۱۹۱۲۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نظر فرگوسن درباره مسی و رونالدو چیست

سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد عنوان کرد که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هنوز بهترین بازیکنان جهان هستند و بازیکنی به آنها نخواهد رسید.

ورزش۳: سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد عنوان کرد که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هنوز بهترین بازیکنان جهان هستند و بازیکنی به آنها نخواهد رسید.

سرمربی سابق یونایتد 6 سال از نزدیک با رونالدو کار کرده و سال 2009، رونالدو منچستر را به مقصد رئال ترک کرد و در دو سال اخیر، دو توپ طلا کسب کرده است. فرگوسن همچنین بارها مقابل مسی قرار گرفته و هر بار از او ضربات سختی خوراده است.

او در مصاحبه با .... گفت:" همیشه باشگاه‌هایی مثل بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید و منچستریونایتد را بررسی می‌کنید تا تولید بازیکنانی که مورد توجه جهان قرار می‌گیرند را ببینید.ولی راستش را بخواهید، فکر نمی‌کنم در حال حاضر رقابتی وجود داشته باشد. از نیمار خیلی تعریف و تمجید می‌شود ولی فکر می‌کنم هنوز خیلی جای پیشرفت دارد. همه راجع به پتانسیل بالای او صحبت می‌کنند. اندرسون در یونایتد نیز از او برایم تعریف می‌کرد. امیدوارم او نفر بعدی باشد که بتواند به کیفیت رونالدو و مسی برسد."

فرگی درباره کارلو آنچلوتی گفت:" کارلو یک مربی عالی است. من در بازی رئال مادرید و شالکه در ورزشگاه بودم و او عالی بود.یک مربی فوق‌العاده و یک انسان عالی. او یکی از بهترین مربیانی است که تا به حال دیده ام و یکی از بزرگترین رقیبانم، بنابراین مسلما نگران آینده اش نیستم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج