۱۸۹۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سفرهای‌ گروهی با قطار در نوروز ممنوع!

در حالی‌ روند فروش بلیت قطار، ۲۵ درصد به صورت اینترنتی و برای هر خانواده ۶ بلیت در نظر گرفته شده که برخی به این اقدام از سوی شرکت راه آهن انتقاد کردند.

خبرآنلاین: در حالی‌ روند فروش بلیت قطار، ۲۵ درصد به صورت اینترنتی و برای هر خانواده ۶ بلیت در نظر گرفته شده که برخی به این اقدام از سوی شرکت راه آهن انتقاد کردند.

اما این شرکت اعلام کرده که سفرهای ‌گروهی ‌در نوروز ممنوع ‌است و برای جلوگیری از احقاق حق سایر افراد این قانون اعمال شده است.

نوروز از برهه‌های است که امکان سفر را برای همه فراهم می کند و افرادی که طی یک سال کمترین زمان را برای انجام یک سفر دارند تعطیلات عید را بهترین زمان برای برنامه‌ریزی‌های سفر خود می دانند.

برخی از نحوه فروش اینترنتی و مشکلات خرید بلیت انتقاد کرده ‌و معتقدند افرادی‌که امکان‌سفر با خودروی شخصی را ندارند تمایل به سفرهایگروهی با قطار دارند اما امکان سفرهای نوروزی آن هم به شکل گروهی وجود ندارد.

"منصور عرب یارمحمدی"،معاون امور مسافری شرکت راه آهن در خصوص این انتقادها گفت:«سفرهای گروهی نوروزی به علت مدیریت صحیح در توزیع بلیت ممنوع است.»

وی با بیان این که سفر بیش از ۱۰ نفر جزو سفرهای گروهی است خاطر نشان کرد:« با فروش بلیت هایی که افراد قصد سفرهای گروهی را دارند حق دیگران ضایع می شود و فاکتورهای عرضه و تقاضا تحت شعاع قرار می گیرد.»

معاون امور مسافری شرکت راه آهن در ادامه با اشاره به مشکلات اینترتی برای خرید بلیت افزود:«۶۰ درصد مردم برای خرید بلیت یا به اینترنت دسترسی ندارند ویا اینترنت دارای مشکلاتی چون ترافیک است لذا بیشترین سهم برای فروش بلیت را به مراجعه حضوری اختصاص دادیم این در حالی است که سال گذشته برای فروش بلیت سهم اینترنتی معادل ۲۰ درصد بود و امسال ۲۵ درصد است .»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج