جاباما
۱۹۶۵۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ویکی‌ لیکس راز بازیگر هالیوودی را برملا کرد

«ویکی‌لیکس» در میان ۳۰ هزار سند فاش شده از کمپانی سونی فاش کرده که «بن‌افلک» از سازندگان یک شوی تلویزیونی با موضوع بررسی اجداد ستاره‌ها ، خواسته تا درباره اینکه یکی از اجداد وی برده‌دار بوده‌اند، سکوت کنند.

خبرگزاری فارس: سایت افشاگر ویکی‌لیکس از چند روز پیش، اقدام به انتشار ۳۰ هزار ایمیل و سند هک شده کمپانی سونی پیکچرز کرده که در میان این اسناد مکاتبات سونی با دفتر نخست وزیری بریتانیا و چندین شخصیت هالیوودی نیز دیده می‌شود.

در میان مکاتبات انجام شده توسط بازیگران هالیوودی با کمپانی سونی، ایمیل درخواست «بن افلک»، بازیگر و کارگردان هالیوودی بیش از همه جلب توجه می‌کند.

در این ایمیل «افلک» از «هنری لوئیس گیتز»، مجری برنامه تلویزیونی «در جستجوی ریشه‌های تو» و تهیه‌کنندگان آن خواسته تا به برخی جزئیات مربوط به داستان اجداد او اشاره نکرده و در این برنامه در باره این حقیقت که یکی از اجداد او برده دار بوده است، چیزی نگویند.

«هنری لوئیس گیتز»، استاد تاریخ دانشگاه هاروارد که اجرای این برنامه تلویزیونی را به عهده دارد، به شدت با این مسئله مخالفت می‌کند ولی در نهایت به برخی حقایق حساسیت‌برانگیز از جمله این مطلب در برنامه اشاره‌ای نمی‌شود. این برنامه سپتامبر سال گذشته از تلویزیون آمریکا پخش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج