۱۹۴۱۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قیمت انواع نان سنگک در آزادپزها

رییس اتحادیه نانوایان نان سنگکی قیمت نان سنگک ویژه را ۲۰۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نان سنگک ۴۵۰ گرمی ساده در آزادپزها ۱۳۰۰ تومان و نان ۴۵۰ گرمی کنجدی در آزادپزها ۱۵۰۰ تومان است.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه نانوایان نان سنگکی قیمت نان سنگک ویژه را ۲۰۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نان سنگک ۴۵۰ گرمی ساده در آزادپزها ۱۳۰۰ تومان و نان ۴۵۰ گرمی کنجدی در آزادپزها ۱۵۰۰ تومان است.

محمدرضا نظرنژاد با اشاره به قیمت ۸۰۰ تومانی نان ۴۳۰ گرمی دولتی اظهار کرد: هر کیلوگرم آرد در نانوایی های آزاد‌پز ۳۰۰۰ تومان و هر نیم کیلوگرم ۱۵۰۰ تومان است. اگر در آزاد‌پزها به درخواست مشتری، کنجد به نان اضافه کنند هر عدد نان ۱۳۰۰ تومانی به قیمت ۱۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

وی افزود: اگر به درخواست مشتری وزن نان در نانوایی‌های آزادپز ۵۵۰ گرمی و کنجد به آن اضافه شود به قیمت ۲۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد که نان سنگک ویژه محسوب می‌شود.

نظرنژاد با بیان اینکه هر کیسه ۴۰ کیلویی آرد دولتی ۳۴ هزار تومان و هر کیسه آرد آزاد ۵۳ هزار تومان است، گفت: در حال حاضر ۸۰۰ نانوایی سنگکی در تهران داریم که ۷۰۰ واحد دارای مجوز هستند و بقیه نیز باید مجوزهای لازم را بگیرند که اخطارهایی هم در این زمینه داده شده و اقدامات مورد نیاز برای دریافت مجوز در حال انجام است.

به گفته رییس اتحادیه نانوایان نان سنگکی تا پایان سال گذشته حدود ۳۰ درصد از نانوایی‌های سنگکی آزاد‌پز شدند و از آردهای با کیفیت برای تهیه نان استفاده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج