۱۹۵۶۶
۱۲ نظر
۵۱۲۶
۱۲ نظر
۵۱۲۶
پ

اعتراف جنجالی روباه پیر به آزار و اذیت ۱۱ دختر

با پرسه زدن در اطراف مدارس دخترانه طعمه های خود را شناسایی کرده و آنها را به بهانه های مختلف سوار ماشین خود می کردم.

مهر: مرد ۶۳ ساله که به اتهام ربودن و آزار و اذیت دختر ۹ ساله ای دستگیر شده بود در تازه ترین اعترافات خود به ربودن ۱۱ دختر بچه دیگر اعتراف کرد.

راز این جنایت سیاه ۲۶ بهمن امسال همزمان با شکایت پدرو مادر نیلوفر کوچولو در کلانتری ۲۰ مشهد فاش شد. آنها در شکایت خود گفتند: امروز مردی دخترمان را در خیابان ربوده و او را در بیابان های اطراف شهر مورد آزار و اذیت قرار داده است.

پس از این شکایت پرونده با دستور قاضی کاظمی برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در نخستین گام به تحقیق از نیلوفر کوچولو پرداختند.

دخترک که دچار وحشت شده بود گفت: ظهر امروز بعد از تعطیل شدن مدرسه راهی خانه مان شدم. در یک کوچه خلوت خودروی پیکانی کنارم توقف کرد و راننده آدرسی را پرسید.

چند بار مسیر را به او نشان دادم اما مرد راننده متوجه نشد و خواست سوار ماشین شوم و او را راهنمایی کنم.

وقتی سوار شدم او به سرعت از محل دور شد و به سمت بیابان های حاشیه شهر گریخت. مرد شیطان صفت با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در نزدیکی مدرسه مان رها کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با کمک نیلوفر مشخصات مرد تبهکار و خودروی او را به دست آورده و به بررسی نامحسوس در اطراف مدارس دخترانه پرداختند.

پس از دو هفته تعقیب و مراقبت سرانجام تیم جنایی ردپای مرد ۶۳ ساله ای به نام اسماعیل را در این ماجرا کشف کرده و او را در عملیاتی غافلگیرانه در حاشیه شهر شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی منکر هرگونه جرمی شد . در ادامه با دستور قاضی پرونده متهم با نیلوفر کوچولو روبه رو شد که دخترک با مشاهده مرد شیطان صفت از شدت ترس شروع به گریه کرد.

در حالی که متهم دربازجوییها به ربودن و آزار و اذیت دخترک اعتراف کرده است ، تیم جنایی در جریان بررسیهای تخصصی خود ردپای روباه پیر را در چند پرونده کودک ربائی دیگر در شهر مشهد کشف کردند.

در شکایت های مشابه دختربچه ها مدعی شده بودند که دو انگشت مرد شیطان صفت کوتاه تر از حد معمول بود. با دستگیری اسماعیل نیز مشخص شد دو انگشت دست راست او کوتاهتر از حد معمول است.

در ادامه بازجوییها از متهم در شعبه ۶۲۱ مجتمع قضائی کامیاب او به آزار و اذیت ۱۱ دختر بچه اعتراف کرد و گفت: با پرسه زدن در اطراف مدارس دخترانه طعمه های خود را شناسایی کرده و آنها را به بهانه های مختلف سوار ماشین خود می کردم.

اگر در طول مسیر دختر بچه شروع به داد و فریاد می کرد او را تهدید می کردم که در یک قفس پر از سگ رهایش می کنم تا طعمه سگهای گرسنه شود.

هم اکنون تحقیقات از متهم در اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ادامه دارد. پلیس از والدین دختر بچه هایی که از سوی روباه پیر مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند خواست برای طرح شکایت به اداره آگاهی مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سار

      من نمي دونم اينا انسانن؟
      اه اه اه اه حالم به هم خورد. هرزه حيوون

    • saha

      vaghean heyfe esme ensan ke roshon bezari

    • reyhoon

      heyfe heyvoonam ke roosh bezari

    • نازنین نیمائی

      vaghean vase in jur adama moteasefam khob boro ezdevaj kon neknat

    • مهدي

      تف به اين حيوناي انسان نما

    • بدون نام

      ey dade bidad

    • m

      حیف حیوون نیست که به همچین لجنی نسبت میدین؟؟؟
      شیطان که خدا از درگاهش راند به انسان سجده نکرد از این آشغال بهتره که به انسان بیدفاع ومعصوم تعرض کرد .عصر جاهلیت که دخترا رو زنده به گور میکردن از این تباه کردن زندگی طفل معصوم بهتره.
      باید تکه تکه کنن اون کثافتو تا مرهمی باشه به هراس دل اون بچه ها

    • بدون نام

      این ادم که 63 ساله هستش به یه دختر 9 ساله حمله میکنه, نباید اعدام بشه این کفتارروباه صفت رو باید هم به تعداد بچه ها مورد ازار و اذیت اعدامش کنن

    • kian

      این حیوانوبایدآتیش زد

    • امیر

      باور کنین اعدام لازمه ....این آدم بوده؟؟؟!!!

    • شايان

      من اگه قاضي پرونده مي بودم يه بلايي به سرش مي آوردم كه از هر صدم ثانيه زنده بودنش هزاران بار پشيمون بشه زجركشش مي كردم اونم در ملأ عام تا درسي بشه واسه بقيه ك حتي فكرش رو بكنن

    • بدون نام

      اینا مرضای جامعه هستن که باید درمان بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج