگان/هند

حتی تصور این که ارواح شاهد غذا خوردن شما هستند ترسناک است، اما آن‌ها که به رستوران «خوش‌شانس نو» در هند می‌روند، با خیال راحت شیرقهوه‌شان را با رولت شکلاتی می‌خورند. این کافه رستوران درست در وسط قبرستان مسلمانان محله احمدآباد واقع شده و پیشخدمت‌هایش به عبور و مرور از میان قبرها عادت کرده‌اند.

بعضی از تصور خوردن و نوشیدن در چنین فضایی نفس‌شان بند می‌آید، اما خیلی‌ها به راحتی و بدون توجه به مرده‌هایی که زیر پایشان دفن شده‌اند، از بودن در این رستوران لذت می‌برند.

بیمارستان یا رستوران/لتونی

رستوران «هاسپیتالیس»

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

اگر از بیمارستان نمی‌ترسید، به رستوران «هاسپیتالیس» در ریگای لتونی بروید و از خدماتی که پرستاران مهربان ارائه می‌کنند، لذت ببرید. در این رستوران پیشخدمت‌ها لباس سفید پرستاری پوشیده‌اند، با مشتریان مثل بیماران رفتار می‌کنند و از آن‌ها به دقت مراقبت می‌کنند.

این پرستارها همچنین به نواختن موسیقی و آوازخواندن هم می‌پردازند. مشتریان می‌توانند از نوشیدنی‌های عجیب و غریب این رستوران ‌- بیمارستان بهره ببرند و در ظرف‌های اتاق عمل غذایشان را میل کنند. در «هاسپیتالیس» از سرنگ به عنوان ظرف نمک و فلفل استفاده می‌شود و همه آلات و ابزار بیمارستان‌ها در خدمت شکم مشتریان است.

غذا با زلزله ۷.۸ ریشتری/اسپانیا

وقتی زلزله می‌آید، همه جان خود را برمی‌دارند و فرار می‌کنند، اما نه در «کافه بَلا»ی اسپانیا. در این کافه رستوران غذاها در شرایط وخیمی همچون زمانی که بلایی طبیعی رخ داده، سرو می‌شود. خیلی‌ها به این مکان می‌روند تا تجربه غذا خوردن با وجود زلزله ۷.۸ ریشتری را تجربه کنند. تجربه جالبی است، فقط مراقب ریختن محتویات لیوان نوشیدنی‌تان باشید.

میمون‌های پیشخدمت/ژاپن

میمون را نماد شیطنت و بدجنسی می‌دانند، اما در رستوران «کایابوکیا»ی ژاپن، دو میمون به نام‌های «یات-چان» و «فوکو-چان» به کمک صاحب‌شان آمده‌اند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. صاحب این رستوران می‌گوید: وقتی مشغول سرو غذا به مشتریان بودیم، این دو میمون ما را نگاه می‌کردند و بعد از مدتی شروع کردند به تقلید کارهای ما. این‌طور بود که تبدیل شدند به دو دستیار کارآمد برای پیشخدمت‌ها.

رستوران «کایابوکیا»

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

این حیوانات برای مشتریان، نوشیدنی و حوله می‌برند تا دست‌هایشان را خشک کنند، صورت‌حساب را تقدیمشان می‌کنند و پول باقی‌مانده را به آن‌ها برمی‌گردانند. میمون‌های «کایابوکیا» هم لباس فُرم می‌پوشند، اما طبق قانون ژاپن تنها دو ساعت در روز کار می‌کنند. می‌توانید به جای انعام به آن‌ها دانه سویا بدهید، خوشحال می‌شوند

گریل سکته قلبی/آمریکا

اگر از شیفتگان غذا هستید و تا لب مرگ از خوردن دست نمی‌کشید، به رستوران «سکته قلبی» دالاس تگزاس بروید. این رستوران شما را به خوردن فست‌فودهای پرکالری تشویق می‌کند که خطری واقعی برای سلامتی محسوب می‌شوند. پیشخدمت‌ها، لباس پرستاران را به تن کرده و غذاهای چرب و پرکلسترول را سر میزها می‌آورند. دکترها هم خوردن همبرگر، دوبل برگر، سوبل برگر و الی آخر را به مشتریان توصیه می‌کنند.

«شوک کَره‌ای» یکی از غذاهای ویژه این رستوران است که «بالاترین حجم کَره» در میان غذاهای دنیا را دارد. مشتری که بزرگترین برگر منو را انتخاب می‌کند و می‌خورد، با کمک پرستاران روی صندلی چرخدار می‌نشیند و تا ماشینش حمل می‌شود!

پیشخدمت‌های پررو/ آمریکا

اگر گستاخی و جدل کردن را دوست دارید، به «اد دبویک» آمریکا بروید و غذا بخورید. پیشخدمت‌های این رستوران بی‌ادب و پررو هستند و به جای تشکر و خوش‌آمدگویی، مشتریان را میهمان الفاظ تند و گستاخانه خود می‌کنند. سبک معماری و دکور «اد دبویک» آدم را یاد دهه ۱۹۵۰ می‌اندازد. یک گروه موسیقی هم برای سرگرم‌کردن مشتریان در این فضا فعالیت می‌کند.

کافه «لمبرت»

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

اگه می‌تونی بگیر/آمریکا

در این رستوران نان به سمت مشتریان پرت می‌شود! و آن‌ها هر تعداد که بتوانند در هوا بقاپند را مجانی نوش جان می‌کنند. کافه «لمبرت» آمریکا برای آن‌هایی خوب است که استاد قاپیدن اشیا در هوا هستند. این رستوران زنجیره‌ای در سایکستون، فولی و اوزارک شعبه دارد. در این مکان همچنین غذاهایی مثل لوبیا و سیب‌زمینی هم رایگان سرو می‌شود.

رستوران هابیت‌ها/نیوزلند

اینجا رستوران «ارباب حلقه‌ها»ست و همه چیز از جمله پیشخدمت‌ها شبیه دنیای هابیت‌ها هستند. این رستوران در سال ۱۹۷۳ با ایده «جیم ترنر» استاد سابق دانشگاه تأسیس شد. دیوارهای فضای داخلی این رستوران، ‌صحنه‌های مجموعه رمان «جی.آر.آر تاکین» - خالق «ارباب حلقه‌ها» - را نشان می‌دهد. در «خانه هابیت» کمتر کسی به منو توجه می‌کند، چون همه مشغول تماشای کوچکترین پیشخدمت‌های دنیا هستند. اگر شما هم از کتاب‌ها و مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» لذت بردید، حتما به به این رستوران سر بزنید.

رستوران «خانه هابیت‌»

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

کافه «بلا»

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

رستوران «خوش‌شانس نو»

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

رستوران «سکته قلبی»

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا

رستوران «اد دبویک»

نگاهی به عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      ممنون خیلی جالب بود بازم بذار

    • مسعود

      جالب جالب آفرین خوشم اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج