جاباما
۱۹۵۵۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: فردا شاهد ۱ فینال زودرس هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ذوب‌آهن توانسته با هدایت گل‌محمدی به اوج بازگردد و فردا یک فینال زودرس و زیبا را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم: عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشحالم مربی‌هایی مانند من و گل‌محمدی سرمربی تیم‌های لیگ برتر شدیم و توانسته‌ایم نتایج قابل قبولی کسب کنیم و می‌دانم نسل فوتبال ۲۰۰۶ می‌توانند مربی‌های خوبی در سال ۹۸ باشند و سکان‌دار اکثریت تیم‌های لیگ برتری باشند.

وی درباره بازی فردا افزود: جدا از بازی فردا ذوب‌آهن روند خوبی داشته و این مهم به دلیل اعتماد راسخ آذری به این مربی بوده است. ذوب‌آهن توانسته به اوج بازگردد و فردا یک فینال زودرس و زیبا را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت تهران با تمجید از گل‌محمدی این مربی را یک مربی بااستعداد دانست و گفت : هر مربی در هر تیمی بازیکن‌سازی می‌کند و گل‌محمدی جوانان خوبی به لیگ معرفی کرد که مهمترین آنها سعید لطفی بوده است. بنده قبلا تیم امید بوده‌ام و از این تیم ۷ بازیکن در نفت توپ زده‌اند.

وی درباره موفقیت خود در تیم نفت توضیح داد: بنده کسی نیستم که بگویم تمام زحمات را کشیده‌ام و در فصل گذشته گل‌محمدی عملکرد خوبی داشته است و ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم به خاطر عملکرد یحیی گل‌محمدی بوده است ولی باید گفت موفقیت اصلی را باشگاه نفت در ۱۰ سال گذشته پایه‌گذاری و چندین سال برای نفت امروز برنامه‌ریزی کرده است.

منصوریان درباره اینکه آیا تیمش قهرمان لیگ می‌شود یا خیر، تصریح کرد: من تا به حال درباره قهرمانی صحبت نکرده‌ام و در کورس قهرمانی بودن موفقیت باشگاه است و باید بگویم تمام تیم‌هایی که بیش از ۴۲ امتیاز داردند مدعی قهرمانی هستند و بنده خوشحالم که قهرمان لیگ همچون فصل گذشته در دقیق بایانی مشخص می‌شود ولی لیگ ما هنوز از نظر سخت‌افزاری شرایط خوبی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج