۱۹۲۸۵۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ اعتراض گسترده به سریال‌ها در غرب!

متاسفانه در شرایط کنونی تصور غالب این است که موج اعتراضات به فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی تنها در کشور ما به راه می‌افتد و موجب نیمه کاره ماندن این تولیدات می‌شوند در حالی که....

آید‌‌‌‌‌ین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

متاسفانه در شرایط کنونی تصور غالب این است که موج اعتراضات به فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی تنها در کشور ما به راه می‌افتد و موجب نیمه کاره ماندن این تولیدات می‌شوند در حالی که طبق بررسی‌های ما این مسئله در نقاط مختلف دنیا شایع است و روزانه ده‌ها تجمع اعتراضی علیه این آثار توسط معترضان شکل می‌گیرد. سعی کرده‌ایم در ادامه گوشه‌ای از اخبار این اعتراضات را ترجمه کنیم:

روز 14 فوریه 2014 عده‌ای از مردگان مظلوم، دلسوز و متحرک (موسوم به زامبی) با برپایی تجمعی مسالمت آمیز در پشت صحنه سریال «مردگان متحرک» (the walking dead) عده‌ای از عوامل این سریال را خوردند. یکی از زامبی‌های حاضر در تجمع به خبرنگار ما گفت: این سریال قصد داشت تا چهره‌ای خشن و غیرواقعی از جامعه زامبیون ارائه دهد که خوشبختانه آن عده از مسئولان شبکه که توانستند زنده بمانند و خورده نشوند با هوشیاری جلوی ساخت ادامه سریال را گرفتند.

 هزاران معلم شیمی در ایالت نیومکزیکو آمریکا در 5 می 2012 دور هم جمع شدند تا اعتراض خود را به سریال بریکینگ بد نشان دهند. یکی از معترضان که اعتراض خود را رو به دوربین نشان می‌داد در پاسخ به این سوال که به چه چیزی اعتراض دارید، گفت: کاراکتر هایزنبرگ که یک معلم شیمی دبیرستان را به نمایش می‌گذارد در ادامه سریال از سر ناچاری به تولید و فروش مواد مخدر رو می‌آورد در حالی که ما هیچ وقت از سر ناچاری به تولید و فروش مواد مخدر رو نمی‌آوریم. در ادامه خبرنگار ما گفت: ببین این الکیه. قصه است. مثلا داره این کارو می‌کنه. ولی این معترض زیر بار نرفت و گفت: اگه راست میگن چرا معلم شیمیه؟ چرا معلم زبان نیست؟

همچنین جمعی از فیزیکدانان آمریکایی به سرکردگی استیون هاوکینگ در اعتراض به کاراکتر شلدون کوپر در سریال تئوری بیگ بنگ به صورت مسالمت آمیز شبکه سی بی اس امریکا را به آتش کشیدند.

 کشور انگلیس به طور کلی در اعتراض به سریال بازی تاج و تخت به پا خاست. یک انگلیسی به خبرنگار ما گفت: این سریال می‌خواهد وجهه انگلیس و انگلیسی را در جهان خراب کند و بگوید اینها از قدیم الایام افرادی خشن و خونریز بودند در حالی که کشور ما مهد دموکراسی است و کوروش کبیر اولین منشور حقوق بشر را از روی ما نوشت. وی در ادامه رو به بقیه انگلیسی‌ها گفت: انگلیسی نیستی اگه این حرف‌هایی که گفتم رو به اشتراک نگذاری.

 جمعی از مادران نیز تظاهرات گسترده‌ای علیه سریال «چگونه با مادرتان آشنا شدم؟» به راه انداختند و خواستار تغییر نام سریال به «چگونه با عمه‌تان آشنا شدم» شدند. گفتنی است جمعی از عمه‌ها از الان شبکه سی بی اس را تهدید کرده‌اند که مانع از پخش این سریال خواهند شد.

 ساخت سریال خانه پوشالی هم توسط دولت آمریکا متوقف و عوامل آن دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شدند. گفتنی است بر اساس رای یک دادگاه کوین اسپیسی در آخر هفته به دار مجازات آویخته خواهد شد.

 هم اکنون تظاهرات زردپوستان و همین طور بیماران دچار کم خونی به سریال انیمیشنی «سیمپسونز» ادامه دارد ...‌‌ ‌

لطفا در نظرهای خود الفاظ زشت به‌کار نبرده، و از توهین به افراد حقیقی و حقوقی به هر نحوی بپرهیزید . در صورت عدم رعایت، نظر درج شده منتشر نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوق العاده ....
      زامبی هاااا ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج