۱۹۱۹۰۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

میانبرهایی برای زیباتر شدن

برای زیباتر شدن همیشه میانبرهایی وجود دارد که توجه به آنها حسابی کمک تان خواهد کرد.

میانبرهایی برای زیباتر شدن
مجله سیب سبز: برای زیباتر شدن همیشه میانبرهایی وجود دارد که توجه به آنها حسابی کمک تان خواهد کرد.

پايه مژه را رنگ‌دار كنيد

قبل از كشيدن برس ريمل روي مژه‌ها، ميله ريمل را روي پايه مژه‌هاي‌تان بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه‌هاي‌تان بنشيند. سپس اين رنگ را با استفاده از برس ريمل، از پايين تا بالاي مژه به خوبي بكشيد.

میانبرهایی برای زیباتر شدن

رژ لب خانگی درست‌كنيد

اگر مي‌خواهيد رنگ رژ و سايه‌تان يكسان باشد كمي از سايه شكسته را در يك قاشق بريزيد و كمي وازلين به آن اضافه كنيد تا سايه نرم شود. قاشق را روي حرارت فندك قرار دهيد و اجازه دهيد اين دو ماده كامل مخلوط شود بعد آن را در يك شيشه‌ در‌دار بريزيد و با استفاده از قلم‌مو از آن استفاده كنيد. فراموش نكنيد كه تا حد امكان مواد روي لب‌تان را همراه غذا نخوريد.

مژه‌هاي پاييني را فراموش نکنید

اگر در استفاده از ريمل براي مژه‌هاي پاييني هنوز تردید دارید بايد بدانيد كه اين مژه‌ها هم ريمل مي‌خواهند؛ فقط اينكه براي ريمل آنها پس از در آوردن برس از محفظه با دستمال كاغذي ريمل اضافي را از روي برس ريمل پاك كنيد. بعد با نوك برس به مژه‌هاي پايين به مقدار کم ریمل بماليد تا مژه‌ها حالت خشك و به هم چسبيده پيدا نكنند.

رژ لب را ضدعفوني كنيد

اگر بر حسب اتفاق كسي جز خودتان از رژ لب‌تان استفاده كرد بهتر است آن را ضد عفوني كنيد. براي اين كار كافي است الكل را روي يك پد تميز كه پرز ندارد اسپري كنيد سپس پد را روي سطح رژلب جامد بكشيد تا اگر لايه‌اي از آلودگي روي آن وجود دارد، پاك شود.

این كرم‌ را رو به پايين بزنيد

درست است كه براي جلوگيري از چين و چروك بايد كرم‌هاي مرطوب‌كننده را رو به بالا بزنيد اما اين در مورد كرم‌‌پودر صدق نمي‌كند. دقت كنيد كه به دليل وجود موهاي ريز روي صورت‌تان براي جذب بهتر و طبيعي‌تر كرم‌پودر و پنكيك بايد آنها را رو به پايين بزنيد.

میانبرهایی برای زیباتر شدن

غبغب را محو كنيد

براي اينكه هرگز در عكس‌ها چانه‌ شما حالت دو تكه نداشته باشد و به اصطلاح غبغب خود را از بين ببريد، پودر برنزه را در امتداد قسمت پاييني چانه، درست جايي كه حالت دو تكه ايجاد مي‌شود، به كار ببريد و براي يك دست كردن آن، سايه ايجاد شده را محو كنيد.

قرمزی چشم‌ها را برطرف کنید

اگر يك روز كاري خسته‌كننده داشتيد و كل روز را پاي لپ‌تاپ بوديد شک نکنید که چشمان‌تان کمی قرمز خواهد شدو حالا اگر مي‌خواهيد با چشمان قرمز به ‌مهماني برويد بهترين كار اين است كه از خط و سايه چشم آبي استفاده كنيد. در اين مواقع از سايه‌هايي كه طيف قرمز در خود دارند نبايد استفاده کرد.

با پف چشم‌ها خداحافظی کنید

اگر چشم‌هاي‌تان پف كرده است و مي‌خواهيد با آرايش اين پف را پنهان كنيد، قبل از هر نوع آرايشي، چشم‌هاي‌تان را كمپرس آب سرد كنيد. نكته مهم استفاده از خط چشم باريك و البته سايه چشم بسيار كم است. در اين صورت پف چشم كمتر مشخص مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج