۱۹۵۷۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: درس خوبی از این بازی گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنانم مقابل ذوب آهن فقط از نظر اسمی همان بازیکنان مقابل الشباب عربستان بودند.

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان پس از شکست ۵ بر ۳ مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری گفت: این برد را به یحیی گل‌محمدی تبریک می‌گویم. درس خوبی از این مسابقه گرفتیم. تیم ما در چهار روز یک‌بار بازی دارد و شرایط بدنی بازیکنان دو تیم در زمین کاملا محسوس بود. ما بعد از این مسابقه هم ۶-۵ روز بعد باید با پاختاکور بازی کنیم بعد از آن هم بلافاصله در تهران با ملوان بازی داریم. بازیکنان من امروز از نظر اسمی همان بازیکنان مقابل الشباب بودند و از نظر بدنی خسته شده بودند.

وی افزود: با این برنامه‌ریزی تحت فشاریم. البته این صحبت‌های من ربطی به تیم خوب گل‌محمدی ندارد. ذوب آهن در نیمه اول ۳ بر صفر ما را برد ولی در نیمه دوم ما ۳ بر ۲ پیروز شدیم. ضمن اینکه تفاوت ارتفاع فولادشهر و تهران هم در بازی امروز تأثیرگذار بود. در طول هفته باید با کادر فنی جلسه بگذاریم.

سرمربی نفت تصریح کرد:‌تیم ما اکنون برای سه جام می‌جنگد و کسی تصور چنین چیزی را نمی‌کرد که ما در سه جام مدعی باشیم. در نیمه دوم این مسابقه هم ریسک تعویض‌ها را بالا بردیم و در ادامه توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. تیم نفت به جز در بازی با فولاد و این مسابقه در سایر مسابقات طبق همان برنامه تدوین شده حرکت کرده است.

منصوریان با اشاره به برنامه فشرده بازی‌های تیمش گفت:در ۴۰ روز آینده تیم تحت فشار قرار می‌گیرد. اگر بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم سه روز بعد از آن هم باید بازی کنیم. در ۳۵ روز ۱۰ مسابقه داریم که به طور میانگین در ۳.۵ روز باید یک مسابقه برگزار کنیم. امیدوارم سازمان لیگ برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی را به گونه‌ای بگذارد که هر ۶ روز یکبار بازی کنیم. ما نماینده ملی ایران در رقابت‌های آسیایی هستیم.

سرمربی نفت در مورد بازی با ذوب آهن در فینال جام حذفی گفت: بازی در جام حذفی متفاوت است. از بازی امروز هم درس خوبی گرفتیم و سعی می‌کنیم در جام حذفی این بازی را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن فصل گذشته هم در بدترین شرایط توانست نفت را ببرد و این مسئله می‌تواند روی تیم نفت فشار روانی در فینال ایجاد کند،‌گفت: شاید این حرف درست باشد ولی تلاش می‌کنیم که در جام حذفی جبران کنیم. خدابیامرز ایویچ می‌گفت که عمده مشکل فوتبال ما بدنی است. من هم این حرف را کاملا قبول دارم. درس خوبی هم از بازی امروز مقابل ذوب آهن گرفتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج