۱۹۲۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لیالی خبر داد:

اعلام جزییات اعزام ثبت نام‌کنندگان جدید عمره

براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده طی پنج سال تمامی ثبت‌نام کنندگان جدید به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

مهر: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده طی پنج سال تمامی ثبت‌نام کنندگان جدید به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

علی لیالی افزود: در عمره جدید ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند که با افزایش سهمیه های عمره این مشتاقان را طی کوتاهترین زمان ممکن به عمره اعزام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کنندگان جدید دارای اولویت ۳۰۰ تا ۶۰۰ هستند، گفت: ابتدا قرار بود اعزام زائران دارای اولویت جدید از سال ۹۲ باشد اما پس از برنامه ریزیهای انجام شده و افزایش سهمیه، زمینه اعزام آنان در عمره سال ۹۱-۹۲ به سرزمین وحی آغاز شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت در مورد نارضایتی برخی افراد در مورد طولانی بودن زمان اعزام زائران تاکید کرد: ما تمام سعی خود را برای تسریع در اعزام زائران انجام خواهیم داد اما در مجموع هیچ فردی مجبور به ثبت نام نشده است و هیچکس نیز مجبور به پشت نوبت ماندن نیست و هر وقت بخواهد می تواند سپرده و سود آن را از بانک دریافت کند.

به گفته لیالی، مطرح کردن طول مدت زمان اعزام زائران طی ۱۰ سال به هیچ وجه کارشناسی و درست نیست و فقط باعث ناراحتی مردم می شود.

وی اظهار داشت: هر اولویت زائران شامل ۲۲ هزار نفر می شود یعنی اینکه اگر اعلام می شود که افراد دارای اولویت ۳۰۱ به عمره می روند یعنی ۲۲ هزار نفر دارای شرایط ثبت نام هستند.

قرعه کشی زائران در روز ۲۸ دیماه جاری انجام شد و براساس آن تمامی ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی ثبت نام کننده در بانکهای ملی و ملت تعیین اولویت شدند بطوریکه ۵۸ درصد ثبت نام کنندگان را زنان و ۴۲ درصد را مردان تشکیل دادند.

همچنین براساس آمارهای موجود ۴۱.۵ درصد مربوط به ثبت نام بانک ملت و ۵۸.۵ درصد نیز مربوط به ثبت نام کنندگان در بانک ملی و بیشترین افراد ثبت نام کننده در گروه های سنی ۴۰ تا ۵۰ سال بودند که ۳۲ درصد آنها خانه دار، ۶ درصد محصل، ۹ درصد کارمند و ۹ درصد نیز دارای مشاغل آزاد بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج