۱۹۵۳۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آمادگی مجلس برای مقابله با سنای آمریکا

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اگر سنای آمریکا طرح قانونی شدن نظارت بر توافق احتمالی هسته‌ای را به تصویب برساند مجلس هم طرح الزام دولت به غنی‌سازی را در دستور کار قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اگر سنای آمریکا طرح قانونی شدن نظارت بر توافق احتمالی هسته‌ای را به تصویب برساند مجلس هم طرح الزام دولت به غنی‌سازی را در دستور کار قرار می‌دهد.

محمدحسن آصفری با اشاره به تصویب طرح قانونی شدن نظارت بر توافق احتمالی هسته‌ای ایران و ۱+۵ در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، اظهار کرد: به نظر من این موضوع بیشتر از اینکه مربوط به مشکلات داخلی آمریکا باشد سناریویی برای تحت فشار قرار دادن ایران است.

وی افزود: اوباما موظف است به مفاد توافق نهایی که بین ایران و ۱+۵ نوشته می‌شود عمل کند چرا که ما با دولت آمریکا سرکار داریم و این وظیفه دولت آمریکاست که به تعهدات خود در قبال ایران عمل کند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تاکید کرد: هرگونه اقدام آمریکایی‌ها در جهت مانع‌تراشی در روند مذاکرات و ادامه مذاکرات از نظر ما قابل قبول نخواهد بود و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

آصفری یادآور شد: اگر کنگره آمریکا بخواهد این طرح را به تصویب برساند ما هم طرح الزام دولت به غنی‌سازی و بازگشت به عقب در این زمینه را در دستور کار قرار می‌دهیم بنابراین به نفع غرب است که دست از کارهایی که مذاکرات را با چالش و مانع مواجه می‌کند بردارد در غیر این صورت مجلس آمادگی دارد با طرح الزام دولت به غنی‌سازی مقابله به مثل کند.

وی با بیان اینکه هم دموکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان در آمریکا مایلند توافق بین ایران و ۱+۵ در زمان آنها انجام شود، خاطرنشان کرد: آنها این توافق را برگ برنده خود در میان مردم آمریکا می‌دانند لذا به نظر می‌رسد این مانع‌تراشی‌ها از سوی رقبای اوباما صورت می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج