۱۹۰۹۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امدادرسانی به مردم حادثه دیده قزوین

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام آخرین اطلاعات امدادرسانی به مردم طوفان زده اسفرورین گفت: عملیات امدادرسانی به هموطنان در این منطقه همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام آخرین اطلاعات امدادرسانی به مردم طوفان زده اسفرورین گفت: عملیات امدادرسانی به هموطنان در این منطقه همچنان ادامه دارد.

دکتر ناصر چرخساز در مورد آخرین اطلاعات امدادرسانی به طوفان زدگان اسفرورین قزوین گفت: در پی وقوع طوفان و سیل در اسفرورین قزوین، امدادگران جمعیت هلال‌احمر به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.هم چنین نیروهای عملیاتی و امدادی جمعیت هلال احمر در عملیات‌های امداد و نجات مردم حادثه‌دیده حضور داشتند و به حادثه دیدگان خدمات امدادی لازم را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در مناطق اسفرورین، لوشکان و یاری‌آباد وقوع این حادثه سبب تخریب منازل شده و در شریف‌آباد، بیدستان، تاکستان و دوراهی هلال در رازمیان الموت آب‌گرفتگی رخ داده است، تصریح کرد: به ٧۵٠ تن از حادثه دیدگان امدادرسانی شده است، ٣٠ دستگاه چادر برای اسکان اضطراری هموطنان طوفان زده مستقر شد و ١٧ هزار قرص نان و ٧هزار بطری آب معدنی نیز از سوی جمعیت هلال احمر در میان مردم توزیع شد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه این حادثه در ابتدا طوفان بوده که تخریب منازل را به همراه داشته است و به دنبال آن طغیان آب سبب وقوع سیل شده است، اذعان کرد: ٢٠ تیم و ٧۵ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر در این منطقه حضور دارند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج