۱۹۰۲۳۵
۱ نظر
۵۳۵۱
۱ نظر
۵۳۵۱
پ

گران ترین ساعت های دنیا +عکس

ساعت یکی از زیورآلات مشترک میان زنان و مردان است. ساعت به ویژه میان مردان، محبوبیت بسیاری دارد. برندهای متعددی هم در این حوزه فعال هستند و ساعت های زیبا، متنوع با قیمت های متنوع در بازار موجود هستند.

گران ترین ساعت های دنیا +عکس
برترین ها: ساعت یکی از زیورآلات مشترک میان زنان و مردان است. ساعت به ویژه میان مردان، محبوبیت بسیاری دارد. برندهای متعددی هم در این حوزه فعال هستند و ساعت های زیبا، متنوع با قیمت های متنوع در بازار موجود هستند. اما برخی از ساعت ها قیمت های تخیلی دارند. ما 7 تا از گران ترین ساعت های دنیا را برایتان انتخاب و معرفی کرده ایم تا ببینید چه پول هایی برای این وسیله تزئینی خرج می شود و البته، با جنس و مارک آنها هم آشنا می شوید.

The Roger Dubuis Excalibur Quatuor

گران ترین ساعت های دنیا +عکس

قیمت: ۱.۱ میلیون دلار

این ساعت نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد. برای ساعت سیلیکونی Excalibur Quatuor حدود ۲۴۰۰ ساعت زمان برده تا ساخته شود و عجیب تر اینکه طراحی آن بیش از ۷ سال طول کشیده است! فقط سه عدد از این ساعت در تمام دنیا وجود دارد. هر کدام از آنها از ۵۹۰ قطعه ساخته شده اند و هر کدام ۱.۱ میلیون دلار قیمت دارند.

Jaeger-LeCoultre's Hybris Mechanica à Grande Sonnerie

گران ترین ساعت های دنیا +عکس

قیمت: ۱.۵ میلیون دلار

این ساعت، ۱۴۷۲ قطعه در خود دارد و یکی از پیچیده ترین ساعت های سراسر دنیا به شمار می رود. این ساعت مچی، علاوه بر نمایش زمان، تقویم درونی و توربیلون پرواز دارد و حدود ۵ سال طول کشیده تا ساخته و تولید شود. این ساعت گران قیمت پوشش چرم و سیستم صوتی هم دارد.

The Greubel Forsey Art Piece ۱

گران ترین ساعت های دنیا +عکس

قیمت: ۱ تا ۲ میلیون دلار

این ساعت توربیلون های دوگانه و ۳۰ درجه ای، کاور آبی و قاب یاقوت درد. طراح این ساعت، ویلارد ویگان بریتانیایی است. در ساخت آن از طلا هم استفاده شده است.

Richard Mille's Tourbillon RM ۵۶-۰۲ Sapphire

گران ترین ساعت های دنیا +عکس

قیمت: بیش از ۲ میلیون دلار

قاب این ساعت شفاف است و از یاقوت بسیار مستحکم ساخته شده است. عقربه های آن تیتانیوم است و ساعت کاملا ضدآب و ضد خش است و تا عمق ۳ متر زیر آب سالم می ماند. فقط ۱۰ عدد از این ساعت ساخته شده است و هر کدام ۲.۰۲ میلیون دلار قیمت دارند.

A. Lange & Söhne's Grand Complication

گران ترین ساعت های دنیا +عکس

قیمت: بیش از ۲ میلیون دلار

این ساعت از ۸۷۶ قطعه جداگانه ساخته شده است و ۲.۰۵ میلیون دلار قیمت دارد. این ساعت نخستین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. جالب است بدانید برای ساخت هر یک عدد از این ساعت، حدود یک سال زمان نیاز است. یعنی در سال ۲۰۱۸ میلادی، آخرین نسخه این ساعت ساخته خواهد شد.

Patek Philippe's The Grandmaster Chime

گران ترین ساعت های دنیا +عکس

قیمت: بیش از ۲.۶ میلیون دلار

این ساعت در ۱۷۵امین سالگرد این کمپانی ساخته شده است. این ساعت ۲۱۴ قطعه و دو صفحه دارد. ساخت هر ساعت یکصدهزار ساعت طول کشیده است.

The Graff Diamonds Hallucination

گران ترین ساعت های دنیا +عکس

قیمت: ۵۵ میلیون دلار

این ساعت زنانه است و قیمت آن برق از سر آدم می پراند. ۵۵ میلیون دلار؟! این قیمت برای انواع سنگ ها و جواهراتی است که روی ساعت سوار شده است. این ساعت در واقع یک تکه جواهر است که زمان را هم نشان می دهد. این ساعت با الماس های رنگی روی بدنه پلاتینیوم ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیم

      ای بابا مگه ادم دیوانست ؟من یه ساعت مچی ضد اب خریدم چینی 5 ساله رودستمه حالاهم سالمه مشکل ما ایرانیا اینه که زود از یه چیزی خسته میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج