۱۹۱۹۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عبدی:‌ از تصمیم درخشان سورپرایز شدیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیمی که درخشان مبنی بر استعفایش گرفت همه ما را سورپرایز کرد.

خبرگزاری فارس: حسین عبدی در خصوص استعفای حمید درخشان اظهار داشت: خود ما هم از این مسئله سورپرایز شدیم هیچ‌کس فکر نمی‌کرد در فاصله ۲ روز با بازی با النصر این اتفاق رقم بخورد. تصمیم داشتیم که همه در کنار هم به مقابل النصر برویم و اگر اتفاقی قرار است بیفتد پس از این بازی باشد در هر صورت فردا قرار است جلسه‌ای برگزار شود و در این خصوص تصمیم بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا در صورت استفعای درخشان او سرمربی پرسپولیس با بازی النصر خواهد شد، تصریح کرد: بعید می‌دانم که درخشان در این موضوع اصرار داشته باشد حالا باید تا فردا او فکرهایش را انجام بدهد و فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید به هر حال او باید دو دوتا چهارتا کند تا تصمیم خود را در این زمینه بگیرد اما آنچه مهم است باید پرسپولیس بازی قوی در مقابل النصر انجام دهد اینکه چه کسی مسئولیت را برعهده بگیرد مهم است و مهم‌تر اینکه چه کسی از عهده مسئولیت بربیاید.

عبدی یادآور شد: نظم و تربیت همیشه از موارد مهم من بوده است باید تیم بازی خوبی انجام بدهد اگرچه باید تماشاگران از بازی لذت ببرند البته نتیجه هم جزیی از بازی است که باید در کنار عملکرد زیبا وجود داشته باشد. واقعیت این است که بازی چهارشنبه اهمیت بسیار زیادی دارد و بازیکنان بدون هیچ استرسی باید به مصاف النصر بروند ما دو بازیکن تأثیرگذار خود را هم نداریم خود من به هیچ‌ قیمت حاضر نیستم بازی مقابل النصر را واگذار کنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه این اتفاقات می‌تواند یک شوک باری پرسپولیس باشد، گفت: فردا قرار است در مورد این مسائل تصمیم بگیریم که پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر است مردم تیم را دوست دارند زیرا به خاطر برد و باخت تیم است که می‌خندند و گریه می‌کنند.

عبدی در مورد اینکه در صورت حضور برانکو او هم در کادر فنی سرخپوشان خواهد ماند یا خیر، تصریح کرد: صحبت‌ کردن در مورد این مسائل هم‌اکنون جایگاهی ندارد زیرا تیم چهارشنبه قصد دارد که مقابل النصر قرار بگیرد مگر نمی‌خواهیم که تیم به پیروزی برسد. مطرح کردن چنین مسائلی نه تنها دو دستگی بلکه چند دستگی به وجود می‌آورد.

وی در مورد اینکه آیا او به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد یا خیر، گفت: این موضوع بستگی به نظر درخشان دارد که باید فردا در مورد این موضوع تصمیم بگیرد.

عبدی در مورد اینکه آیا او در بازی با النصر از ترکیب درخشان استفاده خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: مطمئن باشید باید برای رویارویی با حریف ابزار لازم را داشته باشیم و همان چیزی را استفاده کنیم که عادت کرده‌ایم اما اگر ابزار لازم نباشد آن را باید تغییر داد.

وی در خصوص اینکه آیا در صورت سرمربی از سوشا مکانی استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: امیدوارم که در وهله اول درخشان برگردد در وهله دوم هم باید بگویم که کار کردن با من خیلی راحت است در صورتی که همه اصول را رعایت کنند اما اگر این اصول رعایت نشود خیلی دشوار خواهد شد ما باید تمام عوامل منفی را از تیم جدا کنیم و هرکس در حیطه اختیارات خودش فعالیت داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج