جاباما
۱۹۴۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برندگان اسکار فوتبال!

مجله فرانسوی «اسپرت ۱۰» در مطلبی فانتزی برترین مردان فوتبالی را انتخاب کرده و اسکار را به آنها تقدیم کرده است

برندگان اسکار فوتبال!

تماشا: مجله فرانسوی «اسپرت 10» در مطلبی فانتزی برترین مردان فوتبالی را انتخاب کرده و اسکار را به آنها تقدیم کرده است

همزمان با معرفی برترین نامزدهای سینمایی در مراسم اسکار، سایت «اسپرت 10» هم بنا بر شایستگی های فردی(!) کاندیداهای فوتبالی را معرفی کرده و در نهایت هم جایزه اسکار در هر بخش را به بازیکنان (بازیگران) مدنظرش تحویل داده است. این برنامه هم مثل برنامه اسکار در هر بخش، سه نماینده داشت که در نهایت برترین ها به قرار زیر انتخاب شدند:

اسکار بهترین کارگردانی

برندگان اسکار فوتبال!

بهترین کارگردان ها: ژوزه مورینیو (پارانو رئال)، پپ گواردیولا (مردان و خدا)، الکس فرگوسن (شجاع دل)

این جایزه اختصاص یافت به: ژوزه مورینیو. مورینیو برای آخرین فیلمش به خوبی سبک خود را تغییر داد؛ او در این راستا نقش کریم بنزما را هم متحول کرد و به خوبی از او در نیمه زمین حریف بازی گرفت. مورینیو همیشه آماده است تا در تولید فیلم شرکت کند. او هیچ ابایی از حضور در جلوی دوربین و پشت دوربین ندارد. اگرچه قسمت دوم فیلم او در رئال مادرید موفقیت آمیز بوده ولی هنوز نمی داند موفقیتش تداوم دارد یا نه. به نظر می رسد که او به سریال های انگلیسی علاقه مند باشد و اثر بعدی اش را در انگلستان فیلمبرداری کند.


اسکار بهترین نورپردازی

برندگان اسکار فوتبال!

کاندیدای نورپردازی: ماریو بالوتلی (مظنون همیشگی)، زلاتان ابراهیموویچ (شرور، شرور و شرور)، تای تایوو (خروج از خط)

این جایزه اختصاص یافت به: ماریو بالوتلی. سوپر ماریو به تنهایی چهره لیگ برتر ار روشن کرده است؛ او در پرتاب دارت، مهارت فوق العاده ای دارد و می تواند با استوک های کفشش صورت دیگر بازیکنان را نوازش کند و در نهایت می تواند گلایه هایش را روی تی شرتش بنویسد. این بازیگر ایتالیایی همچنین می تواند درصورت نیاز چهره ده ها کودک را با رفتن به مدرسه آنها منور کند. چرا همیشه او؟ علتش مشخص شد.


اسکار بهترین بازیگر نقش دوم

کاندیدای این بخش: یوآن گورکوف (سکوت بره ها)، آندره پیر ژینیاک (نفرت)، ارنوس یلن (دل شکن)

این جایزه اختصاص یافت به: گورکوف. او قابلیت این را دارد که هر روز صبح ساعت ها وقتش را برای گریم صورتش صرف کند و در نهایت هم بیش از چند دقیقه روی سن نرود. یوآن از بلان به خاطر حمایت های همیشگی اش تشکر کرده است و از یکی دو نفر دیگر هم بدون اینکه دلیل خاصی داشته باشد سپاسگزار است. البته دروازه بان تیم لیون هم یکی از بهترین جاهای نیمکت را برای او رزرو کرده تا مشکلی برای حضور در بازیگر نقش دوم نداشته باشد.


اسکار بهترین دیالوگ

برندگان اسکار فوتبال!

کاندیدای دیالوگ: زین الدین زیدان (آرتیست)، فرانک ریبری (چیزی برای نگفتن)، ممدو ساکو (شاگرد)

این جایزه اختصاص یافت به: زین الدین زیدان. در این چند وقت اخیر برملا شده است که زیدان استعداد خاصی در نوشتن فیلمنامه دارد؛ حتی شایعه شده موفقیت فیلم «آرتیست» با حضور ژان دو ژاردن هم مدیون دیالوگ های طلایی زیدان است. او همواره در پایان مراسم و هنگامی که قرار است جایزه ای دریافت کند خیلی تاثیرگذار صحبت می کند: «خب... ممنونم». او باید هم جایزه بهترین دیالوگ را ببرد.


اسکار بهترین بازیگر

برندگان اسکار فوتبال!


کاندیدای بهترین بازیگر: متیو ولبئونا (واقعیت شیرجه)، سرخیو بوسکتس (دستمال)، نه نه (سوپ سقوط)

این جایزه اختصاص یافت به: متیو ولبوئنا. بازیگر تیم مارسی. به نظر می رسد که بهترین سیرک های فرانسه آموزش دیده و همچنین در بهترین مدارس شنا، تعلیم دیده تا چطور شیرجه برود. او روزهای سختی را که در راه آموزش این مسائل سپری کرده و در کتاب بیوگرافی اش نوشته است. طبیعتا برای فیلم! بازی کردن بوسکتس راه زیادی دارد تا به استادی ولبوئنا شود.


اسکار افتخاری

برندگان اسکار فوتبال!

کاندیدای دریافت اسکار افتخاری: پل اسکولز (مکانیک نارنجی)، تیری آنری (تی تی دانیل)، رایان گیگز (بابای مقاوم)

این جایزه اختصاص یافت به رایان گیگز: گیگز در شرایطی که بیشتر پشت دوربین قرار دارد نشان داده بدش نمی آید جلوی دوربین هم هنرنمایی کند. سر الکس فرگوسن از او خواسته تا به کار بازیگری اش همچنان ادامه دهد و به فکر سن و سالش هم نباشد. او به حرفه بازیگری ادامه می دهد، مگر اینکه بلای طبیعی نازل شود و او را متوقف کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج