۱۹۰۷۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش خلعتبری به رفتن کی‌روش از تیم ملی

محمد رضا خلعتبري مهاجم سپاهان در خصوص خداحافظي کي روش از تيم ملي حرف هاي جالبي زد و گفت: دليلي ندارد خوشحال باشد.

ورزش ۳: محمد رضا خلعتبري مهاجم سپاهان در خصوص خداحافظي کي روش از تيم ملي حرف هاي جالبي زد و گفت: دليلي ندارد خوشحال باشد.

محمدرضا خلعتبری در خصوص شرایط تیم ملی و جدایی کی روش از تیم ملی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

خوشحالم نویدکیا بازگشت

در حال حاضر شرایط سپاهان خوب است و بعد از تعطیلات تمرینات پرفشار و خوبی را انجام دادیم و در حال حاضر آماده هستیم. ما یک بازی سخت با صبا داریم و باید برای این بازی به شرایط ایده آل برسیم. خداراشکر محرم نویدکیا هم تمرینات برگشته و امیدوارم در ۷ بازی آینده بیشترین امتیازات را بگیریم.

کار اشتباهی نکردم

من کار خاصی نکردم که بخواهم بگویم اتفاقی افتاده است. من بعد از بازی با پدیده اعلام کردم که چرا به رختکن رفتم. چون سرما خورده بودم و به همین خاطر به رختکن رفتم و لباس پوشیدم.اگر اشتباه کرده باشم اینقدر جرات دارم که بگویم اشتباه کردم.در حال حاضر بدون هیچ مشکلی تمریناتم را انجام می دهم تا برای بازی آینده آماده شوم.

با یک برد یا باخت مربی عوض نمی کنند

خداوکیلی بازی تیم ملی برابر شیلی عالی بود و بچه ها فوق العاده بازی کردند. واقعا تیم ملی در این بازی شایستگی برد را داشت خیلی زیبا و قشنگ بازی کردند.اما با یک برد و یا یک باخت اتفاق خاصی نمی افتد و باید ادامه دار شود. در مجموع باید بگویم از بازی ایران و شیلی لذت بردم و ۱۱ بازیکن در زمین خیلی خوب بازی کردند و از این برد خوشحال شدم.

تیم ملی به جایگاه بالایی رسیده

من نمی توانم نظری در مورد رفتن یا نرفتن کی روش از تیم ملی بدهم . اما همیشه گفتم با یک برد و با یک باخت مربی را عوض نمی کنند. نتایج تیم ملی در جام جهانی و جام ملت ها مشخص است و کارنامه هر کسی با نتایجش مشخص می شود. اما بازی با شیلی خوب بود و من نمی توانم در مورد نتایج بازی های جام جهانی و جام ملت ها بگویم خوب یا بد بود مردم متوجه می شوند که نتایج مثبت بود یا منفی. بازی با شیلی خیلی خوب بود و اگر شرایط مهیا باشد که کی روش بماند که می ماند و به تیم ملی کمک می کند.تیم ملی در حال حاضر به درجه ای رسیده که هر مربی بیاید نتایج قابل قبولی می گیرد. تیم ملی بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد که می توانند در تیم ملی خوب کار کنند.

مسوولان و کی روش خودشان تصمیم گرفتند

من نمی توانم در مورد اینکه کی روش بماند یا نماند نظر بدهم چون حتما یک سری اتفاقات در فوتبال ما افتاده که آقای اسدی و مسوولان این تصمیم را گرفتند و آقای کی روش خودش هم تصمیم گرفته، برود.آقای اسدی هم گفته، نتایجی که ما می خواستیم کی روش نگرفته و نظر ایشان است. در مورد نتیجه گیری این حرف را منطقی می دانم و چون معیار مسوولان نتیجه گیری بوده مشخص شده که ایشان نتوانسته خواسته ها را برآورده کند.

کی روش در بهترین تیم های دنیا کار کرده

اما از لحاظ فنی نمی شود در مورد کی روش صحبت کرد چون دستیار فرگوسن بوده و به عنوان سرمربی رئال و پرتغال کار کرده و اصلا در این مورد نمی توان صحبت کرد چون مربی بزرگی است . او برای همه قابل احترام است و خیلی قوی است.از لحاظ فنی من نمی توانم در مورد کی روش صحبت کنم چون مربی بزرگی است و همه می دانند، در بهترین تیم های دنیا کار کرده .

من در حد و اندازه ای نیستم از او انتقاد فنی کنم

من تمام تلاشم را می کنم و امسال هم خیلی ها می گفتند، حقم این است که به تیم ملی دعوت شوم و در بازی های سپاهان هم بد کار نکردم.اما این نظر سرمربی تیم ملی است و من احترام می گذارم.من از کی روش انتقاد نکردم و گفتم در جام جهانی با هر مربی رفتیم این نتایج را گرفتیم.من نگفتم کی روش مربی بدی است و حرفی نزدم که به ایشان برخورده باشد. سرمربی نفرات را خودش انتخاب می کند و حتما مشکل من فنی بوده که دعوت نشدم و بازیکنان جایگزین هم در تیم ملی خوب کار کردند.باز هم می گویم نظرش برای من قابل احترام است و حتما مشکل فنی بوده و امیدوارم تا هر زمانی هستند نتایج خوبی بگیرند.

دلیلی ندارد از رفتن کی روش خوشحال باشم

دلیلی ندارد از رفتن کی روش خوشحال باشم و بالاخره زمانی که ایشان سرمربی تیم بوده برایش بازی کردم. در بازی های ازبکستان و لبنان گل زدم و خوشحال شدم و مردم و کی روش را خوشحال کردم. نمی توانم چون در آن زمان در تیم ملی بودم بگویم آقای کی روش خوب بوده و حالا که نیستم بگویم کی روش مربی بدی است.کی روش از لحاظ فنی مربی بزرگی است و من نمی توانم از او انتقاد کنم چون در آن حدو اندازه ها نیستم اما در مورد نتیجه می گویم که خوب نتیجه نگرفتیم و این نظر خیلی از مردم و کارشناسان است.

خوشحالی مردم مهم است نه من

من برای مردم کشورم بازی می کنم و هر کسی بتواند مردم را خوشحال کند من هم لذت می برم.من ۷،۸ سال در تیم ملی بودم و حتی زمان آقای کی روش هم بازی کردم اما قسمت نبود باشم.مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد.زمانی هم که جام جهانی و جام ملت ها نرفتم خوشحال بودم اما گفتم این نظر سرمربی تیم است.خوشحالی مردم از هر چیزی برای من مهم تر است. امیدوارم تیم ملی برابر سوئد هم بتواند پیروز شود اما این بازی سخت تر از شیلی است و به هم تیمی خودم وریا غفوری در تیم ملی هم خسته نباشید می گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج