۱۹۴۹۳۸
۱ نظر
۴۲۶۱۰
۱ نظر
۴۲۶۱۰
پ

محتوای حمایت شده

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

اکستنشن ابرو راه حل مناسبی برای افرادی است که به دلایل مختلف از کم پشتی ابروی خود رنج میبرند و یا به دلیل بیماری ابروی خود را از دست داده اند می باشد

برترین‌ها: شاید مهم‌ترین نقشی که ابرو در کنار دیگر اجزای صورت ایفا می‌کند زیباتر جلوه کردن چشم‌هاست. تا همین چند سال گذشته تنها راه داشتن ابرو‌هایی قرینه و زیبا، تاتو کردن بود، اما این روش این روز‌ها با آمدن روش‌هایی تازه برای رشد مجدد ابرو‌ها با مو‌های طبیعی کمی کهنه و کم‌طرفدار شده است.

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

 همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۷۹۶۶۴۹۵

۰۲۱-۲۶۷۵۶۷۶۵

اکستنشن ابرو چیست؟

اکستنشن ابرو یک راه حل مناسب برای کسانی است که از کم پشتی ابروی خود رنج می برند و یا به دلیل بیماری ابروی خود را از دست دادند.اکستنشن ابرو با کاشتن موهای طبیعی بر روی موهای ضعیف به زیبایی ابروهای شما کمک می کنند.تا به امروز متد هایی مانند هاشور، تاتو برای رفع کم پشتی ابروی خود استفاده می کردند اما امروزه داشتن ابروی طبیعی را به ابروی تاتو شده ترجیح میدهند.اکستنشن ابرو بسیار ظریف و نازک بوده و می تواند انتخاب خوب و بدون درد باشد.

تفاوت اکستنشن با میکروبلدینگ (تاتو) ابرو چیست؟

میکروبیلدینگ ابرو یک تاتو نیمه دائمی روی ابروها ایجاد می کند.میکروبیلدینگ نوعی خالکوبی است اما مانند خالکوبی تاتو عمیق نیست و درد کمتری دارد زیرا از بی حسی موضعی برای بی حس کردن این ناحیه استفاده می کنند.اکستنشن ابرو مانند اکستنشن مژه از الیاف های بسیار ظریف و موهای مصنوعی ایجاد می شوند و روی لایه ی بالایی پوست قرار می گیرند.از مقایسه اکستنشن ابرو با میکروبیلدینگ به این موضوع پی می بریم که کسانی که نمی خواهند در روش های زیبایی در لایه های عمیق پوست استفاده کنند باید از اکستنشن ابرو استفاده کنند.

اکستنشن ابرو چگونه انجام می‌شود؟

مراحل انجام اکستنشن ابرو عبارتند از:

مشاوره با اکستنشن کار  

قبل از انجام کار اکستنشن ابروی خود، بهتر است با تکنسین آرایشی مشورت کنید تا در انتخاب اکستنشن مناسب ابروی شما کمک کند و درباره مراقبت های بعد از اکستنشن توضیح دهد. 

تمیز کردن ابروها

مرحله ی دوم تمیز کردن ابروها است، زیرا قبل از شروع فرآیند اکستنشن باید مطمئن شوید هیچ مواد آرایشی و روغنی در ابروی شما وجود ندارد که بهتر است از شامپو های خاص برای شستشو ابرو استفاده شود.

قرار دادن پلاستیک محافظ

 در این قسمت تکنسین قبل از انجام اکستنشن می تواند یک پلاستیک محافظ دور ابروی شما قرار دهد تا پوست شما هنگام انجام فرآیند توسط چسب اکستنشن آسیب نبیند.

قرار دادن موهای مصنوعی

در این مرحله تکنسین با استفاده از چسب مخصوص یا ژل فیبری الیاف های کوچک از موهای ترکیبی را به موهای ابروی شما متصل می کنند تا ابرو ها ظاهری پر پشت و حجیم داشته باشند.

ثبیت موهای مصنوعی

بعد از اینکه موهای مصنوعی به درستی روی ابروی شما قرار گرفت، تکنسین با استفاده از فنر هایی کوچک روی که ابروی شما متصل می کند به آن ها حالت و فرم می دهند سپس چسب خاص روی موهای مصنوعی و پوست اطراف آن ها قرار داده می شوند تا موهای متصل شده به خوبی تثبیت شوند.

پاک کردن ابروها

در مرحله ی آخر تکنسین ابروی شما را با شامپو خاص پاک می کند و از برخی از محصولات ضد عفونی کننده استفاده می کنند تا از التهاب و عفونت پوستی جلوگیری کنند.

مزایای اکستنشن ابرو

ایمنی بالا و ریسک کمتر

امکان تغییر مدل ابرو در اکستنشن ابرو

بدون درد

بدون خون ریزی

نتیجه طبیعی تر

بدون دوره نقاهت

قابل بازگشت
 

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگاکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

معایب اکستنشن ابرو

مدت زمان ماندگاری و دوام اکستنشن ابرو

نیاز به مراقبت مداوم

به علت مشکل زاویه کاشت و هماهنگی دم ابرو مرتب سازی و تاج ابرو تنها افراد ماهر و با دقت میتوانند این کار را انجام دهند.

در دراز مدت میتواند گران تر از سایر درمان های ابرو باشد زیرا نیاز به ترمیم دارد.

اکستنشن ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

اکستنشن ابرو یک روش بسیار ظریف است که برای افرادی که به دلایل هورمونی بارداری شیمی درمانی اصلاح ابرو نامناسب و شیردهی و دلایل مختلف دیگر دچار ریزش ابرو شده اند انتخاب مناسبی است.برتری داشتن این روش نسبت به روش های دیگر در طبیعی بودن آن است وبه افراد زیر بیشتر از بقیه توصیه می شود:

افرادی که به علت بیماری های خاص یا اتفاقات دیگر ابروی خود را از دست داده اند برای پر کردن ابروهایشان در  قسمت های ریخته شده میتوانند این روش را امتحان کنند.

کسانی که شکل ابروی زیبایی ندارند ودائم با مداد های ابروی شیمیایی به ابروی خود شکل می دهند کاندیدای خوبی برای انجام اکستنشن ابرو هستند.

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگاکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

چند توصیه مهم قبل از اکستنشن ابرو

قبل از اکستنشن نباید پوست ابرو رنگ شود.

حتما باید با ابروهای تمیز مراجعه کنید.

بهتر است قبل از اقدام به این کار با اکستنشن کار خود مشورت کنید تا در انتخاب اکستنشن مناسب ابروی شما کمک کند  
 

مراقبت های بعد از اکستنشن ابرو

​اکستنشن ابروها نیاز به مراقبت مداوم دارند.

از خوابیدن روی ابروها یا دست زدن به ابروها بعد از اکستنشن خودداری کنید.

بعد از اکستنشن ابرو تا ۴۸ از تماس با آب در آن ناحیه خودداری کنید و همچنین از انجام ورزش های سنگین و رفتن به استخر خودداری کنید.

در ۴۸ ساعت اول از استفاده کردن محصولات روغنی در اطراف ابرو خودداری کنید.


ماندگاری اکستنشن ابرو

مدت ماندگاری و دوام ابرو بین یک هفته تا یک ماه طول می کشد و نیاز به ترمیم دارد و یک روش غیر دائمی است.در اکستنشن ابروحدود یک ساعت زمان برای ترمیم آن لازم است تا ابروهای‌تان حالت طبیعی خود را حفظ کنند. توجه کنید که کار را به دست آرایشگر متخصص بسپارید و قبل از اقدام به این کار حتما تحقیقات لازم درمورد فرد مورد نظر و کیفیت کار او را انجام دهید.


مدت زمان لازم برای انجام اکستنشن ابرو

برای انجام اکستنشن ابرو مدت زمان ۳۰ تا ۱۲۰ دقیقه لازم است که با کمک موچین هر کدام از الیاف ها را تار به تار با دقت در جای خود قرار می دهند.اگر تارهای مو به تار های ابرو وصل گردد مدت ماندگاری بیشتری نسبت به زمانی که تارهای ابرو به پوست ابرو متصل شوند، دارند.

کاربرد ژل فیبری در اکستنشن ابرو

اکستنشن ابرو با ژل فیبری حالت طبیعی و زیبایی برای ابروهایتان ایجاد می کند و به راحتی می توایند برای قسمت های خالی ابروهایتان از آن استفاده کنید.ژل فیبری براش مخصوصی دارد که روش استفاده آسانی دارد و به سرعت خشک می شود و زمان پاک کردن به راحتی با دستمال مرطوب پاک می شود.

هزینه اکستنشن ابرو

ابروی بزرگ تر و پر تر نیاز به کار بیشتری دارد و هزینه آن به مراتب بیشتر است ولی در پایان کار نتیجه کار بسیار زیبا و ارزش هزینه را دارد.

روش‌هایی برای زیبایی ابرو

برای زیبایی بیشتر ابروها می‌توان از روش‌های زیادی استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع روش‌های زیبایی ابرو بهتر است به برخی از این موارد توجه داشته باشید و آن‌ها را باهم مقایسه کنید:

کاشت ابرو

کاشت ابرو با مو‌های طبیعی خودتان و طراحی و شکل دادن آن زیر نظر متخصصان پوست و مو انجام می‌شود که با پر طرفدار شدن آن تصمیم گرفتیم زیر و بم این روش را با جزئیات تمام برای کسانی که تصمیم به کاشتن ابرو و تغییر طبیعی در ظاهرشان دارند بازگو کنیم. در این روش تعدادی از مو‌های ناحیه پشت گوش سر شما برداشته و به ناحیه ابروی شما منتقل می‌شود. برای این کار ابتدا شما مدل ابروی دلخواه خود را با مداد ابرو می‌کشید تا متخصصان مربوطه آن را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییراتی در مدل آن- البته با مشورت شما- اعمال کنند و درنهایت مدل ابرو دلخواه شما انتخاب و روی همین مدل، مو‌های طبیعی خودتان کاشته شود.

تاتو ابرو

قضاوت در مورد اینکه تاتو ابرو‌ها با رنگ بهتر است یا کاشت ابرو‌ها با مو‌های طبیعی کار چندان سختی نیست؛ داشتن ابرو‌هایی با مو‌های طبیعی و قابل رشد که قابل اصلاح و رنگ کردن هستند با ابرویی نقاشی شده با هاشور یا تاتو که زود یکنواختی‌اش شما را خسته می‌کند قابل مقایسه نیست. اگر تا امروز خط و خطوط جای ابرو‌های شما را گرفته است حالا می‌توانید با مراجعه به یکی از کلینیک‌های معتبر پوست و مو روی تاتو ابروهای‌تان مو‌هایی طبیعی بکارید و صاحب ابرو‌هایی زنده و زیبا شوید.

این روش حتی برای کسانی که چندین سال مداوم از تاتو برای ابرودار شدن استفاده می‌کردند هم قابل استفاده است چراکه در این روش روی تاتوی قدیمی شما کاشت ابروی طبیعی انجام می‌شود. اگر بخواهیم به معایب تاتو در آرایشگاه‌ها بپردازیم هزار و یک دلیل برای نفی آن وجود دارد که مهم‌ترین آن خطر انتقال بیماری‌های مختلفی مانند هپاتیت و حتی ایدز است و از طرفی دیگر بدرنگ یا بی‌روح شدن رنگ تاتو بعد از گذشت مدت کوتاهی که گله بیشتر خانم‌هاست.

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

اکستنشن ابرو

۱۰ سالی می‌شود که اکستنشن یکی از پرطرفدارترین خدمات این روز‌های سالن‌های آرایشی است و با انواع و اقسام روش‌ها مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از محبوب‌ترین خدمات این سال‌ها اکستنشن مژه و ابرو‌ها است که البته هنوز هم به گوش عده‌ای نا آشناست. اکستنشن مژه و ابرو در نوع پیوند مو باهم تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. در ستایش اکستنشن ابرو باید گفت این روش نیازی به پایه ندارد و شما می‌تواند با هرحجم ابرویی که دارید از این روش استفاده کنید. در این روش به دلیل اینکه اکستنشن به پوست مراجع نصب می‌شود نیاز پررنگی به پایه وجود ندارد.

 
برای مشاهده نمونه اینستاگرام سالن زیبایی لونا را دنبال کنید.

Lunabeauty.salon@

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

 

سالن زیبایی مژه و ابرو لونا

برای نوبت دهی کلیک کنید.

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

 همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۷۹۶۶۴۹۵

۰۲۱-۲۶۷۵۶۷۶۵

۰۲۱-۲۲۹۸۱۹۲۷

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

برای مشاهده نمونه اینستاگرام سالن زیبایی لونا را دنبال کنید.

Lunabeauty.salon@

اکستنشن ابرو چیست؟ | نحوه انجام، مزایا، معایب و تفاوت با میکروبلدینگ

 

 

 

 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیده مانی بلیان

      آیا کاشت ابرو بر روی تتو همیشگی است ولطیا آدرس کلینیک رو اعلام بفرمایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج