۱۹۰۷۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دنیزلی و علی دایی همسایه شدند!

در این جدول پرسپولیس و ر‌اه‌آهن در میانه جدول با همدیگر همسایه شده‌اند که در این بین شاگردان دنیزلی به خاطر گل زده بیشتر بالاتر از تیم علی دایی قرار گرفته‌اند.

مهر: با پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و تعویق دیدار استقلال و ملوان به دلیل حضور آبی‌‎پوشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات لیگ به خاطر برگزاری بازی‌های تیم ملی به مدت ۲۲ روز تعطیل شد.

البته این وقفه تقریبا در میانه نیم فصل دوم لیگ برتر بود و کادر فنی تیم‌ها می‌توانند از این تعطیلی برای آماده‌سازی بهتر تیم‌های خود جهت حضور موفق در ۸ هفته پایانی لیگ که بسیار حساس و سرنوشت‌ساز خواهد بود، به بهترین شکل استفاده کنند.

در این ۹ هفته تیم سپاهان توانست با کسب پیروزی‌های ارزشمند، خود را به عنوان ششمین صدرنشین لیگ یازدهم معرفی کند و شانس خود را برای رسیدن به سومین قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها افزایش دهد. زردپوشان اصفهانی با کسب ۷پیروزی، یک تساوی، یک باخت و ۲۲ امتیاز با اقتدار صدرنشین نیمه نخست نیم فصل دوم هستند و فاصله ۵ امتیازی آنها با تراکتورسازی بیانگر این مساله است.

البته اگر ملوان در بازی معوقه با استقلال به پیروزی دست یابد، شاگردان پورغلامی دومین تیم برتر نیم فصل دوم خواهند بود، اما در حال حاضر تراکتورسازی و فولادخوزستان رده‌های دوم و سوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.در این جدول پرسپولیس و ر‌اه‌آهن در میانه جدول با همدیگر همسایه شده‌اند که در این بین شاگردان دنیزلی به خاطر گل زده بیشتر بالاتر از تیم علی دایی قرار گرفته‌اند.

ذوب‌آهن هم که در این مدت با حاشیه‌های زیادی مواجه شده، بعد از پرسپولیس و راه‌‍آهن در جدول ایستاده‌است.شاگردان پرویز مظلومی هم، بدون احتساب دیدار معوقه با ملوان در رده یازدهم ایستاده‌اند که در صورت پیروزی برابر این تیم به رده ششم صعود خواهند کرد، اما اگر آن بازی مساوی شود، آبی‌پوشان تهرانی در رده هشتم و بالاتر از پرسپولیس و راه‌آهن در جدول قرار خواهند گرفت.

در پایین جدول، تیم‌های شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و مس سرچشمه کرمان هم‌امتیاز هستند، اما به خاطر تفاضل گل، شاگردان اصغر شرفی همانند جدول کلی لیگ، در نیمه نخست نیم فصل دوم هم قعر جدول را به خود اختصاص داده‌اند.تیم سپاهان ۷ پیروزی و تیم‌های شاهین، شهرداری و مس سرچشمه یک برد در این هفته‌ها کسب کردند.

نیم فصل نخست با کسب ۱۳ مساوی، رکورددار کسب تساوی بود، در نیم فصل دوم به همراه فجرسپاسی، بدون تساوی بوده‌اند ولی صبای قم، سایپا، شاهین، شهرداری و مس سرچشمه، ۴ بازی خود را با تساوی به پایان رساندند. سپاهان و ملوان یک شکست و راه‌آهن، صنعت نفت و داماش هم ۵ باخت به دست آوردند.

پرسپولیس و فولاد ۱۷ بار دروازه حریفان را باز کردند و ذوب آهن اصفهان تنها ۴ مرتبه در این بازی‌ها گل زد. ملوان هم با ۲گل خورده و صنعت نفت آبادان با ۱۹ گل خورده در بین بهترین و بدترین‌های این مسابقات قرار گرفته‌اند.

برتری ۴ بر ۲ صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس در هفته بیست و دوم، پرگل‌ترین پیروزی این مسابقات بود، ضمن اینکه برتری پرسپولیس در دربی تهران مقابل استقلال، پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز و برد صبای قم در اصفهان برابر سپاهان، از مهم‌ترین نتایج این دیدارها بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      چقدر با مزه بودید با این تیترتون
      وای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج