۱۹۲۱۲۵
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

با اینکه فصل بهارتازه آغاز شده است، بد نیست کمی هم به فکر آینده و روزهای گرم بهاری و گرمای تابستان باشید.

مدآنلاین - ترجمه هومن باوریان: با اینکه فصل بهارتازه آغاز شده است، بد نیست کمی هم به فکر آینده و روزهای گرم بهاری و گرمای تابستان باشید. از این رو بهتر است از همین حالا آرام آرام خود را برای این روزها آماده کنید. در اینجا پنج لباس اصلی مورد نیاز برای بهار و تابستان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

کت اسپرت راه راه

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

بیشتر برندهای مطرح لباس بخشی از مجموعه‌های بهار و تابستان ۲۰۱۵ خود را به کت‌های اسپرت با نقوش راه راه اختصاص داده‌اند. راه راه افقی و پهن و ترکیبی از پارچه راه راه و ساده در میان گرایش‌های برتر این فصل جای گرفته است. قابلیت طرح‌های راه راه این است که تنوع آن باعث می‌شود که در محیط‌های رسمی و غیررسمی براحتی از آنها استفاده کنید. برای اینکه ظاهری رسمی داشته باشید کافی‌ست این کت‌ها را با شلوار کمی کوتاه یا با دمپای پاکتی، پیراهن سفید دکمه‌دار،کفش راحتی یا آکسفورد ساده ست کنید. برای اینکه کمتر رسمی ولی همچنان شیک به نظر برسید یک تیشرت یقه‌گرد و صندل چرمی را با کت خود ست کنید. اگر خیلی به ریسک کردن علاقه دارید می‌توانید دو طرح راه راه مختلف را با یکدیگر ست کنید که در فصل پیش نیز بسیار پرطرفدار بوده است. کت با راه راه عمودی پهن با یک بلوز راه راه افقی باریک نیز بسیار زیبا است.


لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

پیراهن‌های طرح‌دار

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

پیراهن طرح‌دار به تنهایی یا در ترکیب با یک کت تابستانی سبک یا کاپشن چرم از دیگر گرایش‌های برتر بهار و تابستان ۲۰۱۵ است. پیراهن‌های طرح‌دار از گرایش‌های رایج دهه هفتاد میلادی است که امسال بار دیگر توسط طراحان مورد توجه قرار گرفته است. این پیراهن‌ها در ترکیب با شلوار مشکی کمی آزاد و کتانی بسیار زیباست. برای اینکه پیراهن طرح‌دار شما به چشم بیاید و زیباتر جلوه کند، بهتر است لباس‌ها و کفش شما ساده و بدون طرح باشد. پیراهن‌های طرح‌دار با نقوش گل، طرح‌های استوایی، خال‌های درشت، طرح‌های هندسی و استتار شونده نمونه‌هایی از این گرایش برتر هستند.

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

کتانی سفید

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

داشتن یک کفش کتانی سفید ساده همیشه بویژه در بهار و تابستان ۲۰۱۵ از ملزومات ضروری کمد لباس شماست. کتانی‌های جک پارسل کمپانی کانورس یا استن اسمیت کمپانی آدیداس دو نمونه از بهترین‌های این نوع کتانی در بازار است. سفید بودن کتانی باعث می‌شود که هر لباسی را به آسانی با آن هماهنگ کنید. یک کت و شلوار آبی‌تیره و پیراهن دکمه‌دار طرح‌دار با این کتانی‌ها واقعا هماهنگ و زیباست. شلوار با دمپای پاکتی با تیشرت یقه‌گرد به همراه این کفش‌ها نیز ترکیبی پرطرفدار است.

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

جین

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

وجود یک لباس جین همیشه در کمد لباس شما ضروری است. برندهایی چون تام فورد و پرادا برای فصل جدید جین‌های بی‌نظیری طراحی کرده‌اند. ترکیب دو یا سه لباس جین با یکدیگر بسیار پرطرفدار و محبوب است. یک قاعده کلی این است که اگر دو لباس جین را با هم به تن می‌کنید،رنگ و طرح آنها بهتر است متفاوت باشد، پس اگر شلوار جین آبی روشن به پا می‌کنید پیراهن یا کت خود را تیره‌تر انتخاب کنید. جین‌های خاکستری، سفید، مشکی و خاکی نیز بسیار پرطرفدار است و ست کردن آن با لباس‌های دیگر بسیار راحت‌تر از جین آبی است.

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

شلوار با رنگ‌های پاستلی

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید

در خلال سال‌های گذشته رنگ‌های پاستلی محبوب خانم‌ها توسط آقایان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ترکیب شلوارهای رنگی کمی کوتاه با کت راه راه یا پیراهن‌های طرح‌دار بسیار هماهنگ و زیباست. ترکیب این شلوارها با پیراهن سفید وکفش راحتی نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است.

لباس های مردانه بهاری؛ روی مد باشید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخرس

    • nirvana

      کت با شلوارک
      ههههههههههه

    • بدون نام

      کتانی ها خیلی خوبن هااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج