جاباما
۱۹۰۴۴۷
۱ نظر
۵۰۳۳
۱ نظر
۵۰۳۳
پ

مشکل پدر ۵ قلوهای تازه به دنیا آمده در قم

پدر پنج قلوهای قمی از مسئولان تقاضا کرد که مشکل مسکن وی را به گونه ای حل کنند، زیرا به صاحب خانه ها حق می دهد که به دلیل سروصدای زیاد از او بخواهند که منزلشان را ترک کند.

خبرگزاری ایرنا: پدر پنج قلوهای قمی از مسئولان تقاضا کرد که مشکل مسکن وی را به گونه ای حل کنند، زیرا به صاحب خانه ها حق می دهد که به دلیل سروصدای زیاد از او بخواهند که منزلشان را ترک کند.

مجتبی اصغری در گفت و گویی افزود: در چند ماه اخیر هر بار همسرم را به سونوگرافی می بردم می گفتند چهار قلو باردار است، اما خدا را شاکرم در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هدیه دیگری عنایت کرد و صاحب پنج فرزند شدم.

وی با بیان اینکه بنده مستاجر و راننده آژانس هستم، اظهار کرد: شغل من دو شیفت کاری از ساعت هفت صبح تا سه بعدازظهر و بالعکس دارد و مسوولان می گویند باید یکی از این دو شیفت را انتخاب کنم و بعید می دانم قبول کنند من هر ساعتی توانستم به آژانس بروم.

وی ادامه داد: تا وقتی دو نفر بودیم زندگی خود را با درآمد فعلی و حتی پرداخت اجاره خانه می گذراندیم، اما واقعا اکنون شرایط سخت شده است و علاوه بر آن خانم بنده دست تنهاست و نمی تواند تمامی کارها را انجام دهد و باید کمکش کنم. امیدوارم مسوولان استان و کشور فکری به حال مسکن بنده بکنند تا با آسودگی خاطر به سر کار بروم.

پدر پنج قلوهای قمی اذعان داشت: هیچ شکی ندارم خداوند روزی پنج فرزندم را همراهشان خواهد آورد، ولی از همه مدیران تقاضا دارم هر طور صلاح می دانند فکری به حال تامین مسکن ما بکنند.

وی یادآور شد: همسرم خیلی خوشحال است که تمامی بچه ها سالم هستند، اما او هم مثل من دغدغه مسکن دارد.

وی تاکید کرد: آدمی نیستم بگویم با این پنج فرزند باید درخانه بمانم ؛ به صاحب خانه ام کاملا حق می دهم به ما بگوید از این خانه بروید، چرا که سر و صدای پنج نوزاد مطمئنا باعث آزار آنها شده است.

و علاوه بر آن رفت و آمد زیادی به منزل ما انجام می شود.

اصغری در خصوص نحوه رسیدگی پرسنل بیمارستان ایزدی، گفت: نگهبانی، سوپروایزر، پرستاران، پزشکان و بیمارستان ایزدی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی قم همکاری کاملا خوبی در این مدت با ما داشتند و از تمامی آنها کمال تشکر را دارم.

وی در مورد انتخاب نام فرزندانش نیز گفت: به نیت حضرت مسلم(ع) که نامش در کشور ما مظلوم واقع شده است، پسر اولم را مسلم و دومی و سومی را به ترتیب محسن و محمد نامگذاری کردم و اسم دو دخترم را نیز با توجه به تولدشان در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، زهرا و زینب گذاشتم.

ظهر روز چهارم فروردین ماه جاری خانم بارداری در اولین زایمان خود در بیمارستان ایزدی قم، طی عمل سزارین صاحب پنج فرزند شد.

فرزند اول دختر با وزن یک کیلو و ۹۰۰ گرم، فرزند دوم پسر با یک کیلو و ۷۰۰ گرم، فرزند سوم دختر با یک کیلو و ۵۰۰ گرم، فرزند چهارم پسر با یک کیلو و ۳۰۰ گرم و فرزند پنجم نیز دختر با یک کیلو و ۶۰۰ گرم وزن متولد شده اند.

وضعیت جسمانی مادر و تمامی نوزادان خوب است؛ این پنج قلوها در حالی به دنیا آمده اند که زوجین هیچگونه سابقه نازایی نداشته و در نخستین زایمان مادر این اتفاق صورت گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز تمام هزینه های زایمان و بستری مادر و نوزادان را رایگان علام کرد.

در آبان ماه سال گذشته نیز تولد پنج قلوها در استان قم رخ داده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش به حالشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج