جاباما
۱۹۵۳۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قیمت پیش فروش آپارتمان توریستی + جدول

در حال حاضر روزنامه‌های کثیرالانتشار آگهی فروش واحدهای مسکونی در شهرهای توریستی را بیشتر از گذشته به خود اختصاص می‌دهند.

دنیای اقتصاد: با نزدیک شدن به سال جدید، این روزها اکثر انبوه‌سازان در شمال و جنوب کشور با معرفی مجتمع و برج‌هایی که از کاربری مسکونی برخوردار هستند، سعی می‌کنند شرایط را برای بازدید و خرید برای متقاضیانی که قصد دارند در تعطیلات عید نوروز به شهرهای شمالی یا جنوبی سفر کنند فراهم بیاورند.

چراکه تعطیلات نوروز فرصت طلایی برای انبوه‌سازان محسوب می‌شود، زیرا آنها در این ایام می‌توانند فروش فوق‌العاده‌ای را نصیب خود کنند.

در حال حاضر روزنامه‌های کثیرالانتشار آگهی فروش واحدهای مسکونی در شهرهای توریستی را بیشتر از گذشته به خود اختصاص می‌دهند.

نکته‌ای که در شرایط فروش تمامی‌ پروژه‌های اعلام شده و حائز اهمیت و قابل توجه است به «فروش اقساطی و شرایطی» مربوط می‌شود؛ چراکه نزدیک به ۱۰۰ درصد از انبوه‌سازان نرخ فروش واحدهای خود را یکجا از مشتری دریافت نخواهند کرد، بلکه طبق قرارداد مبلغ فروش را طی چند مرحله از خریدار دریافت می‌کنند.

انبوه سازی در جزیره کیش یک مجتمع عظیم مسکونی را در حالی که هنوز به اتمام نرسیده و حدود ۳۰ درصد از مراحل تکمیل واحدها باقی مانده است در معرض فروش قرار داده است.

طبق گفته مسوولان فروش واحدها، مجتمع مذکور امکاناتی از قبیل سوپرمارکت، بوتیک، مهدکودک و غیره را برای ساکنان فراهم کرده است.

این مجتمع شامل ۴ بلوک مسکونی در ۲۰ طبقه در مجموع ۵۰۰ واحدی طراحی شده است که متراژ واحدهای مسکونی بین ۷۰ تا ۱۵۰ مترمربع است.

یکی از مسوولان فروش واحدهای این مجتمع مسکونی اظهار کرد: کمترین قیمت پیشنهادی این واحدها متری ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و بیشترین نرخ پیشنهادی، متری ۷ میلیون تومان برآورد شده است که کمترین قیمت مختص واحدهای طبقه اول و بیشترین قیمت اعلام شده مربوط به واحدهای آخرین طبقه است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۷ میلیون تومان (قیمت هر متر مربع) برای ارزش کل واحدها در نظر گرفته نشده است، زیرا واحدهایی که بین طبقات اول تا بیست‌وچهارم هستند از نرخ‌های متفاوتی از بین ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تا ۷ میلیون تومان، بهره‌مند هستند.

واحدهای این مجتمع مسکونی طبق شرایط خاص از پیش تعیین شده به خریداران عرضه می‌شود: ۴۰ درصد مبلغ فروش در ابتدای معامله، ۴۵ درصد بطور اقساط ۱۸ ماهه، ۵ درصد در زمان تحویل واحد و ۱۰ درصد باقیمانده در زمان انتقال سند.

زمان تحویل واحدها به متقاضیان ۲۴ ماه آینده پیش‌بینی شده است.

از سوی دیگر در یکی از شهرهای شمالی، شهر رشت، شهرکی که واحدهای آن آماده عرضه به خریداران است، برای فروش چند روزی است که آگهی می‌شوند که بازاریاب دلیل آگهی‌های مکرر این شهرک مسکونی را جذب مسافران نوروزی برای بازدید از این شهرک در تعطیلات عید پیش‌بینی می‌کنند.

نماینده فروش واحدهای این شهرک در حال حاضر برای فروش ۲۰ واحد آن اعلام آمادگی کرده که متراژ آنها بین ۸۵ تا ۹۸ مترمربع و قیمت هر مترمربع ۷۹۰ هزار تومان تعیین شده است.

بنا به گفته مسوولان فروش، این شهرک از امکاناتی از قبیل انتظامات و پست نگهبانی، واحدهای تجاری، سالن ورزشی، ساختمان هیات مدیره، فضای سبز و غیره برخوردار است و دیوارهای دو جداره، پارکینگ مسقف اختصاصی، سیستم اعلام حریق و آنتن مرکزی نمونه ای از امکاناتی است که برای هر واحد در نظر گرفته شده است.

متقاضیانی که قصد خرید واحدهای این شهرک را دارند، می‌توانند ۶۰ درصد مبلغ فروش را در ابتدای معامله و ۴۰ درصد را به صورت وام ۱۵ میلیون تومانی بدون سپرده در اقساط ۱۲ ماهه پرداخت کنند.

طبق اظهارات یک مشاور املاک در رشت کمترین قیمت هر متر یک واحد نوساز حدود ۷۰۰ هزار تومان و بالاترین قیمت پیشنهادی متری ۲ میلیون تومان از سوی فروشنده‌ها اعلام می‌شود.

بنگاهدار دیگری در نوشهر تاکید می‌کند که هم‌اکنون ارزان‌ترین واحدهای مسکونی در این شهر متری ۶۰۰ هزار تومان و بالاترین قیمت متری یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

قیمت پیش فروش آپارتمان توریستی + جدول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج