جاباما
۱۹۵۸۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاریخ‌ سازی کاسیاس در رئال ادامه دارد

کاپیتان رئال مادرید به یک بازی دیگر نیاز دارد تا رکورد بسته نگه داشتن دروازه در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند.

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان رئال مادرید به یک بازی دیگر نیاز دارد تا رکورد بسته نگه داشتن دروازه در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند.

ایکر کاسیاس با بسته نگه داشتن دروازه رئال مادرید برابر آتلتیکو مادرید در در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای پنجاه و یکمین بار کلین شیت کرد تا با رکورد ادوین فان درسار برابری کند. حالا کاپیتان رئال مادرید در صورتی که یک بازی دیگر دروازه‌ خود را بسته نگه دارد، رکورد بسته نگه داشتن دروازه در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت خواهد کرد.

پس از کاسیاس و فان درسار که ۵۱ بازی کلین شیت کردند پیتر چک با ۴۶ بازی، ویکتور والدس ۴۵ بازی و جان لوئیجی بوفون با ۳۵ بازی در رده‌های بعدی قرار دارند.

تساوی بدون گل رئال مادرید و آتلتیکو مادرید در ویسنتکه کالدرون شرایط را برای هم‌تیمی‌های کاسیاس سخت کرده است. شاگردان سیمئونه در یکی دو ساله اخیر توانسته‌اند در سانتیاگو برنابئو گلزنی کنند و آن‌ها اگر در بازی برگشت که هفته آینده برگزار می‌شود، این کار را تکرار کنند، کار رئال برای صعود به جمع چهار تیم سخت خواهد شد.

به همین خاطر است که ایکر کاسیاس بازی برگشت برابر آتلتیکو را یکی از مهم‌ترین دیدارهای کهکشانی‌ها در رقابت‌های امسال می‌داند و درباره این بازی گفت: بازی بسیار سختی در انتظار ماست. اگر می‌توانستیم در ویسنته کالدرون گلزنی کنیم شرایط‌مان بهتر می‌شد ولی حالا اگر یک گل بخوریم بازگشت به لیگ قهرمانان برای ما دشوار خواهد شد.

رئال مادرید شنبه هفته آینده در هفته سی و دوم لیگا برابر مالاگا به میدان خواهد رفت. بارسلونای صدرنشین در خانه پذیرای والنسیا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج