۱۸۹۸۹۲
۵۰۴۲
۵۰۴۲
پ

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟

خانه کوچک یک طرف، آشپزخانه کوچک یک طرف دیگر. وقتی آشپزخانه کوچک باشد خیلی کارها را نمی توان انجام داد و دست و بال خانم خانه حسابی بسته است.

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟

برترین ها: خانه کوچک یک طرف، آشپزخانه کوچک یک طرف دیگر. وقتی آشپزخانه کوچک باشد خیلی کارها را نمی توان انجام داد و دست و بال خانم خانه حسابی بسته است. اما از آنجا که بیشتر خانه های الان کوچک و آشپزخانه آنها تقریبا بی استفاده هستند، حداقل باید چیدمان را طوری انجام داد که بتوان بیشترین استفاده را از فضا برد. به همین دلیل، شش راهکار از بلاگرهای مشهور حوزه دکوراسیون برایتان گردآوری کرده ایم که ساده اما کاربردی هستند. دست‌کم می توانید تغییرات کوچکی در آشپزخانه ایجاد کنید.

رنگ و طرح های برجسته انتخاب کنید

رنگ و طرح های بولد و جیغ یکی از روش های مناسب برای تزئین فضاهای کوچک است. مثل همین آشپزخانه، دیوار را سبز کنید. صندلی، گلدان یا وسیله تزئینی را از رنگ جیغ انتخاب کنید. با این کارها به زیبایی آشپزخانه کمک کرده اید.

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟

خنثی باشید

اگر از طرح های بولد خوشتان نمی آید، از رنگ های خنثی و طبیعی استفاده کنید. اما در میان آن از وسایلی که تنوع ایجاد کنند نیز بهره بگیرید. مثلا در آشپزخانه ای که همه چیز سفید و بژ است، یک قالی راه راه سفید و سیاه پهن کنید.

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟

مینیمالیستی فکر کنید

در فضای کوچک دنبال طرح های بزرگ و شلوغ نباشید. هر چه وسایل کوچک تر و ظریف تر باشند، زیبایی بیشتری خواهند داشت. در ضمن، به باز شدن فضا هم کمک شایانی می کنند. به طور مثال، از میز ناهار خوری بسیار کوچک و ظریف در گوشه آشپزخانه استفاده کنید. برای اینکه فضای کمتری اشغال شود، صندلی ها را نیز از نوع چهارپایه ای انتخاب کنید که در زیر میز جای بگیرند.

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟

از همه فضاها استفاده کنید

از همه فضاهای منفی که تصور می کنید بلااستفاده هستند نیز استفاده کنید. هیچ فرورفتگی، تاقچه یا گوشه را بی خیال نشوید. این را بدانید که هر متر مربع آشپزخانه های کوچک باید به طور مفید و برای کاربرد خاص مورد استفاده قرار بگیرد.

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟

از دیوارها استفاده کنید

تا جای امکان، روی دیوارها تاقچه نصب کنید و از آنها برای قرار دادن وسایل بهره بگیرید. گیره و آویز هم می توانید نصب کنید تا انواع قابلمه، تابه، شیرجوش، ملاقه، کف‌گیر، قیچی و .... را از آنها آویزان کنید.

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟

اعمال رنگ و طرح جدید

وقتی فضا کوچک است، باید از رنگ های روشن و براق استفاده کنید. تاقچه های شناور روی در و دیوار نصب کنید هر چه طرح ها ساده تر و فضا خالی تر دیده شود، کوچک بودن آشپزخانه کمتر به چشم می آید. بعلاوه، تاقچه ها یا کابینت های بدون در هم خیلی از وسایل را در خود جای می دهند و دسترسی راحت تری را در اختیار ساکنین خواهند گذاشت.

با آشپزخانه کوچک چه کنیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج