۱۹۳۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایمون زاید: فیلم بازی الهلال را دیده ام، ما می توانیم برنده شویم

زاید:دوست دارم بازیکن سال لیگ ایرلند شوم

مرد محبوب هواداران پرسپولیس که در دربی ۷۴ زننده هر سه گل این تیم بود این روزها به فشار تمریناتش اضافه کرده و می خواهد در روزهای پایانی لیگ و جام آسیا بازهم مرد تعیین کننده تیمش باشد

زاید:دوست دارم بازیکن سال لیگ ایرلند شوم

تماشا : هنوز روی ابرهاست و محال است با این استقبالی که از او می شود حالا حالاها پایین بیاید. مرد محبوب هواداران پرسپولیس که در دربی 74 زننده هر سه گل این تیم بود این روزها به فشار تمریناتش اضافه کرده و می خواهد در روزهای پایانی لیگ و جام آسیا بازهم مرد تعیین کننده تیمش باشد. ایمون زاید که از تعطیلات لیگ استفاده کرد و به ایرلند و نزد خانواده اش رفته بود از حال و هوای کشورش و بازگشت به تمرینات پرسپولیس با تماشا گفت و گو کرد که در ادامه می خوانید.

*تعطیلات خوش گذشت؟

در مدت مرخصی با خانواده و دوستانم بودم و تمام روزهایم را مشغول بازدید و تفریح بودم و خیلی خوش گذشت. روزهای شلوغی داشتم که متاسفانه خیلی زود گذشت و به ایران برگشتم.

*خانواده ات از وضعیتت در ایران نپرسیدند؟

آنها مشتاقانه اخبار ایران را دنبال می کنند و صمیمانه به من تبریک گفتند. برای آنها هم جالب بود که موفق شده ام در آن زمان هت تریک کنم و با هم خاطرات را مرور می کردیم. برای دوستانم هم توضیح دادم. من قبلا هم هت تریک کرده بودم و حتی در یک بازی چهار گل زده بودم اما به آنها گفتم که این خیلی دلچسب بود و دوستانم هم موفقیت هایم را تبریک گفتند. آنها مشتاق بودند از کیفیت فوتبال ایران بدانند و از من در این باره می پرسیدند. برای آنها از نوع لیگ ایران گفتم و آنها با احترام دیگری به فوتبال ایران نگاه می کنند. خیلی از آنها هم تیمی من بودند و برایشان تعریف و توصیف کردم که چگونه در ایران بازی می کنند.

*وضعیت مصدومیت چطور است؟

مشکل خاصی نیست و به مرور زمان خوب می شود و می توانم در ترکیب به میدان بروم. پشت مچ پایم آسیب دیده و باید با نظر پزشک به آن کمتر فشار بیاورم. خودم دوست دارم زودتر به تمرینات و فوتبال گروهی بازگردم. می خواهم در روز دو بار تمرین کنم و برای رقابت های بعدی کاملا آماده شوم.

*پرسپولیس چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد. درباره این بازی ها اطلاع داری؟

اطلاعات زیادی دارم و تمرکزم را برای این بازی ها زیاد کرده ام. خودم درباره این بازی ها پیگیری می کنم و سعی می کنم اطلاعاتی از نوع بازی حریفان به دست بیاورم. بازی الشباب و حریف ازبکستانی را دیدم و برای خودم آنالیز و تحقیق کردم. به نظرم ما می توانیم در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشیم و نیاز به تمرکز و فرار از موقعیت قبلی را داریم و باید کاملا ذهنمان را معطوف به این بازی کنیم.

*در ادامه بازی ها هدفت چیست؟

می خواهم پرسپولیس را به موفقیت بیشتر برسانم. همانطور که گفتم تمریناتم را بیشتر می کنم و تمرکز خوبی روی این رقابت ها به دست آورده ام و هدف شخصی ام این است که با گلزنی در این رقابت ها در کنار بازیکنان دیگر پرسپولیس را به مرحله بالاتر برسانیم و هواداران را راضی کنیم.

*پس از گذشت هفته ها از بازی دربی هنوز هم بین هواداران محبوب هستی. نظرتان در این باره چیست؟

هنوز هم برای آنها یادآور خاطره خوب هستم و از این مساله خوشحالم. آنها مرا می بینند و صدای تشویقشان را بلندتر می کنند و سعی می کنند به من لطف کنند. دست می دهند و تبریک می گویند. برایشان آرزوی موفقیت می کنم ولی کاش مرا نبوسند چون خیلی خوشم نمی آید!

*خبر داری کفش و لباس هایت را با قیمت بالا در یک حراجی خریده اند؟

هر روز خبر این مساله را پیگیری می کنم. شنیده ام که یک نفر آن را خریده. باشگاه قرار شد که مبلغی از پول آن را به من بدهد که قبول نکردم و گفتم همه آن را به موسسه خیریه بدهند. از این مساله خوشحال و خشنودم.

*گفته می شود جزو نامزدهای بهترین بازیکن لیگ ایرلند هستی. در این باره توضیح می دهی؟

من از هتل نقل مکان کرده ام و باشگاه برایم یک خانه گرفته است. متاسفانه فعلا اینترنت ندارم و خبری در این رابطه ندارم. امیدوارم این خبر درست باشد و من انتخاب شوم. خبر خوشحال کننده ای بود و انتظارش را نداشتم. البته حدود دو ماه پیش در رای گیری ای که توسط انجمن خبرنویسان ایرلند انجام شد به عنوان دومین نفر انتخاب شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج