جاباما
۱۹۲۹۶
۱۵ نظر
۵۰۲۲
۱۵ نظر
۵۰۲۲
پ

شام شاد ايرانى

ميزباني كه ديرتر از مهمانانش رسيد. بازيگراني كه خواننده هم شدند. اعتراض چهره‌هاي سرشناس به ناعادلانه بودن رقابت. بازيگراني كه چوب لاي چرخ يكديگر گذاشتند. مهماناني كه ميزبان‌شان را محاكمه كردند. همه اين‌ اتفاقات جنجالي را فقط در اين صفحات خواهيد خواند. يك گزارش كاملا اختصاصي، داغ و ويژه از همه شب‌هاي برگزاري «شام ايراني» با حضور چهره‌هاي سرشناس سينماي ايران

شام شاد ايرانى

شام شاد ايرانى

برترین ها: آن‌ها جزو شجا‌ع‌ترين‌ها هستند؛ براي ما كه از اول ساخت اين پروژه به‌عنوان رسانه اختصاصي آن در جريان ريز اتفاقاتش بوديم، ثابت شد اين ۴ نفر، لايق دريافت نشان شجاعت هستند؛ با تمام احترامي كه براي همه هنرمندان‌مان براي آزادي انتخاب قائليم، بايد بگوييم با توجه به مناسبات و رسومات فرهنگي غالب بر كشور، اين‌كه ۴ چهره مشهور قبول كنند لنز دوربيني وارد حريم خصوصي خانه و زندگي‌شان شود كه قرار است ميليون‌ها آدم از همان دريچه دوربين به تماشاي‌شان بنشينند، يك‌جورهايي دل شير مي‌خواهد كه آن‌ها داشتند. البته نويد ما براي شما مخاطبان مجله و برنامه‌هاي «بفرماييدشام ايراني» اين است كه آقايان و خانم‌هاي ستاره ديگري نيز با اين مجموعه قرارداد همكاري بسته‌اند و به زودي متوجه نام‌هاي‌شان خواهيد شد.

بالاخره بعد از ماه‌ها خبررساني مبني بر انتشار «شام ايراني» و صادر نشدن پروانه نمايش آن، پكيج نمايشي «شام ايراني» با «رامبد جوان»، «مهدي پاكدل»، «سروش صحت» و «اشكان خطيبي» وارد پخش شبكه نمايش خانگي شد و به قولي انتظارها براي ديدن ۴ سرآشپز مشهور به پايان رسيد. از آن‌جا كه زندگي ايده‌آل به‌عنوان تنها رسانه اختصاصي اين مجموعه فعاليت مي‌كند، چهره اين ۴ بازيگر دوست‌داشتني روي ‌اولين جلد مجله آشپزي ايده‌آل نقش بست تا خوانندگان‌مان را در جريان ريز اتفاقات، پشت‌‌صحنه و حاشيه‌هاي اين برنامه قرار داده باشيم؛ به همه اين‌ها گفت‌وگوهاي جالب و متفاوت اين ۴ ستاره را هم اضافه كنيد و خودتان حدس بزنيد چه حرف‌ها و كري‌خواني‌هايي مي‌تواند بين اين‌‌ها ردوبدل شده باشد. تنها توصيه ما براي شما در اين پرونده يك چيز است؛ صفحات، عكس‌ها و حرف‌هاي اين ۴ ستاره را از دست ندهيد، چون مشابه اين صفحات را هيچ‌جاي ديگر به غير از آشپزي ايده‌آل نخواهيد ديد.


شام شاد ايرانى

‌قرار نيست اين بازيگران براي تصاحب سيمرغ، نخل و خرس طلا و نقره با هم بجنگند و هنرشان را در بازيگري به رخ بكشند؛ اين‌بار بايد توانايي‌هاي‌شان را در آشپزي بسنجند و ثابت كنند، در اين زمينه هم مي‌توانند آدم‌هاي موفقي باشند. شركت‌كنندگان نخستين گروه آقايان برنامه «شام ايراني»، ۴ بازيگر مشهور و محبوب سينماي ايران هستند؛ با هم به خانه‌هاي‌شان مي‌رويم تا ببينيم آيا «رامبد جوان»، «مهدي پاكدل»، «سروش صحت» و «اشكان خطيبي» ‌در آشپزي هم همان‌قدر تبحر دارند كه در بازيگري و كارگرداني؟ همه نكات بامزه‌اي كه‌ در طول ۴ شب اجراي مراسم شام اين ستارگان اتفاق افتاد و ممكن است در سي‌دي‌هاي برنامه نبينيد در اين صفحات آورده شده‌اند تا خوانندگان زندگي ايده‌آل، بتوانند اختصاصي‌ترين گزارش‌هاي اين برنامه داغ، پرستاره و هيجان‌انگيز را فقط در مجله خودشان بخوانند.


شام شاد ايرانى

سرآشپز شب اول‌_ اشكان خطيبي

  • نفوذي‌اي به نام رامبد جوان چوب لاي چرخ كن!
اولين دوربرگردان جاده فشم را كه دور بزنيد، روبه‌روي‌تان تابلوي رستوراني بزرگ و مجلل به نام «نعنا» به چشم مي‌خورد كه قرار است اولين شب «شام ايراني» آقايان آن‌جا برگزار شود؛ صاحب رستوران و ميزبان امشب، «اشكان خطيبي» است كه چند ماهي از افتتاح رستوران زيبا و بزرگش مي‌گذرد. ۳مهمان ديگر هم در راه رستوران‌ هستند. البته «رامبد جوان»‌ به واسطه رابطه صميمي‌اي كه با اشكان دارد، از صبح در كنارش بوده و تا آن‌جا كه توانسته سعي كرده هنگام آشپزي، چوب لاي چرخ دوستش بگذارد تا خيلي زود او را از دور رقابت‌ها خارج كند! چون اين‌طور كه به گوش مي‌رسد، «اشكان خطيبي» جزو رقباي سرسخت اين گروه به حساب مي‌آيد كه تبحر زيادي در آشپزي دارد.

  • ۲۰۶ كجا، پرادو كجا!
۳ مهمان سرشناس امشب با اتومبيل‌هاي‌شان از راه مي‌رسند؛ بين آن‌ها اتومبيل «سروش صحت»، اختلاف قيمت بسيار زيادي با اتومبيل‌هاي «رامبد جوان» و «مهدي پاكدل» دارد؛ خودتان مقايسه كنيد ۲۰۶ سروش صحت كجا و پرادو و اسپورتيج رامبد و مهدي كجا! جالب اين‌كه هر ۳ نفر، همزمان با يكديگر به رستوران «اشكان خطيبي» مي‌رسند و با تيك‌آف شديدشان جلوي در رستوران، گردوخاك زيادي بلند مي‌كنند. آيا آن‌ها آمده‌اند در اولين شب مهماني‌شان «اشكان خطيبي» از غذاهايش ايراد بگيرند تا خودشان اول شوند و جايزه ويژه اين رقابت خوشمزه را تصاحب كنند؟

  • مگر مي‌شود به اين منو امتياز نداد؟!
زماني‌كه «اشكان خطيبي» غذاهايي كه درست كرده بود را سر ميز شام آورد، علاوه بر ۳چهره سرشناس رقيبش، عوامل پشت صحنه و ما و خلاصه هر آن‌كه آن اطراف بود، دهنش آب افتاد؛ سوپ، كباب ترش، ماهي شكم‌پر، ميرزا قاسمي، نوشيدني مخصوص نعنا و دسري به نام «برفي»، نشان مي‌داد او سرآشپز قابلي است و نمي‌توان به راحتي از كنار ضيافتي كه ترتيب داده رد شد و به آن‌ امتياز نداد!


شام شاد ايرانى

سرآشپز شب دوم_ رامبد جوان

  • معلوم است كه اين‌جا خوش خواهد گذشت
در كوچه پس كوچه‌هاي تاريك و البته باريك خيابان زعفرانيه، به دنبال آدرس خانه «رامبد جوان» هستيم؛ قرار است امشب ميزبان «شام ايراني»، كارگردان، بازيگر و مجري هميشه شاد، پر انرژي و طناز سينماي ايران باشد. قبل از اين‌كه وارد خانه‌اش شويم، مي‌دانستيم بايد منتظر يك شب پر از خنده و شوخي باشيم و قرار است به همه‌مان حسابي خوش بگذرد.

  • به تنها چيزي كه فكر نمي‌كرد، بردن بود!
برخلاف تصور و گفته‌هاي «اشكان خطيبي» رفيق فابريك «رامبد جوان»، او امشب سنگ تمام گذاشته و با پذيرايي گرمش و شام پروپيماني كه در نظر گرفته، به نوعي براي ساير رقيبان هم‌صنفش حسابي خط‌ونشان كشيده! هرچند انگار تنها چيزي كه براي رامبد اهميت ندارد، بردوباخت در اين مسابقه است! آنچه باعث شده رامبد اين همه سرحال باشد و بگوبخند به راه بيندازد، دور هم جمع شدن دوستاني است كه انگار گروه خوني‌شان بدجور به هم مي‌خورند!


شام شاد ايرانى

سرآشپز شب سوم_ سروش صحت

  • مهماناني كه زودتر از ميزبان رسيدند!
ساعت ۹ شب است و به سرعت در حال حركت به سمت مجتمع‌هاي مسكوني آتي‌ساز هستيم؛ انگار همه رسيده‌اند و تنها ما جا مانده‌ايم! زماني‌كه رسيديم، ديديم بله، «رامبد جوان»، «مهدي پاكدل» و «اشكان خطيبي» رسيده‌اند اما خبري از ميزبان نيست! «سورنا» پسر «سروش صحت» مهمانان را به داخل خانه راه داده اما همچنان خبري از پدر نيست! بعد از تماس با جناب آقاي مثلا ميزبان، ايشان اعلام كرد تا چند دقيقه ديگر مي‌رسد؛ او از اجراي تئاتر مي‌آيد و همان پشت تلفن اعلام مي‌كند آنقدر خسته است كه ناي آشپزي كردن ندارد ولي پسرش مي‌گويد همه‌چيز آماده يك شام خوشمزه است! براي همين هم هست كه «اشكان خطيبي» مي‌گويد به عمرم ميزبان به بي‌خيالي «سروش» نديده‌ام!

  • انگار اينجا همه‌چيز برعكس است!
۳مهمان سرشناس «شام ايراني» ‌روي كاناپه خانه سروش صحت لم داده‌اند و در حال شكستن تخمه و خوردن ميوه‌اند تا جناب ميزبان تشريف‌فرما شوند! بيشترين چيزي كه در خانه‌ سروش صحت به چشم مي‌آيد، كتاب‌ها، نمايش‌نامه‌ها و فيلم‌هايي است كه از سر و كول كتابخانه‌هاي پرتعدادش بالا مي‌روند! بالاخره بعد از نيم ساعت انتظار، بازيگر طناز سينماي ايران وارد خانه‌اش شد و با استقبال گرم دوستان همكارش روبه‌رو شد. انگار اينجا همه‌چيز برعكس است! مهمان‌ها از ميزبان استقبال مي‌كنند!

  • خبر ناراحت‌كننده سروش صحت به مهمانانش!
بعد از اين همه انتظار، سروش صحت براي مهمانانش يك خبر نه چندان خوشايند دارد «بايد در درست كردن شام امشب همه‌تان كمك كنيد!» او براي شام امشب مهمانانش كباب كوبيده در نظر گرفته، با اين تفاوت كه خودشان هم بايد در درست كردنش كمك‌حال او شوند! براي همين هم هست كه آن‌ها را به تراس خانه‌اش دعوت مي‌كند تا منقل و ذغال‌اش را روبه‌راه كنند و سيخ‌هاي كبابي كه از قبل زحمت‌شان را سروش كشيده بود، روي ذغال‌ها برشته ‌كنند! هرچند رامبد، اشكان و مهدي گوش‌شان به اين حرف‌ها زياد بدهكار نبود و بيشتر به جاي كمك به سروش، جلوي دست‌وپايش را گرفته بودند و تندتند به غذاي او ناخنك مي‌زدند!

  • چرا حلقه ازدواجت شبيه حلقه منه؟!
نكته جالب اين شب، بحث رامبد جوان و مهدي پاكدل درباره حلقه‌هاي ازدواج‌شان بود. از آن‌جا كه مهدي پاكدل به تازگي ازدواج كرده، رامبد جوان ناگهان چشمش به دست چپ مهدي مي‌افتد و دستش را كنار دست او مي‌گذارد و با تعجب به او مي‌گويد: «چرا حلقه‌ ازدواجت شبيه حلقه ازدواج منه؟!»

  • كارگردان‌هايي كه قربان‌صدقه هم مي‌روند‌
«بيژن بيرنگ» و «سروش صحت» بعد از پايان مراسم شام، در گوشه‌اي از خانه شلوغ سروش ايستاده‌اند و درباره سريال‌هايي كه تا امروز ساخته‌اند حرف مي‌زنند و خاطرات‌شان را مرور مي‌كنند. در اين بين بيژن بيرنگ بابت ساخت سريال «ساختمان پزشكان» به سروش صحت تبريك مي‌گويد و آن را يكي از كارهاي خوب سال‌هاي اخير تلويزيون ايران مي‌نامد.


محاكمه! مهمانان روبه‌روي ميزبان نشسته‌اند و از سوي «اشكان خطيبي» و «رامبد جوان» موضوعي ‌مطرح مي‌شود و از «مهدي پاكدل» مي‌خواهند درباره آن نظر بدهد و دلايلش را اعلام كند. مطمئن باشيد اين قسمت از برنامه، يكي از هيجان‌انگيزترين قسمت‌هايش خواهد بود، زيرا بدون هيچ‌گونه شوخي و خنده‌اي، «مهدي پاكدل» مورد بازجويي و محاكمه 3 دوستش در شب آخر قرار گرفت و حرف‌هاي عجيب و غريبي بين اين 4 نفر ردوبدل شد كه توصيه مي‌كنيم حتما ببينيد.


شام شاد ايرانى

سرآشپز چهارم_ مهدي پاكدل

  • تازه عروس و ‌داماد خوش‌سليقه سينماي ايران
امشب، آخرين شب شام گروه آقايان «شام ايراني» است؛ امشب بالاخره معلوم خواهد شد برنده جايزه ويژه برنامه كيست و دست‌پخت كدام‌يك از بازيگران دوست‌داشتني سينماي ايران از بقيه بهتر است. براي همين هم هست كه امشب همه سر ساعت به خانه «مهدي پاكدل» در خيابان سهيل شريعتي مي‌رسند و در خانه تازه‌داماد سينماي ايران گرد هم جمع مي‌شوند. جالب اين‌كه در را «بهنوش طباطبايي» براي‌مان باز مي‌كند و بعد از تبريك ازدواج به اين زوج خوشبخت وارد خانه‌اي تمام سفيد، با مبلماني سفيد، آشپزخانه‌اي سفيد، كمدهايي سفيد و خلاصه همه‌چيز سفيد مي‌شويم كه نشان مي‌دهد اين خانه متعلق به زن و شوهر خوش‌سليقه‌اي است كه تازه ازدواج كرده‌اند. خوش‌سليقگي زوج دوست‌داشتني سينماي ايران زماني تكميل شد كه ديديم در گوشه‌اي از اتاق پذيرايي‌شان يك پيانوي بسيار زيبا قرار داده‌اند كه زيبايي خانه‌شان را چند برابر كرده.

  • مهدي پاكدل روي نقطه جوش!
شايد اين صحنه را در سي‌دي برنامه نبينيد اما بالاخره براي بازتاب همين اتفاقات است كه آن شب‌ها سر برنامه حاضر مي‌شديم تا كوچك‌ترين اتفاقات را هم براي‌تان بنويسيم. هنگام ضبط برنامه بود كه «بهنوش طباطبايي» قصد داشت به «مهدي پاكدل» نكته‌‌ مهمي را ‌اطلاع بدهد اما زماني اين اتفاق افتاد كه ديگر خيلي دير شده بود! ناگهان صداي بلندي از ورودي منزل خانه به گوش رسيد كه همه سرها را به سمت خود برگرداند. آبي بود كه از سقف خانه نوساز و زيباي مهدي پاكدل روي زمين مي‌ريخت! جناب بازيگر هم كه از اين اتفاق، آن هم در شب ميزباني‌اش از چهره‌هاي سرشناس به شدت عصباني بود، به سرعت به محل حادثه شتافت و ديد شلنگ كولر چيلر خانه‌اش پاره شده و آبي كه در مخزن آن جمع شده، باعث شده به منبع فشار بيايد و بقيه ماجراهايي كه تعريف كرديم اتفاق بيفتد! هرچند به هر زحمتي بود، «مهدي پاكدل» وسط آن همه دل مشغولي و استرس ميزباني از مهمانانش، سر و ته قضيه را هم آورد و مهندس‌ بازي‌اش جواب داد.

  • به ذهن‌تان هم نمي‌رسد كدام‌شان اول شده
معلوم نيست امشب چه خبر است! لحظه‌اي نيست كه صداي خنده و شوخي قطع شود و اين ۴نفر آنقدر گرم و صميمي شده‌اند كه به تنها چيزي كه فكر نمي‌كنند غذاست! هرچند از قبل از شروع برنامه، همه «مهدي پاكدل» را به واسطه سال‌ها زندگي مجردي، شانس اول قهرماني در اين گروه مي‌دانستند و زماني هم كه ميز شام چيده شد، همان يك‌ذره شك هم به يقين تبديل شد. البته قرار نيست لو بدهيم چه كسي در اين گروه اول شده اما مطمئن باشيد به ذهن‌تان هم خطور نمي‌كند برنده اين گروه چه كسي بوده است!

شام شاد ايرانى
  • بازيگراني كه هم خواننده‌اند، هم نوازنده!
در قسمت آخر برنامه، «اشكان خطيبي» كه از گذشته رابطه بسيار عميقي با موسيقي و خوانندگي دارد، پشت پيانوي خانه «مهدي پاكدل» نشست و با وجودي كه اعلام كرد خيلي وقت است ساز پيانو نزده، با انگشتانش ترانه‌اي بسيار زيبا نواخت و 3 چهره سرشناس آن شب نيز به همراه آن ترانه، چند دقيقه‌اي خواندند و خنديدند و حسابي خوش گذراندند. البته بعد از پايان همه اين‌ها، جايزه ويژه برنامه سر ميز شام آورده شد و تقديم شد به... . اين ديگر بر عهده شماست كه حدس بزنيد برنده خوش‌شانس آن شب كدام‌يك از بازيگران دوست‌داشتني سينماي ايران بوده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 000

      خب مگه مرزدارین بگین کی بود دیگه

      پاسخ ها

      • سمن

        مجید جان مرض درسته مرض!!

    • بدون نام

      من قسمت اولش رو خریدم.برخلاف انتظارم خیلی خیلی مزخرف بود. یه کپی برداری ناشیانه و خسته کننده. این قدر تو توذوقم خورده که عمرا قسمت های بعدیش رو بخرم

    • سونيا

      جايزه را يا دادن محك... يا كهريزك . و يا كودكان بي سرپرست.

    • بدون نام

      من هر دو قسمت شام ایرانی رو خریدم واقعاً خیلی خندیدم ،رامبد جوان فوق العاده است... البته همشونو دوست دارم. ما هم میتونیم با شادی اونا شاد بشیم نمیدونم چرا اکثر ایرانیها اینقدر سخت و خشک هستند!!! من که لذت بردم.

    • مریم

      با ناشناس موافقم یه کپی برداری ناشیانه و خسته کننده.

    • Soroush

      دستتون درد نكنه با اين برنامه هاي زيباتون
      اما چرا در شبكه هاي تلويزيوني نشان نميدهيد و مردم بايد پول بدهند با كاري كه أفاي مديري كرد ديگه كسي بهتون اعتماد نميكند

    • ناشناس

      بهنظرم آقای اقای بیرنگ همیشه فوقالهاده هست

    • مریم

      به نظر منم خیلی زیبا بود درسته کمی شبیه بفرمایید شام شبکه ماهواره ایی بود ولی خیلی فرق داشت فرقشم اینه که کارگردانش بیژن بیرنگه وکارش حرف نداره و این بفرمایید شام ایرانی رو شادتره کرده من که خیلی خوشم اومد و منتظره قسمتهای بعدیش هستم بیایید با دقت به همه چیز نگاه کنیم و با عدالت صحبت کنیم چرا که همه چیز الهام گرفته از هم است فقط با یه کم تغییر.

    • hani

      به نظرمن عاللللللللللللللللیییییییییییه

    • NegiN

      Be nazare man ke aaaaaaaaaaaaaaaaalie! Man asheghe in 4 mafaram! Be nazaram in aslan ba befarmaiid shame manoto ghabele moghayese nist! Kheili kheili kheili behtare! Oon chie hamash moozi bazi vase narande shodan!!! Daste aghaye birang vaghean dard nakone .

    • بدون نام

      100% بفرمایید شام بهتره

    • حمید

      خیلی نامردیدامشب با دیدن برنامه شما کلاازهرچه برنامه ا یرانه متنفرشدم.. مردم تو این شرایط بد اقتصادی بایدبشینن ماشین و خونه وغذاخوردنای شماروتماشاکنن... خانواده داریم به نون محتاجه... اونوقت شماها یه مشت آدم ازخدابی خبر اینجوری... خدابدادتون برسه وهدایتتون کنه

    • حمید

      واقعابرنامه مزخرفیه... ترکیه می ره برنامه کلیداسراررومیسازه آنوقت ما که داعی مسلمانی میاییم این چنین برنامه ای... خدامیدونه با نشون دادن چنین برنامه ای چندتاپدرشرمنده زن وبچش میشه....

    • بدون نام

      دوستان حرص نخورید این برنامه فکر کنم مال چندسال پیشه که الان نشون میدن الان پاکدل و طباطبایی جداشدند رامبد هم از خانوم قبلیش جداشده.اصلا مشخصه اونجا رامبد لاغرترم هست.سروشم ریش مخصوص خودش رو نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج