۱۹۴۲۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

انتشار اخبار جدید از آلبوم فروتن

سیروان خسروی با آقای ستاره همکار شد!

اواسط سال گذشته بود که خبر انتشار آلبومی با صدای محمدرضا فروتن منتشر شد تا تب گرایش هنرمندان سینما به موسیقی پس از بزرگانی چون مهران مدیری، امین حیایی و محمدرضا گلزار، این بار به ستاره متفاوت سینمای ایران هم برسد.

سیروان خسروی با آقای ستاره همکار شد!

تماشا:

همکاری سیروان با آلبوم محمدرضا فروتن!

اواسط سال گذشته بود که خبر انتشار آلبومی با صدای محمدرضا فروتن منتشر شد تا تب گرایش هنرمندان سینما به موسیقی پس از بزرگانی چون مهران مدیری، امین حیایی و محمدرضا گلزار، این بار به ستاره متفاوت سینمای ایران هم برسد.

با گذشت مدت زمان نسبتا زیادی، هنوز مراحل تولید این آلبوم چندان پیشرفتی را به خود ندیده و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن در نظر گرفته نشده است. اما با این وجود بابک زرین، آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم جزئیاتی جدید را از این آلبوم در اختیارمان قرار داد.

بابک زرین در ابتدای صحبت هایش درباره دلایل تاخیر بیش از حد در انتشار این آلبوم می گوید: «این طبیعی است و قابل پیش بینی. به هر حال آقای فروتن دغدغه های دیگری هم دارند و وقت شان بیشتر صرف حضور در سینما و نقش هایش است. ولی ما بیکار ننشسته ایم و کارهای ملودی و تنظیم آلبوم را انجام داده ایم».

سیروان خسروی با آقای ستاره همکار شد!


8 تراک حاضر کرده ایم

زرین درباره جزئیات آلبوم نیز گفت: «تا این لحظه که من با شما صحبت می کنم 8 تراک برای این آلبوم حاضر کرده ایم و همه تنظیم ها هم انجام شده است. سه قطعه از این آلبوم هم توسط ارکستر بزرگ اجرا و تولید شده که بسیار قابل توجه و خوب از آب درآمده است».

این آهنگساز درباره نحوه آموزش و فراگیری آواز محمدرضا فروتن نیز گفت: «آقای فروتن پشتکار زیادی برای این آلبوم دارند و خیلی خوب با شرایط کنار آمدند. ایشان استعداد خوبی هم در خواندن دارند و همین خیلی به اصل قضیه کمک می کند. ایشان برای خواندن در این آلبوم هیچ کلاس آموزش آوازی نرفتند و فقط آقای "نیکنام" چند جلسه ای به صورت فشرده با ایشان تکنیک های آواز را تمرین کردند».


همکاری سیروان در آلبوم فروتن

خبر حضور سیروان خسروی، تنظیم کننده شاخص بازار موسیقی پاپ در این آلبوم می تواند نقطه عطفی برای آن باشد. به هر حال حضور همزمان سیروان خسروی و بابک زرین در یک آلبوم باعث خواهد شد همه انتظارات بیشتری از حاصل کار داشته باشند.

بابک زرین در این باره می گوید: «۴ ملودی از قطعات این آلبوم را جدیدا به سیروان خسروی سپرده ایم و قرار است او در این آلبوم آهنگسازی کند. صحبت هایی را با این موزیسین خوش نام داشته ایم و به نتیجه رسیده ایم که این همکاری صورت بگیرد. هرچند ایشان هم دغدغه های فراوانی دارند و از لحاظ زمانی هنوز به توافق نرسیده ایم که تحویل آثار در چه تاریخی باشد. ولی به هر حال خود من سعی می کنم که کار را جلو ببرم و اجازه ندهم که دچار ایست کاری شویم. با این حال در خوش بینانه ترین حالت ممکن آلبوم تا شهریور سال بعد منتشر نخواهد شد».


آثار جدید

زرین درباره آخرین و جدیدترین آثار در دست تولیدش نیز گفت: «آلبوم جدید هومن جاوید را آماده انتشار داریم که تا اوایل اردیبهشت در بازار موسیقی کشور وارد بازار خواهد شد که تقریبا تمام بخش ملودی های این آلبوم مال من است و من ساخته ام».


سیروان خسروی: بله صحبت هایی شده!

سیروان خسروی هم در گفت و گویی کوتاه با تماشا ضمن تایید خبر همکاری اش با محمدرضا فروتن در آلبوم این هنرمند، گفت: «بله صحبت هایی شده ولی هنوز تاریخ دقیقی برای آن درنظر نگرفته ایم. امیدوارم این همکاری زمینه اتفاقات خوبی باشد و آلبوم بتواند به خوبی مورد توجه اهالی هنر قرار بگیرد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      تو بازیگری فروتن تو خوانندگی و موسیقی سیروان
      سیروان واقعا پدیده هست تو دنیای موسیقی

    • آتنا

      سیروان یه دونه ست که تکرار نشدنیه

    • سارا جووون

      عاشقت سیروان جووووووون
      Just sir1

    • حنا

      سیروان جون یه دونه ای تو موسیقی. هم خودت هم آهنگات و هم صدات رو دوست دارم . ایشاالله همیشه موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج