جاباما
۱۹۶۵۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هوای کشور تا آخر هفته گرمتر می شود

روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور تا چهارشنبه ادامه دارد. کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این افزایش دما در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور محسوس‌تر است. سامانه بارشی در حال خروج از شرق کشور است.

روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور تا چهارشنبه ادامه دارد. کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این افزایش دما در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور محسوس‌تر است. سامانه بارشی در حال خروج از شرق کشور است.

امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز بارش‌ها و رگبارهای پراکنده را در بخش‌هایی از شرق کشور شاهد خواهیم بود که این سامانه در حال خروج از شرق کشور است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: انتظار داریم طی ۱۲ ساعت آینده در جنوب، جنوب غرب تا جنوب شرق کشور وزش باد سرعت بگیرد که این وزش باد در بخش‌هایی از جنوب، مرکز، جنوب غرب و جنوب شرق موجب پدید آمدن گرد و غبار خواهد شد.

او گفت: در بیشتر مناطق کشور از امروز تا چهارشنبه افزایش دما را داریم که این افزایش دما در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور محسوس‌تر است.

نقشینه با بیان اینکه بیشینه دمای تهران امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب ۲۴، ۲۵ و ۲۷ درجه سانتیگراد می‌شود، گفت: تهران در ۱۲ ساعت آینده غبار محلی همراه با آسمانی صاف تا کمی ابری را شاهد خواهد بود و کمینه دمای آن به ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی شهرکرد را با دمای ۱ درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس را با ۳۵ درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان‌ها خواند و گفت: فریدون‌شهر اصفهان و اسد‌آباد همدان سردترین نقاط کشور با دمای ۲ درجه زیر صفر و دلگان سیستان و بلوچستان با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه کشور در ۱۲ ساعت گذشته بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج