۱۹۲۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قتل زن شیشه ای به خاطر ۲۰۰ هزار تومان

مرد جواني كه به دنبال ناتواني در اخذ طلب ۲۰۰ هزار توماني‌اش از زني معتاد به شيشه، او را به قتل رسانده بود، دستگير شد.

ایسنا: مرد جواني كه به دنبال ناتواني در اخذ طلب ۲۰۰ هزار توماني‌اش از زني معتاد به شيشه، او را به قتل رسانده بود، دستگير شد.

مأموران کلانتري ۱۱۱ هفت چنار از طريق اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ در ساعت ۲۱ سوم اسفند سالجاري در جريان کشف جسد زني ۳۷ ساله در طبقه دوم خانه‌اي قديمي در خيابان قزوين قرار گرفتند كه پس از حضور مأموران کلانتري در محل و تأييد خبر کشف جسد و با توجه به وجود آثار کبودي متعدد بر روي جسد، موضوع به قاضي کشيک ويژه قتل و پليس آگاهي اعلام شد.

در ادامه با حضور شهرياري، بازپرس شعبه اول ويژه قتل دادسراي جنايي و عوامل بررسي صحنه جرم اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ و با توجه به وجود آثار ناشي از ارتکاب جنايت، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت كه با آغاز تحقيقات کارآگاهان، صاحب خانه به هويت «کبري- ن» ۵۱ ساله در اظهارات خود به کارآگاهان مدعي شده بود كه در ساعت ۱۰ صبح روز پيش از حادثه مقتول که خود را به هويت «شکوفه - م» معرفي کرده و تا قبل از آن به هيچ عنوان او را نديده و نمي‌شناخته سراسيمه به درب منزل وي مراجعه و گفته مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از صاحب خانه خواسته تا به او قدري آب قند بدهد اما زمانيکه وي براي تهيه آب قند به داخل خانه رفته متوجه شد که او بيهوش شده و بعدا فهميده که او مرده است.

اظهارات زن صاحب خانه در شرايطي عنوان شده بود که شواهد موجود در محل کشف جسد و همچنين نظريه تيم پزشکي اورژانس ، اطلاعات ديگري را در اختيار کارآگاهان قرار مي‌داد كه با بررسي‌هاي انجام شده توسط تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخيص هويت پليس آگاهي از محل کشف جسد در طبقه دوم ساختمان و وجود آثار درگيري در محل ، نشان از آن داشت که درگيري منجر به جنايت در همين محل به وقوع پيوسته است.

از سوي ديگر نظريه تيم پزشکي قانوني نيز نشان داد که حداکثر ۶ ساعت از زمان مرگ مي‌گذرد که تمامي اطلاعات به دست آمده نشان از تلاش صاحب‌خانه براي ايجاد انحراف در مسير تحقيقات را نشان مي‌داد.

با اطلاعات جديد به‌دست آمده از محل کشف جسد و در ادامه تحقيقات از صاحب خانه ، وي در اظهارات بعدي خود مدعي شد «شکوفه» به همراه پسرش «سعيد» به خانه‌اش آمده بود و پسرش به خاطر پولي که از او طلب داشت ، با او دائما درگير شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پس از شناسايي هويت مقتول و ارتباط وي با «سعيد»، در ادامه تحقيقات متوجه شدند که شکوفه اعتياد شديدي به موادمخدر از نوع شيشه دارد و به انگيزه تهيه و مصرف موادمخدر با سعيد در ارتباط بوده و از سه روز پيش ، به همراه سعيد و براي مصرف شيشه به اين خانه آمده است.

با بدست آمدن اطلاعات جديد در خصوص ارتباط مقتول با «سعيد- ف» ۲۶ ساله و متواي شدن وي از محل جنايت، دستگيري سعيد در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت و کارآگاهان تنها پس از گذشت چند ساعت مخيگاه سعيد در خيابان قزوين ـ خيابان نوروزي را شناسايي كردند.

و پس از هماهنگي با مقام قضايي، متهم در ساعت ۲۳:۳۰ سوم اسفند توسط کارآگاهان اداره دهم و با همکاري عوامل کلانتري ۱۱۱ هفت چنار در داخل مخفيگاهش شناسايي و دستگير شد و بلافاصله نيز به ارتکاب قتل «شکوفه- م» اعتراف کرد .

متهم پس از دستگيري و انتقال به اداره دهم پليس آگاهي دربازجويي‌هاي خود مدعي شده كه از خيلي وقت پيش مقتول را مي‌شناخته و سه شب پيش از وقوع قتل وي را براي مصرف شيشه به خانه آورده و طي اين مدت دائما با يکديگر جر و بحث داشتند كه همين امر باعث مي‌شد تا وي عصباني شود و با کمربند و چوب او را بزند، تا اينکه در روز حادثه ، شكوفه را براي بيرون کردن از خانه به عقب هل داده که ناگهان از ناحيه پشت سر با ديوار برخورد كرده و پس از چند ثانيه بر روي زمين افتاده و ديگر هيچ تکاني نخورده است .

متهم در خصوص انگيزه درگيري با مقتول نيز با بيان اينكه از مقتول حدودا ۲۰۰ هزار تومان پول طلب داشته، مدعي شده هر بار که پولش را از وي طلب مي‌کرده، مقتول دائما امروز و فردا مي‌کرده و او را سرکار مي‌گذاشته و وقتي که از پول خبري نشده با او درگير شده و او را با چوب، کمربند و... مورد ضرب و شتم قرار داده.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم به ارتکاب جنايت، متهم به دستور آقاي شهرياري و براي انجام تحقيقات تکميلي، با قرار بازداشت موقت، در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج