۱۹۲۱۳۴
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

پرویز پرستویی چگونه لاغر شد؟

زندگی ماشینی امروزی و درگیری روزمره ما با تکنولوژی و دلمشغولی‌های روزانه شرایطی را برایمان رقم زده که در کنار دستیابی به خیلی از موفقیت‌ها خیلی از موهبات الهی را از دست می‌دهیم؛ موهبتی که بی‌شک یکی از مهمترین آنها سلامتی و تندرستی است.

پرویز پرستویی چگونه لاغر شد؟
مجله سیب سبز: زندگی ماشینی امروزی و درگیری روزمره ما با تکنولوژی و دلمشغولی‌های روزانه شرایطی را برایمان رقم زده که در کنار دستیابی به خیلی از موفقیت‌ها خیلی از موهبات الهی را از دست می‌دهیم؛ موهبتی که بی‌شک یکی از مهمترین آنها سلامتی و تندرستی است. آنچه انرژی لازم برای انجام فعالیت‌‌های روزانه و برنامه‌ کاری‌تان را فراهم می‌کند پیروی از یک سبک زندگی مناسب است.

توجه به تغذیه و شیوه زندگی سالم میانبری است که خیلی‌ها از جمله آقای پرویز پرستویی هنرمند توانمند کشورمان آن را به عنوان شیوه‌ای متفاوت برای زندگی انتخاب کرده‌اند. ایشان معتقدند که برای داشتن زندگی موفق باید برنامه‌ای هدفمند در برنامه زندگی افراد گنجانده شود تا احساس نشاط، سرزندگی و سلامت همراه همیشگی‌شان باشد. پرویز پرستویی این مسیر را با همراهی محمدرضا هیدارن متخصص تغذیه ورزشی و عضو جامعه بین‌اللملی مخترعین طی کرده است و بر این باور است که سلامتی و نشاط امروزش را مدیون سبک زندگی متفاوتی است که انتخاب کرده. آنچه پیش روی شماست بخشی از تجربه‌های پرویز پرستویی در این زمینه است.

پرویز پرستویی چگونه لاغر شد؟

چرا امروز توجه مردم به سلامت جسم و روحشان نسبت به گذشته کم‌رنگ‌تر شده؟

زندگي امروزي، ما انسان‌ها را بيشتر از گذشتگان دچار چالش‌هايي كرده است، افكار و فشارهاي روزمره ما را خسته‌تر و آسيب‌پذيرتر كرده كه اين موضوع در جسم و روح مان خود را نمايان مي‌كند. نداشتن فراغ خاطر باعث بسياري ازحالات و حركات ما مي‌شود كه خود از آنها آگاهي نداريم، درگذشته كمتر دچار افكار منفي شده و امواج كمتري از دنياي اطراف دريافت مي‌كرديم. ولي امروزه به دليل وجود رسانه‌هاي گوياتر، قوي‌تر و تبادل بسيار زياد اطلاعات در بين جوامع، انسان‌ها ضعف‌ها و برتري‌هاي خود را با دنيا مقايسه كرده و سعي در تكامل بيشتر دارند و اين خود دليل پيشرفت، موفقيت و تلاش بيشتراست به همين دليل اين اهداف ذهن را مشغول‌تر كرده و از خود، زندگي و سلامتي دور مي‌شويم.

آقاي پرستويي حرف‌هاي زيباي شما را درباره سلامتي شنيديم، شما چه راه‌حلي براي مسائلي كه بيان كرديد پيشنهاد مي‌كنيد؟

- در۲۴ ساعت شبانه‌روز ما حداكثر ۸ ساعت خواب بوده و درحال استراحت هستیم و در بقيه ساعات شبانه‌روز به اهداف خود فكر كرده و مشغول فعاليتیم؛ ما مي‌توانيم حداقل چند لحظه به درون خود نگاه كنيم و به ياد خودمان باشيم. (خودمان را فراموش نكنيم)

- يا هدفي را دنبال نکنیم يا اگر دنبال مي‌كنيم تا رسيدن به آن دست از تلاش برنداريم. (استقامت در اراده)

- براي رسيدن به تمامي اهدافمان از متخصصاني كه قبل از ما تلاش كرده‌اند كمك بگيريم. (ما همه چيز را نمي‌دانيم)

- در درازمدت به اهدافمان فكر كنيم و اين تصميم‌ها مقطعي نباشند. (درگير لحظه‌ها نشويم)

شما چگونه به اين درك و نتيجه رسيده‌ايد؟

كار من ايجاب مي‌كند كه در زمان‌هاي مختلف در نقش‌هايي قرار بگيرم و خود را به درك بالايي در آن نقش برسانم تا بتوانم بهتر آن را نشان بدهم، اين موضوع به من كمك مي‌كند تا انسان‌ها را بيشتر بشناسم و شايد اين مساله است كه باعث شده تا من امروز بتوانم اين سخن‌ها و عقايدم را بيان كنم.

شما انسان‌ها را به اين مسئله كه خودشان را فراموش نكنند و به سلامت خود نيز توجه داشته باشند تشويق مي‌كنيد؛ اقدامي كه خود در اين زمينه انجام داده‌ايد چه بوده است؟

تمامي عوامل براي اينكه ما خودمان را فراموش نكنيم و به سلامتي دست پيدا كنيم به هم متصل مي‌باشند؛ اعم از جسم، روح و روان و يكي از بزرگ‌ترين عوامل مي‌تواند سلامت جسمي باشد كه براي مثال من خود نيز در اين زمينه اقدامي كرده‌ام كه برايم موثر بوده است.

آخرين اقدامي كه شما در اين زمينه انجام داده‌ايد چه بوده است؟

مدتي پيش با جمعي از دوستان و همكاران خود در رابطه با سلامتي صحبت‌هايي داشتيم، دوستان فردي به نام آقاي محمدرضا هيدارن را كه متخصص لاغري و سلامتي هستند به من معرفي كردند كه خيلي از همكاران به ايشان مراجعه كرده بودند و به گفته ايشان من نيز مي‌توانستم در زمينه تندرستي، سلامتي و تناسب اندام توسط ايشان به اهداف خود برسم.

اين اقدام تا چه حدي موثر بوده است؟

سال‌ها پيش نيز در زمينه سلامتي و تغذيه اقداماتي داشته‌ام كه البته موثر بوده است ولي نه به آن حد كه به رضايت كامل دست پيدا كرده باشم ولي اين‌بار آقاي هيدارن متخصص لاغري و سلامتي‌ام بسيار دلسوزانه و علمي برنامه‌هايي به اينجانب ارائه كردند كه با انجام آنها بسيار احساس سبكي و سلامتي داشتم، علاوه بر حس خوب سلامتي و تندرستي حتي از نظر سايزي و كاهش وزن نيز بسيار راضي بودم زيرا يكي از اهداف من كاهش وزن بود و براي يكي از نقش‌هايي كه قرار بود داشته باشم بايد سايز و وزن كم مي‌كردم و البته خوشحال بودم كه انجام اين برنامه‌ها از نظر جسمي هم فشاري بر من وارد نكرد و احساس ضعف و خستگي نداشتم و از عملكرد ايشان بسيار خرسند بودم.

چه اتفاقي رخ داد كه شما به اين فكر افتاديد تا اين پيام را بدهيد؟

با ديدن زندگي‌هاي امروزي در جوامع مختلف براي هر فردي سوال و راه‌حلي مطرح مي‌شود كه چه بايد كرد و در ذهن من اين راه يكي از راه‌هاي بسيار مفيد بود.

آيا صحبت ديگري براي مردم داريد؟

از خداوند متعال براي مردم عزيز آرزوي خرسندي و سلامتي دارم و در آخر نيز از آقاي‌محمدرضا هيدارن كه به من در امر سلامتي و تناسب اندام كمك شاياني داشته‌اند بسيار سپاسگزارم و اميدوارم در تمامي مراحل زندگي‌شان موفق بوده و خداوند همواره همراه‌شان باشد. (ما بايد هر چه بيشتر قدردان افراد متخصص و دلسوز باشيم)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج