جاباما
۱۹۲۰۴۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

همه آلبومهایی که در راهند!

با فرارسیدن بهار ۱۳۹۴ و آغاز سال جدید، برخی از هنرمندان کشورمان، مژده انتشار تازه‌ترین آلبوم‌های خود در سال پیش رو را به دوستدارانشان داده‌اند.

موسیقی ایرانیان - صنم قلی زاده: با فرارسیدن بهار ۱۳۹۴ و آغاز سال جدید، برخی از هنرمندان کشورمان، مژده انتشار تازه‌ترین آلبوم‌های خود در سال پیش رو را به دوستدارانشان داده‌اند، در ادامه گزارشی بخوانید از جدیدترین آثاری که به احتمال قوی و طبق گفته خود هنرمندان، در سال ۹۴ راهی بازار موسیقی کشور خواهند شد.

آخرین آلبوم «مرتضی پاشایی» با عنوان «اسمش عشقه» منتشر می‌شود

همه آلبومهایی که در راهند!

آخرین آلبومِ زنده یاد «مرتضی پاشایی» هم اکنون مراحل پایانی تهیه و تنظیمش را پشت سر می‌گذارد و به زودی منتشر می‌شود.

ماه ها از درگذشت مرتضی پاشایی می‌گذرد، اما طرفداران این خواننده جوان بی‌صبرانه منتظرند تا آخرین تلاش‌های مرتضی را در قالب آلبومی تازه بشنوند. مرتضی پاشایی چند سال آخر زندگی خود را مشغول برگزاری کنسرت‌های مختلف بود و کمتر فرصت این را داشت که آثار آهنگسازی شده‌اش را منتشر کند. پاشایی پیش از مرگش اعلام کرده بود که تازه‌ترین آلبومش را در بهمن ۱۳۹۳ منتشر می‌کند اما مرگ این مجال را به او نداد. در حال حاضر عمو و برادر این خواننده فقید در حال آماده کردن آخرین آلبوم این خواننده هستند تا پس از اتمام مراحل فنی، این اثر را روانه بازار کنند.

گفته می شود این آلبوم با نام «اسمش عشقه» شامل ۱۲ قطعه است و نام اثر را هم خودِ مرتضی پاشایی در زمان حیاتش انتخاب کرده بود.


«مهدی یراحی» آلبوم «مثل مجسمه» را منتشر می کند

همه آلبومهایی که در راهند!

«مهدی یراحی» عنوان «مثل مجسمه» را برای آلبوم جدیدش برگزیده است. آلبومی که قرار بود تا پایان زمستان ۹۳ به بازار عرضه شود اما این تاریخ به بهار ۹۴ و احتمال زیاد اردیبهشت ماه، موکول شد.

گفته می شود دوازده قطعه برای آلبوم مثل مجسمه قطعی شده که همگی کارهای جدید هستند و تا کنون شنیده نشده اند، مهدی یراحی، «امیرعلی بهادری»، «معین راهبر»، «آرش فتحی» و «رستاک حلاج» آهنگسازان این مجموعه هستند. «هومن نامداری»، «کوشان حداد»، «آرون حسینی»، «معین راهبر» و «سعید زمانی» هم وظیفه تنظیم قطعات را بر عهده داشته اند.

همکاری «روزبه بمانی» و «مونا برزویی» با مهدی یراحی در این آلبوم قطعی است.


انتشار اولین آلبوم رسمی «سینا حجازی»

همه آلبومهایی که در راهند!

همان طور که در اواخر سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر صدور مجوزهای نخستین آلبوم «سینا حجازی» سر زبان‌ها افتاد، در ابتدای سال جدید تمام مجوزهای نخستین آلبوم این خواننده صادر شده و این اثر تا پایان فروردین ماه به بازار موسیقی کشور می‌آید.

سینا حجازی پیش از این در گفتگویی درباره آینده کاری و حرفه ای‌اش در ایران گفته بود: «اگر شما بخواهید که شنیده و دیده و خوانده شوید با زدن روی شانه آدم‌ها نمی‌توانید کسی را درگیر کنید. باید سیلی محکمی به گوش او بزنید. اگر خیلی آرام به داخل اتاق خود بروید کسی نمی‌پرسد که چه اتفاقی رخ داده است. اما اگر مثلا وقتی وارد خانه می‌شوی کیف خود را پرتاب کنی به سمتی و مستقیم بروی سمت اتاقت، همه می‌پرسند که چه شده؟ کیف را پرتاب می‌کنی و همه دلیل را جویا می‌شوند ولی ممکن است که اگر کیف را آرام در جایی بگذارید هیچکسی حال شما را هم نپرسد. من هم در جایی این کار را کرده‌ام. همه آرتیست‌های موسیقی هم کم یا زیاد در مواردی سیلی زده‌اند.»


انتشار آلبوم تازه گروه «دارکوب» در اردیبهشت ماه

همه آلبومهایی که در راهند!

گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری، آلبوم جدیدش را تا اواخر اردیبهشت ماه منتشر خواهد کرد.

در این اثر که ۸ قطعه دارد، نوازندگان بنام موسیقی کشورمان حضور دارند. دو قطعه جنوبی، دو قطعه بی‌کلام و مابقی که با صدای علی زندوکیلی هستند این اثر را تشکیل می‌دهند.

به گفته نصیری، تنظیم بر عهدهٔ اعضای دارکوب بوده و اشعاری از حافظ شیرازی، داوود غلامی، روزبه بمانی و همچنین شعر‌های محلی در این اثر استفاده شده است.

شایان ذکر است که پیش از این، مهران مدیری و حامد بهداد در این گروه به عنوان خواننده حضور داشتند.


انتشار سومین آلبوم رسمی «شهرام شکوهی»

همه آلبومهایی که در راهند!

«شهرام شکوهی» چندی پیش از انتشار جدیدترین قطعات خود در قالب یک آلبوم موسیقی خبر داد.

شکوهی که تاکنون دو آلبوم به صورت رسمی روانه بازارموسیقی کشور کرده است، هم‌اکنون مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود هست و قصد دارد هرچه سریع تر سومین آلبوم خود را به دست مخاطبان خود برساند. این آلبوم دارای ۱۰ قطعه موسیقی است و تا این لحظه مشخص نشده که کدام یک از هنرمندان عرصه موسیقی در کنار شکوهی دراین آلبوم همکاری خواهند داشت، اما به گفته خود این خواننده آنچه مسلم است این است که هنرمندانی نظیر امیرحسین کاشانیان، میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان همکاران ثابت وی هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم همکاری می کنند. در بخش ترانه نیز علی بحرینی، محمد کاظمی، امین بامشاد و مهلا سلیمانی به احتمال زیاد در البوم جدید حضور دارند.

شهرام شکوهی خاطرنشان کرده ترانه‌های این آلبوم در حال اخذ مجوز است و پس از اتمام آن سایر مجوز ها که دریافت شود قطعا البوم را به صورت رسمی منتشر می کند.


«عشق پنهانی» محمدرضا هدایتی منتشر می شود

همه آلبومهایی که در راهند!

«محمدرضا هدایتی» که تاکنون دو آلبوم منتشر کرده، اثر جدید وی با عنوان «عشق پنهانی» مراحل نهایی را طی می‌کند.

این بازیگر و خواننده در مورد تاخیر در انتشار اثر جدیدش گفته است: «دلیلی این تاخیر تغییر بعضی از قطعه‌های آلبوم و استفاده بیشتر از ساز زنده بوده است، اگر خدا بخواهد ین آلبوم را در سال ۹۴ به مخاطبان خودم ارائه خواهم کرد.»

شایان ذکر است که هدایتی مرداد سال گذشته برای اولین بار کنسرت بزرگ خود را در سالن نمایشگاه بین المللی برگزار کرد.


انتشار نخستین آلبوم رسمی «علی عبدالمالکی»

همه آلبومهایی که در راهند!

نخستین آلبوم رسمی «علی عبدالمالکی» با حضور چهره های سرشناس موسیقی پاپ به زودی راهی بازار خواهد شد.

طبف گفته مدیر برنامه های عبدالمالکی، مجوزهای شعر و موسیقی این آلبوم گرفته شده و در اوایل همین امسال (۱۳۹۴) منتشر خواهد شد، این اثر ۱۵ قطعه جدید دارد. من با قاطعیت به شما می گویم که زنده یاد «مرتضی پاشایی» نیز در زمان حیاتش یک ملودی برای این آلبوم ساخته است، بقیه ملودی ها را نیز خود علی عبدالمالکی آهنگسازی کرده، در بخش تنظیم آثار هم چهره هایی چون مهران عباسی، امیر فتحی، معین راهبر، امیر بهادر دهقان، پازل بند و مجید اصلاحی حضور دارند و ترانه سرایانی مثل مهرزاد امیرخانی، علیرضا مرتضی قلی، زهرا عاملی و نرگس جعفری ترانه های این آلبوم را سروده اند.


فرزاد فرزین و «شش»

همه آلبومهایی که در راهند!

ششمین آلبوم «فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «شش» امسال راهی بازار موسیقی کشور می‌شود.

این خواننده پاپ که تا کنون پنج آلبوم به نام‌های «شراره»، «شوک»، «شانس»، «شلیک» و «شخصی» را به صورت رسمی راهی بازار موسیقی کشور کرده است، در ادامه روند «شین»‌های خود!، ششمین آلبومش را با عنوان «شش» مرداد ماه سال جاری در دسترس مخاطبین قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که فرزین پیش از این اعلام کرده بود، تیم کاری ششمین آلبومش تقریبا‌‌ همان تیم آلبوم «شخصی» است که با تغییرات اندکی همراه خواهد بود.


محسن یگانه با «نگاه» می آید

همه آلبومهایی که در راهند!

محسن یگانه خواننده بنام موسیقی پاپ که به تازگی موفقیتی جهانی کسب کرده و نامش در لیست مشاهیر سالن نوکیا تئا‌تر ثبت شده، آلبوم جدید خود بزودی روانه بازار می‌کند.

یگانه به تازگی صاحب فرزندی به نام نگاه شده و به همین بهانه عنوان چهارمین اثر خود را هم «نگاه» گذاشته و آهنگی به همین اسم در آلبوم دارد. یگانه همانند آلبوم‌های پیشین، کار شعر و ملودی هر ۱۲ قطعه را خودش انجام داده است. پازل باند، احسان حبیبی، اشکان آبرون، علی ثابت و خود یگانه تنظیم کنندگان این اثر هستند.

یکی از نکات قابل توجه این آلبوم قطعه‌ای است که یگانه در مایه دشتی ساخته و خوانده است.


آلبومی جدید از «محمد علیزاده»

همه آلبومهایی که در راهند!

محمد علیزاده که قول انتشار آلبوم جدیدش را در سال ۹۳ به طرفدارانش داده بود، امسال این آلبوم را با بدقولی که داشت! وارد بازار موسیقی خواهد کرد، در این اثر ساخت ملودی‌ها بر عهده خود علیزاده بوده و ترانه‌ها از مهرزاد امیرخانی و سید محمد کاظمی است و تنظیم کنندگان این اثر نیز معین راهبر و میلاد ترابی هستند.

او درباره وقفه ایجاد شده در روند انتشار آلبوم گفته است: «نیمه اول سال حجم برنامه‌ها و کنسرت‌ها زیاد بود و همین موضوع باعث شد آن‌طور که باید فرصتی برای جمع‌آوری آلبوم جدید پیدا نکنم. از طرفی با شدت گرفتن بیماری مرتضی پاشایی و بعد از آن اتفاق تلخ، ساخت آلبوم را نیمه کاره‌‌ رها کردم.»

گفته می شود این آلبوم هم در راستای کارهای پیشین این خواننده فضایی عاشقانه دارد، محمد علیزاده خاطرنشان کرده این عاشقانه‌ها با توجه به شرایط روحی او و سال سختی که پشت سر گذاشته، پخته‌تر و بالغ‌تر شده است.


و اما حامد بهداد و برزو ارجمند…

همه آلبومهایی که در راهند!

آلبوم های برزو ارجمند و حامد بهداد به احتمال قوی در سال جدید به همت علی اوجی راهی بازار خواهند شد.

اوجی درباره آلبوم تازه برزو ارجمند اینگونه توضیح داده است: «فعلا سه تراک آماده شده که تصور می کنم آثار خوبی هم هستند و هم اکنون در مرحله انتخاب اشعار برای قطعه های دیگر هستیم. آنچه برای ما مهم است تولید با کیفیت اثر است بنابراین اصلا عجله ای برای انتشار نداریم چون دوست داریم این آلبوم هم با بهترین کیفیت برای مخاطبان عرضه شود.»

وی درباره آلبوم موسیقی حامد بهداد دیگر بازیگر سینمای کشورمان هم گفته است: «شهریور ماه سال گذشته بود که اشعار آلبوم برای دریافت مجوز به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال شد و خوشبختانه با توجه به مضمون آثار که اغلب برگرفته از اشعار حافظ بود مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم. با توجه به وسواسی که حامد بهداد برای این آلبوم دارد فعلا ترجیح داده با تمرکز بیشتری روی آن کار کند. این آلبوم از آثار متفاوتی در عرصه موسیقی پاپ خواهد بود که می تواند مخاطبان متفاوتی هم داشته باشد.»

همه آلبومهایی که در راهند!

«غریبه آشنا» اولین آلبوم برزو ارجمند بود که چند سال پیش با ترانه هایی از افشین علا، غلامرضا محمدی، مولانا و سهراب سپهری به آهنگسازی مهران سراجیان، میلاد موحدی و فرید کریمیان برای علاقه مندان موسیقی پاپ منتشر شد. این بازیگر و خواننده هم که تاکنون در چندین مجموعه تلویزیونی به عنوان خواننده تیتراژ حضور داشته، چندی پیش قطعه «من بی تو» را به مناسبت درگذشت پدر هنرمندش منتشر کرد.

حامد بهداد نیز که در مقام خواننده بیشتر با گروه موسیقی «دارکوب» همکاری داشته همراه با این گروه موسیقی تلفیقی در چندین اجرای زنده به خوانندگی پرداخته است. وی در برخی از فیلم های سینمایی که به عنوان بازیگر حضور داشته تجربه هایی در عرصه خوانندگی کسب کرده است.

این خواننده تاکنون هیچ آلبوم رسمی را در بازار موسیقی منتشر نکرده است و طی سال‌های اخیر پیگیر این بوده که بتواند اولین آلبوم موسیقایی خود را در مقام خواننده منتشر کند. البته وی در آلبوم های «دارکوب» و «لیوا» نیز به عنوان خواننده چند قطعه محلی مربوط به منطقه خراسان مشارکت داشته است.


انتشار آلبوم صوتی از «بهاره رهنما»

همه آلبومهایی که در راهند!

دو دفتر شعر با صدای «بهاره رهنما» در فصل بهار و از سوی انتشارات «نگاه» منتشر خواهد شد. یکی از این مجموعه ها اثری از این بازیگر با سابقه است. مجموعه دیگر هم از سروده های «سهراب حسینی» است.

خیلی ها «بهاره رهنما» را به عنوان یک بازیگر سینما و تلویزیون می شناسند اما او در سایر عرصه های هنری هم حضور پررنگی دارد. رهنما علاوه بر فیلمنامه نویسی، کارگردانی و تدریس در زمینه نویسندگی هم به شکل جدی فعالیت می کند. از جمله مهمترین کتاب های او می توان به «مالیخولیای محبوب من» و «ماه هفت شب» اشاره کرد که به ترتیب به چاپ هفتم و دوم رسیده اند.

بهاره رهنما درباره جدیدترین آثار خود گفته است:«انتشارات نگاه در سال جدید دو مجموعه شعر عاشقانه منتشر خواهد کرد. یکی به نام «زن باران» که مجموعه سروده های عاشقانه من در کنار بیست سال داستان نویسی ام بوده که جمع آوری شده است. منظومه «شهرزاد» هم دفتر شعر دیگری از شاعری جوان به نام سهراب حسینی» است که با چاپ کتاب این دو دفتر شعر یعنی زن باران و منظومه شهرزاد، نسخه صوتی آنها با صدای من منتشر خواهند شد. پیش بینی می شود این دو اثر همراه با سی دی صوتی برای بهار ۹۴ در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.»


بازگشت دوباره «مجتبی کبیری»

همه آلبومهایی که در راهند!

آلبوم جدید «مجتبی کبیری» خواننده قدیمی پاپ مراحل پایانی تولید را طی می‌کند و در سال جاری راهی بازار خواهد شد.

کبیری درباره این اثر گفته است: «قرار بود انتشار آلبوم جدیدم در سال ۹۳ و بعداز ایام محرم و صفر باشد که این امکان فراهم نشد و انتشار آن به زمان دیگری موکول شد، ترانه‌ها را سحر تقدسی و حامدصمغ آبادی سروده‌اند و آهنگسازی توسط بهروز علیاری، هومن آزما، محمدرضا جوادی و خودم انجام شده است. تنظیم نیز توسط خود آهنگسازان قطعات انجام شده است و در این زمینه از همکاری های احسان جوادی بهره برده‌ام. همچنین مجوز تمامی مراحل این آلبوم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شده، اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن در نظر گرفته نشده است.»


رضا تاخبخش اولین آلبوم مستقل خود را تولید و منتشر می کند

همه آلبومهایی که در راهند!

رضا تاجبخش بعد از سالها کار مشترک با خواننده های مختلف در زمینه نوازندگی، آهنگسازی و تنظیم، تصمیم دارد تا اولین آلبوم موسیقی خود را روانه بازار موسیقی کشور کند،

رضا تاجبخش در مصاحبه ای گفته است حضورش در این آلبوم بیشتر در هویت خواننده نمود خواهد یافت، احتمالا در این آلبوم که فعلا اسمی ندارد! علی بیرنگ، میلاد نیک زاد و احتمالا اشکان آبرون بعنوان نتظیم کننده، و مروارید بزرگی و روزبه بمانی بعنوان ترانه سرا حضور خواهند داشت.

رضا تاجبخش خاطر نشان ساخته است که بهترین نوازندگان موسیقی ایران از جمله دارا دارایی (نوازنده گیتار باس)، ایلیار خسروی (نوازنده درامز)، یاشار خسروی (نوازنده ساکسوفون) و فیروز ویسانلو (نوازنده گیتار) در این آلبوم با وی همکاری خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هنگامه

      ما اعضای خانواده خاص روزشماری میکنیم برای انتشار آلبوم اسمش عشقه .بزرگترین حسرتمون هم اینه که امپراطورمون نیست .قراره امسال رکورد فروش آلبوم موسیقی در ایران شکسته بشه .امپراطور عزیز خانواده خاص یاد تو تا ابد در قلب هوادارات زندس .تو آروم بخواب فدای سرت که چی داره به سر اعضای خانواده خاصت میاد .تو بخشی از قلبمون رو با خودت بردی .تا ابد داغدارتیم .اگه عشق به مرتضی مرده پرستیه تا ابد مرده پرست خواهم بود .روحت شاد مرد روزهای سخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو رو خدا ول کنید.خیلیا بودن که تونستن در برابر سرطان مقاومت کنن.حالا ایشون معروف بودن همه فهمیدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج