جاباما
۱۹۰۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: سیاست ما حفظ کی‌روش است

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید سیاست فدراسیون حفظ کی‌روش است اما او بعد از بازی با شیلی در ایمیلی که به فدراسیون زده گفته نمی‌تواند در تیم ملی بماند.

ایسنا: علی کفاشیان درباره حضور تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش و سوئد اظهار کرد: بازیکنان‌مان امروز آماده می‌شوند تا بعد از تمریناتی که انجام داده‌اند یک بازی خوب مقابل سوئد انجام دهند. ان‌شاءالله بتوانند یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهند.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید امروز با وزیر ورزش آشتی کردید گفت: ما قبلا هم با هم آشتی بودیم و قهر نکرده بودیم. من امروز کنار وزیر نشستم و هیچ مشکلی با هم نداریم. در سال همدلی و همزبانی هستیم و باید در کنار هم کار کنیم. من تابع وزیر و وزارت ورزش هستم و همیشه آمادگی دارم که رهنمودهای ایشان را اجرا کنم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی احتمالی ایران بر سوئد سیاست‌های فدراسیون تغییری پیدا می‌کند یا خیر؟ گفت: سیاست ما از همان ابتدا نگه‌داشتن کی‌روش بوده است. ما قرارداد ۴ ساله با او بسته‌ایم اما کی‌روش بعد از بازی با شیلی ایمیلی برای من ارسال کرد و نوشته بود که می‌خواهم بروم و نمی‌توانم بمانم. ما هم در جواب گفتیم که از عملکرد شما راضی هستیم و به خاطر اینکه قراردادمان ۴ ساله است آمادگی این را داریم که همکاری مان را با شما ادامه دهیم. البته این را در نظر بگیرید که با زور نمی‌توانیم کی‌روش را نگه داریم. ما گفتیم اگر مایل به همکاری با ایران نیستید با تیم ملی به ایران بیائید تا ما این موضوع را در هیات رئیسه مطرح کنیم و بعد درباره آن تصمیم بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره اینکه کی‌روش اعلام کرده از اسدی ناراحت است، گفت: کی‌روش قبل از اینکه آقای اسدی به فدراسیون بیاید زمزمه‌های رفتن را سر داده بود یعنی حتی قبل از جام ملت‌های آسیا می‌خواست از تیم ملی جدا شود. او برای این کار دلایل خاص خودش را دارد. ما گفته‌ایم و اعلام کرده‌ایم که آمادگی این را داریم کی‌روش را حفظ کنیم. اما با توجه به اینکه کی‌روش برای جدایی‌اش دلایل مختلف می‌آورد خودم فکر می‌کنم شاید از جای دیگری پیشنهاد دارد و به آنها فکر می‌کند. شاید ایران دل او را زده است. در هر صورت ما آمادگی کار با او را داریم و این موضوع را به صورت کتبی اعلام کرده‌ایم حال تصمیم با کی‌روش است که بین ماندن و نماندن یکی را انتخاب کند.

او درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی امید ایران نیز گفت: کادر فنی تیم امید ایرانی است و باید به آنها اعتماد کنیم. آنها بازی‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند. ما نمی توانیم با یک برد یا باخت عملکردشان را بررسی کنیم. در بازی امروز بازیکنان ما ضعف‌هایی داشتند که باید از آنها درس بگیریم و در بازی‌های بعد آنها را تکرار نکنیم. اگر در این تورنمنت همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم شاید بازیکنان‌مان مغرور می‌شدند. باید بدانیم هنوز برای صعود به المپیک قوی نیستیم و هنوز خیلی کار داریم. با این حال از کادر داخلی تیم امید تشکر می‌کنم و به آنها اعتماد دارم.

او در پایان درگذشت دو خبرنگار ورزشی نویس در سانحه هوایی را تسلیت گفت و تصریح کرد: این ضایعه بزرگی بود. ما دو تن از بهترین خبرنگاران را که جایشان برای همیشه خالی است از دست داده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج