۱۹۴۸۹۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

حرفه‌ای آرايش كنيد!

اگر مداد چشم رنگي مانند سبز يا آبي خريده‌ايد كه كم‌رنگ است و هر چه پشت چشم مي‌كشيد جلوه لازم را ندارد بهتر است نوك مداد را يك ثانيه زير حرارت فندك قرار دهيد و براي ۱۵ ثانيه كنار بگذاريد تا خنك شود.

حرفه‌ای آرايش كنيد!
مجله سیب سبز:

کم رنگ‌ها را تقویت کنید

اگر مداد چشم رنگي مانند سبز يا آبي خريده‌ايد كه كم‌رنگ است و هر چه پشت چشم مي‌كشيد جلوه لازم را ندارد بهتر است نوك مداد را يك ثانيه زير حرارت فندك قرار دهيد و براي 15 ثانيه كنار بگذاريد تا خنك شود. مداد را روي دست‌تان بكشيد و امتحان كنيد. به اين ترتيب مداد پررنگ‌تري خواهيد داشت.

چشم‌ها را بالا ببريد

اگر مي‌خواهيد حالت چشمان‌تان رو به بالا و كشيده باشد كافي است يك قوس از كرم پودر مورد علاقه‌تان را زیر ابرو بكشيد و بعد آن را با انگشت جذب پوست‌تان كنيد. اين حالت باعث مي‌شود اين قوس به سمت بالا رفته و چشمان شما را رو به بالا و كشيده نشان دهد.

حرفه‌ای آرايش كنيد!

كانسيلر را با قلم‌مو استفاده كنيد

به جاي آنكه كانسيلر را به صورت تيوپي استفاده كنيد بهتر است يك قلم‌مو تهيه كنيد و نوك قلمو را به كانسيلر بزنيد و آن را زير چشم يا نقاط جاي جوش بزنيد و بعد با همان قلم‌‌‌مو پخشش كنيد. به اين ترتيب كنترل بهتري بر ميزان استفاده و همسان‌سازي با ديگر مناطق پوست داريد.

چطور بهترین رنگ را انتخاب کنید؟

اغلب ما براي خريد كرم ‌پودر آن را روي دست يا گونه امتحان مي‌كنيم درحالي‌كه اگر بخواهيم رنگي نزديك به رنگ پوست‌مان انتخاب كنيم، بهترين جايي كه مي‌توان امتحان كرد، گردن است. اين ناحيه به دليل آنكه كمتر در معرض نور قرار دارد با رنگ واقعي پوست‏تان تطابق دارد.

ریمل‌های خشک را زنده کنید

درست است كه هر سه تا چهار ماه بايد ريمل‌تان را عوض كنيد، اما اگر زودتر از اين زمان احساس كرديد ريمل‌تان كمي خشك شده است، پيشنهاد ما اين است كه دو تا سه قطره چشم استريل را داخل لوله ريمل بريزيد و بعد برس را داخل لوله بچرخانيد. اين قطره مايع ريمل را نرم كرده و استفاده از آن را راحت مي‌كند.

با پوسته‌ها خداحافظی کنید

اگر لب‌هاي‌تان به خاطر خشكي هوا پوسته‌پوسته شده و مي‌خواهيد براي ‌مهماني رژلب استفاده كنيد بهتر است از يك مسواك نرم براي تميز كردن پوسته‌ها استفاده كنيد. مسواك را با روغن نارگيل و شكر آغشته كنيد و آن را روي لب‌هاي‌تان بماليد. اين كار پوسته‌ها را از بين مي‌برد و راحت مي‌توانيد از رژ لب استفاده كنيد.

چشم‌هاي‌تان را درشت‌تر كنيد

اگر تا به حال فكر مي‌كرديد مداد سفيد چشم هم مانند مداد رنگي‌هاي سفيد بدون استفاده است، اشتباه مي‌كرديد. مداد سفيد چشم ترفندي است كه چشمان شما را بزرگ‌تر نشان مي‌دهد. به جاي آنكه داخل چشم‌تان را مداد مشكي بكشيد آن را با مداد سفيد جايگزين كنيد. خواهيد ديد كه چقدر چشمان‌تان درشت‌تر به نظر مي‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا داخل چشمتون مداد نکشید چهسفید چه یاه چه هر.. وگرنه سنتون کمی بالا رفت عروق شکیتون مسدودمیشه بعد بایدبریدعمل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج