جاباما
۱۹۵۷۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نه گودرزی تضمین می دهد نه کفاشیان

با رفتن کی روش بی شک کفاشیان و وزارت ورزش نفس راحتی می کشند و دیگر کسی به امکانات نامناسب اعتراض نمی کند.

خبرآنلاین: با رفتن کی روش بی شک کفاشیان و وزارت ورزش نفس راحتی می کشند و دیگر کسی به امکانات نامناسب اعتراض نمی کند.

اگر یکی هم اعتراض کند مثل علی کریمی که از اردوی اردبیل اخراج شد،اخراج می شود و به خانه برمی گردد!

ظاهرا تکلیف روشن شده و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هر کدام به شکلی از پذیرفتن مسایل مالی تیم ملی شانه خالی می کنند. کارلوس کی رروش تمام حرف های خود را در جلسه مشترک با کفاشیان و نماینده وزارت ورزش به زبان آورد و گفت تمام خواسته اش برای ادامه همکاری، ترمیم زمین تمرینی، تهیه البسه مناسب، برگزاری اردو و بازی دوستانه است.

این خواسته ها از نظر خود کفاشیان خواسته هایی معقولانه است اما ظاهرا وزارت ورزش و فدراسیون تمایلی ندارند برای تامین این امکانات، به کارلوس کی روش تضمین بدهند. فعلا تیم ملی و خواسته هایش بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پاسکاری می شود، این را می شد از اظهارات روز چهارشنبه علی کفاشیان و حسنی خو مشاور ورزیر ورزش فهمید.

به فاصله یک ساعت پس از اینکه کفاشیان گفت: «وزارت ورزش قول داده تمام حمایت ها را انجام دهد.» حسنی خو با سایت این وزارتخانه گفت و گو کرد و پاسخ حرف های رئیس فدراسیون را اینطور داد: «مقرر شد خود فدراسیون شرایط را برای ادامه همکاری کروش فراهم کند و ما هم متناسب با بودجه تخصیصی دولت و در چارچوب توافقات کمک کنیم.»

در واقع ابتدا کفاشیان توپ را به زمین وزارت ورزش انداخت و سریعا وزارتی ها هم گفتند خود فدراسیون باید شرایط را برای ادامه همکاری مهیا سازد. در این بین وزیر ورزش هم با واکنش خود در برابر این سوال که وضعیت کی روش چه خواهد شد، یک بار دیگر نشان داد برای او کشتی اهمیت بیشتری دارد: «در حال حاضر نگاه ها به کشتی معطوف است که قهرمان جام جهانی شده، امیدواریم فوتبال مانند کشتی رشد داشته باشد.»

با ادامه این شرایط و پاسکاری تیم ملی بین وزیر و رئیس، به نظر می رسد اتفاقات قابل پیش بینی سرانجام به وقوع می پیوندد و کی روش از تیم ملی جدا می شود. اتفاقی که در واقع برای دو طرف چندان هم بد نیست چراکه با حضور مربی جدید، دیگر کسی نیست که از آنها بابت حمایت تعهد بخواهد. کفاشیان هم می تواند با خیال راحت تری تیم ملی را اداره کند؛ مثل دوران مربیگری قلعه نویی، دایی و قطبی که دردسر آنچنانی برای برگزاری اردوها وجود نداشت و هیچ بازیکنی به کیفیت بد زمین تمرینی، لباس های تمرینی، بازی های دوستانه و... اعتراضی نداشت. یکی مثل کریمی هم که در دوران مربیگری دایی به اردوی بی کیفیت اردبیل اعتراض کرد، به خانه فرستاده شد تا دیگر از این حرف ها نزند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج