۱۹۵۱۱۲
۳۵۱ نظر
۱۶۵۴۴
۳۵۱ نظر
۱۶۵۴۴
پ

علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟!

گل یک مخدر جدید نیست، در واقع همان «ماری جوانا» است که فروشندگان مواد برای سود بیشتر، برای آن اسم جدید و وسوسه کننده‌ای انتخاب کرده اند تا جوان‌ها را به سمت این ماده بکشانند.

مجله همشهری سرنخ: گفتگو با «دکتر محمدرضا قدیرزاده» کارشناس پزشکی قانونی درخصوص ماده مخدر «گل» و مشکلاتی که برای مصرف کنندگانش به وجود می آورد.

اگر درباره مخدر «گل» جستجو کنید، «دکتر قدیرزاده» از اولین گزینه هایی است که به شما برای تحقیقات در این زمینه معرفی می شود. آقای دکتر که کارشناس پزشکی قانونی و درانگر اعتیاد است اطلاعات جامع و کاملی درباره این ماده و اثرات مرگبار آن دارد و تحقیقات زیادی درباره آن به عمل آورده است.

علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟!

دکتر مدتی است ماده ای به اسم «گل» وارد بازار شده است، آیا این مخدری جدید است یا اسمی جدید برای یک مخدر قدیمی است؟

- گل یک مخدر جدید نیست، در واقع همان «ماری جوانا» است که فروشندگان مواد برای سود بیشتر، برای آن اسم جدید و وسوسه کننده ای انتخاب کرده اند تا جوان ها را به سمت این ماده بکشانند. سودجویان فکر می کنند اگر به جای «ماری جوانا» از کلماتی مانند «گل» استفاده کنند تمایل مصرف کنندگان برای دنبال کردن این ماده بیشتر می شود که متاسفانه در واقعیت هم همینطور است.

اما باید بدانیم ماده ای که در خارج از کشور به اسم ماری جوانا معروف است و در برخی کشورها مصرف آن منعی ندارد چیزی نیست که اکنون مصرف کنندگان این ماده در کشور ما مصرف می کنند.

این ماجرا درست مثل ماجرای کراک است که چند سال قبل به عنوان ماده مخدری معروف شد که از خارج به ایران آمده و نشئگی زیادی دارد و متاسفانه همین مسئله باعث شد که معتادان زیادی به سمت آن هجوم بیاورند اما دیدیم که افراد بعد از مصرف آن به چه روزی درمی آمدند.

واقعیت این بود که ماده اصلی کراکی که خارج از مرزهای ایران تولید می شود «کوکائین» است در حالی که در کشور ما کراک، از مخلوط کردن هروئین فشرده و مواددیگر به دست می آید که مصرف این ماده مرگبار باعث بروز مشکلات زیادی در بین جامعه شده است و افراد بسیاری سلامت شان را با مصرف این ماده از دست داده اند.

آقای دکتر، منشأ «گل» چیست؟

- سرمنشأ ماده مخدر «گل»، همان شاهدانه است. صمغ این ماده را حشیش می گویند. آن را علف یا گراس معرفی می کنند و مخدر جدیدی که نام آن گل است و در این گفتگو قرار است به آن اشاره کنیم، همان گل است.

علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟!

دلیل گرایش جوان ها به سمت مخدر گل چیست؟

- چون آنها دنبال یک سرخوشی کاذب هستند که فکر می کنند با مصرف حشیش یا مواد مخدر دیگر به دست می آورند در حالی که این حس فقط به روزهای اول استفاده از این مواد برمی گردد و بعد از آن دیگر هیچ خبری از سرخوشی نیست. البته نباید از این مسئله چشمپوشی کرد که خیلی از جوانان واقعا نمی دانند که این مواد، مخدر هستند و نباید آنها را استفاده کرد. یکی از دلایل مصرف بی رویه این ماده، ناآگاهی است.

جوان های ما شنیده اند که ماری جوانا در کشورهای دیگر مجاز است و حتی به عنوان دارو استفاده می شود، به همین دلیل با خودشان می گویند ما هم استفاده کنیم. حتی فکر می کنند وقتی کسی به آنها هشدار می دهد، هشدارش کاملا اشتباه است و فقط قصد ترساندنشان را دارد، در حالی که همانطور که گفتم بین موادی که آنها دارند و مواد ما تفاوت بسیار زیادی است.

آیا آماری درباره اینکه چه درصدی از مصرف کنندگان ماده مخدر گل مرد و چه تعداد زن هستند وجود دارد؟

- نمی شود تخمین زد. فقط می توانم بگویم که متاسفانه این ماده توسط خانم ها نیز استفاده می شود و دلیل اصلی اش همان طرز فکر اشتباه درباره شادی زا بودن این مواد است. مصرف کنندگان این ماده باید بدانند این شادی ظرف مدت کوتاهی به افسردگی و انزوا تبدیل خواهد شد.

این ماده فقط همراه با سیگار استفاده می شود؟

- نه، بعضی ها آن را به شکل تنباکو در قلیان می کشند، برخی دیگر داخل سیگار، یک عده ای هم با آن شیرینی درست می کنند و به فروش می رسانند. این شیرینی ها که به معجون زابلی، معجون بیرجندی و معجون بمب خنده معروف هستند همان سرخوشی کاذب را به مصرف کننده می دهد.

علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟!

چرا این اسامی را روی آن گذاشته اند، آیا دلیلش این است که در آن مناطق تولید می شود؟

- نه، به این اسامی معروف هستند. اتفاقا این کیک ها همه جا تولید می شوند و متاسفانه مرکز تولیدش هم یکی از شهرهای مرکزی است.

شما به عنوان درمانگر با آدم هایی روبرو هستید که از گل استفاده می کنند؛ آنها چه خصوصیاتی دارند؟

- اینچنین افرادی از وابستگی روانی رنج می برند و نه وابستگی جسمی، یعنی اگر ماده یک ساعت دیرتر از موعد به آنها برسد شروع به پرخاشگری می کنند. متاسفانه یکی از دلایلی که برخی از افراد تصمیم به مصرف این ماده می گیرند این است که در باور آنها، گراس، علف و گل اعتیاد ندارند، در حالی که اینطور نیست و اگر مواد مخدر فقط به جسم آسیب می رسانند، ماده ای مثل گراس روان انسان را به هم می ریزد.

از آنجا که افراد، معمولا این ماده را با سیگار مصرف می کنند ممکن است بعد از مدتی ریه شان هم با مشکل روبرو شود و از این حیث نیز آسیب زیادی ببینند. از علائم عمومی دیگر که در مصرف کنندگان این ماده دیده می شود، پرخاشگری، عصبی شدن، افزایش اشتها، قرمز شدن چشم ها، پایین آمدن حافظه و لطمه های تحصیلی است.

یک مورد متداول دیگر در این افراد، «سندرم بی انگیزگی» است. این افراد نسبت به تحولاتی که در اجتماع شان رخ می دهد به شدت بی تفاوت هستند. همانطور که شاهد هستیم بعضی ها بعد از مصرف این مواد، شروع به راننندگی بی پروا در اتوبان ها می کنند و تحت تاثیر آن ممکن است حوادث وحشتناکی را هم رقم بزنند.

بعد از چه مدت مصرف، این اعتیاد شکل می گیرد؟

- چند ماه. ممکن است فرد مصرف این ماده را متوقف کند اما وسوسه های این ماده به شدت بالاست، متاسفانه فرد به خاطر شادی، هیجان، توهم و حالت روانی برانگیختگی که به او دست می دهد دوباره تصمیم به مصرف می گیرد.

علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟!

ممکن است مصرف گل باعث مرگ شود؟

- وقتی یک نفر تحت تاثیر این ماده به شکل دیوانه وار رانندگی یا پرخاشگری می کند ممکن است دست به هر کاری بزند، کارهایی که باعث مرگ خودشان یا نزدیکانشان می شود.

درمانی برای وابستگی شدید روانی که از آن صحبت کردید وجود دارد؟

- بله، اما درمان شدن این افراد فقط زمانی صورت می گیرد که تحت نظر روانپزشک متبحر باشندت چون این ماده مستقیما روی مغز تاثیر می گذارد، برای ترک چنین موادی بهتر است فرد در کنار رفتن به کمپ، حتما از خدمات پزشکی و روانزشکی هم کمک بگیرد.

رضا 22 ساله، بعد از سه سال مصرف گل و مشتقات آن، به سرطان ریه مبتلا شد

به خاطر آرزوهایم؛ به مرگ فکر نمی کنم

رضا از طرف یکی از کمپ های تهران معرفی شده است. او دومین دوره حضور خودش در کمپ را می گذراند. خودش می گوید که بیشتر از سه سال است که به گل اعتیاد دارد.

از بریده بریده حرف زدنش و قطع ناگهانی سخنانش، به سادگی می شود فهمید که اثرات مخرب این ماده مخدر تا چه حد به روان او لطمه وارد کرده است، 22 ساله است، از چهار سال قبل با حشیش شروع کرده و بعد با «گل» آشنا شده است.

با او درخصوص این ماده گفتگوی کوتاهی داشتیم که در ادامه می خوانید.

علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟!

چند سال قبل با گل آشنا شدی؟

- گل را یک سال بیشتر نیست که می شناسم. قبل از آن فقط حشیش و گراس مصرف می کردم. البته موضوعی که برای خودم هم عجیب است این است که چطوری به اینجا کشیده شدم. من کلا از مواد مخدر خوشم نمی آمد چون تعداد زیادی از افراد درجه یک خانواده ام اعتیاد داشتند و من اصلا دلم نمی خواست شبیه آنها شوم.

18 سالم بود که یک روز با دوستانم در پارک نشسته بودیم. یکی از آنها یک نخ سیگار درآورد و شروع کرد به کشیدن، قبل از آن هم سیگار کشیده بودم اما بوی سیگاری که آن روز در دست دوستم بود فرق داشت. بوی عدس سوخته می داد. هر نفر یک پک زد و نوبت به من رسید. شناختی از حشیش نداشتم. من هم یک پک زدم. دفعه اول بوی تندشتوی گلویم زد و به سفره افتادم اما بعد از آن بقدری همراه با دوستانم به همه چیز خندیدیم که سرفه از یادم رفت.

حس و حال اولین مصرف حشیش چطور بود؟

- فقط می خندیدم. آنقدر خنده ام زیاد بود که نمی توانستم حرف بزنم. کلمات را از یاد برده بودم و فقط می خندیدم. این تجربه روز اول بود اما بعدا اتفاقات دیگری برایم رخ داد. در خانه که سیگاری می کشیدم احساس می کردم وسایل خانه از سر جایشان بلند می شوند و روی هوا حرکت می کنند. دوستانم را شبیه حیوان می دیدم و از خنده غش می کردم.

تا چه مدت این خنده ها ادامه داشت؟

- خیلی زیاد نبود، بعد از آن از نظر روانی به این ماده کاملا وابسته شدم. اگر یک روز حشیش به من نمی رسید اعصابم به هم می ریخت و پرخاشگر می شدم.

علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟!

گل چه زمانی وارد زندگی ات شد؟

- بعد از حشیش با گراس آشنا شدم. حال بدی که بعد از مصرف حشیش و گراس داشتم تفاوتی با هم نداشت تا اینکه یک سال قبل با گل آشنا شدم. مقداری از آن را گرفتم و به خانه دوستانم رفتم و این بار من این ماده را به آنها تعارف کردم. فروشنده ای که از او گراس می گرفتم این ماده را به من معرفی کرد و من هم مثل کسی که دنبال آخرین متد مواد مخدر روز است، آن را خریداری کردم. قبل از اینکه مصرف کنند درباره تاثیرات این ماده با آنها صحبت کردم و گفتم که این ماده با بقیه مواد تفاوت دارد.

تفاوتی هم داشت؟

- نه؛ اما بعد از یک ماه مصرف مداوم متوجه شدم این ماده از نظر روانی صد برابر حشیش عمل می کند. من روزی چند بار مجبور بودم مصرف کنم. مثل یک معتاد فقط مصرف می کردم تا سرپا باشم.

چه حالی داشتی؟

- گیج بودم. همه چیز یادم می رفت. دیگر نمی توانستم به مغازه پدرم بروم چون با همه دعوایم می شد. من که به واسطه ماده حشیش مدام روی دور توهم خنده بودم، به یک آدم منزوی تبدیل شدم. چشمانم هر روز کاسه خون بود و خانواده ام از همین طریق متوجه شدند که من چند سالی است درگیر این ماده شده ام.

یکی از اتفاقات دیگری که برای من رخ داد این بود که در توهماتم احساس می کردم که حس هایم خیلی قوی شده اند. همه طعم ها و بوها برایم تازه بودند. در یک وعده غذایی آنقدر غذا می خوردم که دیگر نمی توانستم تکان بخورم. در این چند سال از یک آدم 60 کیلویی به یک مرد 100 کیلویی تبدیل شدم که حال نداشت از روی زمین بلند شود.

بدترین حسی که در زمان مصرف این ماده داشتم این بود که خودم را خیلی حقیر می دیدم. فکر می کردم همه دنیا از من بهتر هستند و من خیلی کوچک و بی مصرفم. همین مسئله آزارم می داد تا جایی که حتی به خودکشی هم فکر می کردم. گاهی مغزم طوری بود که نمی توانست به اندام های دیگر بدنم فرمان دهدو من نمی توانستم کارهای روزمره ام را انجام دهم. مثلا می رفتم داخل پارک می نشستم اما توان اینکه از آنجا خارج شوم را نداشتم.

علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟!

چطور شد که تصمیم به ترک این ماده گرفتی؟

- مدتی بود حالم هر روز بدتر می شد و وزنم با سرعت عجیبی در حال کاهش بود. در آن زمان هنوز «گل» مصرف می کردم اما دیگر خبری از غذا خوردن های افراطی نبود. به دلیل ضعفی که داشتم به پزشک مراجعه کردم و فهمیدم سرطان دارم. دکتر گفت به دلیل مصرف حشیش و گراس است. بعد از اینکه درگیر سرطان ریه شدم تصمیم گرفتم دیگر لب به این ماده نزنم. از مرگ می ترسیدم. دلم نمی خواست با این سن و سال کم بمیرم. برای همین راهی کمپ شدم. اینجا یک روانپزشک داریم که تحت نظر او درمان می شویم.

وضعیت بیماری ات چطور است؟

- شیمی درمانی می شوم و امیدوارم بتوانم جان سالم به در ببرم.

چه آرزوهایی داری که به خاطر آن تصمیم به ترک مواد گرفتی؟

- دلم می خواهد برای خودم زندگی تشکیل بدهم و پدر بشوم. این بزرگترین آرزویم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تجربه مصرف کننده ها تو ایران شبیه داستان راه رفتن خرچنگ انگار دستاشو شسته میخواد بره اتاق عمل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم شما خودت مصرف کننده ای ها!!!!!

    • بدون نام

      سرخوشی بعد از مصرف کاملا تحت تاثیر محیط شخصیت طرز تفکر تجربه وفرهنگ جامعه است این گیاه در هلند و یک ایالت آمریکا آزاده در کافی شاپ عرضه و مصرف دارویی هم داره تو ایران اکثرا بیکار و افسرده ان در نوع رفتار فرد نشئه تاثیر میذاره سریع به خودکشی فکر میکنن اما اونور نت موسیقی و فیلنامه مینویسن از باز شدن و رها شدن قدرت تخیل به درستی استفاده میکنن بر عکس اینجا!

      پاسخ ها

      • محمد

        کلا هر چیزی که انسان رو از حالت طبیعی در بیاره بیخوده و سلامت انسان رو بخطر میندازه فرقی نداره کجای جهان باشه

      • پژمان

        هلند که کثبف ترین کشور جهان از نظر اخلاقی هست .... خودت تو ی سیاهچالی افتادی بقیه رو هم ترغیب به اینکار پوچ و شیطانی نکن پروفوسورر! این گیاه ماده ای رو تو مغز فعال میکنه که شخص در طول مدت زندگی برای خوشحال زیستن و سرحال بودن باید بتدریج استفاده کنه و با مصرف دوزهای بالاتر و تخلیه مغزت از این ماده افسردگی حاد برات به ارمغان میاره
        حالا برو بکش و تبلیغ کن براش دکتر

      • بدون نام

        چه تبلیغ جالبی ، تا حالا چندتا نت ساختی چندتا فیلمنامه یا کتاب نوشتی ؟

      • مسعود

        من سیزده یاچهارده سال حشیش مصرف میکردم وبه جرأت میتونم بگم مشکلی واسم پیش نیومدتااینکه ازیکی دوسال پیش گل وگراس وغبارروشروع کردم ومتأسفانه خیلی روی چهره ورفتارم تأثیرگذاشت ودیگه حشیش واسم هیچ جذابیتی نداشت تااینکه تصمیم به ترک گرفتم شایدباورنکنین ولی هیچ دردجسمی نداشت ولی سرساعت دویاسه نیمه شب بیدارخوابی تاصبح به سرم میزدوروزهاازبیخوابی روی پام نمی تونستم واستم واقعأآزاردهنده بودوچندماه این وضعیت ادامه داشت

      • ایرانی در ایران

        و البته اضافه کنیم که در هلند هم فقط ایرانی‌های اروپا و بدبخت‌های بومی دنبال اینطور چیزها هستند

    • بدون نام

      ما که فعلا به فاطما گل اعتیاد داریم!!!!!!!!!

    • Ali

      اين داستانا چيه اخه كدوم گل بازي بهش نرسه ميميره دور من پر ادم گل باز اما اينايي كه ميگيد قصه هست.نميخوام بگم گل خوبه اما اينايي كه داريد ميگيد زياده روي و خارج از عدالت...طرف گل نزده پرخاش مي كرده؟؟؟؟؟ :)))))

    • حسین

      میدونم این نظرمو تایید نمیکنی.اما چرا نظر قبلیمو تایید نکردی.خب راستشو بخوای یه جورایی داشت باورم میشد که سایتتون دروغی نیست اما کامنتی که از من تایید نکردید منو به 80 درصد به شک انداخته که مطالبت دروغینه .چون من معتبر ترین سایتی که میشناسم ویکی پدیاست و گفته شده بود که کسی سرطان نگرفته .(به عنوان یه برادر کوچیک یا بزرگتر خواهشا حرفامو به دل نگیر ادمین ولی برای اینکه بخوای سایتت جون بگیره سعی کن واقعیتارو الویت قرار بدی تا فقط ... بالاخره هر موفقیتی یه بهایی داره.)موفق باشید.

      پاسخ ها

      • ميلاد

        هيچ ضرري نيس در ضمن گل همون ماريه

      • بدون نام

        یا سلام ویکی پدیا معتبر نیست. چون قابل ویرایش عمومی هست و هر کسی میتونه در اون دست ببره. بنابراین اعتبارش به دست بردن در مطالب اون بنده. و مشخص نیست کسی که ویرایش میکنه متخصص هست یا نیست.

      • پژمان

        محدوده ذهنیت همون سایت ویکیپدیاست دود بره تو ریه سرطان ایجاد نمیکنه؟ ...

      • جعفر شمس الدینی

        خیلی هم عالیه و بی ضرر

    • حسين

      من خودم در طول يك روز براى اولين بار هم كيكش رو خوردم و هم چند بار كشيدم، من احساس خواصى نداشتم، شايد رو ديگران تاثير گذاشته باشه
      الان هم كه دو هفته گذشته اصلا احساس نياز نميكنم
      شاد باشيد

      پاسخ ها

      • من

        داداش بهت انداختن

      • وحیده

        تو مصرف طولانی مدت وابستگی پیش میاد . شاید الان بهش فک نکنی امات تو یه جمع بری که باشه میزنی . اگه 1 بار جلو خودتو بگیری دفعه دوم نیگیری . یهو میبینی دوستایی هم که دورتن همه گل بازن تو پایه ثابته جمع گل بازا شدی . من برا ترکش مردم از نظر روانی

      • وحید

        کاسب کجایی

      • بدون نام

        برای پایین اومدن چ ک کنیم استاد

    • مهدی

      میشه یه کمپ خوب که روانشناس خوب داره معرفی بکنید؟
      تهران یا حومه باشه لطفا

      پاسخ ها

      • جججج

        کنگره ۶۰ کارشون عالیه

    • حامد

      سلام من تو خیابون از این بوته شو دیدم برگاش دقیقا این شکلیه میتونه خودش باشه؟

    • مبینا

      سلام من خودم تا حالا 6 الی 7 بار گل کشیدم اما روم تاثیری نزاشته چرا یکم شاد میشم اما اعتیاد پیدا نکردم شاید ماهی یه بار بکشم.
      پس بیخیاااااااال شاد بااااشید

      پاسخ ها

      • رها

        خاک بر سرت معتاد

      • باران

        واقعا متاسفم براتون چون آدم هایی عین شما هستن که خودشون و اطرافیانشون و درگیر میکنن و میگن معتاد نیستم بدبخت مگه معتادی چشم گوش داره ..عزیز تو الان معتاد ماهی هستی و کم کم هفتگی و بعدشم روزانه اون وقت تو بیا و شادیتو با بقیه تقسیم کن

      • مهران

        بیا با هم بزنیم❤

      • بدون نام

        پایین اومدن نداره این گل

    • pooria

      سلام من تازه شروع به کشیدن گل کردم از نظر مالی و ظاهری و جنبه های دیگر مشکلی ندارم ولی این که وقتی گل میکشم از همه چی خندم میگیره خیلی برام جالبه حتی چهره ی دوستامم برام فوق العاده خنده دار میشه و نمیتونم جلوی خودمو بگیرم ولی من توهم و این جور چیزا حس نمیکنم فقط شکل اجسام برام تازگی دارن انگار اولین باره که میبینمشون...

      پاسخ ها

      • علی

        اون روزی ک توام سرطان گرفتی ببینم انقد میخندی باز

      • وحیده

        اولشه . توهم نداره اما فاز بر میداری نسبت به همه چی . توهم فکری داره نه دیداری . نکنیددر هر صورت من خودم ترک کردم . الان

      • ممل

        خندت میگیره،اجسام واست تازگی داره،ایناحالات توهم نیست؟؟

    • یه غریبه

      من دو بار مصرف کردم آخریش هم دیشب بود واقغا هم فکر میکردم چون گیاهه مضر نیست
      جالب بدونید این گیاه خود به خود تو باغچه خونمون رشد کرد و یکی از دوستام بهم گفت چیه
      ممنون که در مورد گل اطلاع رسانی کردید

      پاسخ ها

      • هادی

        رفتی لب باغچه کشیدی ریختی اونجا حالا درومده خود بخود کجا بود

    • محمد

      دارم میمیرم من نیازدارم دیشب 2نخ خالص کشیدم قبلاکشیدم ولی اینبارخیلی جنسش خوب بود.چیکنم کمک کنیدتروخدا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یبار دیگه خاللص زدی،خود معرف برو کمپ

      • Ali

        داداش ما ی نخو چهارنفری میکشیم میریم فضا بعد تو اومدی چی میگی ک دو نخ خودت کشیدی

    • علی نوری

      اقا نگید من کشیدم اعتیاد پیدا نکردم یه بچه بیاد بخونه چی میگه ؟فکر کنید داداش کوچیکه خودتون باشه ...
      تمومش کنید از واقعیتش بگید . بگید که اینایی که گوشه خیابونن از یه پک دو پک شروع کردن تا اینکه از تو سطل آشغالی غذا میخورنو تو پارک میخوابن.
      اینجا واقعیت هارو بگید خواهشا چون بحص زندگی در میونه
      ممنون از سایت و مطالب خوبتون

      پاسخ ها

      • فهیمه

        من همسرم گل میکشید

      • من

        من 4ساله میکشم همشم توو خونمون میخابم :D

    • سیاوش

      از این متاسفم که خوانندهایی مثل زدبازی و لیتو و... که بسیار معروفن چقدر تبلیغ این مواد رو میکنن. من گل رو از تو اهنگ لیتو برای اولین بار شنیدم. . متاسفانه ابهام شدیدی وجود داره ..حتی تو شبکه abc یا cnn شنیدم تو یک نظر سنجی ازاد 99درصد مردم امریکا ک بیننده اون شبکه بودن به ماری جوننا رای مثبت دادن که باید قانونی بشه.در این زمینه لطفا اطلاع رسانی کنید که این چکار میکنه با مغز ک همه اینطوری میشن

    • علی

      من یه بار کشیدم کتاب فقه استلالی تو پنج ساعت خوندم همش یاد گرفتم ولی چیز خوبی نیس منم دیگه نزدم چون همچی اهسته میشه هرچی میری نمی رسی فقط یک چیز می بینی دیگه اطرافت نمی بینی به عبارتی چت می کنی ولی کسیو حیوان ندیدم چیز هم پرواز نمی کرد

    • ماهان

      مطالبتون عمقی و صحیح بود ولی تا جایی که من خبر دارم مصرف گل سرطان نمیاره
      ولی خب قبول دارم عوارضش خیلی جدیه اگه وابسته کنه ناااابود میکنه!
      البته من خودم شاید ماهی 2/3 بار مصرف رو داشته باشم ولی رو خودم کنترل دارم حتی شده به زور! ی مرزی بین مصرف و وابستگیم ایجاد کردم که کار هر کس هر کس نیست ولی درکل راضی ام ازین قضیه
      شما خواهر یا برادر گرامی اگه تاحالا نکشیدی توصیه میکنم لب نزنین که بخواین کنترل کنین و اینا... ;)

    • بدون نام

      به اطرافیان هم آسیب میزنه ؟ پرخاشگری و اینا منظورمه

    • ملیکا

      عاقا نگید اعتیاد نداره .اگه طرف خودش انقدر اراده داشته باشه و بتونه خودشو کنترل کنه و قدرتشو داشته باشه اسیب های انچنان بدی نداره .نمیگم هم خوبه . نه ولی بد هم نیست .بازم تاکید میکنم به شرط اینکه اراده طرف و جنبه اش بالا باشه .درضمن من فقط ۱۶سالمه و فقط دوبار زدم

      پاسخ ها

      • حمید

        جوجه رو آخر پاییز میشمارن

    • نسیم

      من چند ماه پیش شروع کردم.اولین بار یکی از بهترین تجربه هام بود.خنده.فراموشی.کندی و...اینا همه هست.ولی اینکه اجسام راه برن یا به شکل حیوان ببینی همرو اصلا!دروغ نگید.دومین بار یک ماه بعد بود بخاطر تجربه کردن دوباره اون حس رفتم.بیشترین چیزی ک منو ب سمت گل جذب کرد رپ بود.الان چند ماهی هست ک میکشم.بعضی وقتا هرروز.بعضی وقت ها بعد چند هفته.ولی اینکه گل باعث تخریب مغز میشه حقیقت داره.و بی انگیزگی.فراموشی.و ترس!من نسبت ب چند ماه پیش خیلی تغییر کردم.خیلی میترسم.اصلا درس نمیخونم.چیزیو ک قراره بگم یادم میره.و حتی چند وقته پیش اصلا نمیتونستم درک کنم امروز چند شنبس.الانم 3ساعت از اخرین باری ک کشیدم میگذره.16سالمه ولی هیچ انگیزه ای ندارم.پیشنهادمیکنم ظرفش نرید.

      پاسخ ها

      • rz

        مگه فقط یه حالته اخوی :) بسته به شخیتت صد نوع حالت مختلف ممکنه اتفاق بیوفته ایناییم که میگه راسته اثبات شده همش از همه چیز کثیف تره این

      • Ali

        داداش وقتی ادم چت میکنه تا چند ساعت اینجوریع حالا تو وقتی چتی میخوای چیزی یادت بیاد؟؟

    • Joker

      اقا من نزدیک یه ماهه هرشب میکشم حال میده پیاده روی با هدفون ولی امشب نزدم همش عطسه میکنم.اینقد گل کشیدم که ریه هام مث هلند شده

      پاسخ ها

      • milad

        اهنگ پوریا پوتکه مگه خخخخخخخ

    • زن تنها

      شوهر من قبلا توی حموم خونه شیشه مصرف میکرد،الان چون میگردمش میدونم که دیگه پالپ همراهش نیست اما پاکت سیگارش همیشه همراهشه،بهش مشکوکم که گل مصرف کنه ،بریده بریده خرف میزنه،خیس عرق میشه،شباهمش خواب مرگ میبینه

      پاسخ ها

      • علیرضا

        خوشبختانه اگه عرق میکنه میخابه پرخاشگری درد بدن در حال ترک مواد هست شیشه رو اطلاعات زیادی ندارم ولی ممکنه تریاک مصرف میکرده و الان تو ترکه با این علایمی که گفتین و اینکه گل بچه بازیه عزیزم گل نمیکشه برو کلاتو بنداز رو هوا ترک میکنه کمکش کن و باهش ارتباط برقرار کن و ببین متادون مصرف کنه ترامادول نزنه یه وقت متادون هم زیر نظر 100 درصد پزشک باشه برای ترک هست متادون

    • زن تنها

      سلام برامن ایمیل عضویت نیومد
      تورو خدا راهنمایم کنید،من یه بچه ی کوچیک دارم،خانوادمم حتی نمیدونن شوهرم سیگار می کشه چه برسه به شیشه،الانم که تو نظر قبلی فک کنم شوهرم داره گل میکشه،من که به عنوان یه زن تنها تو این جامعه که همه متادن چیز زیادی نمیدونم،به خاطر بچه ام وآبرپم باید بااین مرد زندگی کنم،ازتون خواهش می کنم راهنمایم کنید،هیچکس جز خودم نمیدونه که شوهرم شیشه میکشیده،الان میگه ترک کرده ولی رفتاراش غیر طبیعیه،همین که بریده بریده حرف می زنه یا خیس عرق میشه،همه جاش درد میکنه،شبا خواب مرگ میبینه،تورو خدا جوابمو بدید وراهنمایم کنید،ممنونم

      پاسخ ها

      • علیرضا

        خوشبختانه اگه عرق میکنه میخابه پرخاشگری درد بدن در حال ترک مواد هست شیشه رو اطلاعات زیادی ندارم ولی ممکنه تریاک مصرف میکرده و الان تو ترکه با این علایمی که گفتین و اینکه گل بچه بازیه عزیزم گل نمیکشه برو کلاتو بنداز رو هوا ترک میکنه کمکش کن و باهش ارتباط برقرار کن و ببین متادون مصرف کنه ترامادول نزنه یه وقت متادون هم زیر نظر 100 درصد پزشک باشه برای ترک هست متادون

    • milad

      به نظر من بي ظرر من 4سال ميكشم مشكليم نيس

      پاسخ ها

      • ایرن

        معتادت شدی که مشکلیت نیست

      • mmilad

        داش منم الان 18 سالمه 2 سال میکشیدم الان ترک کردم 3 برابر شده بدنم تو هم اگه میتونی ترک کن منم میدونم الان میگی دارم شر ور میگم تو هم مثل من تا تهش رفتی الان حالیت نیس 10 سال دیگه میفهمی ترک کن راحت شو مثل من

      • fatemeh

        عزیزم دوشنبه ها فرهنگ سرای کوثر ساعت 2تا4جلسه ترک اعتیاذ هست ک مشاوره میده البته توکرجه خواستی سربزن

    • علی

      سلام به همه معتادانی که خیلی شیک گل بازی میکنن و با کله های داااغ چت بازی میکنن آخرش هم کره خوری میکنن و بعدش هم یه گوشه لش میکنن،نمیگم من تا ته گل بازی رفتم چون اصلا ته نداره روزی 1 پک نابی سم میکشیدم تقریبا 1سال اینجوری مصرف کردم و الان آخر راه زندگی ام،بیضه ی چپم رو به خاطر سرطان برداشتن 2روز دیگه هم باید برم غدد لنفاوی ام رو بردارن سرطان به ریه هام هم زده بعد این جراحی باید برم دنبال شیمی درمانی،اینا رو گفتم شاید این دفعه که خواستی رول کنی از ترس درد و داغون شدن هم نکنی

      پاسخ ها

      • جعفر گل فروش

        داداش سرطان داری دو روز دیگه هم باس بری غددتو درست کنی ... اینجا چیکار میکنی آخه

    • محمد

      سلام و علیرضا هستم و 28 سال عمر کردم
      من حدود 7 سال پیش شروع کردم و اول با حشیش و گراس بود
      البته اینم بگم که حشیش و گراس رو برای چند بار مصرف کردم نه بیشتر.و بعدش به گل رو اوردم
      کارم تا حدی رسید که برای مصرف خودم و دوستام میکشاتم و انواع نژاد هارو هم داشتم تا بهترین حس رو تو هر زمان نسبت به جو داشته باشیم
      دوستان میتونم بگم تقریبا تا اخره این راه رفتم و الان هم میتونم به جرعت بگم که واقعا اشتباه کردم
      زندگیم به فنا رفته و دیگه تمامی حس هام از بین رفته
      از میل جنسی بگیر تا زمانی که دارم از خیابون رد میشم و میبینم یه ماشین داره با سرعت بهم نزدیک میشه
      جای این که به فکر نجات خودم باشم به فکر اینم که سرعت ماشین چقدره یا چجوری کار میکنه و چقدر میسوزونه
      واقعا دارم میگم که کلا نابودم کرده و هیچی برام نزاشته
      ریه هام کلا نابود شده و خون هم بالا میارم و گلوم هم ضخم شده و از مصرف زیادش داره حنجرم فاسد میشه

      تروخدا به این راه نیاید.تمام این فستیوال هایی که میبینید همش چرت و پرت و دروغه

    • افسانه

      پسری دارم که به این اشغال اعتیاد پیدا کرده و فقط همین یک بچه را دارم پدرش هم فوت کرده الان هم از خونه رفته به مدت یکماهه ازش هیچگونه خبری ندارم فقط از خدا مرگ کسانی که این مواد رو به بچه های مردم میدن میخوام هر شب کارم شده گریه نمیدونم چیکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک ماهه خبر ندارید؟ خب باید همون وقتی که حس کردید دیر کرده به پلیس اطلاع میدادین یا از اورژانس سراغ کسی با مشخصات پسرتون را میگرفتید یا به دوستای نزدیکش زنگ میزدید یا حتی خدایی نکرده به پزشک قانونی زنگ میزدید
        به نظر منم الان با جدید ترین عکسی که از پسرتون دارید به پلیس مراجعه کنید و بگید 1 ماهه غیبش خورده

    • شایان

      آقا جمع کنیین بابا.چقد بلف میزنین.
      من خودم 3ساله دارم میکشم.بار اول کشیدم بعد دوباره بعد 7ماه کشیدم. الانم یک ساله خدمتم 2ماهی یه بار ک از مرخصی نیام یه رول میگیریم واسه 3نفر. بابا کدوم اعتیاد.من ک نباشه هم هیچیم نیست.

      پاسخ ها

      • mahan

        آقایون مواد فروش برای اب کردن جنستون لطفا کامنت نگذارید.

      • بدون نام

        اگه هیچیت نمیشه خب چرا میکشی ؟ اعتیاد داری و نمیدونی ؟

    • شایان

      عاقا کلا بگم هر چیزی زیاده روی نشه ضرر نداره.
      شراب و مشروب هم کلی واسه بدن خوبه اما زیادیش سرویست میکنه.
      پس کم مصرف کن و زیاده روی نکن هیچیت نمیشه.
      مشکل از بعضیامونه که بی ظرفیتم.

      پاسخ ها

      • هاتف حسن زاده

        آقا هر کی میگه گل خوبه مثل سک دروغ میگه این گل آدم رو داغون میکنه عصبی می کنه همش فکرهای منفی به سرت میاد مردانگی آدم رو ازش می گیره به همه چیز فکر بد می کنی زندگیت همش توهم میشه من دو سه سال است می‌کشیدم اونم هفته یه بار همیشه به مرگ فکر می‌کردم اصلن حس کار کردن نداشتم به خودم می گفتم من که میخوام بمیرم کارو میخوام چیکار استرس میاره ترس میاره بیشتراز همه وسواس فکری میاره یه جایم درد می‌کردم احساس می کردم دارم می میرم من الان سه ماه است ترک کردم یواش یواش دارم درست‌می شم فقط تورو قران هرکی نکشیده به سمتش‌نره کثیف ترین مواد است که آدم رو نابود می کنه

    • فرشته

      دوستان سلام.من یه بار کشیدم اما سه چهار پک اونم دوست پسرم چون مصرف کننده بود بهم داد هیچی نشد یه کم کره خوری و خنده خلاصه که خوب بود.
      تا اینکه یه روز دوباره به من گل دادن من بازم همونقدر کشیدم اما این بار خنده هام در حدی بود که همه سیستمم به هم میریخت و این که قفل میشدم روی یه چیزی بعد به خودم میگفتم دیگه تموم شد الان عادی ام اما به محضی که حرف میزدم و صدای خودمو میشنیدم یه فاز جدید میگرفتم.یه جور حالت گم بودن تاریکی انگار تو حالت خواب و بیداری .
      دوستانی که میگن روی ما تاثیری نداشته بستگی به گلی که کشیدی داره من دیگه اون دختر شیطون و جذاب سابق نیستم حوصله ندارم همش دوست دارم بخوابم چون میدونم لیمو ترش تازه سم سیگارو توی بدن از بین میبره میخوام انقدر بخورم تا مثل خودم واقعی م بشم.
      توروخدا نکنید من 22 سالمه موفق باشید

    • حامد

      این دوستمون میگه با کشیدن دود سرطان نمیگیریم/؟

      پاسخ ها

      • مهیار

        من الان ۸سال دارم میکشم از زندگیمم راضم ن افسردم ن معتاد اعضای بدنمم مثل ساعت کار میکنه

    • بهنام

      فقط میخواستم تجربه خودمو بگم یه یکسال هفته یک بار دو بار کلا تو یکسال اگه بود میزدم نبودام نمیزدم فاز گل با ماری که زمین تا آسمون فرق میکنه و هر بار مصرف سفر خاسته خودشو داره که به جنس و حال عمومی خود فرد بر میگرده کره خوریش بد کوفتیه که من 15 کیلو اضاف کردم و سرطان ...که میگن بیشتر برای کنترل نداشتن رو اعمال خود فرد که مصرف سیگار قلیون خیلی افراطی بالا میبره و سرطان بیضه در آقایون که کلا مشتقات تی اچ سی شانس این نوع سرطان افزایش میده اونا یی که مصرف میکنن حداقل سه ماه یکبار یه چکاب برن و تو یکی از سفر هام چنان ترسی بر من مستولی شد ه بود که نگو نپرس .... این همه از بدیش گفتیم خوبی هاشم ثابت شدس که یکیش ضد افسردگی و یکی دیگه اش بالا بردن تمرکز روی یه مقوله خاص.....

    • امير

      من سه يا چهار بار تا حالا استفاده كردم و تجربم و ميگم:
      وقتي سومين پك و زدم يه چيزي تو پاهام شروع به حركت كرد اينقد سريع كه كلم و چسبونده بودم به سقف ماشين بعدشم تا دو ساعت همه چي اروم ميگذره ادما راه رفتنشون حرف زدنشون همه چي موقع خوابيدنم همش گريه ميكردم ولي بچه هايي كه دورم بودن ميگن ميخنديدي و گريه ميكردي. لطفا اين و چاپ كن چون ميخوام به كسي كه اين كامنت و ميخونه بگم اصلا سمتش نريد چون به شدت توهم زاست و امكان هر حادثه اي رو داره. در ضمن يك بار هم ضربان قلب يكي از دوستام اينقدر رفت بالا كه مجبور شديم ببريمش بيمارستان

    • حسن

      ماری جوانا قویترین آنتی اکسیدانه. من هرچند وقت یکبار مصرف میکنم و جز اینکه تاثیرات مثبت روی مغزم بذاره چیزی ندیدم. افراد متفاوت هستند، یکی مث موردی ک ازش نوشتید ( امیدوارم ساختگی نبوده باشه )! افراط گرا یا عصبی یا هرچی هستند... ماری جوانا سلولهای پیر و فرسوده رو از بدن خارج میکنه که موجب میشه سرطان پنهان و در مواردی سرطان عود شده ناپدید شه. جناب ادمین ! جسارتا بهتر بود اعتدال و منطق و علم گرایی رو در نظر گرفته و اعمال میکردید.

      پاسخ ها

      • ایدین

        موادت فروش نرفته؟

    • بدون نام

      عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره عالی

    • کیوان

      نکن همین ,ی وقتی میفهمی که دیگه خیلی دیر شده و همروازدست دادی هیچی حالت عادیت نمیشه همه اونایی که بچه بودی نگرانشون بودی از کم وماهی ی بار شوروع کردن مرسی قربون ادمهایه حواس جم

    • pari

      سلام...
      من یکی از دوستام گل میکشه ... برای همین جذب شدم در بارش بخونم
      چیزه عجیبی که داره ... اشتهای عجیبشه ... مصلا مداد میخوره ... مهره نمازو میخوره ... گچ میخوره ... و هر چیزو هرچیزه دیگه ای
      همیشه هم رنگش عینه گچه و چشماش سیاه
      خیلی براش نگرانم

      پاسخ ها

      • عادل

        عزیزم اون کم خونی داره

    • سما

      سلام بچه ها من همين ديشب مصرف كردم ميخوام تجربمو بگم ببينيد طبيعيه چون خيلي ميترسم
      بعدازاولين پك چيزيم نشد،ولي بعدازپنجمين كام گوشام داغ شد،سرگيجه ي افتضاح،توهم اينكه همين لحظه دارم ميميرم،انگار همرو ٥تا ميديدم واينكه انگارهرجا ميرفتم واسم تكرارميشد چنددفعه همه چي،تپش قلب افتضااااح زياد،بعدش انگار قلبم از دهنم داشت ميزد بيرون،بعدش پاهام ميلرزيد....الانم سرم گيج ميره انگار قرص خواب خوردم :-( تا چندروز اينجوري هستم؟!آيا خوب ميشم؟!!!! تروخدا بگيد دارم ميميرم از فكروخيال

    • آرزو

      والا من ٢ سال هست كه گل ميكشم ، هميشه نزديك امنحاناتم مصرفمو قطع ميكنم تا بعد امتحانات ، نه پرخاشگر شدم نه بي انگيزه !!! چرا چرت و پرت ميگين ؟! اصلا اعتياد نداره ! من گاهي ٢ ماه شده نميزنم اصلا اذيت نميشم ! نه روحي نه جسمي هيج وابستگي نداره .

      پاسخ ها

      • فرشته

        باید از اطرافیانت پرسید که چه تغییری در رفتار و اخلاقت پیدا شده. خودت که متوجه نمیشی دختر خوب. شاید هم خودفریبی میکنید

      • رضا

        ایول خواهر از خودمونی

    • بهار

      میگن اگ گل بکشی چهارتادریچه مغزبازمیشه

      پاسخ ها

      • رضا

        درسته
        گل عالیه واسه شعر نوشتن تمام خاننده ها گل میکشن
        همشووووون

    • بهار

      میگین بکشی همه چیو یادت میاد

    • فاطمه

      اگه واقعا می خواهید ترک کنید بیمارستان روزبه تازه بخش ترک اعتیاد افتتاح کرده بیمه هم قبول مکنند دکترای خوبی داره روانکاو هم دار ه بهتون کمک می کنن بد نیست سری به آنجا بزنید بیمارها روانی که دراثر همین مواد گرفتار شدن ببینید.اونها هم یه روز فکر می کردند گرفتار نمیشند پسر من دراثر مصرف گراس روانپریشی شد الان 4 مه تحت درمان هنوز آدم نشده تورو خدا نکشید

    • هديه

      من يه دوست پسر داشتم، كه عاشقش بودم. اما مصرف وحشتناك و بدون قطع گل، اونو از بين برد. هر روز هروز رفتارش بدتر مى شد. مدام پرخاشگرى مى كرد، مدام منو كتك مى زد و وقتى مى زد اصلن حواسش نبود كجا داره مى زنه، فقط مث يه حيوون مى زد. هر روز، روزى يه پك ١٠٠اى مى كشيد و وقتى پول نداشت، با زور و فحش، از من مى گرفت. هر روز بدتر شد، تا جايى كه ديگه جلوى همه منو مى زد. در ضمن هيچ كارى رو هم تا آخرش نمى تونست انجام بده و اين اواخر مى گفت: ديگه گل روم تاثير نداره، دلم يه چيز قوى مى خواد. و اينكه هيچ معلوم نبود چرا منو مى زنه، هيچ وقت نفهميدم چى يهو تو سرش مى گذشت كه منو كتك مى زد. توهم مى زد و تو توهماتش زندگى مى كرد.
      خب حالا اگه اينا خوبه كه شما هم گل بزنيد...
      انتخاب با خودتونه.
      در ضمن اينا كه گفتم، يك هزارم كاراش بود.

    • آرمین

      سلام من 15 سالمه از یک ماه پیش شروع به مصرف سیگار و گل کردم برای امتحانات هم موقت گذاشتم کنار ولی با خوندن مطالب سایت و نظرات دیگه برای همیشه گذاشتمش کنار واقعا ازتون ممنونم که این مطلب رو در سایتتون گذاشتید

      پاسخ ها

      • احسان

        من 15سالم بود فقط چیپس میخوردم...

      • K2

        به تو پفک میدادن کوچولو

    • سحر

      اون دسته از افرادی ک گل مصرف میکنن و میگن هیچ خطرو اعتیادی نداره ، خودشون الان تو دلشون حسرت میخورن و میگن کاش با این ماده و حال اشنا نشده بودم . . . و دلیل اینکه الان عکس احساساتشون صحبت میکنن(اونم با اصرارو جدیت تمام ) اینه ک ، 1-میترسن ک توی این راه تنها باشن ، دنبال همراهان زیاد میگردن ، تا کمتر سرزنش بشن ، تا این موضل همه گیر بشه و اونا کمتر زیر سوال برن ، و در حقیقت اونا در جستوجوی قدرتن چون در واقع میدونن ک این معضل باعث ضعفه و قدرتو ازشون گرفته . . . و سوالی ک اینجا ایجاد میشه اینه ک خوب اگر این ی معضله و باعث ضعفه چو ترس را اونها از این معضل فاصله نمیگیرن؟!
      جوابش کاملا روشنه اعتیاد و وابستگی . ( چیزی ک انکارش میکنن اما نمیدونن ک همین انکار اعتیادشونو اشکار میکنه )
      اما میخوام از این دسته افراد ی سوال بپرسم :
      -اگر قرار بود برای برادر کوچیک ترت -پسرت برای کسی ک برات ارزشمنده ،راجع ب این مواد توضیح میدادی ، باز هم از خودفریبیهات میگفا
      تی ؟
      جواب واضحه چون دلت نمیخواد عزیزت دچار این وابستگیه ناتوان کننده بشه ، هر کاری میکردی ک اون با این معضل اشنا نشه و در واقع گرفتار نشه ..

      پس لطفا برای تنها قرق نشدن توی این مرداب ، دست افراد سالم رو نگیرید ، چون شما رو نجات نمیده ، فقط چن تا ادم سالم رو از زندگی میندازی.

      پاسخ ها

      • رضا

        این حرفا چیه میزنی من حسودم یعنی؟
        من اصلا خیالم نی الان شانسکی سرچ کردم عکس گل
        اومدم اینجا دیدم ک قوقا شده پر از حرف های نیمه دروغ

      • rrr

        کاملا صحیح ایول

    • ناشناس

      فک کنم این گلایی که این جا هست اصل و بدل داشته باشه چون نظرات خیلی متفاوته
      ببخیال کشیدن شدیم

    • بی نام

      سلام به دوستان و آدمین عزیز.
      از سال 91 که با گل آشنا شدم. برا اولین بار که زدم زیرش تا 2 ساعت هیچی یادم نمیاد.
      بعدش که خوشم اومد هفته ای یه بار .آروم آروم دوزم رفت بالا . در حدی بودم که خدمت سربازی برا پاسپورتم اقدام کردم.عاشق گل هلندی شدم و به وسیله پسر عموم تفریحی رفتم و تویه ده روز انواع نژادای اصلیو امتحان کردم . اما وقتی اومدم تهران . از فرودگاه اومدم بیرون دیگه من قبلی نبودم همه چیز یادم رفته . طوری که اگه Google map نباشه مسیرمو گم میکنم.
      نزنید مصرف نکنید.
      من تا ناموسش رفتم.آره حال میده ولی ارزش سلامتیو نداره.
      ممنون

      پاسخ ها

      • رضا

        اره لایک

    • سعید

      سلام.دوستانی که میگین هیچ تاثیری رومون نزاشته احتمالا یا چیزی که کشیدین گل نبوده یا اینکه از نوع نر گیاه بوده( درصد مخدر نر گیاه گل 3 و درصد ماده ی ان بین 8 و 9 میباشد) یکی از دوستای من توی خونشون این گیاه رو پرورش میده البته نوع مادشو،دو بار واسم اورد یه بار سه کام با پیپر کشیدم که حالش خیلی خوب بود واشتهام رو هم خیلی زیاد کرد ولی بار بعد 5 کام با چپق کشیدم که بعد چند مین حدود پنج مین به همه چی میخندیدم و بعد توهم مکانی زدم مثلا اسم هر کشور یا شهری که میومد دقیقا خودمو اونجا میدیدم و یه مسیر ده دقیقه با ماشین رو به نظرم چند ساعت تو راه بودم بعدشم که .کافیه وقتی تو فاز هستی احساس کنی حالت داره بد میشه انقدر فاز حال بدی رو میگیری که همش فکر میکنی داری میمیری.خلاصه انقد حالم بد شد که قسم خوردم دگ دور این مواد نرم.به نظرم گل یک روانگردان خطرناکه شما رو به هر کی میپرستین دور ورش نرین که جز پیشیمانی چیزی نداره

    • بدون نام

      ازاین که این اطلاعات رودراختیارماگذاشتید تشکر میکنم بیشتر تصاویر کسانی که شهرشان تغییرکرده است روبه به نمایش بگذارید

    • چت باز

      سلااااام همه چت بازا همه گل بازا. گل در این بازه ی زمانی مفید هم هست. خخخخخخ. فاذ دکترا رو گرفتم.

    • Emad

      من تا حالا ۶ بار گل کشیدم،، زیاد میخندیدم،،اینطور بگم که به در و دیوار میخندیدم.

      ولی تا حالا توهومی نشودم.
      البته بگم این ۶باریم که کشیدم ماله یک سال پیش بود.الانم یک ساله که دیگه لب نزدم

    • VipeR

      با سلام خدمت همه ی دوستان

      حالا که نظرات رو خوندم تصمیم گرفتم خودم هم یه تجربه درباره مصرف گل بذارم.من کلا یه بار گل کشیدم اون سه کام حبس زدم یه ربع داشتم به همه چیز میخندیدم وقتی داشتم راه میرفتم پاهام رو نگاه میکردم انگار داشتن پاهام برعکس خودم راه میرفتن(دقیقا شبیه فیلم هابیت که یه سکانس توی جنگل چت میشن)جلوی همه رو میگرفتم تیکه مینداختم خلاصه تو حاله خودم نبودم از اون موقع دیگه تصمیم گرفتم لب به گل نزنم و توصیه ی من به شما اینه که به هیچ وجه سمت این ماده خطرناک نرین که به گقته ی پزشک ها اگه باره اول کشیدی کارت تمومه که به نظر منم راست میگفت چون تا چند روز یه حالی داشتم و دوست داشتم دوباره بکشم ولی تحمل کردم و الان پاک هستم.

      اگه دیدی توی جمع بهت تعارف کردن اصلا قبول نکن حتی اگه بهت تیکه انداختن و کوچیکت کردن چون این جور آدما مثل کشاورزا میمونن اول کاشت میکنن(از جیب خودشون پول میزارن و بهت مواد رو میدن) که همون تعارف کردنه و بعد که تو اعتیاد پیدا کردی و بهش نیاز داشتی (حالا تو باید پول موادت رو بدی و حتی برای دوستت رو ) محصولشون رو برداشت میکن.

      پس امیدوارم این نظرم بتونه حتی یه نفر رو از دام این ماده خطرناک نجات بده.هم ثوابی باشه برای من و هم سرنوشت شما رو تغیر بده!

      با تشکر

    • بدون نام

      یک بار گل مصرف کردم‌و الان یک سال و دوماه هس که دچار پنیک‌اتک‌شدم‌. تحت روانپزشک هستم . و دچار چنان‌حملات عصبی میشم ‌که برای هیچ‌کسی قابل تصور نیست . از سوار شدن به ماشین و آسانسور و تو خیابون‌رفتن‌میترسم و بهم‌حمله دست‌میده ...

      پاسخ ها

      • lk

        شیشه بوده اون :v

    • بدون نام

      وحشتناک‌ترین چیزیه که میشه تجربه کرد و حال بدیش اینطوریه که حس مرگ بهتون دست میده و این حس همراه با توقف کامل زمان هست . اصلا غیر قابل توصیفه و هیچ شکنجه جسمی و روحی به گرد پاش نمیرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه منم یکبار کلا کشیدم اونم کلا تو فاز مرگ بودم و همش فکر میکردم دارم میمیرم. مخصوصا اینکه گلوم قفل شده بود و هیچی نمیتونستم بخورم

    • ehsab

      سلام من خودم تازه کشیدم نظرای همتونم خوندم ولی بنظر من بستگی داره اونی ک میگه رو من تاثیر نداره مث خودم لابود گلش خیار بوده وگرنه اون گل بازشم گل سم بش بدن میپاچه من خودم واس اولین بار 5 روز پیش کشیدم و تو این 5 روز تا الآنم شاید 7 8 رول کشیده باشم ولی تاثیری روم نداشته فقط اشتها آوریش ک خیلی واسم خوب بوده اومد سراغم من که تصمیم گرفتم نکشم نع از ترسش بنظرم همش آشغاله خیلی بهم حال داده مخصوصا سیگاره بعدش ولی در کل یروز ی درصدم فک کنی تاثیرشو اگه بزاره مث سگ پشیمونی میاره و این لذت الآنش ب پشیمونیش نمی ارزه روزتون خوش با چیزای دیگه خوش باشید ...=))

    • یاسی

      خب همه نظرها رو خوندیم اونها که واقعا از اثرات بدش گفتن که واقعا راستگو ودرستکارن اونهام که زدن و الکی میگن هیچ چیمون نشده میخوان تو این آشفته بازار تنها نباشن و یه همدمی داشته باشن درست مثل یه بیمار ایدزی که میگه چرا من تنها باشم و جامعه ازم بترسه و بهم بد نگاه کنه بزار همه بگیرن تا همه مثل هم باشیم اصلا نمیگم کار درست یا نادرستی خودتان قضاوت کنید از قدیم گفتن الاغه خاک میخوره کوریش چشم خودشو میگیره والا

    • ناري

      آقا وقتي چارتا بزرگتر ميگن نکش. نکش ديگه. چرا انقد با آدم بحث ميکنين. مگ شما خانواده ندارين ک بچه هاي مردمو زا ب راه ميکنين. آدم باشين تورو خدا. خودم تاحالا نکشيدم از اين غلطا هم نميييکنم. خر نيستم آدمم. روز خوش.

    • علی

      *لطفا توجه کنید*
      اینکه میگید ماری ضرر داره کاملا درسته،اما اما اما...
      هر چیزی رو بخوای بدست بیاری باید از یه چیز دیگه دل بکنی که اینجا باید از سلامتیت دل بکنی(شایدالبته).
      کاش با این حال اشنا نشده بودم،ولی حالا که اشنا شدم دیگه نمیشه نکشید،نهایتش خیلی اراده داشته باشی بتونی کنترلش کنی.
      اگه شعورت بالا باشه وقتی کشیدی میفهمی فلسفه زندگی رو و به جوابهات می رسی.شاید بگید اینا حاصل توهمه،ولی من اونجا خود خود واقعیمم. وقتی اون بالایی میشه فهمید میشه درک کرد،اما به قیمت گزاف.
      جمع بندی من اینه که دلم نمیخواد بچه ام بکشه ولی خودم اگه نکشیده بودم مطمعنا یک درک دیگه از زندگی رو از دست داده بودم،حالا قضاوت با شماست.
      **من میکشم چون اون بالا تازه میشم خودم و بابت اینکه این پایین چه حقیرم بارها گریه کردم،وبارها گریه شوق که خدا این شانسو به ما داده که بتونیم درک بهتری از همه چیز داشته باشیم**

    • بدون نام

      سلام
      اگر شخصی که گل استفاده نمیکند ولی در مجاورت دود آن باشد هم مشکلی پیدا میکند؟

      پاسخ ها

      • سانی

        اگه دودش با غلزت زیاد بره توش ریه شما یا محیط کاملا بسته باشه مشکل ایجاد میشه... اما در غیر این صورت مشکل چندانی نیست مگر اینکه شماهم ترغیب بشید بکشید و زندگیتون از بین بره

    • fateme

      میخوام یه بار تجربه کنم از کجا میتونم جور کنم چه کسایی میفروشنش؟؟؟

      پاسخ ها

      • مري

        قصابيا اكثرا دارن ولي اگه تموم كردن يه سر برو هايپرماركت سره محل اونجا صد درصد پيدا ميكني :/ ........ اين چه سواليه اخه

    • امیر بهادر

      سلام به همه ی هموطنان عزیزم .
      اول از همه نمیخوام به هیچ عنوان غیر واقعیت بگم .
      من از سال 1384 شروع به مصرف گل کردم به سختی در تهران قابل تهیه بود . شمال دانشجو بودم از بابلسر و فریدون کنار میخریدم گرمی 400 تومن !! مثل علف های تهران قوی نبود ولی خوب چت میشدم ... در ضمن 13 سال هم هست که ورزش حرفه ای میکننم ولی نه بدنسازی !!
      و اما نتیجه گیری :
      علف بسیاری از عوارض مشروب یا سیگار رو به هیچ عنوان نداره .. ولی روی شخصیت پنهانی ما تاثیر میذاره که بسته به روحیات و زندگی فرد میتونه این اثر بد یا خوب باشه ...

      الان در حال حاضر یک بچه 2 ساله دارم .... ولی نه اعصاب و حوصله ی قدیم رو دارم نه حافظه ی قوی برای پیشرفت شغلم !!! درجا میزنم و هیچ انگیزه ای برای ارتقا زندگیم ندارم ...
      یادتون باشه ماریجواناا میتونه لذتبخش و فوق العاده کم ضرر باشه ولی در شرایطی که شخص در تحصیل شغل ازدواج و خانواده ی خود پیشرفت های کامل و 100% خودشو کرده باشه و به سوددهی ثابت در شغل خود رسیده باشه حالا اگه تفریحی و با دوز استاندارد مصرف کنه نه تنها مشکلی براش پیش نمیاد بلکه قطعا با کیفیت بالاتری از دیگران یه زندگیش ادامه میده !!!
      این کسانی هم که میگن هیچ ضرری نداره من یه بار زدم تا 2 ماه نزدم !!! خدمتشون بگم که به خاطر اینکه این افراد پول تهیه گل رو از خانواده شون میگیرن و خودشون اغلب شغل ندارند یا در حال تحصیل هستن یا بیکار . وقتی شما وارد فعالیت فکری داشته باشین همراه با درس خواندن اون موقع متوجه میشین که گل چه عوارضی داره . کم حواسی ، فراموشی ، عدم تمرکز ، خواب آلودگی در طول روز ، احساس بی حسی در پشت سر ، ولی .....

      پس در درجه ی اول سعی کنید تجربه نکنید حالشو چون 99 درصد افراد دوس دارن امتحان کنن . و بار اول حتی اگه خوششون هم نیاد !!! بار دوم در آینده حتمی است .
      و اگر هم مصرف میکنید برای خودتون جایزه در نظر بگیرید مثلا بگید آخر تابستون میخوام یک هفته تو مسافرت گل بازی کنم و بره تاااااااا فصل بعدی .
      این جوری نه به بدنتون صدمه داِِِیمی وارد میکنید نه وابسته میشید نه از زندگی میوفتید !!!
      اینم بگم طبق آخرین تحقیقات تو دانشگاه UCLa
      آمریکا در سال 2014 متوسط مصرف علف (مدیکال ) در سال باید بین 6 تا 9 رول ماریجواناا در سال باشد !!! تا خاصیت دارویی آن محفوظ باشد .

      سعی کنید به منابع فارسی اطمینان نکنید انگلیسی رو تقویت کنید ببینید دنیا چه نظری داره راجع به اون موضوع به خصوص .!!

      پس اینو بدونید مصرف ماریجوانا مثل بقیه دراگ ها نیست و رنج بسیار بزرگی از عوارض جانبی داره از اثرات مثبت و سازنده روی زندگی با دوز پایین شروع میشه وتا سرطان و تو جوب رفتن و کارتن خوابی و روزی 10 تا جوینت میرسه . حق انتخاب با مصرف کننده اس .
      این حاصل تجربیات یه مهندس ورزشکاره که 11 ساله گل میزنه حداقل 7 سالشو هر روز مصرف کرده که خیلی صدمه زد به زندگیم !!! خیلییی .
      در ضمن مصرف همزمان با ورزش صدمات جبران ناپذیری به قلب و کبد و کلیه میزنه . ولی صدمات مغزی و روحی رو کاهش میده ..
      اگه مصرف نکردید نکنید !!!!
      اگرم مصرف میکنید کاملا کنترل کنید تا تو سن 40 سالگی نزنید تو سرتون !!!
      **در پناه خدا باشید **

      پاسخ ها

      • baran

        می یینی که خودت نتونستی بی ضرر و با پیشنهادی که دادی کار کنی و می گی مشکل پیدا کردی ... چون وابستگی روانی میاره این پیشنهادات فقط باعث کنجکاوی و بدبخت شدن بقیه می شه خدا عاقبت ما رو به خیر کنه ...

    • حدیث

      گل قیمتش چ جوریه چقده

    • سپیده

      دوستان من اطلاع نداشتم بعد از ازدواج فهمیدم همسرم حشیش و بعد هم شروع کرد گل میکشه...کاملا آدمه پرخاشگریه..چندباری خواست ترک کنه اما نتونست کوتاه مدت بود..این نوع مواددروانگردانه شادی آوره درگیریه جسمی وجود نداره درگیری مغزیه که نمیشه ترکش کرد...کاملا بی انگیزه ست..منو خودش با هیچکس رفت و آمد نمیکنیم تا مبادا کسی بفهمه..خواهش میکنم نرید سراغش

    • بدون نام

      از نظر من گل خیلی خوبه

    • رضا

      سلام
      دوستان گلم چرا فک میکنید بقیه میخوان بکشن ب سمت این ماده
      من هر جوووری ک کشیدم هر چند روز هر بار مصرف دو رول 3 رول زدم
      پاچیدم ولی فقط خنده فقط کره خوری
      حشیش بنگی اظتراب میاره تخیلی خوشم نمیاد از حشیش
      پنیر هم میگین اره
      مثل مشروبه
      یکی با دو پیک مس میشه
      یکی با نصف زم زم
      بستگی ب خودت داره ظرفیت رو بدونی هیچیت نمیشه و دوم اینکه
      اصلا اعیتاد نداره
      برای من جمله ی نامفهومه 3 سال کشیدم فقط اولین بار ک کشیدم
      خیلی خوشم اومد خیلی تو دل برو بود ک در هفته 3 بار میکشیدم
      اوج مصرف پشت سر هم من همون اوایل بود بعد اون شد 6 ماه ی بار
      بعد این ک من پول ب این چیزا نمیدم
      برو بچ پول ندی سمتش نمیری
      ولی مشروب من خودم شراب میدازم
      سیگار زیاد میشکم فقط تنها اعتیاد من سیگاره
      بقیه رو میکشم اما اعتیاد ندارم یعنی نباشه هم نیس چون سمتش نمیرم تا زنگ بزنن اونم هر چند ماه ی بار
      سیگار میتونستم کم کنمش عالی میشد کسی راه چاره سیگار داره بگه
      من در روز ی بسته وینتسون قرمز میکشم
      ک حدود یک ماه شده بهمن کوچیک میکشم خلت زیاد داره
      ولی کمتر شده هر 3 روز ی پاکت شده
      یکی بگه چطوری میشه سیگار ترکش کرد تو مخمه سیگار اه
      درضمن من کسیم ک از عشقش کیلو متر ها فاصله داره

    • argj

      خبخندنوب آدم میحواد خوب و بد یه ماده مخدرو به همه نشون بده با داستان های واقعی نشون بده والا این داستان بیشتر میخوره طرف تریاکی تیر بوده داستانی بنویسید کخ کسایی کخ دورشون پره کسایی هست گل مصرف میکنن یا خودشون مصرف میکنن باور کنن نه اینکه بهتون

    • جواد

      سلام. من 20 سالمه. یک سالی میشه گل میکشم. با دوستام شروع کردم. اصل موضوع اینه ک نکشین. اگه مثل من نمیتونین. ماهی یکی دو بار بکشین و چیز اشغال نکشین. ضرر هاش گیچی و منگی ک مثلا یک ماه نکشم میشم مثل اول. فوایدشم که ذهنت رو باز میکنه. حالا یکی از خودش منتفر میشه فازش خودکشی میشه. یکی رپ میگه میشینه واس خودش تکس مینویسه. یا چیزای دیگه. دوستای زیادی دورم هستن که گل میکشن کسی سرطان نگرفته. فقط کسایی ک لذت طلب هستن و همیشه میخوان اخر اخر نعشهگی رو تجربه بکنن و کنترل خودشونو ندارن با چشم خودم دیدم که بدبخت شدن و زندگیشون به فنا رفته. اگه طرفش نرفتین طرفش نرین... اگه طرفش هستین بنگو این اشغالا نکشین

    • ساسان

      بچه ها هر کیلو ماریجوانا چقده قیمت اش هست

      پاسخ ها

      • ..

        33میلیون

    • بدون نام

      خواهش میکنم راجع به مشکل اعتیاد گل یه روانشناس خوب برام معرفی کنید پسرم در معرض خطره التماستون میکنم

    • پوریا

      آفرین به آرزو راست ميگه چرا جو میدید......!!!؟

    • بدون نام

      آفرین جواد حال کردم.بستگی به جنبه اون آدم داره

    • علی

      سلام
      به مولا که منم همسن شماهام ۱۸ سالمه منم میرم پارک منم سیگار میکشم
      ولی میرم که پارک بچه ها گل میچاقن منو چند نفر دیگه پا میشیم یه ۱۰ متر عقب تر میشینیم تاحالا هم لب نزدم خداروشکر

    • مادر

      توروخدابابچه های مردم بازی نکنید من نمیدونم پسرم چندوقته داره گل مصرف میکنه خیلی اخلاقش بدشده پرخاشگر وعصبانیه از خانواده بدش میاد خاب وخوراکش بهم ریخته خاهش میکنم شما جوانها به سمت اینجور اشغالها نرید عواقبش خیلی بدوسنگینه به فکراینده تون وخوشبختی باشید دورهرچی مواد مخدر نشاط اوره خط بکشید خاهش میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خيلي وحشتناكه كه جووناي ما به سمت اين مواد ميرن واز زندگي لذت نمي برند

    • مادر

      توروخدابابچه های مردم بازی نکنید من نمیدونم پسرم چندوقته داره گل مصرف میکنه خیلی اخلاقش بدشده پرخاشگر وعصبانیه از خانواده بدش میاد خاب وخوراکش بهم ریخته خاهش میکنم شما جوانها به سمت اینجور اشغالها نرید عواقبش خیلی بدوسنگینه به فکراینده تون وخوشبختی باشید دورهرچی مواد مخدر نشاط اوره خط بکشید خاهش میکنم

    • بدون نام

      نکشید بدبخت میشین
      حالا ازما گفتن

    • بدون نام

      خداوند شما هارو هدایت کنه،

    • ندا

      اگه اعتیاد نداره پس چرا میرید سمتش؟؟؟اگه واسه لذته همون یبار بسه‌..که حس کنجکاویتون ارضا شه..وقتی یبار شد دوبار یعنی اعتیاد.لطفن برای لذت راهای بهتری وامتحان کنین.اگه خواستین خودکشی کنین برید سراغ دود..حالاهر نوعش..از دود فاصله بگیرین دیوونه ها.......

    • بهار

      من خودم یبار کشیدم اما خیلی بدم اومد از حالتاش. اعتیادشم واسه کسی که خیییلی بکشه هست دوست من همش میکشه عوارضش خیلی بده اصن عادی نیس رفتاراش :/ اصن نمیفهمم چرا انقد جوونا دوس دارن بکشن چون تهشو ببینی کلا چیز مضخرفیه

    • فرزاد

      خیلی جالبه واسم؛ یه سایت میاد اطلاع رسانی میکنه و از ضرراش میگه و بقیه میان میگن نه ،دروغه!!! دقیقا این آدمهایی که گوشه خیابونن از کجان؟؟ خانواده نداشتن؟ کار نداشتن؟ فاصله ی یه آدم تا کارتن خواب شدن یک ساعته؛ فیلم علی سنتوری رو ببینید لطفا، از سرطان نمیترسی؛از مرگ نمیترسی؛ یه روز به خودت اجازه بده برو بغل یه کارتن خواب بشین و باهاش درد و دل کن؛ اون موقع در مورد اعتیاد نظر بده؛ شما در باغ سبز رو دیدی و دارید وام گل رو میگیرید؛ روزی میرسه با نزولش باید پس بدید؛ طاقتشو داااری؛؟ بسم الله؛ فقط جون مادرت نگو خوبه که به خودتو کشورت خیانت کردی؛

    • ardalan

      من تجربه مصرفمو بگم فکر کنم واقعا زده شید من یه رولو نصفی گل سمی کشیدم اولش گوشم صوت کشید بعد پنج دقیقه همه جارو بنفش میدیدم به اصطلاح سرگیجه بنفش داشتم بعدش یه حسی که همه گل بازا تجربه کردن سراغم اومد که بهش می گن دیلی برای چند ثانیه همه چیز اروم حرکت می کرد بعدش عادی می شد صداها همه اسله مویشن بود توهم مرگ داشتم همش فکر می کردم هر لحظه دارم میمیرم هیچ خنده ای برام نداشت بخاطر حس ترس زیادی که داشتم بعد انقد حالم بد شد که یهو تصویر جلو چشم ایستاد هرچی سرمو تکون دادم همون تصویر بود تا ایکه بعد 30 ثانیه یهو همه چیزایی ک تو این مدت دیده بودم سریع از جلو چشم رد شد و باز عادی شد ت حدود دوساعت این حالت بود و بعدشم ک به بیمارستن منتقل شدم اون حسه ترسو یه بار تجربه کنید هیچ وقت سمتش نمیرید ولی بهتره تجربه نکنید چون شاید تو همون حال بمیرید بخاطر انعطاف پذیری که اکثرا نداریم

    • ابراهیم

      من خودم چند ساله دارم استفاده میکنم تا حالا اصلا احساس نیاز بهش نداشتم تقریبا ماهی 4؛5بار مصرف میکنم با دوستام تا حالا هم هیچ تاثیری رو جسم و مغزم نذاشته نمیگم چیز خیلی خوبیه ولی اینجوری که شما میگید هم نیست

    • Mehran

      اشک خدا بنظرم بدترین مواد دنیا

    • خودم

      من چندبار بارول گل کشیدم هیچ توهم خاصی پیدا نکردم فقط یخرده می خندیدم.اما یه دفه یکم گل خونی(که پای گیاهش خون رسیده بود)با قوطی نوشابه با رفیقم چیلیم زدیم.رسیدم به آخر توهم.تندو تند توهم میزدم.به طوری که از ترس نزدیک بود سنکوب کنم.که همین توهمات باعث ترسم شد و دیگه سراغش نرفتم.
      خلاصه مهم ترین دلیلش کنجکاوی بود.خیلی ها کنجکاون که وقتی توهم میزنن چطور میشن.تنها راهنمایی که میتونم بکنم اینه که کشیدن مواد روانگردان مانند گل،دقیقا شبیه خوابیدنه.مثل این میمونه که جسمت بیدار باشه ولی مغزت خواب.اینو تمام کسایی که تجربه داشتن میفهمن چی میگم.

    • ناشناس

      تو رو خدا با زندگیتون اینجور نکنی, حیف شما نیست جوانیتون پای اینا چرت, پرت بدین به جاش برین خودتون مشغول کنین به ورزش, فقط ورزش,

    • خدا پرست

      یک بار در حد امتحان مصرف کردم... دوستام عین ........کشیدن ....... ولی من در همون حد امتحان فهمیدم چیزه مزخرفیه....اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا نرید سراغش...بد بخت میشین ب خداوو من الان یه محقق کامل ماریجوانا هستم برا خودم...بعد یه مدت به هر مواد دیگه ای و میارین چون بی انگیزه میشین...اینا که بالا میگن ضرر و اعتیاد نداره در حدی درسته ولی یه چیزی که از حدش بیشترش بیشتر خوش میکنه 100درص شما در حدش استفاده نمیکنید...
      1- احتمال پانیک (ترس و وحشت) برای مدت دو سال دارید
      2- احتمال ایست قلبی حین مصرف داری
      3- احتمال کشیده شدن به سمتش خیلیه
      4-احتمال قاط زدن دارید
      5- خیلی چیزای دیگه...
      و در نهایت بعد از 6 الی 10 هفته شما ترک کردید و اگه دلتون نخواد نمیرید سراغش..ودر بافت چرب ذخیره میشه و از ماندگارترین مواد در بدن میباشد(30 روز).
      6 هته استفاده مداوم میتونه تا دو سال علایم روانشناختی داشته باشه ....
      و در ایان اگه حین مصرف هستید این موارد رو به عونوان ترس بر ندارید به خودتون....و در پایان با خدا باش و پادشاهی کنی اگر حتی د لجن گم شده ای..

    • شارون

      با آزمایش که نشون نمیده چطوری میشه فهمید کسی گل میکشه؟

    • Mosi

      سلام
      والا هیچ دلیل قانع کننده ای برای اینکه گل ضرر داره شما نیاوردین ،
      درسته هیجان کاذبه ، اعتیاد اور هستش ، و به کسی هم توصیه نمیکنم ،
      و کسی هم که فک میکنه داره میمیره بش میگن فاز مرگ و از همینجا بش میگم نترس نمیمیری ، کسایی هم که کم خونن زیاده روی نکنن

      فقط یه سوال اینجا هستش هیچ آفریده خدا بی حکمت نیست

      اگر گیاهه چیز بدی نیست درسته?

      اگر استفاده ای نداره پس بی حکمت نبودن افریده خدا زیر سوال میره درسته ?

      پس بدرد یه چیزی میخوره درسته ?

      لطفا به جای اینکه جکشی عمل کنید برای جوونا کار جور کنید تا سراغ خوشی کاذب نرن

      به جای جکشی عمل کردن سرگرمی های سالم براشون تهیه کنید

      اگر میگین دشمن کار میکنه نمیزاره چرا شما قبل از اینکه دشمن وارد فکر رفتار جوون ایرانی بشه شما وارد فکر رفتارش نمیشین

      با این حرفای بی منطق و پوچ میخاین جلوی چیو بگیرین
      کاراتون و حرفاتون خیلی خیلی سطحیه

      لطفا یکم علمی تر و عمیق تر به قضیه بپردازید و یکطرفه در مورد قضیه ننویسید

      و مصرف این ماده رو هم به کسی توصیه نمیکنم
      اعتیاد به هر چیزی بستگی به اراده خود شخص داره

      یا علی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت چرا ميگى بى سواد! گياهه پس ينى بد نيست چيه! اخه ابله طرف چى بهش ميرسه تو بكشى يا نكشى يك؟؟ يكطرفه ننويييسييييددد!!! ادم خندش ميگيره خداياااا

    • نازنین

      سلام ترو خدا دنبال اینجور چیزا نرید عاقبت خوشی نداره.با این حرفاتون ادم میترسونید ماام بچه داریم از اینده بچه هام میترسم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • عباس

      دوستان يكي از فاميلامون كه ٢٠ سالشه و از بچگي باهم بوديم چند وقت پيش گفت يه بار كشيده و خوبه و اين حرفا و ممكنه باز بخواد امتحان كنه به نظرتون يجوري به پدر مادرش ندا بدم يا اينكه مشكلي نداره؟

    • کاوه

      با سلام...اقایون خانوما گل رو بکشید فقط تعادل رو رعایت کنید تو کشیدن جوری باشه ک شما با گل حال کنید نه گل با شما اگه زیاده روی کنید تو کشیدن به هرچیزی اعتیاد پبدا میکنید و اعتیاد به گلم اصلا خوب نیس بستگی به جنبه خودتون داره من ادم میشناسم ماهی نهایت دو سه بار میزنه و سرحاله ادم موفقیه تو زندگیش و ادم میشناسم هرروز میکشه و همش تو حال خودشه زندگیش یکنواخت شده از محیط اطرافش بیزاره و این اصن خوب نیس درکل میخوام بگم گل دراگیه که میشه کنترلش کرد و حتی از سیگارم ضرر جسمانیش کمتره و فقط رو مغزه پس سعی کنید افکارتونو درست به سمتش هدایت کنید نه اشتباه

    • sohrab

      سلام و خسته نباشید خدمته همه هم وطنای عزیزم .
      من زیاد گلبازی کردم دلیله اصلیش هم همینطور که خیلیا گفتن رپ بود به این چیز شکی نیست که تو این شکی نیست که تو شاخه های هنری گل خیلی به درد میخوره به نظره من گل مواده خوبیه ولی به شرطی که درست استفاده بشه اینکه بعد یه مدت شخص کم غذا میشه همش به خاطره اینه که درست استفاده نکرده و کنترل نداره رو این کار و کم کم خودشو از بین میبره گل ماده ایه که اگه خودتو بعد از مصرفش تخلیه نکنی باعث اختلال حرکتی و تاثیر روی فکر و اندیشه و بی تفاوتی نسبت به جهان هستیت میشه باید بتونی خودتو یجوری تخلیه کنی چون جدا از تین بحثا خودتون دارید میبینید که رپرایی مثل اسنوپ داگ یا رپرای ایرانی در کل با فیری کردن خودشونو تخلیه میکنن انرژی زیاد که داخل بدنت میمونه باعث میشه لرزش دست داشته باشی یا خیلی چیزا یادت بره به خاطره اینه که تو زمان امادگیه مغزت ازش بهره نبردی.به نظره من گل خوبه به شرطی که درست استفاده بشه.

    • ناری

      ااااااه ول کنین تورو خدا. حالا خدایی انقد بیکار شدین که ببینین گل چی هست که بخواین بکشین؟ واقعا متاسفم واسه مصرف کننده های این مواد مسخره. یه خورده جنبه داشته باشین.بخدا کسی که عقلش سالم باشه هیچ وقت دنبال چنین چیزایی نمیره. حالا بلا نسبت یه سری هاتون . بهتون بر نخوره ولی واقعا هیچ آدم عاقلی اصن ب این چیزای وقت گیر حتی فکرم نمیکنه. چ برسه بخواد مصرف هم کنه. اصن میدونید چیه؟ باخودتون فکر کردین که چقد این چیزا شخصیت و پرستیژ آدمو میاره پایین؟ هیییییییشکی دید خوب و مثبت ب این افراد نداره. حتی اگه بگی فقد یه ساعت مصرف کردم. !!!! :(

    • امید

      واقعا مفید بود لطفا ادرس کمپی که دکتر روانپزشک دارد را برایم بفرستید .مجکرم

    • امیر

      بچه ها من یک ماه گل کشیدم الانم دارم ترک میکنم چقدرطول میکشه عوارضش ازبین بره

    • مهدی

      والا چی بگم..من خودم یه پدرم و یه جوون بیست ساله دارم...امیدوارم که به حق خون سیدالشهدا و به پاکی خون شهیدان همه جوانان این مملکت از هر نوع مواد مخدر حتی سیگار به دور و در امان باشند‌.‌..جوانان امروز همه چی رو توی همین چند روز میبینند و اگر کمی آینده نگر باشند و از عوارض این مواد سمی آگاه باشند کمتر فکرشون به سمت این لعنتیها کشیده میشه...خدایا به همه جوانان کمک کن...آمین

    • مصرف کننده ی خونگی

      این چرت و پرتا چیه من 5 ساله انواع مشتقات ماری جوانا رو مصرف میکنم. البته از کاشت تا مصرفش همه خانگیه و این چیزایی که به اسم گل میفروشن اصلا نمیدونم چی هست.اعتیادم نداره و همه چی بسته به خودمه هر موقع بخوام میکشم نخوامم نمیکشم.

    • ملیکا

      بکشید من دو ساله میکشم مؤتادی هم نداره

      پاسخ ها

      • baran

        گل هات فروش نرفته نه؟

    • یک نفر

      سلام دوستان.من الان تقریبا 5 ساله تفریحی گل میکشم.داخل این مدت هم بوده که دو ماه هر روز کشیدم.هیج اعتیادی هم نداشته.بستگی داره به خود آدم.ولی یه مشکل که داره مصرف زیادش فراموشی میاره.اگه بدن کسی هم پاک باشه بارهای اول توهم زیاد میزنه

    • roro kian

      واقعاواقعاجای تاسف داره جوونای مابه موادمخدرخصوصاگل گرایش پیداکردن هیچ کسم رسیدگی نمیکنه هیچ کس

    • محسن

      سلام
      اینا که میگن بکشید خوبه نمیدونن آخر چه بلایی سرشون میاد
      الانم تو توهم هستن که میگن خوبه دوست دارن همه مثل خودشون معتاد بشن که عادی بشه برای همه. نکشید نابود میشین. برادرم معتادش شده پرخاشگر و بد اخلاق. هر روز با مادرم دعوا میکنه مادرم دچار ناراحتی اعصاب شده تمام بدنش میلرزه. با مصرف گل آدم تبدیل به یه حیوون میشه که رو هیچ کدوم از رفتار و حرکاتش کنترل نداره نتیجه ش قطعا نابودیه و آبروریزی و جرم و جنایت
      شما رو به هرچی که میپرستین قسم میدم طرفش نرید
      اونا که میگن اعتیاد نداره هنوز اول راهن یا اینکه استثنا هستن ممکنه اونا معتاد نشن ولی عموما نتیجه حتی یکبارش برابر است با اعتیاد
      خودتون و خانوادتون رو بدبخت نکنین

    • Ali

      من تا الان دوبار مصرف کردم انقد این ماده توهم زاست ک وقتی اهنگ میزاری یه ربع بیت خالی میره و صدای خاننده به صورت باور نکردنی اروم اروم و لشه لش میشه و فیریک خنده ور میداریو به هم چی میخندی انقد زمان اروم میگذره ک بیس دقیقه واسه خودت عشقو حال میکنی بعد ساعتو نگاه میکنی میبینی 3 دقیق گذشته در کل منم میخام دیگه سمتش نرم .یاعلی

    • تارا

      منم حدوده یک سال تجربه داشتم، اما هر بار با فاصله زیاد، اينايي که میگن دیر به دیر زدنش تاثیر بدی نداره رو اصلا نمیفهمم، چون در طول یک سال من شاید پنج بار زده باشم، اعتماد بنفسم به شدت پایین اومده، عصبی شدم،برای تخلیه عصبانيتم بددهنی میکنم و حس میکنم آروم میشم، بددهنی از عوارضشه شک ندارم چون به هیچ عنوان فحش نمی دادم، برای هر مشکلی تو زندگیم ميشينم گریه میکنم و درنهایت به مرگ و خودکشی فکر میکنم، منم از طریق دوس پسرم وارد این مسیر شدم، الان چهار ماهه نزدم و دیگه ام نميزنم، حتی به تجربه کردنم نمی ارزه، آدما و دوستاي مصرف کننده رو از زندگيتون حرف کنید

    • ابوالفضل

      سلام دوستان.من 5سال پیش خودم مصرف روزانه حشیش داشتم مثل باقی افراد اوایل با خنده شروع شد بعد مدتی با توهم همراه شدم و ب مرز جنون رسیدم چون حداقل روزی20نخ مصرف داشتم تا اینکه روی ب ماری اوردم و دیدم بدتره الان 1سالی هست چت بازی نکردم و خداروشکر بهتره حالم ازتون خواهش میکنم نرید دنبال این چیزا چون تهش پوچه ونابودی موفق باشید

    • ehsan

      سلام
      من حدوده دوساله ک گل میکشم خیلی وقتا روزی دو یا سه بار میکشم ولی هیچ اعتیادی بهش ندارم خیلی ام دورم گل زیاد هست ولی اصلا بهش معتاد نشدم و هروقت بخوام ی رل میکشم هر وقتم نخوام نمیکشم اینا همش دروغه.من یهو شاید 5 ماه نکشیدم و هیچم پرخاش گر و تحریک نشدم. بستگی ب جنبه داره وگرنه گل ب هیچ عنوان اعتیاد اور نیس

    • کریم

      ببخشی گل برای جنسی خوبه.دیر انزالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با یه بار نمیتونی فاز گل و درک کنی باید دو سه بار بکشی و در کل نژاد ایندیکا که یه نژاد ماری جوانائه کلا یهفازی داره که زوج ها برای سکس استفاده میکنن

    • یک وسوسه بود

      دوستان من به خاطر وسوسه کشیدم برای بار اول اونم اتفاقی ، جهنم رو با چشمام دیدم خیلی حس بدی بود خیلی بد قدرت خودتونو از دست میدید اصلا امتحانش نکنین

    • امیرحسین حسینی

      اقا من دوساله مصرف میکنم وبیشتر اوقات هرروزـنمیگم اعتیادنداره ولی هرموقع که وقتشو یا جاشو نداشتم هتی برای یک هفته هیج احساس اعتیادی نداشتم هم خودم وهم تمام دوستانی که مصرف میکنندـبیشترین تعثیری که روم داشته عصبانیت ـافسردگی ـکم انگیزهگی بودولی دربرابرفکرمنوخیلی بازکرده واز یه ادم الاف به ادمی موفق تبدیل شدم وبعد دوسال مصرف بامواداشنایی کامل پیداکردم ومثل مشروب هرموقع که حسش باشه به اندازه مصرف میکنمو کنترل مثلا دوهفته یک بار یک نخ وشایم روزهای بیشترـوخاطرنشان کنم روز های اول پول زیادی بابت این ماده دادم ـاین تمام واقعیت گل هست

      پاسخ ها

      • bahar

        موفقیت یا حماقت؟

    • خخخخخ

      سلام شمایی که میگی اعتیاد میاره و اخرش میشی کارتن خوابو نمیدونم اشغال جمع کن عزیزم باید به اطلاعت برسونم اولا اگه پایه دار باشی صد سالم معتادش بشی بازم کارتن خواب نمیشی دووما گل مث نعشه بازی نیست توی ازمایش سی تی اکسن مغز فقط نشون میده و پایداریش ۷۲ ساعته سوما من خودم هم مصرف کننده بودم اصلا اعتیاد پیدا نکردم پس الکی مردم رو نترسونید دنیا دوروزه تو خوش نباشی پیر بشی حسرت این روزارو میخوری در ضمن تنها ازمایشی که نشان بده گل کشیدی اینه که میبرنت ازماشیگاه و روبروت یک خط صاف به اندازه ۶یا۷متر میکشن که تو باید مستقیم راه بری اگه گل کشیده باشی نمیتونی قشنگ راه بری

    • میم

      سلام من تازه فهمیدم ک نامزدم گل میکشه و بعداز دعوا و بحث قرار بر این شد ک ترک کنه.گفته نیاز به دکتر ندارم خودم اراده دارم میتونم نکشم ایا واقعا میتونه به نظرتون؟کسی هست که خودش بدون دکتر و دارو ترک کرده باشه؟

    • weed

      ناموسا ستمه بخوایم نکشیم...من یکساله میکشم بدجور کام داده..خواستم میذارم کنار..چون معتادی نداره

    • سامان

      سلام ...من ٣ ساله گل ميكشم...هر كاري راهي داره...اگه كسي گل مصرف كنه و اون شرايطي كه توضيح دادي براش پيش بياد مربوط به ماده گل نيست...مربوط به خود شخص هست...مربوط به شخصيت / اراده / شناخت خودش و شناخت گل...درباره بيماري ها هم مثل سيگار/نوشابه/فست فود و بقيه چيزاي مضر...شما اومدي هر چيز منفي كه راجع به گل شنيدي و با كمك قوه تخيلت با اب و تاب اينجا نوشتي...با بزرگنمايي... بهت قول ميدم كسي با اين متن شما از خواب غفلت

    • بدون نام

      ..

    • صبا

      سلام . ممنون میشم راهنمایی کنید ذر رابطه با برخورد با ادمی که گل مصرف میکنه. میخام بهش کمک کنم . اما نمیدونم چطوری

    • فففففف

      من دوست پسرم گل می کشیده دوسال خیلی حرفه ای بوده تو شناخت گل اصل طوری که میگه میوردن بهش نشون میدادن بو کنه تشخیص بده میگه الان یه ساله که دو سه ماهی یه بار میکشه دیگه ام نمی خواد بکشه من تها رفتاری که دیدم مشکوکم کرد به اینه چیزی می کشیده نداشتن ثبات عاطفی و استرس و اضطراب تو رفتاراش بود که اوایل واقعا گیجم می کردی طوری که ساعت ها گریه می کردم و با خودم می گفتم کسی که مثال صبح اینقدر با من مهربون و عاطفی بود چرا یه هو بی دلیل اینقدر سرد و بی احساس شد بعد دوباره خوب میشد خودش اصلا متوجه این رفتاراش نیست و به نظرش طبیعی میاد تا اینکه با مشاور دربارش صحبت کردم بهم گفت این آقا چیزی مصرف می کنه یا میکرده گفتم نمی دونم تا اینکه از خودش پرسیدم گفت دوسال گل می کشیده هفته ای سه بار گفت اعتیاد نمیاره و الان نمی کشه من واقعا نمی دونم چی کار کنم چون دوسش دارم و نمی خوام ترکش کنم میخوام کمکش کنم

      پاسخ ها

      • مریم

        عزیزم دقیقا دوست پسر منم همینطور بود که جدا شدیم تا وابسته تر نشدی جدا شو ازش چون مطمعن باش خودش پرتت میکنه از زندگیش بیرون چون تعادل روحی روانی ندارن منم یه روز باهام خوب و عاشق بود فرداش حالش ازم بهم میخورد خیلی زود دجار اظطراب و استرس میشد میگفت تو بهم ایترس وارد میکنی مثلا تا اازش ی چیزی میخاستم خلاصه بعد 5سال حرص دادنم خودش پرتم کرد از زندگیش بیرون ابرومو برد و منو نابود کرد

    • حمید

      توجه کنید ، توی این جمع چندتا ساقی هم هست که دارن این ماده مرگ آور رو تبلیغ میکنن . ردشونو میزنیم .

    • حسین

      بخدا خیلی بده خیلییییی تورا بجان عزیزانتون نکشید من دوبار تو عمرم کشیدم یبار کشیدم همه رفیقام رفتن بالا من انگار نه انگار بار دوم رفیقام بم گفتن حبسش کن تا بری بالا . اصلا دوروز رفتم تو دنیایی دیگه همش تو اغما داغون طوری که همه ترسیده بودن بخدا راس میگم پس حتی یکبار هم نکشید

    • بدون نام

      اقا یه صحبتی کنم اگه در روز جای ده بیست گرم نمک یک کیلو استفاده کنی چی میشه ؟ مصلاما پوکی استخون میگیری یا خیلی چیزایی دیگه ولی نگین گل بده زیاد هر چیزی بده حتی شرینی های خوشمزه زیادش بده شما ها راجب متا فیزیک و چاکراهای انسان چی میدونی اقای دکتر ؟ نظر من راجب افسردی اینه که از مصرف نیست از این ملته از دولته جوون هیچ خوشی نداره افسردگی امار خودکشی واسه بی پولیو بیکاریه اره اینه اصل کاری در ضمن اون اقایی که سرطان گرفته از ماری جوانا نیست چون تو هنو فرق گراس و ماریجوانا و گل رو نمیدونی همشون یکین عزیز حرکی حرفی داره امیل بزنه جواب همه سوالارو میدم بابای


      مصرف کننده چهار ساله ام هنوزم میزنم خنده هام هست چون زندگی قشنگه و من خوشبختم

    • بدون نام

      با عرض پوزش تمام این چیز ها که گفته شده اطلاعاتی غلط بیش نیست

    • کاوه

      باسلام.تقریبا دوسال پیش دو سه باری گل مصرف کردم وبعد از اینکه مصرف کردم اولش به همه چی میخندیدم اما بعدش دچار سرگیجه شدم او همین گل باعث شد به سیگار رو بیارم و از سن 15سالگی تا الان که 17 سالمه سیگار مصرف میکنم لطفا بگید چگونه ترک کنم

    • بدون نام

      گل .علف. ماری جوانا .بابی. نابی .سم...اول اخرش به اسم مواد ازش یاد میکنن...

      اون چیزی که بهت حال میده یروزی هم حالتو میگیره

      زندگی ساده بودنش. سالم بودنش قشنگه .

      اون کسی هم که خیلی تعریف میکنه عمل داره یعنی یروز نکشه نسخه . پرخاشگره..افسردس.
      اینا تازه عوارض خوبشه

    • یه جوون ساده

      سلام
      من یه جوون ساده هستم.
      دیشب واسه اولین بار یکی از دوستام بهم گل داد.
      فهمیدم بد غلطی کردم.
      دیگه هم طرفش نمیرم.
      فقط یه سوال داشتم.بعد از دیشب تاحالا هنوزم بعضی از حالتای دیشبا دارم.
      میخواستم بدونم تا کی این علائم میمونه؟
      حافظم کم شده و اعصابم ریخته بهم.
      باید چیکار کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با غذا خوردن یا خوابیدن یا بعد از یه ربع یا یه ساعت حال مصرف کننده خوب میشه ..اگه اخر شب زدی طبیعیه که صبح سر گیجه داشته باشی شما سعی کن مصرف نکنی چون اول مغزتو گم میکنی بعد راه زندگیتو...میگن سولار یا ورزشی که باعث عرق کردن بشه سم مواد از بدن خارج میکنه طرف واسه اینکه جنسشو بفروشه یا خیلی نشعه کنه مشتریشو ممکنه تو کود گلش خیلی اشغالا بریزه که تی اچ سی گلش زیاد کنه

    • Putaker

      سلام من اینو سه بار کشیدم دفعه اول دوم خیلی بهم حال دادو میخندیدم
      دفعه سوج که کشیدم به قرآن مجید قلبم داشت میوند تو دهنم داشتم میمردم هی به رفیقام میگفتم منو ببرید دکتر نمیبردن
      بلاخره ساعت 11شب یه کم از فازم اومد پاین
      ولی تپش قلبم خوب نشده مغزمم یکم گنگه استرسم دارم
      دیگه مثل سگ از گل میترسم خیلی اشغاله
      فقط خدا بهم رحم کرد که نمردم

    • غزل

      سلام دوستان
      یکی از دوستای من همین مشکلو داره چند باری هم ب کیلینیک های ترک اعتیاد مراجعه کرده ولی فایده نداشته
      لطفا راهنماییم کنید ک چطوری باید کمکش کنم ممنونم

    • Justin

      سلام
      توصیه من اینکه نکشید
      شاید اونایی که کشیدن ناشیانه و به روشی که هس نکشیدن
      یه روشی هس به نام شات
      ینی وقتی که گلت تا حدی رسید که تو دهن جا بشه طرف مقابل روشن بر عکس میزاره دهنش و دستش رو تونل میکنه دور دهنش و طرف مقابل میره جلو و هرچی که طرف فوت کردو با دماغش میکشه تو وقطی اینو زدی فک میکنی تو 100 متری یا شایدم بالا تر از اینا وایسادی اگه شب در بیای بیرون توهماتت بیشتر میشه خلاصه جذابیتش عالیه حسش فوقولادس ولی فقط برای چند بار اول ولی اعتیاد داره من زدم نمیتونم خودمو نگه دارم پس شماها نزنید

    • سینا

      سلام دوستان من ۳ماهه شروع کردم حشیش و گل کشیدن اونم سه هفتهدای یه بار اصلا اصلا چیز خوبی نیست اولش خیلی حال میده همش خنده اهنگ ها صداشون برات باحالن کند شدن لحظات لش کردن فاز کره خوریش الان من بعضی اوقات یه چیزایی یادم میرم خیلی ناراحت میشم.اعصابم خورد میشه حتی چند بازی گریه کردم ازتون خواهش میکنم نزنید چیز به درد نخوریه.مغزو تخریب میکنه رفیق داشتم که پنج شش سال میزد اصلا حافظه ش پکیده بود.الان دو هفته تو ترکم خدا رو هم شکر میکنم.اراده سفتی کردم که طرفص نرم

    • اشکین

      سلام
      اولین ماده مخدری که استفاده کردم گل بود... الان که دارم این متن رو تایپ میکنم ساعت 5 عصر 11/11/95 هست و شب قبل گل زدم. حدود 45 روزه که هر شب با دوستان گل میزدیم ... این صحبت هایی که میکنم تجربیات و اتفاق هایی هست که برای من افتاد و باعث شد دیگه بعد از تمام شدن تایپ این متن به سمت هیچ مواد مخدری نرم. معمولا سیگاری ها خیلی راحت تر به سمت گل میرن و اون رو امتحان میکنن... 45 روز قبل که اولین رول گل رو زدم من هم سیگاری بودم و با دوستان دور هم گل رو زدیم... اولین بار که فاز گل اومد خیلی خیلی جالب بود. پاها و دست هام کمی سر شده بود و اجسام رو درست و به شکل صحیح نمیدیدم .
      همه چیز رو به صورت دو دو میدیدم و برام جالب بود... صداها برای من کمی بلند تر از حالت معمول و نرمال بود و چشم هام هم قرمز شده بودن. روز های اول فاز گل خوب بود و کم کم دیگه اون فاز روز اول رو نداشتم یعنی دیگه چشم هام دودو نمیدید و صداها رو هم خیلی معمولی میشنیدم. تقریبا فقط حالت لش شدن بدن رو داشتم و گرسنگی بعد از گل که بهش میگن فاز کره خوری ... وقتی که فازم رفته رفته کم شد عوارض گل رو بیشتر احساس میکردم ..یعنی هر بار که گل میزدم فاز خیلی بالایی نداشتم اما اشتباهاتم خیلی زیاد شده بود.. احساس میکردم حافظه ام خیلی کم شده و به شدت پایین اومده... هر روز صبح که بیدار میشدم فاز خستگی و بی حوصلگی رو داشتم و آدم بی تفاوتی شد بودم... این موارد و چند مورد ناجور دیگه باعث شد که دیگه سمت گل و هیچ ماده مخدر دیگه نرم... دوستانی هم که میگن اینها دروغه دارن خودشون رو گول میزنن و اصولا این آدم ها همیشه دونبال بهانه آوردن هستن. من که اهل خوندن کتاب بودم و توی زمینه موفقیت مطالعه داشتم به جایی رسیدم که دیگه حوصله ی خوندن حتی 5 دقیقه رو نداشتم...
      بیاین فکر کنید وقتی از این دنیا رفتید چی از شما باقی میمونه: میخواین فقط خانواده 1 ماه بزنن تو سرشون و بعد تمام... یا میخواین مثل افرادی باشید که وقتی از این دنیا رفتن هنوز هم حرفشون رو میزنن ... مثل ( فردوسی ، سعدی ، حافظ ، حتی استیو جابز که تو دوره خودمون بود و زندگی میکرد )

    • بدون نام

      منشا همه اینها سیگار هستش شاید خیلی ها افتخار کنه کن گل رو استفاده کردم ولی نمیدانم با پای خودشون دارن تو چاه بزرگی میفتن

    • محمد

      بابا اعتیاد کجا بود من 14 سالمه سیگارم نمیکشم معتادی داره ولی گل هفته ای یبار با رفقا میکشیم هر وقت خونمون خالی شه اصلا هم معتادی جدا میگم . ولی امان از دست سیگار یه هفته کشیدم معتاد شدم ترسیدم دیگه سمتشم نرفتم

    • Sara

      واقعا جای تاسف داره که مردم کشور ما مواد کشیدن رو کلاس میدونن بخاطر همین چیزاست که اروپایی ها به ما میگن جهان سومی من تقریبا نصف نظر ها رو خوندم بیشتر مصرف کننده ها سن کم دارن و من فکر میکنم این بخاطر اینکه اونا فکر میکنن بزرگ شدنو هرکاری بخوان میتونن بکنن یک سری ها هم بخاطر بیکاری و سرگردونی و بخاطر اینکه تفریحی ندارن به سمت مواد مخدر میرن به نظر من مسئولین باید به فکر یه تفریح خوب و سالم برای جوانان باشن تا به مواد گرایش پیدا نکنن

    • Sina

      باباي من ب چاي اعتياد داره !
      اونوقت چطور ميشه ي ماده مخدر با اين همه دود و بؤ اعتياد نداشته باشه
      من خودم مصرف كردمً صد در صد اعتياد داره
      دنبال اين چيزا نباشيد اخر نداره
      حشيش گراس پنير گل يواش يواش هروين شيشه
      چش باز ميكني ميبيني گوشه خيابون نشستي داري خماري پس ميدي هركي ام رد ميشه ي نگا ميكنه ازت فاصله ميگيره ك ي وقت بؤ نگيره لباساش

    • اشکان

      آقا من خودم از 15سالگی سیگار کشیدم الان که 17سالمه مصرفم بالا رفته شاید روزی 15نخ
      ولی من از بدبختی و بیچارگی رفتم طرف سیگار
      از خلاص شدن از این زندگی لعنتی رفتم
      الانم میخوام گل بزنم جوری بزنم که سنگ کوب کنم بمیرم خلاص شم
      فدای همتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موفق باشی برادر/ولی تا حالا توو کل دنیا کسی با مصرف ویید نمرده :) یه چیز دیگه امتحان کن

    • رامتین

      تا حدودی درسته ولی دروغ هم زیاده تو مطالبتون من 1 ساله مصرف میکنم 18 سال دارم. گل فراموشی داره یعنی حافظه کوتاه مدت رو از بین میبره .اول هایه مصرف خنده زیاد داره ولی بعد از چند وقت مصرف خنده از بین میره مگر این ک جنس ناب تر مصرف کنی ک کار کنه. گل هم مثل بقیه مواد مخدر ها دوز داره. با مصرف زیاد دوز هم میره بالا خنده از بین میره و تبدیل میشه به ریلکس شدن اون موقع فقط مصرف میکنید ک ریلکس باشید و اون حس خوب رو داشته باشید . در ضمن هر گلی گل خوب نیست چون کاسب ها برای پول هر کاری میکنن، گل سالم ضررش خیلی کمتر از گلیه ک بهش اسپری خورده تا کار کنه . گل اسپری خورده تاثیر روی چهره داره و بعد از چند وقت مصرف چهره افتاده میشه. لطفا مطالبتون رو کامل کنید :)

      یا علی .

    • رامتین

      تا حدودی درسته ولی دروغ هم زیاده تو مطالبتون من 1 ساله مصرف میکنم 18 سال دارم. گل فراموشی داره یعنی حافظه کوتاه مدت رو از بین میبره .اول هایه مصرف خنده زیاد داره ولی بعد از چند وقت مصرف خنده از بین میره مگر این ک جنس ناب تر مصرف کنی ک کار کنه. گل هم مثل بقیه مواد مخدر ها دوز داره. با مصرف زیاد دوز هم میره بالا خنده از بین میره و تبدیل میشه به ریلکس شدن اون موقع فقط مصرف میکنید ک ریلکس باشید و اون حس خوب رو داشته باشید . در ضمن هر گلی گل خوب نیست چون کاسب ها برای پول هر کاری میکنن، گل سالم ضررش خیلی کمتر از گلیه ک بهش اسپری خورده تا کار کنه . گل اسپری خورده تاثیر روی چهره داره و بعد از چند وقت مصرف چهره افتاده میشه. لطفا مطالبتون رو کامل کنید :)
      یا نکشید ، یا میکشید گل سالم بکشید از نظر من 2 هفته یه بار مصرفش مشکلی نداره
      در ضمن گل خوب وقتی میکشید گلو رو نمیسوزونه و اذیت نمیکنه یکم فقط ریه رو داغ میکنه ولی گل اسپری خورده گلو رو بد میسوزونه
      یا علی .

    • مهران جعفری

      سلام دوستان من حدود 4 سال بود گل مصرف میکردم حالم خوب بود بعد رفتم سمت شیشه 1 سالی بعدشم 1 سال هرویین...الانم پاکم ولی زیاد وقتم گرفت یکم از کارام عقب افتادم سعی کنید از 40 سالگی به بعد سراغ مواد برید تا مزاحم کارتون نشه

    • رضا

      دوستان لذتی که حالت عادی داره هیچ چیزی نمیتونه به آدم دست بده،من خودم یه بار کشیدم تا مرز سکته قلبی رفتم اصلا حس خوبی نیس تجربش نکنید ...

    • مهران

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین محترم.نمیدونم شما تجربه مصرف گل داشتین یا نه ولی خوب بهرحال اکثر چیزایی ک نوشتین مطالب درستی نیستن من خودم میزنم تاثیرش واسم از لحاظ فرهنگی هم مثبت بوده چون این جا دنیای مجازیه این حرفو میزنم از وقتی ک چت بازیو شرو کردم دگ اشغال توی خیابون نمیریزم روابطم با دیگران خیلی بهتر شده برای من تاثیرش مثبت بوده و کاملا تجربه متفاوتی نسبت ب مطالبتون داشتم موفق باشین

    • Pedram

      چرا جو میدین پرواز میکنه. من خودم میکشم. چیزی پرواز نمیکنه. فقط فاز خوب و بد داره نباید جوز چیزی و بزنی. فقط یه آهنگ خوب بزاری. چون دیس لاو و غیره حال طرف و بد میکنه. فقط آهنگ شاد. در کل چیز جالبی نیست. من هر سری میکشم وسط چتی پشیمونم. مشروب میخوری زندگی به کیریه. اما گل از همه چی میترسی. حتی جوز کوچیک ترین چیزا و میزنی. من باهاش حال نمیکنم. آب جو بخورید. ودکا. ویسکی. اینا شنگولتون میکنه. اما چتی بعد از دو ساعت یا کمتر بیحالتون میکنه و فقط دوست دارید چیزی بخورید و بخوابید. هر جا ک هستید حتی وسط خیابون فقط طرف دوست داره بخوابه.

    • مینا

      سلام من امروز تو خونم یه بسته شبیه بسته ی آدامس پیدا کردم توش پر بود از کاغذای نازک و فشرده که مثل دستمال کاغذی روهم چیده شده بودن کسی میدونه اسمش چیه کاربردش چیه ؟

    • مینا

      سلام من امروز تو خونم یه بسته شبیه بسته ی آدامس پیدا کردم توش پر بود از کاغذای نازک و فشرده که مثل دستمال کاغذی روهم چیده شده بودن کسی میدونه اسمش چیه کاربردش چیه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل میریزن توش میکشن paperاین چیزی که شما پیدا کردی بهش میگن پیپر

    • negar

      همش چرنده .من خودم تفننی گاهی اوقات میزنم ولی هیچ کدوم از علائمی ک گفتید رو تجربه نکردم حتی زمانی ک یه مدت مصرف نکردم .فقط فازه خنده داره و ادم کلید میکنه رو یه چیز و ی مقدار گیجی .علاوه بر این ک مثبت نیس اثر مخرب روانی هم نداره

    • m3m

      ادمی که معتاده دلش به حال کسی نمیسوزه بدبختا با این کارا خودتونو خراب میکنید اینده و خانواده همرو به اتیش میکشونید.
      اون دختر پسری که اعتماد به نفس نداره بیشتر در خطره .

    • m3m

      ادمی که معتاده دلش به حال کسی نمیسوزه بدبختا با این کارا خودتونو خراب میکنید اینده و خانواده همرو به اتیش میکشونید.
      اون دختر پسری که اعتماد به نفس نداره بیشتر در خطره .

    • علیرضا

      سلام،خسته نباشید من حدودا ۲ ماه پیش برا اولین بار گل کشیدم تا چن بار فقط ی کم نعشه میشدم ولی ی بار اون کسی ک میفروخت برام(ساقی) ی جنس خیلی قویتر آورد تاکید کرد ک خیلی کم در حد ۲ پک بکشم ولی بنده زیاده روی کردم و درچار ترس و وحشت بی حدو مرزی شدم احساس میکردم قلبم داره میترکه الانه که بمیرم تا دو شب هم گیج بودم
      بعد آون قضیه هر موقع میکشم ترس و اضطراب دارم ینی اصلا باعث سرخوشیم نمیشه،اما دلم خیلی میخواد مصرف کنم، پی ی نئشگیم ک شادم کنه،چرا وقتیه بقیه میکشن بی دلیل میخندن شادشون میکنه ولی من فقط ترس دارم
      ممنون میشم پاسخ بدین

    • سحر

      من خودم شیش ساله دارم گل مصرف میکنم و معتاد هم نشدم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس شیش ساله برای چی داری میکشی گل من
        خخخخخخ
        بیست سال دیگه هم میای میگی من بیست و شیش ساله گل میزنم معتاد هم نشدم

    • بدون نام

      اول با گل شروع میشه.بعد اسید و کمیکالو ....بعد تو میمونی تنها یا ذهن خراب.که قدرت هیچ کاری رو نداری.تو ای که از متعتاد ها میترسیدی حالا همه تو رو هم به یه چشمی دیگه نگاه میکنن .به درس به اهداف زندگیت به هرچی که تا الان براش میجنگیدی بی اهمیت میشی.اگه میتونی نرو تو جمع هاشون.اولین تاروفی که بهت شد محکم بگو نه.بدون که تو هیچ چیز رو به جز بد بختی از دست نمیدی.فقط نکنید همین

    • majid043

      من بیشتر از 10 بار کشیدم هیچ اتفاقی برام نیافتاده

    • آرمین

      والا ما کشیدیم چندین دفعه .نه توهم زدیم نه معتاد.بستگی به ظرفیت و سیستم بدنی طرف داره.ولی درکل چیز خوبی نیس نکشین

    • نیتا

      هرچی هم که دوستان میگن اعتیاد نداره هیچی نمیشه این تجربه های گرانقدرشونو بذارن در کوزه آبشو بخورن .خب اگه طوریت نشده باید جار بزنی؟تا یکی دیگرم بدبخت کنی.شااااید یکی بدنش نسازه
      همین شماها مردمو بدبخت میکنید
      خدا خودش جوابتونو بده از قیامت بترسید.
      بعدم دوستان عقل سلیم اینو میگه که حتی اگه یک نفرم از مضراتش گفت شما احتیاط کنی و بهش نزدیکم نشی شاید تو هم جزو اون 1درصد بودی به خودت و جوونیت رحم کن.
      منم یه جوونم مثله شماها درسته الان سرگرمی هاس سالم براما کم شده اما تموم نشده با دوستاتون برید بیرون کافی شاپ رستوران سینما کوه راه برید باهم تو خیابونا حتما که نباید معتاد بشید و خودتونو اطرافیانتونو بدبخت کنید.
      مواظب خودتون باشید توروخدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا به انسان عقل داده و فکر میکنم از یه سنی به بعد .تشخیص خوب و بد از هم سخت نباشه .
        پس هرکی کاری که دوست داره انجام میده .
        شما خیلی خودتو اذیت نکن

    • بهنام

      سلام.الان کل گروه زدبازی و اپیکر تبلیغش می کنن

    • امیر

      اقا اینه که میگم به قران راست میگم من فقط 14 سالمه و کلاس نهم چهار شنبه رفت کشیدم یه نصفه رول خیلی هم فاز داد الان هیچ حسی برای دوباره کشیدن ندارم و دیگه نمیخوام بکشم البته تعجب نکنید که من تو این سن گل کشید من خیلی خیلی رفیق دارم که شاید بتونم بگم از ادم بزرگ هم بیشتر گل میکشه وضعیت تو ایران خیلی خراب بهترین و مضلوم ترین بچه هم سن من حداقل سیگارو میکشه حالا دیگه بماند سیگاریو ارغو قلیونو این چیزا که اگه بخوام دربارشون توضیح بدم تا صبح باید بنویسم امید منظورمو بفهمید

    • مریم

      میشه کمکم کنید.از کجا میتونم بفهمم پسرم گل مصرف میکنه یا نه؟گل بو داره یا نه و اینکه قیمتش چقدره؟با توجه به اینکه پول زیادی تو دست و بالش نیست ممکنه گل مصرف کنه.خواهشا بگید دنبال چه علایمی باشم تا بفهمم مصرف میکنه یا نه.ممنون

    • حمید

      متاسفانه در کشور ما همیشه همه چی یا از بی اطلاعی یا از قصد و غرض وارونه نشون داده شده و می شود
      امیدوارم نوشته هام تایید کنید.
      مخدر گل همان مارای جوانا نیست.
      من حدود 7 ساله که با مخدر گل آشنا شدم. اولین بار تو خونه دیدم مال برادر کوچک بود چون قبلا حشیش و مارای جوانا یا همون چتنه کشیده بودم. فک کردم اینم مثل اوناس بدون اینکه هیچ اطلاعی داشته باشم توی پیپ کشیدم با من چیکار کرد بماند اونایی که مصرف کردن میدونن بعد اولین مصرف و تجربه نشگی متفاوت شروع به تحقیق کردم
      اما مخدر گل : خیلی خیلی قوی تر از حشیش و ماری وبا تاثیرات کاملا متفاوت اما شبیه حشیش و ماری جوانا
      این مواد حدودا 30 سال پیش تولید شده با چندین نژاد متفاوت گیاه شاه دانه این مواد که کاملا با چتنه یا ماری جوانا فرق میکنه در ایران بنام گل خوانده میشه و در اروپا و آمریکا با نام مدیکال ماری جوانا یا green شناخته میشه ولی با آنکه حدود 30 / 40 سال از تولید این گیاه میگذره در خود اروپا و آمریکا از سال 2000 وارد بازار مخدر شده و از سال88__87 وارد بازار ایران شده این مواد اکنون در ایران کشت میشه حتی خیلی از کشاورزان گل شاه دانه های خیلی قویتر و اصیل تر و از اروپا برای کشت وارد میکنن

    • حمید

      و اونایی که میگن هیچی نمیکنه معتاد نمیکنه خماری نداره تو اروپا آزاده و... همشون دروغ محضه تو کل کشورهای اروپایی مدیکال مارای جوانا غیر قانونی هستش و مثل مواد دیگه جرم داره و جالب بنا به آمار اروپا مصرف کننده کمی داره ولی چرا در ایران روز بروز همه گیر میشه و چرا یه کسی اسمش و ایرانی گذاشته هنرمند گذاشته مثل گروه های جدید رپ یا زد بازی این مواد و تبلیغ میکنه متاسفانه برادر حدود8 سالی است که گرفتار این مواد شده و خیلی از رفیقاش هم میخوان ترک کنند ولی نمی تونن فقط فوقش چند ماه تعطیل میکنن این ماده تاثیرات خیلی بدی تو اعصاب و تمرکز و حافظه مصرف کننده میذاره و خیلی بی تفاوت و بی خیال میکنه که بزرگترین ضربه رو خانواده میبینه
      من خیلی دنبال مقاله ای. خبری یا گزارشی گشتم که در مورد تبلیغ و انتشار مخدر گل بوسیله گروه های رپ - زد بازی یه چیزی بنویسه ولی متاسفانه هیچی ندیدم خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم دوستی به این نقطه اشاره کرده این مسئله خیلی خیلی مهمه لطفا مقاله ای یا گزارشی در این باره بنویسین درضمن همه ی این گروه ها خارج از ایران و بوسیله شبکه های فارسی زبان ماهواره ای متعلق به انگلیس و... حمایت مالی میشن و و بیشتر ترانه ها به وسیله آهنگ ساز های مطرح اروپایی ساخته میشن تا...
      امیدوارم همه جدیت مسئله رو درک کنند و خطرناکی این ماده رو بفهمنن

    • حسن

      سلام به همه اولا اونایی که توهم میزنن و همه رو حیوون میبینن گلی که میکشن اسپری داره که توهم میزنن گل خوب توهم زا نیست بلکه فکرتو باز میکنه همه چیز اسلومونشن میشه همه چیز قابل درک میشه حتی ریز ترین چیزا دوما خوب نیست طرفش نرین منم پشیمونم اما خدارو شکر کنترلش کردم و هر دو ماه یه بار میرم فضا که اگه خدا بخواد اونم دارم کمش میکنم تا به صفر برسه.

    • اوجی کوش

      من ۶ ساله مصرف میکنم ۳ سال خروز روزی ۱۰‌بارم‌کشیدم خیچ ضرری نداره تا سال ۲۰۲۰ کاملا جای الکل رو میگیره

    • حامد

      نه خوبه نه بد ( افراط و تفریط تو هر چیزی مشکل ساز خواهد شد) ، من طی 8 سال گذشته هر سال فقط روز های 4 شنبه سوری میکشم .
      فقط اولین بارش بد بود چون نمیتونستم فکرمو رو چیزی متمرکز کنم ولی بعد از اون فقط سعی میکنم لذت ببرم .
      نه ادم پرخاشگریم نه عصبی نه معتاد و نه چیزایی که دکتر شما گفته

    • aSAll

      من خودم 3 ماهه کم میکشم اما هیچ عوارض نداشته درست مس سیگار

    • Shamim

      سلام
      من دوماهه با پسری که همون روز اول گفت من گل بازم و چندساله میکشم.دومین باری که رفتیم باهم بیرون، سر خاک بهترین دوسش بودیم که اونجا کشید و شروع کرد از خاطرات خودش و دوستش که فوت کرده تعریف کردن اون روز اصلا تغییری تو رفتارش ندیدم.
      یک چند روز اخیر اصلا پیداش نبود دیشب بهم زنگ زد با یک حالت بدی خنده های وحشتناک و غیر طبیعی بهم گفت من با 6 نفر دیگه غیر تو هستم حالا میخوای باهام ادامه بدی همشم میخندید طوری که معلوم همین الان گل زده ...
      به نظر شما این حرفش راست بود یا به خاطر توهمات گل هست؟!
      اصلا وقتی گل میزنی و چت میشی راست میگی یا توهم میزنی..!.؟؟!

    • مصطفی

      داشتم مطالب رو میخوندم با انبوه زیاد جواب ها مواجه شدم یعنی حداقال هممون یه بارو امتحان کردیم....من سیگار نمیکشیدم یا اگه میکشیدم چس دود بود ولی اولین بار گل کشیدم با چشمای خودم اون دنیارو دیوم.قلبم داشت از سینم درمیومد دومین بار کیمیکال کشیدم خیلی داغون بود چت پااااره...ولی قصد دارم دیگه نکشم چون رو اعصابم خیلی تاثیر گزاشته روانیم کرده

    • سینا

      دوستان گلم...من سه سال مصرف داشتم تقریبا هر روز دو سه گرم از اورنج و موبو دیک بگیر تا کریتیکال و وایت....
      اصلا به درد نمیخوره دوست دارید امتحان کنید امتحان کنید ولی دو سه بار نه بیشتر چون تا صنعتی و شیمیایی میرید...
      توصیه خیلی مهم
      اگر الان مصرف کننده هستید فقط حواستون باشه جان من جدی بگیرید کاسبتون مطمن باشه... وگرنه اگه گل اسپایس خورده باشه بعد از یه ماه یه دیوونه مادر زاد میشید
      سمت شیمیایی هم اصلا نرید... مخصوصا بنزای و کمیک و اسید چون بدتریپ شدن روش برابره با یه عمر اعتیاد سه برابر و مغز ۹۰ درصد تخریب شده دیوانه به تمام معنا.... واقعا جدی یگیرید ... من الان نهایت حافظه ام تا یکی دو ساعته.... تبر های هذیان اور میزنم من بدتریپ نشدم اینم ولی دوستانی دارم که بدتریپ شدن و کلا رد دادن .... مخلص

    • بدون نام

      همش دورغه من هم حشیش(۲) نخ کشیدم هم گل (۱)نخ هیچیمم نشد برا اولین بارم کشیدم دیگه هم نمیکشم چون هیچ فازی نداشت موادشم بدون شک تقلبی نبود همش تلقینه اگه به خودت تلقین کنی با این که مواد هم نکشیدی حسش میکنی چیزیو که به خودت تلقین کردی

    • امین

      به خداوندی خدا گل یاهشیش یاگراس به ولله من خودم زیادکشیدم اندازع موهای سرم ولی آخرعاقبتش به جز زندگی خودتون خانوادتون ازهم بپاشه وحالات روانی بگیرتتون

    • مسی

      من برادرم داره معتاد میشه تورو خدا یه شماره تلفن مشاوره بمن بدید

    • محمد رضا

      من خودم 15ساله کل میکشم نمیتونم. ترکش کنم درسته معتادیش خیلی بده من از خدا می‌خواهم کمکم کنه و هرچیز زودتر ترکش کنم کلیه هام خون ریزی کرده

    • یاسمن

      سلام
      دوستان اعتیاد و وابستگی جسمی یه چیز ساده است
      اما اعتیاد روانی موضوع پیچیده ایه
      کسایی که گل مصرف میکنن اکثرا خودشون متوجه نیستن که وابستگی روانی دارن
      جون مغزشون موضوع رو به صورت ناخوداگاه توجیه میکنه
      پس نمیشه به حرفشون تکیه کرد

      و اما در خطاب به کسایی که میخوان امتحان کنن
      چرا آدم باید ریسک کنه؟
      بخاطر یه حس و حال موقتی خوب؟
      آیا اگه پدر یا مادر شدین حاضرین برای فرزندتون مواد تهیه کنید و باهم این حس رو تجربه کنید؟
      به نظرم با فاصله گرفتن از دوستان و جو های معتاد
      و رو اوردن به تفریح های سالم
      میتونید آینده ی بدون پشیمونی داشته باشید.
      انسان سالم برای یه حال زورگذر روی سلامت روانش ریسک نمیکنه.
      موفق باشید

    • شیواظظ

      من چون اطرافیانم مصرف میکردن گرفتارشدم تو پارک با پسرا رول میکردیم و کره خوری ولی از اینکه تصور بقیه و دوستام این بود که معتادم ازار م میاد چون انتظار نداشتم کسی این حرفا رو بهم بزنه
      الان چند ماهه که دیگه مصرف نمیکنم
      ولی حس خوبی داشت اینم یه تجربه بود(:

    • بدون نام

      بقول سروش لشکری دلایل اعتیاد خییییییییلی خانمان سوز تر از خودشن
      کاشکی فقط یه بار، فقط یه بار یکی بیاد بگه مگه جوونا تو دنیا چی میکشن که واسه چند ساعت فراموش

    • امیر

      من همیشه دوس داشتم تجربه کنم تا اینکه همین دیروز ی رل با بچه ها زدیم.... من فقط به عنوان تجربه زدم به بقیه هم پیشنهاد میکنم فقط یبار برا اینکه حس چِتی رو بفهمن یبار بزنن بد نیست

    • یاغی

      اخه چی میگین شما بهتون انداختن گل رو من خودم یه ترا مادول خوردم. گل هم کشیدم . هیچ حس بدی بهم دس نداد وهم خالص

    • mohammad moosavi

      چرت نوشین فقط همینو میتونم بگم.

    • مانی

      سلام اعتیاد یه چیزی است که ادم در اولین نفس می تونه معتاد بشه مثال کسی که بار اول می کشه میگه دیگه نمی کشم بعد دوباره میگه امروز را هم می کشم دیگه نکشم بعد کم کم به حرفش عمل میکنه ولی می بینه اعتیاد پیدا کرده ونمیتونه ترک کنه وبسیاری از جوانان همین طوری هستند می کشند ولی بعد می بینن معتاد شدن

    • بدون نام

      من ۴ سال می زنم ماهی دوبار اعتیاد نداره چون هر روز نمی زنم بعضی وقتا شده تو تعطیلات گیر کردم ولی بعد ۲ ماه نزدم چون ازش خسته می شی یه نواخت می شه علتش که جوانا دوست دارن من می گم تمام جوانب منفی در دنیا حذف می شه می مونه زمان و موسیقی یکم خوشحالی که عاشقشم از نعشه خوری متنفرم خیلی می خوری لامصب نمی دونم کجا می ره الان یکم اضافه وزن دارم ۱۰۵

    • پارسا عبدی

      مطلبی عوامانه و داغان!

      چرندیات چیه به خورد مردم میدهید؟!!!

      آقا بی سوادی بد دردیه هاا

      هنوز ابجدیات مساله رو نمیدونید، بعدش میآیید و تز میدهید؟!

      هههه...
      گجلبک های متحرک ناکارشناس!!

    • امیرam

      سلام.من 17سالمه و برا اولین بار میخام گل بکشم.از روی کنجکاوی.دوستام میکشن
      .میخام ببینم چ حسی داره.ب نظر من هر چیزی ب اندازش خوبه.ارزش امتحان کردن داره هرچیزی.انقدر سخت نگیرین. البته خیلی استرس دارم برا اولین بار.یه بار دوستم اورد میخاستیم بکشیم قلبم داشت میومد تو دهنم.
      میخام تمام مشکلاتمو برا چند ساعت فراموش کنم.
      خیلی کنجکاوم ک چجوری میشم.

    • امیر

      اگه ضعیفی بی پولی طرف موادنرو آدمی میشناسم پولدارهولی تنهاست 50ساله موادمیکشه هیچیش هم نشده فقط دندوناش کمی ریخته آدمی هم دیدم 2سال نشده اوردوز کرده مرده باخانوادش زندگیش فناشده بسته به نوع آدم داره بحث عادتش شماپولدارباشی سروقتش بکشی اصلاعوارضش نمیفهمی چون همیشه سرخوشی منتهایکی که بی پوله پول موادسخت پیدامکنه باچندنفرم زندگی میکنه شغل حساسی هم داره کمی ازوقتش میگذره پرخاش هااون عوارض اطرافیانشو اذیت میکنه بدترمیشه آدمی دیدم پولشو داشت چهارساله شیشه میکشه دوشیفت کارمیکنه وباعث شدهقدرتش یکم بیشتربشه ولی دندوناش رفته وپرخاشش هم باعث دعواباچندنفرشده آدمی هم دیدم باشیشه کارتن خواب شده کلااگه ضعیفی بی پولی سمت موادنیاعوارض حتماداره مواد یه چیزخوب بهت بده مطمعن باش سه چیزازت میگیره

    • دروغ و دوسداريد

      خيلى خالى بندى بود مطلبتون من بيش تر از ٢٠ بار گل مصرف كردم شده يه هفته هر روز مصرف كردم پشت سره هم، ولى خب اعتياد بهش پيدا نكردم و الآنم ٦ ماهه سمتش نرفتم و تا هر وقت كه نخوام نميكشم و تو اين ٦ ماه جلومم كشيدن اما من نكشيدم اعتياد نداره انقد ازش يه ديو نسازيد من نه افسرده ام نه مشكل گفتارى دارم نه هرچيز ديگه

    • مهدی

      گل عاااالیه باور کنید معجزه ست توی گیاهان دارویی از همه بهتره
      من توی عمرم لب به هیچ ماده مخدری، حتی سیگار و قلیون و مشروب هم نزدم و نخواهم زد. ولی گل یه چیز دیگه ست و داستانش جداست

    • پژمان

      ممنون از سایت برترینها بابت اطلاع رسانی
      شایسته نام برترینها هستید
      سپاس و خسته نباشید

    • بدون نام

      گل وقتی هنوز نکشیدی نمیدونی چیه و ارامش داری ب نظر من هیچ وقت ارامشتون رو ب هیچ چیز وابسته نکنید من خودم میکشم و همین الانم تو جیبمه این ک میگن اراده داشته باشی مشکلی انچنان پیش نمیاد درسته ولی کار هر کسی نیست همه مثل هم نیستم من اولین بار س سال پیش کشیدم و مصرفمم خیلی کمه یه موقع یه ما ی بار ی موقع شیش ماه ی بار خودم کنترلش میکنم و فقط بخاطر خندش و سر خوشیش کنار دوستام میکشم این ک واردش نشی عالیه و بهترینرکار حال خوب میده حال بد میده ب ادم بسته به اون حالتی ک داری اون لحظه ولیکن ب ادامه ی مسیر زندگی صدمه میزنه هدف هات برات بی معنی میشه انگیزه خاصی نداری افسردگی میاره درکل درگیر نشدنش خیلی بهتر از شدنشه قضاوت باخودتونه نظراتو بخوند اونی ک درسته ادم خود ب خود میپذیره اینو واسه کسایی میگم ک میخان فقط بخاطر اینک حتی برای یک بار هم ک شره تجربش کنن نکنید!!!

    • بدون نام

      داداش من بعضی از حرفاته قبول دارم
      اما وسایل خانه تکان خورده و مردمه حیوان دیدی کلا اشتباهه مگه ال اس دی زدی داداش من خلاصه ب بعضیا نمیسازه. کی گفته فقط مخنداند آدمو
      سیگاری واکنش های مغز و دستوراشه چند برابر میکنه حالا اگه تانستی سوار سیگاری بشی ازش لذت مبری ولی اگه سیگاره توره سوار شَد که دیه کارت تمامه و همین علایمی که شما گفتی ....

    • saba

      مطالب جالبی بود . امیدوارم با خواندن این مطالب و تجربیات دوستان کسی به این مواد روی نیاره .اما درصورتی که کسی برای تحقیق و نشر مطالب مناسب از عوارض بعد مصرف این گیاه بخاد برای بار اول امتحان کنه پیشنهاد میکنم با آگاهی و آمادگی کامل استفاده کنه که البته بعید میدونم کسی به فکر جست و جوی علمیش باشه :) همه یکجورایی از حس کنجکاوی و فرار از مشکلات زندگی به مواد مخدر روی میارند بهتره کمی توی زندگی قویتر باشیم من با خواندن کامنت ها به این نتیجه رسیدم بیشتر از انچه فکر میکردم ضعیف هستیم خصوصا نوجوانی در سن 15 یا 14 سال که هنوز مشکلات زندگی را مزه نکرده باعث تاسف ...

    • سلام

      من که قبلنا فقط سیگار میکشیدم ... بعد ی رول 4 نفری زدیم .... 3 ماه بعد دونفر 12 رول به خداوندیه خدا راست میگم ....
      بعد اسید اوردیم ک بزنیم :| ولی ب خودم اومدم دیدم حوصله ی پدر . مادر. خواهر و برادر . دوستدختر . عمو و... و خلاصه از هیچکی خوشم نمیاد الا کسایی که باهاشون گل میزدم از جی افم جدا شدم .... میونمم با خونوادم بد شد ولی بازم شکر تونستم جمعش کنم
      خداروشکر تونستم ترک کنم اونم به کمک ورزش ..... تایمایی که میرفتین بزنین برین ورزش بجاش .... الانم از روزی ی پک سیگار اومدم روزی دو نخ تا ته تابستون سیگارم کنار میذارم .... اما کاش هیچوقت سیگار نمیکشیدم

      پاسخ ها

      • مریم

        من 5سال جوونیمو شادی و عشقو ابرومو واسه دوست پسرم ک گل میکشید گذاشنم خیلی باهام بدرفتاری میکرد ولی صبوری میکردم عصبی میشد و خیلی بی انگیزه و بی هدف بود هرچی میحاستم شادش کنم عاشقش کنم نمیخاست تا اخرم با بی ابرویی انداختم از زندگی نکبتیش بیرون خدا لعنتش کنه که اینقدر بی لیاقت بود ولی خدا سزاشو میده و سزا اونکسی که گلیش کرد و م
        اعتیاد نداشت بهش ولی وقتی هم میکشید زیا د میکشید اوایلش هی میخندید ابذومو برده بود تو کوچه خیابون یا هم بهم شک میکرد در صورتیکه من عاشقش بودم اصلا معنی عشقو علاقه و هیییچییی ننیفهمید میگفت تو اویزونی من میخام تنها باشم....خلاصه نگم برات رید ب زندگیم ولی خداراشکر ک حدا شدیم بخداومنم ک دختر سادی بودم داشتم دیونه و افسرده میشدم از دستش

    • mehdi

      چندتا نکته:اول اینکه دوستاتو به شکل حیوون میدیدی؟؟و اجسام پرواز میکردن؟ببخشید ولی مگه lsdزدی؟جیز خیلی خنده دار و مسخره ای گفتی و نکته دوم اینکه جناب دکتر ماریجوانا حاوی ماده ای به اسم نابیلیون است که باعث جلوگیری از سرطان میشه بد ایشون از کشیدن گل سرطان گرفته؟اقا من پنج ساله گل میکشم تا حالا پرخاشگر نشدم هیچ موردیم ندارم ورزشکارم هستم درسمم خوبه زندگیمم رواله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معرفی میکنم جناب معتاد ورزشکار توهمی

    • هانی

      سلام دوستان.من داداشم ۱۶سالشه و تو ۱ماه ۱۵بار گل مصرف کرده.الان ترک کردهدب گفته خودش...ولی خیلی پرخاشگر و عصبانی شده..افت درسی هم داشته..میشه راهنمایی کنید ک چیکار کنیم؟

    • بدون نام

      حشیش ک توهم نداره تو چطوری توهم میزنی

    • علیرضا یزد

      سلام.من با گل دارم زندگیمم میکنم و هیچ مشکلی ندارم الان7ساله دارم میکشم روزی2نخ البته گل متوسط زیاد کله خراب نمیکنم خخخخ...خوش باشید هموطنان عزیز(زیاد از حد نکشید.موفق باشید)

    • مرتضی

      تورو خدا دنبال مواد مخدر نرید ادم دیونه می کند

    • reza

      من كلا ٢ بار كشيدم ولي تو اين دو با به شدت حالم بد شد اولا اصلا بدنمو حس نميكردم مثل يه ادمه فلج شدع بودم فقط دعا ميكردم حالم سريع خوب شه حس لامسه رو پاره ميكنه قصم خوردم تا زمدم سمتش نرم. درك مكان زمان داشت قورتم ميداد خلاصه كسايي ك باره اولشونه كلا نزنن بهتره ب قران تا نزني نكيفهمي چي ميگم جهنمه

    • سعید زارع

      جمع کنید گل و علفتون، مگه بز هستین گل.و.علف میخورین و.می کشین، تا کی میخوایم مدل اروپایی زندگی کنیم
      جمع کنید ، چرا نمیگید تو ژاپن ، کتاب خوانی یه عادت هست
      چرا از اونا یاد نگیریم ، ولی چون تو آمریکا ماری استفاده میکنن ما هم باید استفاده کنیم؟
      ممنون از مطالب خوب سایت

    • بدون نام

      فقط میگم نکشید همین، حالا اگه کسی دوس داشت بکشه میل خودشه

    • کیکاووس

      من یه آدم کاملاً سالم هستم که حتی دود قلیون و سیگار اذیتم میکنه و توی محیطی که باشن میزنم بیرون ولی اعتیاد به گل و حشیش برادرم خیییلی ناراحتم کرده

    • رضا

      من یه جوانه25ساله و سربازم.پدرم و مادرم در نوجوانی بر اثر دیابت فوت کردن.خیلی افسرده شدم.به زندگی برگشتم .دانشجوسال 5 پزشکی بودم براثر یه قصور موجب مرگ یک بیمار شدم ونصف ديه فرد رو دادم واز دانشگاه اخراج شدم ضربه سنگینی خوردم افسردگی شدیدی پیدا کردم گذشته و اینده به شدت آزارم ميداد و سرباز صفرشدم به سمت گل سیگاری و...رفتم برای بی خیالی .شادی.هیجان به هرحال بتونم گذشته و اینده از ذهنم برد .نمیدانم باید چیکار کنم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا تو دیگه چقدر بدبختی! خب تو که اینقدر بدبختی چرا زدی خودتو ترکوندی و بدبخت تر کردی؟! هنوزم اگه با خودت کنار بیای و بتونی خودتو ببخشی و از گذشته ات فاصله بگیری میتونی خودتو نجات بدی و منتظر معجزه نباش همه اینروزا خودشون گرفتارن خودت به خودت کمک کن

    • مسعود

      من 21 سالمه بدبختی از سنه 15 سالگی با حشیش اشنا شدم بعداز دوسال مصرف هروز حشیش با گل اشنا شدم هیچوقت نمیدونسم ک چقد اعتیاد داره بعداز 6 سال کشیدن بدون یک روز نکشیدن با هرویین اشنا شدم دوسال اخر مصرف گل هرویینم میزدم الان خود معرف ب کمپ رفتم تمایلی ک بهترین کمپ نمونه کرج هستش دیشب تولد یک ماهگیه من بود منی ک سه روز پاکی برام ارزو بود الان سی روز پاکیمو جشن گرفتم خسارتای زیادی زدم من فوتبالیست نوجوانان تیم ملی بودم ک الان این بلاهارو سر خودم اوردم فقط قسمتون میدم ب جچن عزیزاتون ک مصرف نکنین چون من الان لغزش کردمو تو عذابم و امروز ب مدت یک سال ب کمپ میرم چون بیرون جای من یکی نیستو لیاقتشو ندارم

    • سعید

      اقا نکشید حقیقتش من کشیدم به بدنم سازگار نبود پشیمون شدم اصلا یه حس خیلی بدی داره. ...

    • سوگل

      میشه راهنمایی کنید کسی که گل مصرف میکنه چه علایمی داره.همسرم یک ساعت درحمام یا دستشویی هست و پاکت سیگارشم همراهش میبره.بهش مشکوکم.لطفا راهنمایی کنید از کجا بفهمم چی مصرف میکنه

    • مهرداد

      میشه راهنمایی کنید چطور میشه گل رو ترک کرد پسر من ۱۸ سالش و دو ساله مخفیانه ماری جوانا مصرف میکنه

    • makan

      سلام دوستان خسته نباشيد
      ادمين جان ببخشيد ولي از نظر من ي سري چيزارو دروغ و كذب نوشته شده
      ماده گل سر غنچه بوته ماريجوانا هست كه اگر خالص و صد در صد گياهي شو مصرف كنيد نه اينكه ضرر نداره بلكه به سرطان پروستات و سينه هم كمك ميكنه
      من خودم مصرف گل دارم نزديك به ٤ ساله من نميگم خوبه بكشيد ولي مشكلي هم پيش تمياد
      البته تو ايران ي نوع اسپري هاي اومده به نام لمو كيريز هيز كه روي گل اسپري ميكنند كه به شدت خطرناك و مضر هست
      از نظر من كسي كه دوس داره تجربه كنه خوده بوته رو بگيره پرورش بده و دست رنج خودشو بكشه خيلي بهتره تا از اين ساقي ها بگيري كه معلوم نيس چي ميدن بهت
      ولي هر كسي ميخونه اگر تا الان نكشيده اقا نكشيد به خدا قسم اينكه ميگن حيون ميبينيم يا پرواز ميكنه اينا همش دروغه فقط شايد به مدت ٢ساعت يكم حالت فان ميگيري بعد از اونم دوباره مثل اولت ميشي البته اينكه به خوردن زياد از حد روي مياري درسته ولي تا جايي كه ميتونيد نكشيد
      اگرم كشيدي چيز خوب بكش

    • من چت گلم تو چته گلم

      گل چیز ناجوریه من ۴ ماه مرتب مصرف کردم بماند قبلش تفریحی میزدم تنها چیزی ک بعد نعشه گی و خوشیش برات میاره پوچی مغزته کسی که گل بازه میفهمه من چی میگم حالتی برات پیش میاد که یادت میره چی بگی کلا یه نوع اختلال تو حافظه کوتاه مدت ادم

    • بدون نام

      اصن خوب ني بخدا

    • awdixs

      سلام
      من امروز متوجه شدم که دوستم گل میکشه من چطور کمکش کنم که ترک کنه چند وقتی هم هست که خیلی صمیمی نیستیم

    • بدون نام

      برادر من از 14 سالگی حشیش کشیده. چندبار ترک کرده دوباره شروع کرده. الان با آنتن میکشه. به عنوان یک نفر که از بیرون شاهد رفتارش بودم میگم.. زندگیش به فنا رفته.. عصبی، پرخاشگری، توهم، هذیان و ... دیگه. در کنار بدبخت کردن خودش ما رو هم داغون کرده.. فکر میکنید کسانی که دچار جنون میشه و به بقیه صدمه میزنن چطوری به اینجا رسیدن. الان برادر نفهم من زن و بچه خودشو آزاد میده.. جالبه قبول نداره که مشکل از اونه.. میگه من به یه فهمی از دنیا رسیدم که شما همتون نفهم.. هر روز دعوا و تشنج و تهدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه پرپسپر شده

    • بدون نام

      گل خواص درمانی زیادی داره مخصوصا برای بیماری عصبی وپارکینسون ولی چرا باید کسی خودشو درگیر نیاز به یه میده خارجی بکنه, قبول دارم تو کشور ما هیچی برای شاد بودن نیس ولی اینم راهش نیست. متاسفانه توی دانشجوها خیلی رایجه, حتی توی مقاطع بالا

    • مهشید

      سلام ، متاسفانه یکی از شاگردام علف مصرف میکنه ... میخوام کمکش کنم ، برای ترک کردن چیکار باید کرد ؟
      حتما نیاز به کمپ رفتن هست ؟ چون اونقدر استفاده نمیکنه که توهم داشته باشه یا تغییر زیادی احساس بشه ... تا حدودی گیج هست و درس هاش یادش میره

    • امیر

      توف تو این روزگار ۱۴سال دارم حشیش کشیدم گل کشیدم

    • بدون نام

      مصرف گل تا حالا نداشتم ولی یک سال من هر هفته دو الی سه روز حشیش می کشیدم الانم تقریبا یک سال از این ماجراها گذشته والا نه اختلال یاد گیری داریم نه بریده صحبت می کنیم پرخاشگرم نشدیم سرطانم نداریم ولی اینم بگم چیزه خوبی نیست ولی اینجوری هم که شما می گید عوارض نداره

    • ابی

      هرچیزی ک از نظر عقل بد باشه بده ،میفهمید بده،بیچاره تون می‌کنه ،حالا میخواد مواد باشه یا شهوت و شیطان پرستی ،کم خودتونو گول بزنید،جالبه همیشه بچه زرنگا گرفتارش میشن ،این بچه خنگولا باهوشترن بخدا،نکنید این کارو عاقبت خوشی نداره،بخدا زندگی قشنگه خرابش نکنید ،به عقلتون رجوع کنید عقل نعمتیه ک خدا به هرکسی نداده،قدر بدونید،زندگی کنید،شاد باشید،ولی از راه درست نه اینکه خودتونو بزنید ب اون راه،من داشتم تو خانواده ک سربازی رفتن و توسط مأموران پاسگاه معتاد شدن،فقط میگم خدا ازشون نگذره،(به قول استاد رائفی پور ک میگه نمیمیرید تا چیزی ک گفتید و کاری ک در حق دیگران کردید سرتون بیاد.)

    • بی ملاحظه

      سلام مصرف کل باعث خنده و شادی میشه و اعتیاد های هم به همراه داره اما می توانید خیلی راحتر از بقیه میشه کنار گذاشت بنظر من باید ماری جوانا و تریاک و هرچی که طبیعی است ازاد باشه چون بهتر از بقیه است و خدا که حرام نکرده.
      چون هم کسی که توزیع و جلوگیری میکند از ان بیشترین سود را میبرد و بدبخت مصرف کننده

    • M gol

      داداش من الان16سالمه و14سالگی ماری جوانا مصرف میکنم تا الان که دوهفته ای ی بار گل میزنم چرا سالمم هفته پیشم آزمایش گرفتم فقط چشام قرمز میشه و میخندم و پرخاش اینا تو کار نیس ناراحت نشیا ولی واقعی باش

    • ناپیراسو

      واقعا فاجعه است این همه کامنت کشیدم کشیدم....داریم به کجا میریم .اخه لذت کاذب کجاش خوبه ....اونی شاده که واقعا خودش بدون هیچ محرک کاذبی بخنده یعنی طبیعی ...نه اینکه به چیزایی که خنده دارنیست بخنده....

    • محمد

      اونا همش الکیه
      بعضی وقتا آدم بکشه هیچی نمیشه
      خدا هیچی رو بی دلیل نیافریده که
      البته نباید زیاده روی کرد
      مثلا ماهی یه نخ خیلی عالیه به شرطی که بیشتر نشه.

    • بدون نام

      چقدرنظردادندجاهای.دیگرکه.اززندگی.خبری.نیست.فقط.

    • امیر

      سلام دوستان بنده ۱۶ سالمه کلا ۴ بار تو ۵ ماه بیشتر مصرف نداشتم اونم ب میزان خیلی کم شاید تو هر دفعه ب صورت میانگین دوتا دوکام گرفتم ولی الان مداوم فکر میکنم حافظم ضعیف شده بعضی وقتا همه چیو خوب میفهمم بعضی وقتا ک میرم تو فکر و ب گذشتم فکر میکنم احساس میکنم حافظمو از دست دادم یا مثلا یه سری چیزای جزئی رو یادم میره و هرازگاهی هم دچار یه استرسو و اضطراب شدید میشم داخل خواب و مداوم میترسم ک حافظم کم بشه اخرین مصرفم هم تقریبا ۵۰ روز پیش بود ک بار چهارمم میشد
      میخواستم بدونم ایا واقعا رومن اثر فیزیکی گذاشته یا اینا تلقینه و اثر روحی روانی ؟؟؟؟ ایا راهی برای درمان هست؟

    • بدون نام

      گل خوبه مغزتو باز میکنه ولی هفته ای ی بار

    • میلاد

      سلام.من میلادم 24سالمه و خواستم از تجربیات خودم بگم براتون.من چندین سال پیش تو نوجونی با حشیش و گل شروع کردم به مصرف.اندازه سه سال یه بند کشیدم شبانه روز و تو اون مدت از شاگرد خوب بودن تو مدرسه رسیدم به اینکه حتی سال اخر دیپلمم نتونستم بگیرم و ترک تحصیل کردم.تصمیم ب ترک گرفتم و سه شبانه روز از افسردگی گریه میکردم اما نکشیدم و ترک کردم تا یک سال حتی سیگار رو.
      اما بعد یک سال بازم چند تا دوست ناباب اومدن سمتم و کاری کردن منم مث خودشون به هروئین الوده بشم.الان سه ساله هرویین میکشم و هزار بار ترک کردم اما نمیشه لعنتی رو ترک کرد.دیگه نا امید شدم خیلی ماده ی قوی ای هست فکر کنم تا اخر عمرم معتاد بمونم.از شرایط خودم متنفرم.منی ک یه روز اونقد سوسول و بچه خونگی بودم الان اینجوری توی دام اعتیاد افتادم.گیر کردم توش.
      حتی یک کلمه از حرفام دروغ نبود بخدا.ساکن منطقه خراسون تهرانم هستم.متشکرم

    • ویدا

      اینا چیه که میگین. شما حتی فرق حشیش و وید رو هم نمیدونین. یکم اطلاعاتتونو ببرین بالا بعد بیاین اینارو بگین. مشخصه که شما حتی یکبارم با کسی که گل و حشیش مصرف میکنه صحبت نکردین. من سه چهار ساله میکشم و این عوارضو نداشته. توهم هم فقط مربوط به چندتا نژاد قوی گله و به اینصورت که شما میگین نیست. من نمیگم عوارض نداره و چیز خوبیه ولی شما هم حق ندارین اطلاعات نادرستتونو نشر بدین که چهار نفر نرن سمتش. واقعا متاسفم براتون

    • Vahid

      سلام دوستاي عزيز.خواستم از تجربه خودم راجب كشيدن گل براتون بگم كه همين ديشب كشيدم.دوستاي عزيز خواهشا طرفش نريد خيلي ناجور توهم داره بعد از پك سوم بود كه همه چي واسم چند بعدي شد دوستم كه كنارم بود احساس ميكردم بدترين دشمن انگار توي يه اتاق چند بعدي گير كرده بودم همش چند ثانيه از لحظه عقب بودم همه چي اروم داشت ميرفت جلو حس ميكني همه ميخوان سمتت حمله كنن واقعا توي يه لحظه ممكن كه اتفاق بدي بيوفته و جبرانش سخت باشه واسه دوستاني كه تجربه نكردن توصيه ميكنم سمتش نرن چون واقعا توهم زاست مغز ديگه درست فرمان نميده بهتون.ممنونم از همه

    • بدون نام

      همه اون دوستايي ك ميگن كشيديمو هيچ اتفاقي نيفتاده برامون ظاهرا خودشون متوجه نميشن تو تايپشون كلمه هاي ساده فارسي هم غلط نوشتن!!!من يكي از دوستام مصرف كرده ميگفت اسمون و هفت رنگ ميديدم خدارو ميديدم و حتي از اتفاقاي ايندم با خبر شدم جالب اينجاس ك اصرار داشت توهم نبوده و واقعيت بوده اين يني خودشم از بلايي ك سرش اومده خبر نداره خودتون نميتونين راجع ب اينكه تغيير كردين يا نه نظر بدين چون خودتون تو گودين بقيه دور نشستن و ميبينن!!

    • N_az

      یک چیز میگم تا تهش برو یک هفته بهت حال میده همه فن حریف میشی ولی بعد یک هفته باید بهش حال بدی بدنتو داغون میکنه

    • احسان

      سلام دوستان
      آقا من اولین بار چهار سال پیش کشیدم خیلی به ندرت میزدم تا سه ماه پیش و الان سه ماه اخر هفته ها میکشم به عنوان کسی که تجربشو داره میگم نکشید چون اولش خیلی باحاله و لذت داره ولی به تدریج میفهمی حافظت ضعیف شده و گیج میزنی خیلی وقتا و حوصله ادم هم کم میشه و حوصله فک کردن روی مسائل رو دیگه نداری من دوس دارم همین اخر هفته ها رم نکشم اما سخته
      اخرین حرفم اینه که اصلا سمت گل به اصطلاح سم نرید که خیلی مضرتر از گل خیاره

    • M&p

      دوست منم هم گل میکشه هم سیگاری اوایل انقدر پسر ارومی بود الان غیر قابل تحمل شده هم فحاشی میکنه هم داد میزنه وحشتناک احساس میکنم روز به روز قیافش داره زشت تر میشه مغزم که دیگه نداره دوزار گاهی دلم میخواد قیدشو بزنم واسه ابد ولی.......

    • بدون نام

      یکی از دوستان صمیمی و قدیمی من مدت 3 سالی هست که با بچه های دانشگاهشون گل مصرف میکنه و مثل دوستان مصرف کننده که کامنت گذاشتند هر وقت بهش عوارض و اعتیاد گل را می گم جواب میده اعتیاد ندارم و جالب اینجاست که انجور که خودش تعریف می کنه فقط به بهانه ی حال دادنش ماهی 2یا3بار مصرف می کنه واز همه مهمتر شرطی شده مثلا اصرار داره اگر شمال رفتیم حتما باید گل مصرف کرد یا تو هوای بارانی باید گل مصرف کرد که این نمونه بارز اعتیاد روانی هست که مثلا تو یک وعده مصرف در ماه اندازه ی مصرف 20 روز یک معتاد مصرف می کنه در ضمن چون از بچگی می شناسمش رفتارش خخخخییییلی عوض شده مثلا در مورد موضوعات ساده فکر می کنه خیلی سوالات بی ربط وچرت وپرت می پرسه و قشنگ می شه احساس کرد حافظه اش خیلی ضعیف شده و نسبت به واقیع کاملا بی تفاوت شده.نسبت به همه ی ما پیر تر شده.

    • سام

      طرف گل زده دوستاشو سگ و گربه دیده بعد وسیله های دورورش رفته آسمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اخه چرا انقدر دروغ می گین ، مگه شیشه کشیده...
      دوست عزیز تو هر چیزی افراط باشه ضرر داره ، اصلا نمی خوام بگم که ماریجوانا ضرر نداره...ضرر داره
      مولتی ویتامین هم بیش از حد استفاده کنی ضرر داره
      من خودم این گیاه رو خیلی وقت مصرف می کنم ، اما فقط ماهی 1 مرتبه دوماهی یه مرتبه

    • علی

      اکثرا سنتون کمه ، من تا ته این داستان رفتم، گل اعتیاد جسمانی نداره ولی اعتیاد روانی داره اکثر اونایی که میکشن میگن ما اعتیاد نداریم ولی دارن! سمتش نرید حتی تفریحی ، هم توهم داره هم تخریب جسمی هم کم کم مغزتو پوک میکنه ، شاید اولاش چت کنی بهت حال بده ولی بعد از مدتی..

    • عارف

      هلند جزو شادترین کشورهای جهان هست . پس استفاده از محرک ها آسیب آنچنانی به جامعه شون وارد نمیکنه
      ولی ایران جزو افسرده ترین کشورهاست . قطعا این محرک آسیب های روانی شناختی بالایی به مصرف کنندگانش وارد میکنه. پس استفاده ی اعتیاد آور به هر محرکی اشتباهه.

    • علیرضا

      هههههه خیلی شبیه درخت سر کوچمونه فکر کمم خودشه

    • محمد

      باسلا اسمم محمد دوبارگل زدم روزاول خیلی بم حأل داداماسری دوم زیادزیادزدم مغزموأزکارانداخت کلا دیوونه شدم احساس میکردم دیگه خوب نمیشم زیادی زده بودم توبه کردم دوستان ایناک تاحالانزدن تروبخدااصن اسمشم نیارن ادمونابودمیکنه

    • الهام

      سلام دوستان من دوست پسرم گل میکشه خیلیم دوسش دارم دوس ندارم براش اتفاقی بیفته من تازه فهمیدم مصرف داره حالا اعتیاد اوره یا چیه این میخوام بدونم؟؟؟

      پاسخ ها

      • باب.ر

        سلام. بستگی به حال ایشون داره. از نظر جسمی معتاد نمیشه ولی اگر مشکلات ذهنی داشته باشه مثل بیکاری، افسردگی، مشکلات خانوادگی، پرخاشگری... این حالات رو بدتر میکنه. ولی اگه ادم سرخوشیه و مصرف کم باشه مهم نیست. از سیگار هم کم ضررتره. هم گاهی . .چیل میکنه و آرامشش زیاد میشه و هم یه تفریحی میکنه. از قلیون و سیگار و کرک و شیشه‌ هم دور میشه. ماریجوانا حاوی ماده تی اچ سی هستش که برا سلامتی
        خیلی هم خوبه. برید حالتونو بکنید اما اصراف نکنید

    • مجید

      تا خودتو ننداخته توش باش کات کن ههه

    • بدون نام

      بندازدورگمش کن میزنی پشیمان میشی

    • Reza

      من پنج ساله گل میکشم واقعا. عالیه رودستش هیچی نمیاد هرکی هم بگه بده گوش نکنین

    • صمد

      بچه سوسولا میکشن گل چیه هرکی میکشه مشکلات خوانوادگی داره و احمقه درجه یکه

    • بدون نام

      جنبشو ندارین نکشین

    • حمید خان

      10 ساله مصرف میکنم ديگه خسته شدم يه روز که ميخوام نکنم بدتر 20 تا رول میکشم برام طبیعی شده عين قليون.

    • ابولفضل

      یه دفه امتحان کنید خیلی حال میده

    • خوب ولی نابودم میکنه میبینم اینو

      من تازه شروع کردم یه 7 باره دارم هر شب 10 پوک گل میگیرم.به نظرتون ادامه بدم ؟؟ حس خوبی بهم میده وقتی میکشم.

    • سحر

      تورو خدا نياين بگين اعتياد نداره جووناي مردم بدبخت نكنيد من نميدونم چرا سالم زندگي نكنيم تورو خدا واسه يه بارم امتحان نكنيد اونايي كه ميكشن تورو خدا به دوستاتون نگين بكش بهش ندين

    • K2

      اخه کدوم گل بازی پرخاشگر شده یا گدوم گل بازی بهشت نرسه میمیره من ۱ ساله مصرف کردم تو این ۱سال شده بود مثلا یه هفته هر روز بکشم یا یه ماه یه بار بکشم الان۱۹ سالمه ترک کردم و موقع ترک هیچ مشگلی برام پیش نیومده نه درد نه چیز دیگ

    • رضا

      کجا میفروشن

    • رضا

      کجا میفروشن ؟

    • حسین

      سلام . کسایی که نظر دادن کسایی ک ادمین هستن ممنون ازتون . اینم بر اون کسایی میگم ک میگن گل و حشیش یا به قول خودمون سیگاری و پنیر واقعا اگه کسی فکر میکنه ک اعتیاد نداره سخت تو اشتباهه الان ۴ ساله اعتیاد حشیش دارم و نمیتونم ترکش کنم و وقتی هم ک مصرف نکنم متوجه میشم یه چیزی توی بدنن کمه و دارم اذیت میشم

    • سارا

      ازتون خواهش ميكنم سراغش نريد
      داداش من چند وقته ك گل ميكشه خيلييييي لاغر شد بيخواب شد يهو عقيدش عوض شد خيلي حساس شد رو همه چي و شكاك
      كلا ذهن و مغزشو داغون كرد ي بار ميخواست ما رو اتيش بزنه
      ما ب تازگي متوجه شديم و پيگير كاراش هستيم
      خوااااهش ميكنم با خودتون و اطرافيانتون اينكارو نكنين

    • اضغراسکلتی

      اقا من چن سال گل کشیدم و چیزای دگ کنارش ولی گل اصلیش بود خیلی ماده خفنیه لامصب چسبه انقد بهت حال میده که دوس نداری بزاریش کنار دوستم داشته باشی محیط رفیقات نمیزاره رفیقم نداشته باشی وسوسش نمیزاره وسوسش نزاره فشار کلت نمیزاره خلاصه که خیلی خوبه نصیحت من اینه که ناموسا کاسبای محترم مصرف کننده های خوشتیپو ژیگول سم بزنید سم بفروشید و سم زندگی کنین
      دنیا دوشبه بهترین بپوش بهترین.....من برم تو افق محو شم

    • mohammad

      خودم تا حالا نکشیدم امام تمام دوستام میکشن از ماهی یه بار بگیری تا روزانه اما یکی از رفیقام که نزدیک دوساله هفته ای دو سه بار میکشید چند وقت پیش گرفتن و بخاطر خانوادش مجبور شد ترک کنه ولی نه پرخاشگر شده نه بریده حرف میزنه نه حافظش مشکل پیدا کرده(طرف فیلمباز هم هست کوچیکترین جزئیات فیلم هارو یادشه) الان هم داره سر ساختمون کار میکنه و فقط میگه شبا خواب های عجیب غریب میبنم

    • سارا

      من با کسی که دوستش داشتم ازدواج کردم ولی خیلی اذیتشدم چون همش الکی گیر میداد توهم داشت که همه میخوان منو ازش جدا کنن فقط عذابم داد فقط عقده ایم کرد بعد از دوسال عقد عروسی کردیم زندگی کردن بهاش سرآسام آور بود چت کرده رو من فقط اذیتم میکرد با اینکه تازهذعروس و داماد بودیم اما پنج شبی یه بار نیاز نداشت سرد بود ناتوانی داشت تا اینکه یع بار پاسگاه گرفتش و من فهمیدم اعتیاد داره شیشه هرئیون تریاک..... نابودم کرد منم ترکش کردم با وجود اینکه از دوریش دارم میمرم ولی قهرم بهاش تا روز قیامت با خودتون اینکارو نکنید قرار نیست توهم بزنید چیز عجیب ببنید شوهر من توهم داشت همه میخوان زندگیشو بهم بریزن سعی میکرد منو از خانوادم دور کنه تو خونه هم به درز دیوار هم گیر میداد ولی واقعا عاشقم بود اما واقعا مغز نداشت

    • ناد

      تعداد زيادي از كامنت ها رو خوندم و به اين نتيجه رسيدم مصرف كنندگان و مخالفان دارن در مورد دو مقوله حرف ميزنن گل و ماري جوانا دوستان اين دوتا يكي نيستن چون عوارض يكسان و نتايج يك سان ندارن اين اقاي دكتر هم با اينكه يك جا ميگه گل جديد نيست و همون ماريجواناست جاي ديگه اي ميگه اون ماري جوانايي كه در اروپا ازاده اين نيست اما به طرز بيمعني توضيح نميده فرقش چيه شايد فرقش اينه كه به گل شاهدانه كه اچ تي سي بالايي نداره ماده شيميايي اسپري ميكنن كه اون باعث توهم بيخوابي اشتهاي زياد و حالتي شبيه به ذهن خواب و بدن بيدار رو ميده علت بالا رفتن جنايت هاي خانوادگي توهم بالاي اين ماده است مواظب جونها باشيد

    • ناد

      تعداد زيادي از كامنت ها رو خوندم و به اين نتيجه رسيدم مصرف كنندگان و مخالفان دارن در مورد دو مقوله حرف ميزنن گل و ماري جوانا دوستان اين دوتا يكي نيستن چون عوارض يكسان و نتايج يك سان ندارن اين اقاي دكتر هم با اينكه يك جا ميگه گل جديد نيست و همون ماريجواناست جاي ديگه اي ميگه اون ماري جوانايي كه در اروپا ازاده اين نيست اما به طرز بيمعني توضيح نميده فرقش چيه شايد فرقش اينه كه به گل شاهدانه كه اچ تي سي بالايي نداره ماده شيميايي اسپري ميكنن كه اون باعث توهم بيخوابي اشتهاي زياد و حالتي شبيه به ذهن خواب و بدن بيدار رو ميده علت بالا رفتن جنايت هاي خانوادگي توهم بالاي اين ماده است مواظب جونها باشيد

    • ناد

      تعداد زيادي از كامنت ها رو خوندم و به اين نتيجه رسيدم مصرف كنندگان و مخالفان دارن در مورد دو مقوله حرف ميزنن گل و ماري جوانا دوستان اين دوتا يكي نيستن چون عوارض يكسان و نتايج يك سان ندارن اين اقاي دكتر هم با اينكه يك جا ميگه گل جديد نيست و همون ماريجواناست جاي ديگه اي ميگه اون ماري جوانايي كه در اروپا ازاده اين نيست اما به طرز بيمعني توضيح نميده فرقش چيه شايد فرقش اينه كه به گل شاهدانه كه اچ تي سي بالايي نداره ماده شيميايي اسپري ميكنن كه اون باعث توهم بيخوابي اشتهاي زياد و حالتي شبيه به ذهن خواب و بدن بيدار رو ميده علت بالا رفتن جنايت هاي خانوادگي توهم بالاي اين ماده است مواظب جونها باشيد

    • Hesamk18

      داستان‌خنده داری بود

    • بدون نام

      جدا کردن جوان ها از دامن خانواده ها ریشه تمام بدبختی های آنهاست. کسانی که به اسم آزادی وحق شادی و جوانی کردن این سالها باعث کنده شدن جوان ها از خانواده ها شدند عامل این بدبختی ها هستند. رضا هرچه نفرین است به این جماعت کن که خداوند از روی زمین برشان دارد.

    • محمد

      آقا گل نکشید بعضی وقتا یهو دیدی بد افتاد چهار پنچ ماه فاز بگیری در کل خوب نیست :)

    • تنها

      ذهنم خستس داغون و تنها.... غقط یک پیغام دارم اگر اعتیاد دارین دخترای مردم رو اسیر خودتون نکنید.زن هایی رو میشناسم ک با بدبختی و فلاکت دارن با یه معتاد زندگی میکنن

    • ایکس

      لطفا اطلاعات غلط ندید من الان 6 ساله گل میکشم و هیچ اعتیادی بهش ندارم پیش میاد گاها تا دو ماه نکشم

    • پاک

      چرا مثلا نمیکشی تا دوماه بعد دوباره میکشی؟ بنظرت اعتیاد شاخ و دم داره آدم هست مواد نمیزنه بعد یه ساله دوباره میزنه این یعنی اعتیاد اعتیاد بیشتر جنبه ذهنی و روحی داره تا جسمی وگرنه آره آدم هست سی ساله معتاده نمرده هنوز ولی بنظرت این زندگی میکته فقط زندگی میکنه مواد بزنه مواد میزنه زندگی کنه..... بدم میاد از اینا ک تبلبغ مخدر میکنن تو برو بزن نمیخاد نگران اطلاعات غلط باشی.

    • حسن عبدالاهی

      چرا نمیکشید همه بکشید اتفاقا خیلی خوب هست چون هر گیاهی را خداوند خلق کرده حتما یه نفی برای انسان دارد پس بکشید

    • کیارش۰۳۱

      دنیا خیلی قشنگ میشه. اصن شما نکشید

    • انتخاب دست خودته

      اول باید بگم گل یه مخدر روانی که روی مغز خیلی تاثیر منفی میزاره در ابتدا شمارو شاد میکنه و بعد عتیاد روانی پیدا میکنید و باید بکشید چون افراطی مصرف کردید دوستان هرکس خودش انتخاب میکنه و به سن سال نیست من الان شانزده سالمه باور کنید مشروبات الکی توی یخچالمونه و نمیخورم حشیش گل توی خونه داریم و من استفاده نمیکنم براحتی میتونم هر موادی بخرم تمام دوستان دبیرستانم معتاد هستن اما من فقط نگاشون میکنم حتی برادرم که سی سالشه گل کشید یه بار من ترکش دادم.

    • بدون نام

      گل حس دوست داشت نسبت به دور و اطرافتون رو ازتون میگیره

    • بی نام

      سلام ترو خدا کمکم کنید الان من گل تو خونه یکی از دوستام بهم داده ولی من قایمش کردم نمیخوام بکشم این حس وسوسه داره منو دیونه میکنه بگید چیکار کنم هر روز هم تو خونه تنهام و فرصت برام هست از طرفی دلمم نمیاد پرتش بدم میترسم تو سن پانزده سالگی معتاد بشم یکی یه راه حل نشونم بده تا دیر نشده نکشیدم با شناختی که از خودم دارم اگه بکشم باید همیشه بکشم از طرفی هنوز لب به سیگارم نزاشتم می ترسم آور دز کنم

      پاسخ ها

      • کیوان

        چرا اینقدر این قضیه رو بزرگ میکنی ؟
        نیازی نیست از این ماده غول بسازی
        گل اعتیاد بدنی نداره فقط ذهنیه که وسوسه میشی
        جز ترشح بیشتر دوپامین برای سرخوشی بیشتر و عادت کردن بدن به سرخوشی که با یک هفته مصرف نکردن میزان اعتیاد به اون دوز دوپامین کم میشه و روال طبیعی پیدا میکنه

    • insta:hosin_hkm5

      سلام همین الان که دارم تایپ میکنم چت هستم.
      6 ماهه هرشب یه رول باید بکشم (باید)
      افتادم تو تلع گل ،به کسی هم نمیتونم بگم میترسم ، دکمه همه رفیقامو زدم.
      شاید بتونم بگم گل خیلی از چیزایی که من 10 سال بعد باید تجربه میکردم؟بهم یاد داده ولی از طرفی نگاهش میکنم میبینم نه خیلی چیز ها رو ازم گرفت،ارزششو نداشت
      به خودت نگاه کن ببین چی بودی چی شدی.این لعنتی که عین چسب 123 میچسبه بهت رو با فش ناموسی بزار کنار
      منو زندگیم طعمه شدیم تا توعه الاغ بفهمی چی هست.

    • مهدی

      همش سسشعره من به مدت یه سال هر روز 1 تا 2 گرم میکشیدم بعد برای مشغله کاری که پیش اومد 3 ماه نکشیدم هیچی هم نشد اینارو میگن تا به سمت دارو های شیمایی که تجارتشون هست بری از موقعی که گل میکشیدم حتی 1 بار هم دکتر نرفتم یه داروی گیاهی نعمتی از خداوند است اما حد و حدودی داشته باشین خیلی زیاد مصرف نکیند تا حالا هم مرگ ناشی از مصرف گل اعلام نشده باعث سرطان هم نمیشه

    • Vahid

      سلام والا بنده از ۱۳ سالگی شروع به کشیدن حشیش یا گراس یا گل کردم اول خیلی عالی بود همش خنده و همش خوشگزرانی بود ولی بعد از چند سال کم کم وقتی میکشیدم حالم خراب میشد و ضربان قلبم بالا میرفت بدنم داغ میشد و به حالت اغما میفتادم جوری که یکی دو بار راهی بیمارستان شدم الان ۴۳ سال سن دارم اونایی که میگن خوبه بدنشون هنوز مقاومه ولی بعد از مدتی مقاومت خودشو از دست میده و اون زمانه که ضد حالش شروع میشه و اگه مواظب نباشی حتما به مرگ هم میرسه کلا نکشید بده

    • رضا

      خیلی مخدره مرموزیه . اصلا معلوم نیس عوارضش . من رفیقایی دارم ک زندگیش با گل میچرخه و هیچیشون هم نیس . اما من فقط با ۴ بار مصرف بار اخر باهاش فاز برداشتم، ۸ ماه رو فاز بودم . انگاری همش چت بودم .اثر چتیش از مخم بیرون نمیرفت . ایا کسی هم تاحالا مثلع من شده ک تو فاز بمونه؟؟؟؟؟؟؟؟

    • zahra.m

      سلام ،من تو ماشین خاستگارم گل پیدا کردم که میگه واس دوستمه جا گذاشته نمیدونم چیکار کنم چطورز میتونم مطمعن شم خودش مصرف نمیکنه خیلی کلافه ام اگه میشه راهنماییم کنید لطفااا

    • hamed

      اقا بکشید عشق کنید تفریحی بزنید هفته ایی یکی الی دوبار خیلیم خوبه

      پاسخ ها

      • مهسا

        خدا لعنتت کنه

    • بدون نام

      اخه چرا الکی اطلاعات میدی دکی !
      من خودم 7 ساله مصرف میکنم هیچ مشکلی نه رو داشته نه برای اطرافیانم. من قبول دارم ضرر داره اما جنبه داروییش بیشتره ضررش .
      حتی شده 2ماه نکشم هیچ احساس بدی و هیچ بدن دردی هم نداشتم .

    • alireza

      سلام من نزدیک ۲ ساله فقط گل میکشم و مشکلی برام پیش نیومده و توی این ۲ سال هفته ای ۱ بار رو زدم و فقط وقتی عوارض داشته که تو ۱ هفته بیشتر از ۳ بار کشیدم اونم عوارضش این بود که یهو حرکات ناگهانی کوچیک ازم سر میزد مثل یه شک یه دفعه مثلا دستم خودش تکون میخورد ولی اگر در یه هفته ۲ بار میکشیدم هم هیچ مشکلی واسم نداشته

      پاسخ ها

      • مصطفی

        شما رو به خدا قسم میدم به هرکی توی خانوادتون هست قسم میدم نکشید
        این لعنتیو،این ماده لعنتی طوریه که پدرتو در میاره خانوادتو ازت میگیره خیلی بدتر از
        این حرفاس که اینجا زده میشه اگه بخوام زندگی داغونمو براتون بگم واسم عزا
        میگیرید من یه بچه درس خون و فعال و اجتماعی بودم و کلا همه تو خانواده ازم
        ...خوششون میومد اما لعنت به این گل لعنت به این گل لعنت به این گل
        میخوام با تمام وجود سر این ماده داد بزنم از همه شما به عنوان یه بدبخت
        .عقب افتاده خواهشا و عاجزا میخوام سراغ این لعنتی نرید
        اگه تا حالا امتحانش کردین یا اگه تو مصرفشین قطعش کنین شمارو به جون این ملت
        قسم میدم نرید سراغش و قطعش کنید میخوام سر اون کسی که میگه من کنترل
        !...شده میکشم با تمام جان و وجودم فریاددد بزنممم نکشششش این
        !!الان میدونین همین گل منو به کجا رسونده؟؟؟
        شدم یه آدم طرد شده از خانوادم. یه آدمی که تو گرمای تابستون میرفت برای
        مغازه ها نوکری کنه تا شاید با پولی که بدست میاره این ماده حروم رو بدست بیاره
        تروخدا گوش ندین به حرف اونایی که چند بار امتحانش کردن و میگن چیزی نیست
        ولی برای منی که7 ساله خودمو باهاش حروم کردم میگم خیلی وحشتناکه خیلی
        !...خانمان سوزه و
        یکی میگه گیاهیه یکی میگه ملو بکش چیزیت نمیشه یکی میگه من عاشق ماری
        ام. خب منم این حرفو میزدم ولی غلط میکردم بی شعور بودم خودمو تباه کردم و دیگه چی بگم

    • بدون نام

      از کجا میخرن

      پاسخ ها

      • اسی

        گل فروشی سر کوچه

    • Ali

      اقا بگین از کجا گیر بیاریم فوقش به قول تتلو هم گل میکشیم هم تمرین میکنیم

    • بدون نام

      جهت اطلاع مخدر گل همان گراس یا بنگ نیست مخدر گل از گیاه مریم گلی تهیه میشه و اثرات توهمی به مراتب قوی تر و ماندگارتر از حشیش و بنگ و شاهدانه دارد به طوریکه مصرف کننده حشیش وقتی گل (مریم گلی)بکشد از شدت توهم به غلط کردن میافتد!

    • علیرضا

      لعنت به اون کسانی که این اشغالا را میدن دست مردم فقط همینا میتونم بگم
      اگر کسی معتاده :کشیدی بکش ولی شرف داشته باش مرام داشته باش رفیقتا و دوستتا نکشون به این کارا برای رفیقت همونا بخواه که برای کاکا و اعضا خونوادت میخوای به خدا قدیم یه چیز بود به اسم معرفت از صد تا گل و حشیش و دری وری بیشتر به ادم کیف میداد

    • مهسا

      من دو سه ماهه نامزد کردم بهش شک دارم ک مصرف میکنه یا نه.همه ی این علائما رو داره.فردا میخام ببرمش آزمایش خدا کنه آزمایشش منفی باشه.نمیخام از دستش بدم ولی اگه مثبت بود مجبورم این کارو کنم.لعنت ب اونایی ک جوونای مردمو ب این روز میندازن

    • دانشجو روانپزشکی

      اگر مواد مخدر تو را نکشد غصه اش مادرت را خواهد کشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج